quote:is het niet gewoon een slet/hoer ? ff navragen ?
ik heb het idee dat jullie conclusies niet echt van toepassing zijn.quote:Oh dat is heel gewoon voor Turkse meisjes, dan laten ze hun desinteresse zien aan jou, omdat jij tijd nam voor jezelf.
Na 1 dag?quote:zal vast wel zo'n prinsesje zijn die in haar geboorte land op handen en voeten gedragen wordt, en als jij er nu een keer even geen aandacht aan geeft, dat ze er gelijk de brui aan geeft.. zo denk ik dan
Kijk zelf eens waar het niet strookt. Ze is gewoon een aandachtshoer en je hebt haar één dag in de kou laten staan. Nu mag je de consequenties ervaren.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:29 schreef Stabdogg het volgende:
[..]
[..]
ik heb het idee dat jullie conclusies niet echt van toepassing zijn.
Het is ZEKER geen slet daar ze nog zei dat ze het eigenlijk wel te snel vond gaan allemaal.
Is dit een turkse gewoonte?
Daar ben ik dan niet mee bekend maar goed.
[..]
Na 1 dag?
Ik kan dit iig niet begrijpen en helaas kan ik dit in de toekomst allemaal niet serieus nemen.
Ik bedoel,
de volgende keer dat een meisje bij me in bed slaapt, me uren achter elkaar kust, niet van me af kan blijven, mijn hand vasthoud, zegt dat ze gelukkig is bij mij... De volgende keer weet ik dat dat dus blijkbaar in 1 handomdraai weer kan verdwijnen...
Hoe kan dit?? Wat is dit?
Ten huwelijk vragen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:39 schreef Nightwulf het volgende:
Dag 1vind ze zoenen te snel gaan
Dag 2 blijft ze slapen....![]()
Dus wat had jij op dag 3 moeten doen ?????
Haar flink naaien! En wat doet ie..hij is moe van 2 dagen met haar en wil uitslapenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:39 schreef Nightwulf het volgende:
Kapotneuken!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:39 schreef Nightwulf het volgende:
09-12-1985 Nou nog maar een paar maandjes hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb je trouwens een goede levensverzekering? Wie weet laat ze haar broers invliegen en dan ben je nog niet jarig.![]()
Ik denk dat dit wel een punt van belang is. Misschien is ze erg serieus bezig met haar studie en weet ze van haarzelf dat een romance al snel in de weg kan lopen?quote:Ze wil niet constant met mij in gedachten zitten en tijd spenderen.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:17 schreef zhe-devilll het volgende:
Oh dat is heel gewoon voor Turkse meisjes, dan laten ze hun desinteresse zien aan jou, omdat jij tijd nam voor jezelf.
Zo doen heel veel meisjes het inderdaadquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:41 schreef mantamanta het volgende:
Wat betreft dat "rustig aan doen" Ik ben de te kwijt qua mannen, maar om toch als een net meisje te komen, roep ik nog wel eens braaf teksten als wachten en niet zo snel en waar zijn we mee bezig etc...
Heel toevallig, weet ik dat wel meer meisjes dat doen, juist om geen slet stempel te krijgen.
(inmiddels ben ik al jaren aan de verkering en reuze braaf, maar toch, zo werkt het wel)
Ik zou graag willen weten hoe het brein van mijn medemens werkt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:03 schreef Nosh het volgende:
[..].
Klinkt als een gevalletje 'too much, too soon', en dat jij even een middagje de stad in ging, greep ze aan om meteen de rem erop te gooien. Je weet niet welke prioriteiten er voor haar meespelen, en misschien is dat maar beter ook. Laten rusten, en uit je hoofd zetten.
Hij probeerd vrouwen te begrijpenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:11 schreef Stabdogg het volgende:
[..]
Ik zou graag willen weten hoe het brein van mijn medemens werkt.
Die wel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:11 schreef Stabdogg het volgende:
[..]
Ik weet misschien haar prioriteiten niet precies maar elke reden die ik kan verzinnen voor deze actie van haar volstaat simpelweg niet.
Alle ´smoesjes´ zoals:
-het gaat te snel
-ze wil geen relatie deze periode in het buitenland
-ze wil rondneuken
-druk van haar fam / vrienden
-ik belde haar vandaag niet
Maakt allemaal niet uit, dat verklaart niet waarom ze de ene dag me behandeld alsof we al een jaar een relatie hebben en het andere moment besluit 'mazzel' te zeggen en mijn kamer met een stalen gezicht uitloopt.
Hoe kan ze zich zo snel bedacht hebben?
En hoe kan ik in de toekomst deze signalen ooit nog serieus nemen?
Mwah zo interpreteer ik het toch niet wat er gebeurt is. Het was niet even zoenen / neuken en weer gaan. Maar ja dat heb ik in mijn eerste 2 posts al gezegd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:43 schreef Xennia het volgende:
Jezus, stel je niet zo aan. Het was een vakantie-liefde. Nachtenlang zoenen is geen huwelijks-aanzoek, dus die signalen moet je nooit serieus nemen
Welnee, als de zon schijnt en ik ben op vakantie ben ik ook happy.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:46 schreef Stabdogg het volgende:
[..]
Mwah zo interpreteer ik het toch niet wat er gebeurt is. Het was niet even zoenen / neuken en weer gaan. Maar ja dat heb ik in mijn eerste 2 posts al gezegd.
Als zij meerdere keren aan mij vraagt 'are you happy now' en ze zegt zelf van wel dan lijkt het mij toch meer te worden.
tja toch denk ik dat als er een volgende keer komt dat het zo voorspoedig lijkt te gaan met een meid ik in mijn achterhoofd houd dat het de vorige keer ook niks bleek te zeggen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:23 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Die wel.
Maak je niet druk over de toekomst. Ieder mens verdient zijn/haar eigen beoordeling
Je weet al precies waar je aan toe bent, dat heeft ze je al verteld.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:25 schreef Stabdogg het volgende:
[..]
...
Iig heb ik haar gezegd dat ze een kans bij me heeft en dat ze die moet nemen zolang die er nog ligt en dat is niet lang want ik wil zo snel mogelijk weten waar ik aan toe ben. Ik heb ook geen zin om hier mezelf nog weken klote om te voelen.
Naja dat was de update voor de geinteresseerden.
Ja jongen, dat is de wondere wereld van vrouwen gedragquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:11 schreef Stabdogg het volgende:
[..]
Hoe kan ze zich zo snel bedacht hebben?
En hoe kan ik in de toekomst deze signalen ooit nog serieus nemen?
Je kunt het niet vergeten, dat is waar. Maar dan nog is de ene persoon de andere niet. Wat helpt is om naar daden te kijken, vooral de kleine details.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:25 schreef Stabdogg het volgende:
[..]
tja toch denk ik dat als er een volgende keer komt dat het zo voorspoedig lijkt te gaan met een meid ik in mijn achterhoofd houd dat het de vorige keer ook niks bleek te zeggen...
We hebben gister nog even op msn gepraat voor ze ging slapen.
Ze heeft nog wat verteld over dat ze nog niet hopeloos verliefd op me is en dat ze niet 5 maanden alleen aan mij wil denken hier.
Ik zei dat we ook pas 4 dagen met elkaar om gingen en dat we eventueel afspraken zouden kunnen maken over het aantal keer dat we elkaar zien ofzo.
Ze zei dat ze tijd nodig had om er over na te denken. Ook praatte ze constant over de ´problemen´ zoals vrouwen dat zo heerlijk kunnen. Het feit dat we engels moeten praten / cultuurverschil / dat we nog te weinig conversaties hebben gehad, etc.
Toen ik haar vertelde dat ze zich niet altijd moest focussen op de negatieve dingen als er ook volop positieve dingen zijn gaf ze me gelijk. Naar meermaals eigen zeggen was ze gelukkig met mij de nachten die we spendeerden dus dat kan ze niet zomaar vergeten zijn.
Maar goed ik wil mezelf eigenlijk al geen hoop meer geven door te denken aan dat ze misschien even moet nadenken of dat het een moment van verstandsverbijstering was.
Die kans lijkt me namelijk zeer minimaal.
De tijd met mij was voor haar misschien een moment van verstandsverbijstering.
Of ze is gewoon een vuile slet die hier is gekomen om zoveel mogelijk geneukt te worden en is dat gisteravond in gaan zien.
Iig heb ik haar gezegd dat ze een kans bij me heeft en dat ze die moet nemen zolang die er nog ligt en dat is niet lang want ik wil zo snel mogelijk weten waar ik aan toe ben. Ik heb ook geen zin om hier mezelf nog weken klote om te voelen.
Naja dat was de update voor de geinteresseerden.
Hij heeft wel gekust, dus beter dan niets.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:40 schreef Bullebak het volgende:
Whehe, toch niet geneukt. Pwned.
Misschien als ik 'druk' had gezet. Maar ik moet eerlijk zeggen dat het van mij ook nog niet hoefde. Ik zag potentieel relatiemateriaal en ik dacht van haar hetzelfde. Ik wou het zelf ook rustig aan doen op dat vlak en er de tijd voor nemen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:26 schreef katerwater het volgende:
[..]
Hij heeft wel gekust, dus beter dan niets.
Desalniettemin kon hij dr meer uithalen.
Ik herken mezelf hier heel erg inquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:47 schreef GambitRS2 het volgende:
Mogelijk rede:
Ze is geschrokken. Jullie waren te close, te snel, en door de rustpauze heeft ze tijd gehad om dit in te zien. Ze is te bang om verder te gaan dus kapt ze het af. Ze is nog niet toe aan een relatie.
Misschien had je haar moeten neuken, dat vinden sommige vrouwen veiliger want dan ben je alleen uit op seks en daar kunnen ze wat mee. Echt verliefd op haar worden is gewoon te eng.
Dit is een mogelijkheid. Ik zeg niet dat het zo is, ik zeg wel dat ik de reactie herken en dat in mijn geval dat de rede was. Nu hoop ik alleen niet dat milagro mij ook hier komt vertellen dat ik het zo niet heb meegemaakt of dat ik vind dat het altijd zo gaat omdat ik het zo heb meegemaaktMaar ..... ik zei al, het is een mogelijkheid. Het blijft een vrouw, vrouwen moet je niet begrijpen.... dat is mijn taak
Nee dat is het niet. Ze was hoogstens die dag even aan het twijfelen ofzo maar dat is al lang opgehelderd. Ze zegt af en nog wel ´i don´t want to talk about it, i need time´quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:02 schreef Minimalll het volgende:
Misschien twijfelde ze aan jouw gevoelens... Eerst zijn jullie een paar dagen continu samen, en dan laat je een dag niks van je horen. Daar zou iemand onzeker van kunnen worden.
Niet dat het logisch is...
OMGquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:34 schreef Stabdogg het volgende:
update
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |