Als we nou minder zulke mensen hadden op aarde zal het een beter wereld geweest zijn......quote:Op woensdag 5 september 2007 16:18 schreef NED het volgende:
Voor mijn part nuked Bush het hele midden oosten finaal naar de tyfus.
Ik zal er geen traan om laten
Jij bent echt compleet achterlijkquote:Op woensdag 5 september 2007 16:18 schreef NED het volgende:
Idd! Het middel tegen dictators die hun volk onderdrukken zijn bommen die het hele land verwoesten!quote:Op woensdag 5 september 2007 16:18 schreef NED het volgende:
mwah de luchtmacht en marine is niet echt gehavend in de lopende oorligen en er liggen nog 1000den bommen te wachten op een doel.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:35 schreef popolon het volgende:
Drie dagen? Ik vraag me af hoe ze dat willen gaan doen. Drie decennia lijkt me eerder wat realistisch.
Maar goed, zoals altijd zijn de plannen van GW altijd zeer doordacht en uitermate goed voorbereid.
Dan hebben ze nog geen meter Iraans grondgebied veroverd, en dat laatste is in de huiige situatie gewoon onmogelijk voor de Amerikanen. Het lijkt me overigens vanzelfsprekend dat alleen maar met bommen smijten minstens zo contra productief is als het beleid dat de Amerikanen in Irak hebben toegepast.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
mwah de luchtmacht en marine is niet echt gehavend in de lopende oorligen en er liggen nog 1000den bommen te wachten op een doel.
denk wel dat het mogelijk is
gaat volgens de befaamde methode:quote:Op donderdag 6 september 2007 12:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dan hebben ze nog geen meter Iraans grondgebied veroverd, en dat laatste is in de huiige situatie gewoon onmogelijk voor de Amerikanen. Het lijkt me overigens vanzelfsprekend dat alleen maar met bommen smijten minstens zo contra productief is als het beleid dat de Amerikanen in Irak hebben toegepast.
Het enige dat zinvol is is proberen de dialoog op te zoeken.
quote:]Russia "in a hurry" to provide Iran with S-400 ASAP
Iranian army to be equipped with S-400
Wed, 05 Sep 2007 21:54:40
Vice Chairman of Russia's State Duma Vladimir Zhirinovsky has urged the fast delivery of the magnificent S-400 anti-aircraft missile systems to Iran.
Speaking at the open session of Russia's State Duma on Wednesday, Zhirinovsky stated, "S-400 anti-aircraft missile systems should be delivered as early as possible to enable Iran to defend its air space."
The S-400 is a new generation of anti-aircraft / anti-missile weapon system developed by the Russian Almaz Central Design Bureau.
The S-400 is capable of detecting and destroying targets out to a range of 400km (250 miles), such as aircrafts, cruise missiles and ballistic missiles, including those with a range of 3,500 km.
Sources confirm that the S-400 is capable of detecting and destroying aircraft made with low observable materials such as the American 'stealth' aircraft.
Russia provided Belarus with the same system a short time ago.
The S-400 is so sophisticated and powerful that can change the military balance of a region since it is capable of hitting targets that were previously considered untouchable.
The anti missile system has an unbelievable speed of 4.8 Km per second which is faster than a bullet leaving a Kalashnikov machine gun.
Want ik beweerde dat ik er naar gezocht had.. ?quote:Op donderdag 6 september 2007 12:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
terugvindpost![]()
nergens vinden, goh wat kan jij goed zoeken zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |