abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52991954
Fok! Dieetclub # 199

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 september 2007 @ 22:12:31 #2
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52992005
Was ie al vol dan?

200
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52992011
omearos overgewicht is toch niet iets dat je lichaam gezonder maakt
en wat iemand mooi vind is inderdaad persoonlijk maar gewoon een maatje 38 is niet onrealistisch en wel gewoon mooi en gezond
pi_52992051
Ja, maar maatje 42 is vaak ook gewoon mooi en gezond hoor
pi_52992084
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:13 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, maar maatje 42 is vaak ook gewoon mooi en gezond hoor
ligt eraan ik kon in een maatje 42 maar ik had een bmi van 30+ dat kan je dus echt niet gezond noemen
en erg mooi is het ook niet zeker niet in de zomertijd in bikini
pi_52992115
Volgens mijn arts en de controles bij de bloedbank ben ik gezond, op mijn overgewicht dan misschien na. Ik had waardes van een gezond persoon (op astma na, maar daar heeft gewicht weer geen invloed op)
pi_52992515
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:16 schreef omearos het volgende:
ben ik gezond, op mijn overgewicht dan misschien na.
dus niet helemaal
pi_52992885
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ligt eraan ik kon in een maatje 42 maar ik had een bmi van 30+ dat kan je dus echt niet gezond noemen
en erg mooi is het ook niet zeker niet in de zomertijd in bikini
Aha. Nou, ik heb met een bmi van 25 maatje 42 hoor en ik vond het er niet eens slecht uitzien in bikini.

Joh, iedere vrouw heeft cellulitis
pi_52992923
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dus niet helemaal
Euhm, ja, eigenlijk wel helemaal. Want toen ik informeerde of mijn overgewicht een probleem was werd mij verteld (door zowel huisarts als keuringsarts) dat ik om gezondheidsredenen niet zou hoeven afvallen, hooguit voor mezelf of om esthetische redenen.
pi_52992996
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dus niet helemaal
Een BMI van iets boven de 25 is helemaal niet zo'n drama hoor. Als je maar voldoende beweegt en gezond eet....
pi_52993069
Gefeliciteerd met jullie 200e
pi_52993081
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:46 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Een BMI van iets boven de 25 is helemaal niet zo'n drama hoor. Als je maar voldoende beweegt en gezond eet....
een paar kilo overgewicht is niet erg
maar je kan mij niet wijs maken dat meer dan 15 kilo overgewicht gezond is
pi_52993140
Ow mensen daar komen we weer met dezelfde discussie Fijn dat er nog niks is veranderd in de 2 weekjes dat ik niet langs ben geweest
pi_52993179
nou dames, niet meteen de mijlpaal beginnen met ruzie of meningsverschillen, dit is een feestelijk topic

ik duik nu lekker mijn bedje in, moet morgen weer werken en ben ongelovelijk moe door het dagje werken van vandaag.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_52993213
Ik ga ook maar eens naar bed. Voel me nog niet helemaal soepel maar moet morgen echt langs mijn begeleiders.
Tot morgen
pi_52993243
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:48 schreef Miss_S het volgende:

[..]

een paar kilo overgewicht is niet erg
maar je kan mij niet wijs maken dat meer dan 15 kilo overgewicht gezond is
Dat beweer ik ook niet. Althans, het is WAARSCHIJNLIJK niet gezond. Hangt ook af van de levensstijl van een persoon, hoor.

Afijn, we hadden het over Beperkt Houdbaar. Levi, vind je dan niet dat ze een beetje overdrijft? Het punt van de documentaire is dat vrouwen er niet meer oud uit mogen zien, maar volgens mij is dat helemaal niet zo. Behalve als je model of filmster bent. Of als je zo'n geschifte muts bent als die twee amerikaanse dames Maar in het algemeen is er toch niets tegen ouder worden? Hoor je mij ooit beweren dat Maria van der Hoeven zich moet laten face-liften? Of Neelie Kroes? Dat zijn heel succesvolle dames op hun vakgebied, net als die psychologe trouwens. En die hebben gewoon rimpels en daar zeurt niemand over.
pi_52994356
Deeltje 200 alweer
  † In Memoriam † donderdag 6 september 2007 @ 23:30:38 #18
43556 miss_dynastie
pi_52994360
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:50 schreef Elvi het volgende:
Ow mensen daar komen we weer met dezelfde discussie Fijn dat er nog niks is veranderd in de 2 weekjes dat ik niet langs ben geweest
Da's leuk terugkomen
pi_52995719
Omearos, succes morgen!!

Ik ben vanavond bij een van de twee studentenkoren hier wezen kijken/meezingen.. Ik vond het leuk, maar ik schrok erg toen mijn ex ineens binnen kwam wandelen, die is daar ook lid... Maar ik vind dat ik me daar weinig van aan moet gaan trekken...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52997749
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:53 schreef ColdFeet het volgende:

Afijn, we hadden het over Beperkt Houdbaar. Levi, vind je dan niet dat ze een beetje overdrijft? Het punt van de documentaire is dat vrouwen er niet meer oud uit mogen zien, maar volgens mij is dat helemaal niet zo. Behalve als je model of filmster bent. Of als je zo'n geschifte muts bent als die twee amerikaanse dames Maar in het algemeen is er toch niets tegen ouder worden? Hoor je mij ooit beweren dat Maria van der Hoeven zich moet laten face-liften? Of Neelie Kroes? Dat zijn heel succesvolle dames op hun vakgebied, net als die psychologe trouwens. En die hebben gewoon rimpels en daar zeurt niemand over.
Ach, ze is wat naief... maar ze heeft wel de discussie over cosmetische chirurgie bij jonge meisjes aangezwengeld en dat vind ik een goede discussie. En die plastisch chirurg in L.A. met zijn "you are a candidate", wat een gladde aal is dat! Je snapt gewoon niet dat mensen niet inzien dat hij daar alleen maar zit om zijn zakken te vullen. Alsof hij enig normbesef nodig heeft bij een inkomen van $350.000 per maand.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  vrijdag 7 september 2007 @ 08:14:42 #21
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_52997761
Goodmorning,

Ik heb maar weer een update gedaan, helaas geen positieve... Ik ben de laatste tijd weer aangekomen, niet veel (net zo veel als in de vakantie) maar toch....

Blijkt toch maar weer dat mannen ook emo-eters kunnen zijn......
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 september 2007 @ 08:30:54 #22
13151 crew  Rewimo
pi_52997892
Ben er ook weer Gisteren naar Duitse les geweest. Gemeleerd gezelschap, allerlei nationaliteiten, was erg leuk! Vanmiddag ga ik het boek bestellen, we hebben nu al huiswerk op Cursus duurt tot en met mei en dan is in juni het examen.

Qua gewicht niks te melden hier...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52998395
deel 200
pi_52998405
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 08:12 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ach, ze is wat naief... maar ze heeft wel de discussie over cosmetische chirurgie bij jonge meisjes aangezwengeld en dat vind ik een goede discussie. En die plastisch chirurg in L.A. met zijn "you are a candidate", wat een gladde aal is dat! Je snapt gewoon niet dat mensen niet inzien dat hij daar alleen maar zit om zijn zakken te vullen. Alsof hij enig normbesef nodig heeft bij een inkomen van $350.000 per maand.
Ik heb dat stuk met die Amerikaanse chirurg ook wel met stijgende verbazing bekeken.... Wist niet dat het zo bizar was.

Ik snap de discussie over genitale chirurgie niet zo goed; iedereen kan toch begrijpen dat dat het plezier in bed er niet beter op maakt? En ik geloof niet dat er veel mannen zijn die in bed zeggen: getver, wat heb jij een grote schaamlippen Heel veel schaamhaar wordt misschien wel gezien als afknapper, dat wel.

Nou ja. Ik was aanvankelijk wel een beetje onder de indruk van de documentaire, maar toen ik er nog eens over nadacht, vond ik ook wel dat ze niet echt een sterk punt maakt, van de hak op de tak springt, en dingen behoorlijk overdrijft.

Dus ik smeer me lekker vol met fijne dagcreme en een beetje oogmake-up, en voor de rest word ik gewoon oud zonder operaties.
Ik krijg al een beetje rimpeltjes bij m'n ogen
pi_52998725
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 09:14 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dus ik smeer me lekker vol met fijne dagcreme en een beetje oogmake-up, en voor de rest word ik gewoon oud zonder operaties.
Ik krijg al een beetje rimpeltjes bij m'n ogen
Ik begin al grijs te worden, ben nog geen 30! Geeft allemaal niets, het leven moet gevierd worden!

Denk overigens ook wel eens aan plastische chirurgie (niet al te serieus, maar toch), maar dan vooral aan praktische dingen zoals de vetkussentjes tussen mijn bovenbenen weg laten halen omdat ik nu al mijn broeken supersnel verslijt. Volgens mij is het op termijn nog rendabel ook om daar wat aan te doen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 september 2007 @ 09:34:55 #26
13151 crew  Rewimo
pi_52998767
Hm Levi, mijn moeder heeft zo'n operatie gehad maar dat viel vies tegen en het effect was ook nog eens niet blijvend

Ik kreeg hier net een doos Celebrations op mijn bureau plus een zonnebloem. Kennelijk heb ik het afgelopen jaar erg mijn best gedaan hoewel ik hier nog maar een week zit
pi_52998844
Ik ben bang dat ik wel een keer onder het mes zal moeten voor mijn ogen, heb er nou al geen zin in.
Ik heb een plooi in mijn ooglid als ik mijn ogen sluit, altijd gehad, net als mijn moeder. Zodra de oogleden echt gaan hangen wordt die plooi groter, en mijn moeder kreeg er migraine van en vermoeidheidsklachten en werd zo ongeveer naar de chirurg gesleept door de huisarts.
Brr, lijkt me zo eng als ze daar gaan snijden Als het net zo gaat als bij mijn moeder heb ik nog 20 jaar om het uit te stellen
pi_52998928
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 09:32 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik begin al grijs te worden, ben nog geen 30! Geeft allemaal niets, het leven moet gevierd worden!

Denk overigens ook wel eens aan plastische chirurgie (niet al te serieus, maar toch), maar dan vooral aan praktische dingen zoals de vetkussentjes tussen mijn bovenbenen weg laten halen omdat ik nu al mijn broeken supersnel verslijt. Volgens mij is het op termijn nog rendabel ook om daar wat aan te doen.
Echt?
Ik heb een neus waarmee ik, laten we zeggen, nooit de muze van Karl Lagerfeld zou worden. Maar ja, om dan daarmee te gaan klooien... Straks kun je niet meer goed ademhalen enzo.

Laat staan dat ik zou nadenken over m'n bovenbenen. Liever versleten broeken dan! Volgens mij zijn dat soort operaties namelijk extreem pijnlijk.
Ik zit dan ook altijd met verbijstering naar total-makeoverprogramma's te kijken Vreselijk. Volgens mij is het in de meeste gevallen effectiever om in therapie te gaan voor je negatieve zelfbeeld
pi_52999363
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 09:43 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Echt?
Ik heb een neus waarmee ik, laten we zeggen, nooit de muze van Karl Lagerfeld zou worden. Maar ja, om dan daarmee te gaan klooien... Straks kun je niet meer goed ademhalen enzo.

Laat staan dat ik zou nadenken over m'n bovenbenen. Liever versleten broeken dan! Volgens mij zijn dat soort operaties namelijk extreem pijnlijk.
Ik zit dan ook altijd met verbijstering naar total-makeoverprogramma's te kijken Vreselijk. Volgens mij is het in de meeste gevallen effectiever om in therapie te gaan voor je negatieve zelfbeeld
Mijn benen hebben gelukkig niets te maken met een negatief zelfbeeld... dan zou ik iets aan mijn buik laten doen. Het is meer de frustratie van de versleten broeken.

Hangende oogleden heb ik ook een beetje last van, heb ook vrij kleine oogjes en ik vrees dat die een dag verdwijnen onder de huidplooi. Maar het lijkt me doodeng om er ook echt iets aan te laten doen. Net als m'n benen overigens... ben eigenlijk veel te bang voor prikken en snijden om ook daarwerkelijk onder het mes te durfen.
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar vrijdag 7 september 2007 @ 10:15:21 #30
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52999597
Goedemorgen!!! Weegschaal was weer sympathiek vanmorgen

Ik moet trouwens zeggen dat de sfeer de afgelopen tijd naar mijn mening erg relaxt geweest is... Heb al zeker een week niets hoeven modden. Dussuh, dames, we kunnen het echt wel Laten we nu gewoon lekker op die voet doorgaan

De docu heb ik gemist, maar ik ga 'm eens zoeken op uitzending gemist...
Ik ben persoonlijk geen voorstander van snijden in een gezond lichaam. Maar da's een beetje hypocriet, want ik heb wel gaatjes in mijn oren, een piercing ergens en een tattoo. En dat valt eigelijk ook onder 'snijden' in een gezond lichaam, met als enige doel het mooier te maken (jaja, of een tattoo je mooier maakt, daarover zijn de meningen ook verdeeld )

Ik ben overigens vorige jaar volledig doorgemeten, sporttest met inspanningstest etc. Glansrijk geslaagd, had een bovengemiddelde conditie, de paar BMI punten mocht ik me niet blind op staren. maar als ik er zin in had om ze kwijt te raken, nou ja... dan mocht dat best. En bij de bloedbank vonden ze mijn hoge Hb, lage bloeddruk en lage rusthartslag veel interessanter. Het is maar waar je prioriteiten liggen Daar hebben ze liever iemand die niet te licht is, je mag zelfs geen bloedgeven als je lichter bent dan 55 kilo.

En wat betreft in bikini lopen... doe ik lekker toch 75 kilo of 105 kilo... Ik doe waar ik zin in heb

*strooit nog even wat knuffels in het rond voor degenen die het nodig hebben...

Zo, da's eens een echt tvp
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_52999639
Wow, deel 200 al! Als ik iets zou laten doen, is het aan mijn ogen. Het lijkt me zo makkelijk om 's ochtends gewoon wat te kunnen zien en niet als eerste daad op zoek te hoeven gaan naar mijn bril. Geen geklooi met lenzen om te gaan zwemmen, gewoon het water in duiken.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52999768
Yppy, mijn ogen laten doen lijkt mij ook nog wel wat...
Ik zie zo weinig zonder bril, het lijkt mij fantastisch om geen bril nodig te hebben, of sowieso al een met een mindere sterkte...

Sjeen, bij de bloedbank waren ze inderdaad ook erg blij met mijn conditie en dergelijke... Mijn vriend heeft dan wel een gezond BMI, maar hij kan geen bloed geven, hij is binnen notime duizelig en beroerd..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52999828
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 09:43 schreef ColdFeet het volgende:

Volgens mij is het nog effectiever om gewoon regelmatig naar de kapper en de tandarts te gaan en leuke, flatterende, kleren te dragen.
die vrouwen uit die makeover programma's als 'Make me beautiful' en 'Extreme makeover' lopen rond met uitgezakte permanentjes van 10 jaar terug, in joggingbroek en met de helft van hun tanden uit hun mond.

Er zijn ook makeover programma's die wel een nieuw uiterlijk geven, maar zonder chirurgie. Zoals 'How to look good naked', en 'What not to wear'. Allebei BBC programma's waarbij je ziet wat een enorm verschil kleren, leuk kapsel en een beetje make-up maken voor het zelfvertrouwen. Erg leuk om naar te kijken!
pi_52999844
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 10:15 schreef Sjeen het volgende:

Ik moet trouwens zeggen dat de sfeer de afgelopen tijd naar mijn mening erg relaxt geweest is... Heb al zeker een week niets hoeven modden. Dussuh, dames, we kunnen het echt wel Laten we nu gewoon lekker op die voet doorgaan

De docu heb ik gemist, maar ik ga 'm eens zoeken op uitzending gemist...
Ik ben persoonlijk geen voorstander van snijden in een gezond lichaam. Maar da's een beetje hypocriet, want ik heb wel gaatjes in mijn oren, een piercing ergens en een tattoo. En dat valt eigelijk ook onder 'snijden' in een gezond lichaam, met als enige doel het mooier te maken (jaja, of een tattoo je mooier maakt, daarover zijn de meningen ook verdeeld )

Ik ben overigens vorige jaar volledig doorgemeten, sporttest met inspanningstest etc. Glansrijk geslaagd, had een bovengemiddelde conditie, de paar BMI punten mocht ik me niet blind op staren. maar als ik er zin in had om ze kwijt te raken, nou ja... dan mocht dat best. En bij de bloedbank vonden ze mijn hoge Hb, lage bloeddruk en lage rusthartslag veel interessanter. Het is maar waar je prioriteiten liggen Daar hebben ze liever iemand die niet te licht is, je mag zelfs geen bloedgeven als je lichter bent dan 55 kilo.

En wat betreft in bikini lopen... doe ik lekker toch 75 kilo of 105 kilo... Ik doe waar ik zin in heb

*strooit nog even wat knuffels in het rond voor degenen die het nodig hebben...

Zo, da's eens een echt tvp
Kijk, het blijft natuurlijk een thin line tussen noodzakelijk en voor het mooi. Piercings hoeven ook niet per se, of tatoeages. Maar ik zie nog wel enig verschil tussen gaatjes in je oren laten prikken of je oksels scheren en je schaamlippen (hallo! je schaamlippen! belangrijk voor seksueel genot!) laten verkleinen....

Wat je zegt over die conditietest, dat is precies wat ik bedoelde. Goed dat je toch in bikini gaat! En vooral fijn dat de weegschaal aardig was, ook!

YPPY, je ogen laten oplappen vind ik nou niet vallen in de categorie 'extreem doorgeslagen uiterlijkheidscultuur'. Maar het is best tricky om het te laten doen, toch?
pi_52999916
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 10:26 schreef computergirl het volgende:

[..]

Volgens mij is het nog effectiever om gewoon regelmatig naar de kapper en de tandarts te gaan en leuke, flatterende, kleren te dragen.
die vrouwen uit die makeover programma's als 'Make me beautiful' en 'Extreme makeover' lopen rond met uitgezakte permanentjes van 10 jaar terug, in joggingbroek en met de helft van hun tanden uit hun mond.

Er zijn ook makeover programma's die wel een nieuw uiterlijk geven, maar zonder chirurgie. Zoals 'How to look good naked', en 'What not to wear'. Allebei BBC programma's waarbij je ziet wat een enorm verschil kleren, leuk kapsel en een beetje make-up maken voor het zelfvertrouwen. Erg leuk om naar te kijken!
Dat is inderdaad meer mijn stijl. Vind dat ook altijd leuk om te zien in bladen, dat soort make-overs. Zeker de juiste kleding maakt een wereld van verschil!

... Is ook een stuk minder pijnlijk
pi_53000002
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 10:27 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Kijk, het blijft natuurlijk een thin line tussen noodzakelijk en voor het mooi. Piercings hoeven ook niet per se, of tatoeages. Maar ik zie nog wel enig verschil tussen gaatjes in je oren laten prikken of je oksels scheren en je schaamlippen (hallo! je schaamlippen! belangrijk voor seksueel genot!) laten verkleinen....
Over die schaamlippen, ik moest daarbij zo ontzettend denken aan vrouwenbesnijdenis... Die meisjes wordt ook wijsgemaakt dat het beter voor ze is en dat ze anders niet "normaal" zijn. Het uiteindelijke resultaat van die operatie vond ik ook echt shokkerend, vond het weinig vrouwelijk... Leek wel een ritssluiting.
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar vrijdag 7 september 2007 @ 10:37:50 #37
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53000084
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 10:34 schreef Levitation het volgende:

[..]

Over die schaamlippen, ik moest daarbij zo ontzettend denken aan vrouwenbesnijdenis... Die meisjes wordt ook wijsgemaakt dat het beter voor ze is en dat ze anders niet "normaal" zijn. Het uiteindelijke resultaat van die operatie vond ik ook echt shokkerend, vond het weinig vrouwelijk... Leek wel een ritssluiting.
Hierboven roep iemand het ook... Die dingen (sorry ) zijn er niet voor niets! Seksueel genot enzo... En ze horen te flubberen
pi_53000138
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 10:34 schreef Levitation het volgende:

[..]

Vooral als je het door zo'n plastisch chirurg laat doen. Is echt zonde.
Je zou het, op medische indicatie, goed kunnen laten uitvoeren door een gynaecoloog. Die weet nog een beetje hoe dat zit met de seksuele functie ervan. Maar ja, die gaat natuurlijk geen meisjes van 15 besnijden

Zouden er echt mannen zijn die een playboyvagina echt het toppunt van aantrekkelijk vinden? Ik geloof nl echt niet dat mijn echtgenoot zich er druk over maakt
pi_53000158
200 alweer
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 september 2007 @ 10:45:12 #40
13151 crew  Rewimo
pi_53000248
Ik wil toch echt ergens het komende jaar mijn boobs laten doen hoor. Ik erger me er kapot aan Mijn buik is ook niet mooi maar die borsten da's echt een drama. Op het WLS-forum loopt trouwens een hilarisch topic over schaamheuvellifting
pi_53000326
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 10:45 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil toch echt ergens het komende jaar mijn boobs laten doen hoor. Ik erger me er kapot aan Mijn buik is ook niet mooi maar die borsten da's echt een drama. Op het WLS-forum loopt trouwens een hilarisch topic over schaamheuvellifting
Borsten laten vergroten zou ik never laten doen, al zou ik best grotere borsten willen. Kan me wel voorstellen dat ik ze ooit nog eens heel misschien zou laten liften. Maar voorlopig probeer ik ze stevig te krijgen door gewichtentraining

Wat is een schaamheuvellift? Volgens mij heeft de mijne sowieso geen lift nodig
  vrijdag 7 september 2007 @ 11:11:04 #42
35189 Troel
scherp en bot
pi_53000798
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 10:15 schreef Sjeen het volgende:

Vakantieperiode he
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 7 september 2007 @ 11:11:47 #43
35189 Troel
scherp en bot
pi_53000815
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 10:45 schreef Rewimo het volgende:
En als je nu weer aan het afvallen bent, kun je dat wel op je buik schrijven, want dan gaan ze er toch niets aan doen Je hebt echt nog een behoorlijke kans dat het door het afvallen nog bijtrekt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 7 september 2007 @ 11:13:14 #44
104367 Thrackan
new and improved
pi_53000853
Gefeliciteerd met jullie 200ste! Ik kijk eigenlijk voor het eerst dat schema eens door en er zíjn me een zooi kilo's afgegaan bij jullie zeg!
Goed bezig!
En dan moet je er even niet bijdenken dat ik juist mager ben...
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 7 september 2007 @ 11:14:54 #45
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53000893
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 11:13 schreef Thrackan het volgende:
Gefeliciteerd met jullie 200ste! Ik kijk eigenlijk voor het eerst dat schema eens door en er zíjn me een zooi kilo's afgegaan bij jullie zeg!
Goed bezig!
En dan moet je er even niet bijdenken dat ik juist mager ben...
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 september 2007 @ 11:16:58 #46
13151 crew  Rewimo
pi_53000934
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 10:48 schreef ColdFeet het volgende:
Borsten laten vergroten zou ik never laten doen
Wie heeft het over vergroten?
quote:
Wat is een schaamheuvellift? Volgens mij heeft de mijne sowieso geen lift nodig
Als ik het goed begrepen heb wordt de boel dan naar boven opgehesen. Net zoiets als een buikwandcorrectie zeg maar. Om de buitenkant weer strakker te maken, aan de binnenkant doen ze niets.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 september 2007 @ 11:17:45 #47
13151 crew  Rewimo
pi_53000949
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 11:11 schreef Troel het volgende:
En als je nu weer aan het afvallen bent, kun je dat wel op je buik schrijven, want dan gaan ze er toch niets aan doen Je hebt echt nog een behoorlijke kans dat het door het afvallen nog bijtrekt.
't Staat alweer stil hoor
pi_53000981
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 11:16 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Wie heeft het over vergroten?
Ikke ik snap dat jij het niet wilt, maar ik zou diep in mijn hartje maar wat graag grote borsten hebben
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 september 2007 @ 11:24:39 #49
13151 crew  Rewimo
pi_53001149
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 11:18 schreef ColdFeet het volgende:
Ikke ik snap dat jij het niet wilt, maar ik zou diep in mijn hartje maar wat graag grote borsten hebben
En dat snap ik dan weer 't Gaat me ook meer om het model (hang) dan om de grootte, hoewel een paar maatjes minder zeker welkom zijn. Beter voor mijn rug en schouders ook.
  vrijdag 7 september 2007 @ 11:26:28 #50
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53001198
Ben instaat om een ban aan te vragen voor het wls forum vindt het voor iedereen heel leuk hoor dat ze vele afvallen maar waarom ikke niet

36 kg is veel hoor maar veelste weinig na bijna een jaar wls!!

Heb ook niks waarvan ik zeg nou daar moet wat aan gebeuren daar is eht nog te vroeg voor denk ik...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')