Affirmative.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:51 schreef BossFight het volgende:
Sleutel 13 voor de verkeersborden.
Den Haagquote:Op donderdag 6 september 2007 11:45 schreef bl0emetjE het volgende:
Waar woon je precies?
Ik heb nog wel wat verkeersborden her en der.
Ik zal mn verkeersborden opzoeken en dan mag je ze hebben als je wilt!quote:
Huh, jij bent geen student, maar moet het alleen inrichten ofzo?quote:Op donderdag 6 september 2007 10:47 schreef Huub.Schrauber het volgende:
Hoi,
Ben in een leeg studentenhuis beland, die grondig aangepakt is door de huisbaas, vanwege rotzooi, overlast, dealers, etc. Later komt de nieuwe lichting studenten hiero. Dus ik heb nog ff de tijd om de boel op te kafelen. Immers, het is echt kaal hier, alleen tapijt, keukenblok, granieten muren. Meer is er hier niet.
Dusseh, de gebruikelijke inrichting van een studentenhuis zou wel tof zijn. Denk maar aan posters, verzameling bierviltjes, verkeersbordjes, enz. Je kent het wel.
Alleen, bestaat er überhaupt daar zo'n winkel voor? Voor zulke zooi dus. Of hebben jullie andere tips.
En een drie jaar niet schoongemaakte frietpanquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:11 schreef Aplus het volgende:
Verkeersborden- vraag eens bij de gemeente
Vergeet ook niet alvast een paar winkelkarretjes en oude fietswrakken neer te zetten voor de sfeer![]()
Opkalefateren, met één l. Het zou je sieren niet zo'n grote muil te hebben tegen anderen als je het zelf ook niet foutloos kan.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:42 schreef ihugster het volgende:
Wat is opkafelen? is dat weer zo een dialect of nieuw woordje bij gebrek aan enig niveau van de Nederlandse taal?
M.i. is dat opkallefateren....![]()
Posters uit abri's kun je ook "bestellen" bij JCDecaux:quote:Op donderdag 6 september 2007 10:50 schreef Buschetta het volgende:
...
En posters zijn geplaatst in abri's die ook zelf verwijderd dienen te worden.
...
Kun je ze niet beter terug brengen naar de rechtmatige eigennaar ipv dat de belastingbetaler moet dokken voor nieuwe borden?quote:Op donderdag 6 september 2007 15:13 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Ik zal mn verkeersborden opzoeken en dan mag je ze hebben als je wilt!
Kan ze voor je meenemen naar DenHaag als mn lessen weer beginnen!
Volgens mij maakt de H&M oid leuke abriesquote:[b]Op vrijdag 7 september 2007 13:23 Posters uit abri's kun je ook "bestellen" bij JCDecaux:
http://www.jcdecaux.nl/page.php?cat=service&sub=bestel_poster
Gast ik heb geen grote MUIL en wat ik deed (L)was een typefoutje. Ging erom dat ik mij verbaasde over het woord. Nu jij weer.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:23 schreef Frollo het volgende:
[..]
Opkalefateren, met één l. Het zou je sieren niet zo'n grote muil te hebben tegen anderen als je het zelf ook niet foutloos kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |