Verveel je je weer?quote:Op woensdag 19 september 2007 18:26 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wil het nog een beetje lukken hier? Het is toch veel te mooi op deze aarde (in speciaal in Europa) om maar een beetje de welvaartszieke aandachtshoer uit te hangen?
Wat zegt dat over hem, volgens jou?quote:Op woensdag 19 september 2007 18:41 schreef Miam het volgende:
dat je geen fobo hebt, zegt wel genoeg over jou dacht ik zo.![]()
!!!!:')
Veel aangezien zijn postgeschiedenis.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat zegt dat over hem, volgens jou?
Dat ie geen aandachtsgeil persoon is i.t.t. anderen ?quote:Op woensdag 19 september 2007 18:41 schreef Miam het volgende:
Oeh, brutaal hoor, diequote:Op woensdag 19 september 2007 18:44 schreef Miam het volgende:
[..]
Veel aangezien zijn postgeschiedenis.
quote:Op woensdag 19 september 2007 18:40 schreef Stofje het volgende:
Dit is wel een tvp'tje waard.
quote:Op woensdag 19 september 2007 18:40 schreef Stofje het volgende:
Mjah idd, al denk ik niet dat dit topic het lang vol gaat houdenquote:Op woensdag 19 september 2007 18:40 schreef Stofje het volgende:
Vertel, waarom dan toch fokken?quote:Op woensdag 19 september 2007 18:26 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wil het nog een beetje lukken hier? Het is toch veel te mooi op deze aarde (in speciaal in Europa) om maar een beetje de welvaartszieke aandachtshoer uit te hangen?
Mensen met een fotoboek zijn zielige aandachttekortkomerts.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:41 schreef Miam het volgende:
Mag ik de ironie hierin toejuichen, trouwens?quote:Op woensdag 19 september 2007 18:26 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
En dan je cappuchone op!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |