Lees het nog eens, of wil je ook een uitgang in Carree.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:04 schreef Edwinuss het volgende:
ik snap je niet.
Bedreig je me nou?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:07 schreef newsman het volgende:
[..]
Lees het nog eens, of wil je ook een uitgang in Carree.
Waar hebben jullie trutten leren lezen. Muzzy.quote:Niks tegen Jos Brink, maar nee ik wil mijn dood niet plannen, rijk of arm ik zie het wel.
Op doodsbedreigingen staat een ban, en hij komt niet ironisch of anders over.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:07 schreef newsman het volgende:
[..]
Lees het nog eens, of wil je ook een uitgang in Carree.
Hoe zielig zijn jullie.quote:Hij kreeg zijn uitvaart hoe hij het wilde, terwijl een zwerver in een gemeente graf word gedumpt.Groot applaus is hoorbaar als de lijkwagen langs rijd.
Je komt best wel over als een kanslose rukker.quote:
En als een racist.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:14 schreef newsman het volgende:
Flikker dan ook op naar je feesten in Groningen.
Cool, bij jou is die er afgevallenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:13 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Je komt best wel over als een kanslose rukker.
Hoe moet ik je noemen, ik heb er meerdere begraven, lijkdelver van beroep geweest. Heb er ook meerdere opgeraven, omdat jullie trutjes bang zijn voor de dood. Je eindigt wel op een hoop van ongebluste kalk. Doeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:15 schreef missDemeanor het volgende:
Ja, en morgen is alles weer normaal, is iedereen het vergeten en is het weer als eergisteren.
En ja, bekende mensen krijgen nu eenmaal meer aandacht. Maar dood gaan ze idd ook.
Klagen ok, maar nee; domme burgerlullen worden niet troosteloos begraven tenzij ze daar zelf voor kiezen. Je kan het zo leuk maken als je uitvaartverzekering het toelaat. En nee, zwervers worden niet zomaar in een gemeentegraf gegooid: die krijgen een sobere korte plechtigheid, maar toch met respect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |