abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52635884
Het is klote dat Jos dood is, maar zo gaat het met ieder mensenleven, nee Jos is niet de enige die dood is gegaan. Nee we gaan allemaal, maar hij was bekend en geroemd, dan moet er een uitzondering gemaakt worden.

Ook was hij Homo, ook zo belangrijk want dan ben je speciaal.De onbekende burgerlul, die zich al jaren inzet voor Nederland, word troosteloos begraven.Domme opmerkingen in de samenleving :"Oh is hij overleden niks van gemerkt.".

Nee een groot man ging , hij nam geen dag vrij. Hij moest er zijn voor zijn mensen die volle zalen trokken, dag en nacht.

Hij kreeg zijn uitvaart hoe hij het wilde, terwijl een zwerver in een gemeente graf word gedumpt.Groot applaus is hoorbaar als de lijkwagen langs rijd.

Als ik dood ga hoef ik geen bloemen, ik wil gewoon vergeten worden.Ik zeg dat het was zo en ben weg, trouwens ken haast niemand ,dus naja domme klappers hoef ik niet.

Niks tegen Jos Brink, maar nee ik wil mijn dood niet plannen, rijk of arm ik zie het wel.
pi_52635938
ik snap je niet.
pi_52636029
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:04 schreef Edwinuss het volgende:
ik snap je niet.
Lees het nog eens, of wil je ook een uitgang in Carree.
pi_52636062
ik snap het ook niet..
pi_52636079
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:07 schreef newsman het volgende:

[..]

Bedreig je me nou?
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 augustus 2007 @ 23:09:01 #6
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_52636108
quote:
Niks tegen Jos Brink, maar nee ik wil mijn dood niet plannen, rijk of arm ik zie het wel.
Waar hebben jullie trutten leren lezen. Muzzy.
pi_52636219
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:07 schreef newsman het volgende:

[..]

Op doodsbedreigingen staat een ban, en hij komt niet ironisch of anders over.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_52636235
quote:
Hij kreeg zijn uitvaart hoe hij het wilde, terwijl een zwerver in een gemeente graf word gedumpt.Groot applaus is hoorbaar als de lijkwagen langs rijd.
Hoe zielig zijn jullie.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 23:13:51 #10
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_52636254
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:13 schreef newsman het volgende:

[..]

Hoe zielig zijn jullie.
Je komt best wel over als een kanslose rukker.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
pi_52636257
Flikker dan ook op naar je feesten in Groningen.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 23:14:35 #12
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_52636275
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:14 schreef newsman het volgende:
Flikker dan ook op naar je feesten in Groningen.
En als een racist.
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 augustus 2007 @ 23:14:50 #13
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_52636284
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:13 schreef Paramnesia het volgende:

[..]

Je komt best wel over als een kanslose rukker.
Cool, bij jou is die er afgevallen
  donderdag 23 augustus 2007 @ 23:15:00 #15
89891 missDemeanor
Captured by the game
pi_52636285
Ja, en morgen is alles weer normaal, is iedereen het vergeten en is het weer als eergisteren.
En ja, bekende mensen krijgen nu eenmaal meer aandacht. Maar dood gaan ze idd ook.

Klagen ok, maar nee; domme burgerlullen worden niet troosteloos begraven tenzij ze daar zelf voor kiezen. Je kan het zo leuk maken als je uitvaartverzekering het toelaat. En nee, zwervers worden niet zomaar in een gemeentegraf gegooid: die krijgen een sobere korte plechtigheid, maar toch met respect.
OK en nu ben ik het zat!!!
▒­ ­
Ik heb van je gedroomd vannacht
pi_52636308
shit, nu alweer je naam vergeten
pi_52636434
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:15 schreef missDemeanor het volgende:
Ja, en morgen is alles weer normaal, is iedereen het vergeten en is het weer als eergisteren.
En ja, bekende mensen krijgen nu eenmaal meer aandacht. Maar dood gaan ze idd ook.

Klagen ok, maar nee; domme burgerlullen worden niet troosteloos begraven tenzij ze daar zelf voor kiezen. Je kan het zo leuk maken als je uitvaartverzekering het toelaat. En nee, zwervers worden niet zomaar in een gemeentegraf gegooid: die krijgen een sobere korte plechtigheid, maar toch met respect.
Hoe moet ik je noemen, ik heb er meerdere begraven, lijkdelver van beroep geweest. Heb er ook meerdere opgeraven, omdat jullie trutjes bang zijn voor de dood. Je eindigt wel op een hoop van ongebluste kalk. Doeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei
  donderdag 23 augustus 2007 @ 23:23:28 #18
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52636518
Deze gooi ik even op slot. Ga er zo even naar kijken.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')