Ik weet wel wat ik storender vindquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:59 schreef Lambiekje het volgende:
Dit is gewoon pure propagandische rommel. Storent acteerwerk.
Punten die geteeld worden?quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:19 schreef Summers het volgende:
puntenteling gaat nergens over .
Ik snap er niet veel vanquote:Op woensdag 5 september 2007 10:07 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Pardon?
Waar lul jij in Godsnaamover?
De Tchetscheens bevolkign staat meilen ver van de"helden" waar jij het over hebt zak papat. Dat zijn moordenaars van de bovenste Kategorie die een Theokratie naar voorbeeld van de Taliban willen installeren.
Hezbolah.... eerzaam....??
Ach gut een Keyboord Jehadie![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 00:22 schreef HajdukSplit het volgende:
Ik ben al 1 jaar abbonee bij Orange, heb daar een 2 jarig abbonoment, maar naar mijn mening zijn het vieze oplichters er is altijd wel wat, dan halen ze weer teveel eraf, of ze halen het bedrag eraf en zeggen vervolgens niks gekregen te hebben terwijl het automatisch gaat.
Nu is mijn vraag, is er ergens een manier waardoor ik deze abbonoment kan opzeggen want ik ben er helemaal klaar mee.
sow ie sow, hadden we die al in de verzameling?quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:04 schreef Chinless het volgende:
Ga naar de bank, laat het terug stoneren. Dit moet sow ie sow binnen een korte termijn (ik dacht 7 dagen). En laat het daarna door unive maar opnieuw uitzoeken.
Mijn god, een breezahversiequote:Op donderdag 6 september 2007 13:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
sow ie sow, hadden we die al in de verzameling?
Zo kan het ookquote:Op woensdag 5 september 2007 19:43 schreef zevier het volgende:
Hoi allemaal,
Mijn vriendin heeft een probleem wat haar constant lastig valt.
Ze is als kind sexueel misbruikt door een bekende en ze durfde er pas heel laat mee te komen.
Nu wordt ze al 5 jaar er dagelijks aan herrinerd en wordt uit het niets nogal depressief als er ook maar iets haar eraan herrinert.
Heilige melk, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 6 september 2007 @ 17:35 schreef muppetshow het volgende:
Geert go go go
Kom niet meer bij als je tegen die melkhuisjes aanschopt![]()
Het kind met het badwater?quote:Op donderdag 6 september 2007 15:01 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
gaat volgens de befaamde methode:
baadt het niet, schaadt het niet
van de huisjesmelkers.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Heilige melk, waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 6 september 2007 11:07 schreef Orval het volgende:
nijptank op de rand tussen bovenkant scharnier en onderkant kop pen zetten. klein tikje aan de zijkant en dan aangeknepen houden en door met hamer tegen de tang aan te tikken de per eruit halen. even een medestudent erbij want met deze actie heb je twee handen bezet.....en anders krijg je de deur op je knar![]()
Gaat goed vandaag!quote:Op donderdag 6 september 2007 23:05 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
och als zo'n zin over moslim word geschreven staat men op hun achterste benen![]()
Dus toch! Dat wist ik niet!quote:
Die is echt mooi.quote:
Deze manier van spellen had ik nog niet gezien.quote:
Een handgeschreven smiley, stel je voor...quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Al jaren niet meer gehad.![]()
Gelukkig niet zeg, wat een gezeik is dat. Straks willen ze hem ook nog met de handgeschreven![]()
quote:
En snel een beetje!quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:02 schreef ikookhier het volgende:
3Vinger vlug :Sarah Waters
Uit dezelfde post:quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:12 schreef Frollo het volgende:
[..]
En snel een beetje!
Sowieso is die hele post wel interessant. Met name het bizarre gebruik van leestekens zal menig taalliefhebber de wenkbrauwen doen optrekken.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:02 schreef ikookhier het volgende:
1 De asielzoeker :Arnon Grumberg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |