Necrofiel?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:43 schreef Swarmapapa het volgende:
[..]
Langzaam aan bloeide de eerste liefde dood, en ik vond het ook wel best eigenlijk.
Serieus, hoe kun je in vredesnaam denken dat je dit woord zo hoort te schrijven?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:52 schreef saban het volgende:
Een V3 heeft zo-ie-zo video recording, of je hebt een Nederlandse versie (geen benelux) welke dat niet kan. Kijk eens op de achterkant van je toestel, op het sticker, staat daar SE67XX of SE8XXX ?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:27 schreef Silaz het volgende:
zal vast wel zo'n prinsesje zijn die in haar geboorte land op handen en voeten gedragen wordt, en als jij er nu een keer even geen aandacht aan geeft, dat ze er gelijk de brui aan geeft.. zo denk ik dan
Schrijven we dat ook al met dtquote:
quote:Leuke show, ik neem hem vanavond op. Adéhadé heeft trouwens nog een poosje op video.google.nl gestaan Is er nu jammergenoeg af. Hij heeft 't zelf een keer uitgelegd waarom hij denkt dat z'n shows leuk zijn, bij dwdd. Het is niet politiek geënquiseerd, het is geen complexe humor, het is gewoon een uur lang lachen, punt uit. En dat klopt mijns inziens volledig, wereldvent, die Jochem.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:05 schreef GangstaThug het volgende:
Vanmiddag naar een soort braderie geweest in Hellevoetsluis en daar zag je ze: jonge agenten die iedereen een stoere blik werpte.
Deze knaap verzint gewoon hele nieuwe woorden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:09 schreef toma het volgende:
Monitor klapte spontaan kapot waarna er rook uit ontstoog.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:48 schreef supersteve het volgende:
Ik vind het nog steeds bizar dat je percee zon irritant rotkaartje moet hebben wil je aanspraak maken op bonus!!
Eh jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:33 schreef _Henry_ het volgende:
Prijs klinkt wel redelijk, ik heb net een ijsje van Australian op à ¤2,70 (2 bolletjes) - en daarmee is mijn persoonlijke consumentensurplus sterk geminimaliseerd.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:21 schreef caradoc het volgende:
Ik zou niet weten hoe het virus heette, maar hij was erg genaait. Het was voor veel anti virussen onzichtbaar helaas.
Dat zal ze leren!!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:39 schreef mrSPLIFFY het volgende:
dan zou ik zeggen SEW em
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:39 schreef WensMeester het volgende:
Overigens vondt ik de Drumbone het vetst van alles
Kent deze persoon ook lakserende middelen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:10 schreef profielnaam het volgende:
ben ik alweer veel te lax geweest ?
Mooie volzin ook.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:55 schreef horned_reaper het volgende:
het komt deels door ons leeftijdsverschil, zei is nu gaan studeren op de universiteid hier 50 km vandaan en zit daar bij haar eigen studentenclubs en gaat elke avond uit maakt bergen vrienden daar en haar leven speeld zich totaal niet meer af in mijn omgeving, al haar vrienden waren vroeger ook mijn vrienden.. dat is nu helemaal voorbij dus.
Duitse erfenis? Alsof Nederlands afstamt van het Duits.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:31 schreef SlimShady het volgende:
waarom is het eigenlijk niet 'hilaries', 'hysteries' en 'mongolies'?
is het nog een Duitse erfenis dat we nog geregeld de 'sch' gebruiken?
Dat hele topic is een grammaticaal treinongeluk.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:01 schreef Biancavia het volgende:
Mooi topic: kappot, gebroken, ziek, totaal naar de knippen
[..]
Mooie volzin ook.
tergelijkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:33 schreef lizardtattoo het volgende:
[TK] Diverse boeken, nieuw, of onbeschadigt.
Nooit gelezen
Het Nederlands lijkt op het Duits omdat het beide West-Germaanse talen zijn. Beide talen hebben zich echter afzonderlijk ontwikkeld; de een is dus niet afgeleid van de ander.quote:
Ze gaan wel terug op dezelfde oorsprong.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:19 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Het Nederlands lijkt op het Duits omdat het beide West-Germaanse talen zijn. Beide talen hebben zich echter afzonderlijk ontwikkeld; de een is dus niet afgeleid van de ander.
Slimme mensen die Maccersquote:
ipv dimensies...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:53 schreef Bill_E het volgende:
Wij kunnen niet voorstellen wat er buiten onze dementie's is.. (net zoals je iemand die nooit heeft kunnen zien niet uit kan leggen wat rood geel of groen is)
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:14 schreef ThomazZ87 het volgende:
Jezussssssssssssssss!! ik heb net allebij de topics even doorgekeken.... god wat ERG dit!!![]()
ik kan me gewoon NIET voorstellen dat je zoooo dom bent dat je denkt dat dit mans is![]()
![]()
![]()
![]()
Sommigen zijn wellicht ONberoerd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:27 schreef katerwater het volgende:
Of een oorlog rond Antarctica? Ooit zullen er mensen wonen. En er zullen grondstoffen ontdekt worden. Dat laat niet iedereen beroerd.
Ik meen toch dat zelfstandige naamwoorden geen d/t vervoeging hebben.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij probeert hij het idee dat de wetenschap de metafysische inhoudt niet kan bewijzen of ontkrachten. ...
...bevuild wordt door taalfouten.quote:maar op een gegeven moment wordt het geloof van de meeste religies net zo waardevol als het geloof in onzichtbare theepotten e.d.
quote:Je moet inderdaad voor de volle 100% achter de keuze staan enkel dan heeft het kans van slagen. Ik denk dat je onderbewustzijn anders de boel toch gaat saborteren.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:10 schreef Magereheinus het volgende:
Dat is alleen aan de rechterkant, in ieder geval bij mij. Dus als iemand zich dan steeds opnieuw aanmeld is inderdaad heel mijn rechterkant vol met van die msn aanmeld schermen. Ze zijn ook weer zo weg, maar het is wel een punt van irritantie inderdaad. Goede klacht!![]()
Rotte peren en toffe appels.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
The horror.
Ook in nederland lopen een stel mensen rond die het verzieken voor de rest maar toch stort onze maatschappij niet in, waarom blijf je erin geloven dat we de rotte peren in afghanistan wel kunnen verwijderen als we dat in onze eigen rustige maatschappij al niet eens kunnen.
Zoals verschillende mensen hierboven hebben aangehaald het is de russen met 10 jaar bezetting ook niet gelukt om afghanistan communistich te maken, en wij denken er met x jaar bezettting zomaar de stammencultuur te veranderen en een westerse democratie.![]()
De ultieme cynicus. "Godverdomme, mijn relatie bloeit; dan zal hij binnenkort wel doodgaan."quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:02 schreef katerwater het volgende:
Op het moment dat het moeilijk wordt in een relatie, wordt er niet meer degelijk geinvesteerd en bloeit de relatie dood...
quote:Op zondag 2 september 2007 16:55 schreef Tommmm het volgende:
dus dit zijn eigenlijk gewoon stereoïden?
quote:Op zondag 2 september 2007 21:32 schreef Tinkepink het volgende:
Smells like teamspirit - Nirvana
Betweters zijn zó leuk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:10 schreef Bolter het volgende:
Mensen die harstikke met een d spellen
Saborteren is wel een mooi woord.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:37 schreef Rewimo het volgende:
Hij komt niet van Fok! maar ik vind 'm te mooi om hem jullie te onthouden
[..]
Hele iele fietsjes die kreunen en steunen onder het gewicht van hun berijderquote:Op maandag 3 september 2007 17:47 schreef MASD het volgende:
In frankrijk bijvoorbeeld heb je alleen moantainbikesnu heb ik een franse vriendin, en ik heb haar eerst moeten leren fietsen...
moantainbikes zijn vetter
Inderdaad!quote:Op maandag 3 september 2007 09:54 schreef zoeperzazke het volgende:
Schrijven Fokke en Sukke nu sowieso fout??? (spaties)
[afbeelding]
De rest van zijn verhaal heb ik maar niet gelezen...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:43 schreef Swarmapapa het volgende:
[..]
Goed, naar aanleiding van Crystal_Mind der post, spuw ik ook mijn gal. Bovenstaande kwoot verwoord eigenlijk precies, wat ik dacht. Vetgedrukte zal duidelijk worden in het verhaal. Ergens toch wel moeilijk, aangezien dit zon beetje mijn leven in een paar regels voorsteld.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:54 schreef ihugster het volgende:
[..]
Kijk dat is tenminste usefull informatie!
![]()
Ik weet wel wat ik storender vindquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:59 schreef Lambiekje het volgende:
Dit is gewoon pure propagandische rommel. Storent acteerwerk.
Punten die geteeld worden?quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:19 schreef Summers het volgende:
puntenteling gaat nergens over .
Ik snap er niet veel vanquote:Op woensdag 5 september 2007 10:07 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Pardon?
Waar lul jij in Godsnaamover?
De Tchetscheens bevolkign staat meilen ver van de"helden" waar jij het over hebt zak papat. Dat zijn moordenaars van de bovenste Kategorie die een Theokratie naar voorbeeld van de Taliban willen installeren.
Hezbolah.... eerzaam....??
Ach gut een Keyboord Jehadie![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 00:22 schreef HajdukSplit het volgende:
Ik ben al 1 jaar abbonee bij Orange, heb daar een 2 jarig abbonoment, maar naar mijn mening zijn het vieze oplichters er is altijd wel wat, dan halen ze weer teveel eraf, of ze halen het bedrag eraf en zeggen vervolgens niks gekregen te hebben terwijl het automatisch gaat.
Nu is mijn vraag, is er ergens een manier waardoor ik deze abbonoment kan opzeggen want ik ben er helemaal klaar mee.
sow ie sow, hadden we die al in de verzameling?quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:04 schreef Chinless het volgende:
Ga naar de bank, laat het terug stoneren. Dit moet sow ie sow binnen een korte termijn (ik dacht 7 dagen). En laat het daarna door unive maar opnieuw uitzoeken.
Mijn god, een breezahversiequote:Op donderdag 6 september 2007 13:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
sow ie sow, hadden we die al in de verzameling?
Zo kan het ookquote:Op woensdag 5 september 2007 19:43 schreef zevier het volgende:
Hoi allemaal,
Mijn vriendin heeft een probleem wat haar constant lastig valt.
Ze is als kind sexueel misbruikt door een bekende en ze durfde er pas heel laat mee te komen.
Nu wordt ze al 5 jaar er dagelijks aan herrinerd en wordt uit het niets nogal depressief als er ook maar iets haar eraan herrinert.
Heilige melk, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 6 september 2007 @ 17:35 schreef muppetshow het volgende:
Geert go go go
Kom niet meer bij als je tegen die melkhuisjes aanschopt![]()
Het kind met het badwater?quote:Op donderdag 6 september 2007 15:01 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
gaat volgens de befaamde methode:
baadt het niet, schaadt het niet
van de huisjesmelkers.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Heilige melk, waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 6 september 2007 11:07 schreef Orval het volgende:
nijptank op de rand tussen bovenkant scharnier en onderkant kop pen zetten. klein tikje aan de zijkant en dan aangeknepen houden en door met hamer tegen de tang aan te tikken de per eruit halen. even een medestudent erbij want met deze actie heb je twee handen bezet.....en anders krijg je de deur op je knar![]()
Gaat goed vandaag!quote:Op donderdag 6 september 2007 23:05 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
och als zo'n zin over moslim word geschreven staat men op hun achterste benen![]()
Dus toch! Dat wist ik niet!quote:
Die is echt mooi.quote:
Deze manier van spellen had ik nog niet gezien.quote:
Een handgeschreven smiley, stel je voor...quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Al jaren niet meer gehad.![]()
Gelukkig niet zeg, wat een gezeik is dat. Straks willen ze hem ook nog met de handgeschreven![]()
quote:
En snel een beetje!quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:02 schreef ikookhier het volgende:
3Vinger vlug :Sarah Waters
Uit dezelfde post:quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:12 schreef Frollo het volgende:
[..]
En snel een beetje!
Sowieso is die hele post wel interessant. Met name het bizarre gebruik van leestekens zal menig taalliefhebber de wenkbrauwen doen optrekken.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:02 schreef ikookhier het volgende:
1 De asielzoeker :Arnon Grumberg
Mijn hemel, dat had ik nog niet eens gezien!quote:
quote:Agent: "Nou hier, hier is je hoere bon!"
WantedS13: "Kijk, mooie benaming!"
Agent: "Sugureer jij nou dat ik een..."
WantedS13: "Je leert snel maat, mag ik de bon?"WantedS13
quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dingen die het dachtlicht kunnen zien?
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:00 schreef Claddagh het volgende:
Cool van je dat het je gelukt is. Ik heb destijds ook gezolliciteerd in ierland. Maar dan in de stad Cork. In Ierland zit veel ict business. Ikzelf heb fycisica gestudeerd, en dat zegt die lui weinig. Baile Atha Cliath ( Dubln in gaelic) is een mooie stad...succes met je baan.
Pronk: Balkenende is een leugenaarquote:Pronkie is ok, even lekker ongenuanceerd door de bocht schoppen kan weleens verfrissend zijn.
Balkenende laakt 'zesjescultuur'quote:Nog een dingetje: Welke halve zool denkt dat het ONDERWIJS verbeterd als je een selectie aan de poort gaat invoeren?
Lastig woordquote:Op maandag 3 september 2007 09:35 schreef Charisma het volgende:
ben jalouis , zo een mooie vloer en dan nog in goede staat ook![]()
Bij een rode fabriek werk je een stuk prettiger natuurlijkquote:Een internetsite heeft een top twintig bekendgemaakt van de beroerdste baantjes die je als vrouw kunt vinden. Bikiniwaxer, medewerkster bij een blauwe schimmelkaasfabriek en kippenslachter aan de lopende band vormen de top drie.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:36 schreef Rimmer het volgende:
Em ook in graven is een verjaringstermijn, dat betaal je als een een plekkie koopt. Over het algemeen word je graf na 50 jaar opnieuw gedelft en krijgt een ander je plekkie. (tenzij je voor meer jaar betaald.)
Dan word je gewoon in een massa graf in het hoekie van het terrein gedumpt. Aangezien een gem. NLer 70 word zullen de ligplaatsen (lol) niet zo snel vol liggen...
Dat klinkt pijnlijk.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:57 schreef Freel het volgende:
(...)
Ik heb zelf in Duitsland gestudeerd en gewerkt. Die Duitsers doen echt veel stages, zelfs als het niet voor de opleiding die ze doen wordt gevraagd. Maar zij infesteren in hun kennen en kunnen. Ze doen ervaring op en hebben daarom ook betere banen. (...)
Sowieso een hilarische OP ook.quote:Op zondag 9 september 2007 00:08 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Van wat ik ervan begrepen heb klopt dit dus gewoon. Penerteer de kat en ze is van haar krolsheid af. Al helpt steriliseren volgens mij beter....
Maar helaas vervolgt hij met:quote:
quote:en een R wat mistik zie het nu pas
Ik zie ook dat veel mensen erg veel lol hebben om mijn buurvrouw, is het niet gewoon heel erg raar en onfris dat ze dit doen?
Dat die buurman dat dus zei in 1e instatie vond ik wel grappig maar ik dacht dus dat hij een garpje maakte
Ik ga morgen weer langs en dan zal ik wel even vragen hoe het met de kat gaat
(whats up met " waar is het orginele topic enzo? en lemming dit en dat?, komt het zo vaak voor dan dat poesjes van katjes gefibreerd worden?)
't Is geen licht, ons "Correctief instituut".quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:00 schreef Ippon het volgende:
En al die etnische groepen verdragen elkaar het licht in de ogen niet.
Die vette van jou heb ik niet gezien.quote:Op zondag 9 september 2007 14:02 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Deze jongen probeert zijn fouten te verbloemen door te laten zien dat hij de regels heus wel kent:
[..]
Maar helaas vervolgt hij met:
[..]
Tsja...quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:10 schreef M42 het volgende:
[..]
Links heeft constant alle criminaliteit begataliseerd vooral dat afkomstig van Marokkanen.
Duidelijk.quote:Op zondag 9 september 2007 23:21 schreef Athmozz het volgende:
[..]
gewoon die claxon mishandelen, doe ik frequent als mensen dergelijke dingen uithalen. Volgens mij is dat een van de stukken die in mijn auto in garantie gaan moeten gewisseld worden
Athmozz is Vlaming; vandaar.quote:Op maandag 10 september 2007 15:57 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Duidelijk.
Zelfs het analfabetisme kent dialecten tegenwoordig.quote:Op zondag 9 september 2007 @ 22:06 schreef knight3 het volgende:
Onbegrijpelijk dat deze dialectische analfabeet op Onderwijs terecht is gekomen. Nou blijkt dat ze zelf niet in staat is gebleken het nivo van de pabo te halen moet er een buitenlandse professor worden gehaald. Het is te hopen dat haar ambtenaren een paar woorden engels kennen.
Goh, die is nieuwquote:Op maandag 10 september 2007 17:36 schreef desiredbard het volgende:
Het eerste incident wist ik al een dach eerder maar werd niet wakker tot ik de volgende column las;
Zo'n huis is zo nu en dan ook wel toe aan vakantie, vandaar de naam vakantiehuis toch?quote:Op maandag 10 september 2007 14:23 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou veel plezier hoor verder, i rest my casa!![]()
Was dat niet die band met Xander de Vuisonjé?quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:13 schreef maffemuts het volgende:
In Nederland sterven ongeveer 1500 mensen aan de gevolgen van anorexia nervosa en bolumia
Nog iets anders is hier misplaatsd...quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:25 schreef MoreMark het volgende:
Ik ben van mening dat dit een correcte (controlerende) vraag is. Iemand anders zegt echter dat dit absoluut niet kan en het vraagteken hier misplaatsd is.
Dag ligt héél gevoelig..quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:51 schreef Martijn_77 het volgende:
Een opvallend stukje wat aantoont dat het niet alleen Wilders is die bepaalde uitspraken doet maar ook een PvdA-er als Marcouch
[..]
Bron
Hier blijkt dus maar weer eens dat de politiek en de media bepaalde mensen graag in een verkeerd dag ligt zet en dat de uitspraken van andere "gewoon geaccepteerd" worden zonder dat daar aan veel ruchtbaarheid wordt geven.
Iets wat naar mijn mening een zeer slechte zaak is. als je de ene persoon veroordeelt en afbrandt dan moet je dat ook bij de andere doen ondanks dat hij lid is van een linkse partij
Gerry is een man, even voor alle duidelijkheidquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:23 schreef Suko het volgende:
Maddie en de tweeling zijn door IVF ter wereld gekomen, dus alledrie. Maar of het de eieren van Gerry waren? Ik denk dat het nu niet een issue is eigenlijk, qua vaderschap bedoel ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |