Ik zeg enkel wat de reactie is van onze "democratische" goedheiligmannen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:54 schreef zhe-devilll het volgende:
oh en als iedereen zo denkt komen er nooit meer opstanden en zit de mens opgescheept met shit!
dus we gaan eindelijk spandoeken maken?quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik zeg enkel wat de reactie is van onze "democratische" goedheiligmannen.
In de steden van de US heb je bijvoorbeeld "Demonstration Areas", een plek, natuurlijk ver van alles af tussen de betonnen muren in, waar je van de overheid moet gaan demonstreren wil je de demonstratie legaal houden...quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:28 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik kan er (nog) geen nieuwsberichting over vinden op het net, mischien verkeerde zoekresultaten.
Maar de 5e schijnen er demonstraties zijn geweest van scholieren, schoolhekken zijn op slot gezet en de politiewoordvoerder spreekt over een overwinning van "common sense"
http://www.youtube.com/watch?v=MWHmqrdyVj0&mode=related&search=
Blijkbaar ben je dom als je demonstreert.
Persoonlijk ben ik allang geen voorstander van protest meer, je kunt protesteren wat je wilt maar je word toch genegeerd en anders wel geridiculiseerd, als je rebeleerd word je vastgezet of geexecuteerd, en neem je wapens op ben je terrorist.
Precies.quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:03 schreef Xith het volgende:
[..]
In de steden van de US heb je bijvoorbeeld "Demonstration Areas", een plek, natuurlijk ver van alles af tussen de betonnen muren in, waar je van de overheid moet gaan demonstreren wil je de demonstratie legaal houden...
Ook merk ik in NL dat het veranderd; vroeger waren demonstranten goede mensen, nu zijn ze idioot en mogen ze - aldus de gimiddelde fokker - tegen de muur gezet worden, behalve natuurlijk als het een neo-rechtse demonstratie is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |