Link naar deel 1.quote:Hoe kan het ook anders.![]()
Stel je vragen *hier* aan een moslim.![]()
DISCLAIMER: Het moge duidelijk zijn dat alle antwoorden volgens mijn beleving van de Islam zijn, of de bronnen die ik raadpleeg.
Triggershot
Waarom nietquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:36 schreef Floripas het volgende:
Mogen jullie op de foto?
Zie fotoboek Mutant01.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:36 schreef Floripas het volgende:
Mogen jullie op de foto?
Waarom welquote:
Nee.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:36 schreef Curri het volgende:
ik wil een varken ritueel slachten in een moskee, kan/mag dat?
Zo zou je het kunnen stellen ja.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:40 schreef postmortum het volgende:
even een serieuze vraag, geloven jullie ook in jezus etc omdat de koran voortvloeit uit de tora en de bijbel?
Het is nog zomer.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:40 schreef murp het volgende:
is het zo dat de ramadan volgend jaar in de zomer is?
De ramadan verschuift ongeveer 11 dagen per jaar. Dus volgend jaar begint het ongeveer 11 dagen eerder dan dit jaar. Het klopt dus.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:40 schreef murp het volgende:
is het zo dat de ramadan volgend jaar in de zomer is?
Dan mag je alles schoonmaken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:40 schreef Curri het volgende:
[..]
Waarom niet?
En als ik het toch doe?
11 dagen maar? ik dacht een maandquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De ramadan verschuift ongeveer 11 dagen per jaar. Dus volgend jaar begint het ongeveer 11 dagen eerder dan dit jaar. Het klopt dus.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:43 schreef postmortum het volgende:
zit er ook stiekem eens sperma in de knoflooksaus ?
Het is post mortem, idioot.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:43 schreef postmortum het volgende:
zit er ook stiekem eens sperma in de knoflooksaus ?
ok ik ben weer terug naar klbquote:
Nou zeg, wat wil je daarmee zeggen. Dat ik geen ziel heb?quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Afbeeldingen van wezens met een ziel mogen toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |