abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52991954
Fok! Dieetclub # 199

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 september 2007 @ 22:12:31 #2
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52992005
Was ie al vol dan?

200
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52992011
omearos overgewicht is toch niet iets dat je lichaam gezonder maakt
en wat iemand mooi vind is inderdaad persoonlijk maar gewoon een maatje 38 is niet onrealistisch en wel gewoon mooi en gezond
pi_52992051
Ja, maar maatje 42 is vaak ook gewoon mooi en gezond hoor
pi_52992084
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:13 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, maar maatje 42 is vaak ook gewoon mooi en gezond hoor
ligt eraan ik kon in een maatje 42 maar ik had een bmi van 30+ dat kan je dus echt niet gezond noemen
en erg mooi is het ook niet zeker niet in de zomertijd in bikini
pi_52992115
Volgens mijn arts en de controles bij de bloedbank ben ik gezond, op mijn overgewicht dan misschien na. Ik had waardes van een gezond persoon (op astma na, maar daar heeft gewicht weer geen invloed op)
pi_52992515
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:16 schreef omearos het volgende:
ben ik gezond, op mijn overgewicht dan misschien na.
dus niet helemaal
pi_52992885
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ligt eraan ik kon in een maatje 42 maar ik had een bmi van 30+ dat kan je dus echt niet gezond noemen
en erg mooi is het ook niet zeker niet in de zomertijd in bikini
Aha. Nou, ik heb met een bmi van 25 maatje 42 hoor en ik vond het er niet eens slecht uitzien in bikini.

Joh, iedere vrouw heeft cellulitis
pi_52992923
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dus niet helemaal
Euhm, ja, eigenlijk wel helemaal. Want toen ik informeerde of mijn overgewicht een probleem was werd mij verteld (door zowel huisarts als keuringsarts) dat ik om gezondheidsredenen niet zou hoeven afvallen, hooguit voor mezelf of om esthetische redenen.
pi_52992996
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dus niet helemaal
Een BMI van iets boven de 25 is helemaal niet zo'n drama hoor. Als je maar voldoende beweegt en gezond eet....
pi_52993069
Gefeliciteerd met jullie 200e
pi_52993081
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:46 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Een BMI van iets boven de 25 is helemaal niet zo'n drama hoor. Als je maar voldoende beweegt en gezond eet....
een paar kilo overgewicht is niet erg
maar je kan mij niet wijs maken dat meer dan 15 kilo overgewicht gezond is
pi_52993140
Ow mensen daar komen we weer met dezelfde discussie Fijn dat er nog niks is veranderd in de 2 weekjes dat ik niet langs ben geweest
pi_52993179
nou dames, niet meteen de mijlpaal beginnen met ruzie of meningsverschillen, dit is een feestelijk topic

ik duik nu lekker mijn bedje in, moet morgen weer werken en ben ongelovelijk moe door het dagje werken van vandaag.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_52993213
Ik ga ook maar eens naar bed. Voel me nog niet helemaal soepel maar moet morgen echt langs mijn begeleiders.
Tot morgen
pi_52993243
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:48 schreef Miss_S het volgende:

[..]

een paar kilo overgewicht is niet erg
maar je kan mij niet wijs maken dat meer dan 15 kilo overgewicht gezond is
Dat beweer ik ook niet. Althans, het is WAARSCHIJNLIJK niet gezond. Hangt ook af van de levensstijl van een persoon, hoor.

Afijn, we hadden het over Beperkt Houdbaar. Levi, vind je dan niet dat ze een beetje overdrijft? Het punt van de documentaire is dat vrouwen er niet meer oud uit mogen zien, maar volgens mij is dat helemaal niet zo. Behalve als je model of filmster bent. Of als je zo'n geschifte muts bent als die twee amerikaanse dames Maar in het algemeen is er toch niets tegen ouder worden? Hoor je mij ooit beweren dat Maria van der Hoeven zich moet laten face-liften? Of Neelie Kroes? Dat zijn heel succesvolle dames op hun vakgebied, net als die psychologe trouwens. En die hebben gewoon rimpels en daar zeurt niemand over.
pi_52994356
Deeltje 200 alweer
  † In Memoriam † donderdag 6 september 2007 @ 23:30:38 #18
43556 miss_dynastie
pi_52994360
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:50 schreef Elvi het volgende:
Ow mensen daar komen we weer met dezelfde discussie Fijn dat er nog niks is veranderd in de 2 weekjes dat ik niet langs ben geweest
Da's leuk terugkomen
pi_52995719
Omearos, succes morgen!!

Ik ben vanavond bij een van de twee studentenkoren hier wezen kijken/meezingen.. Ik vond het leuk, maar ik schrok erg toen mijn ex ineens binnen kwam wandelen, die is daar ook lid... Maar ik vind dat ik me daar weinig van aan moet gaan trekken...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52997749
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:53 schreef ColdFeet het volgende:

Afijn, we hadden het over Beperkt Houdbaar. Levi, vind je dan niet dat ze een beetje overdrijft? Het punt van de documentaire is dat vrouwen er niet meer oud uit mogen zien, maar volgens mij is dat helemaal niet zo. Behalve als je model of filmster bent. Of als je zo'n geschifte muts bent als die twee amerikaanse dames Maar in het algemeen is er toch niets tegen ouder worden? Hoor je mij ooit beweren dat Maria van der Hoeven zich moet laten face-liften? Of Neelie Kroes? Dat zijn heel succesvolle dames op hun vakgebied, net als die psychologe trouwens. En die hebben gewoon rimpels en daar zeurt niemand over.
Ach, ze is wat naief... maar ze heeft wel de discussie over cosmetische chirurgie bij jonge meisjes aangezwengeld en dat vind ik een goede discussie. En die plastisch chirurg in L.A. met zijn "you are a candidate", wat een gladde aal is dat! Je snapt gewoon niet dat mensen niet inzien dat hij daar alleen maar zit om zijn zakken te vullen. Alsof hij enig normbesef nodig heeft bij een inkomen van $350.000 per maand.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  vrijdag 7 september 2007 @ 08:14:42 #21
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_52997761
Goodmorning,

Ik heb maar weer een update gedaan, helaas geen positieve... Ik ben de laatste tijd weer aangekomen, niet veel (net zo veel als in de vakantie) maar toch....

Blijkt toch maar weer dat mannen ook emo-eters kunnen zijn......
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 september 2007 @ 08:30:54 #22
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52997892
Ben er ook weer Gisteren naar Duitse les geweest. Gemeleerd gezelschap, allerlei nationaliteiten, was erg leuk! Vanmiddag ga ik het boek bestellen, we hebben nu al huiswerk op Cursus duurt tot en met mei en dan is in juni het examen.

Qua gewicht niks te melden hier...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52998395
deel 200
pi_52998405
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 08:12 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ach, ze is wat naief... maar ze heeft wel de discussie over cosmetische chirurgie bij jonge meisjes aangezwengeld en dat vind ik een goede discussie. En die plastisch chirurg in L.A. met zijn "you are a candidate", wat een gladde aal is dat! Je snapt gewoon niet dat mensen niet inzien dat hij daar alleen maar zit om zijn zakken te vullen. Alsof hij enig normbesef nodig heeft bij een inkomen van $350.000 per maand.
Ik heb dat stuk met die Amerikaanse chirurg ook wel met stijgende verbazing bekeken.... Wist niet dat het zo bizar was.

Ik snap de discussie over genitale chirurgie niet zo goed; iedereen kan toch begrijpen dat dat het plezier in bed er niet beter op maakt? En ik geloof niet dat er veel mannen zijn die in bed zeggen: getver, wat heb jij een grote schaamlippen Heel veel schaamhaar wordt misschien wel gezien als afknapper, dat wel.

Nou ja. Ik was aanvankelijk wel een beetje onder de indruk van de documentaire, maar toen ik er nog eens over nadacht, vond ik ook wel dat ze niet echt een sterk punt maakt, van de hak op de tak springt, en dingen behoorlijk overdrijft.

Dus ik smeer me lekker vol met fijne dagcreme en een beetje oogmake-up, en voor de rest word ik gewoon oud zonder operaties.
Ik krijg al een beetje rimpeltjes bij m'n ogen
pi_52998725
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 09:14 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dus ik smeer me lekker vol met fijne dagcreme en een beetje oogmake-up, en voor de rest word ik gewoon oud zonder operaties.
Ik krijg al een beetje rimpeltjes bij m'n ogen
Ik begin al grijs te worden, ben nog geen 30! Geeft allemaal niets, het leven moet gevierd worden!

Denk overigens ook wel eens aan plastische chirurgie (niet al te serieus, maar toch), maar dan vooral aan praktische dingen zoals de vetkussentjes tussen mijn bovenbenen weg laten halen omdat ik nu al mijn broeken supersnel verslijt. Volgens mij is het op termijn nog rendabel ook om daar wat aan te doen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')