mwah de luchtmacht en marine is niet echt gehavend in de lopende oorligen en er liggen nog 1000den bommen te wachten op een doel.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:35 schreef popolon het volgende:
Drie dagen? Ik vraag me af hoe ze dat willen gaan doen. Drie decennia lijkt me eerder wat realistisch.
Maar goed, zoals altijd zijn de plannen van GW altijd zeer doordacht en uitermate goed voorbereid.
Dan hebben ze nog geen meter Iraans grondgebied veroverd, en dat laatste is in de huiige situatie gewoon onmogelijk voor de Amerikanen. Het lijkt me overigens vanzelfsprekend dat alleen maar met bommen smijten minstens zo contra productief is als het beleid dat de Amerikanen in Irak hebben toegepast.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
mwah de luchtmacht en marine is niet echt gehavend in de lopende oorligen en er liggen nog 1000den bommen te wachten op een doel.
denk wel dat het mogelijk is
gaat volgens de befaamde methode:quote:Op donderdag 6 september 2007 12:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dan hebben ze nog geen meter Iraans grondgebied veroverd, en dat laatste is in de huiige situatie gewoon onmogelijk voor de Amerikanen. Het lijkt me overigens vanzelfsprekend dat alleen maar met bommen smijten minstens zo contra productief is als het beleid dat de Amerikanen in Irak hebben toegepast.
Het enige dat zinvol is is proberen de dialoog op te zoeken.
quote:]Russia "in a hurry" to provide Iran with S-400 ASAP
Iranian army to be equipped with S-400
Wed, 05 Sep 2007 21:54:40
Vice Chairman of Russia's State Duma Vladimir Zhirinovsky has urged the fast delivery of the magnificent S-400 anti-aircraft missile systems to Iran.
Speaking at the open session of Russia's State Duma on Wednesday, Zhirinovsky stated, "S-400 anti-aircraft missile systems should be delivered as early as possible to enable Iran to defend its air space."
The S-400 is a new generation of anti-aircraft / anti-missile weapon system developed by the Russian Almaz Central Design Bureau.
The S-400 is capable of detecting and destroying targets out to a range of 400km (250 miles), such as aircrafts, cruise missiles and ballistic missiles, including those with a range of 3,500 km.
Sources confirm that the S-400 is capable of detecting and destroying aircraft made with low observable materials such as the American 'stealth' aircraft.
Russia provided Belarus with the same system a short time ago.
The S-400 is so sophisticated and powerful that can change the military balance of a region since it is capable of hitting targets that were previously considered untouchable.
The anti missile system has an unbelievable speed of 4.8 Km per second which is faster than a bullet leaving a Kalashnikov machine gun.
Want ik beweerde dat ik er naar gezocht had.. ?quote:Op donderdag 6 september 2007 12:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
terugvindpost![]()
nergens vinden, goh wat kan jij goed zoeken zeg
Dat zeggen ze toch ook niet ze gaan hier echte shock and awe toepassen door gewoon zoveel mogelijk bommen te laten vallen op elk stukje militaire meuk die iran heeft een invasie komt er niet behalve van commando`s waarschijnlijkquote:Op donderdag 6 september 2007 12:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dan hebben ze nog geen meter Iraans grondgebied veroverd, en dat laatste is in de huiige situatie gewoon onmogelijk voor de Amerikanen. Het lijkt me overigens vanzelfsprekend dat alleen maar met bommen smijten minstens zo contra productief is als het beleid dat de Amerikanen in Irak hebben toegepast.
Het enige dat zinvol is is proberen de dialoog op te zoeken.
en dit natuurlijkquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:02 schreef Evil_Jur het volgende:
Plannen moet je je sowieso niet teveel van aantrekken. De Amerikanen zijn graag voorbereid en hebben voor een heleboel (onwaarschijnlijke) situaties wel wat plannen liggen, dat hoeft niet te betekenen dat een uitvoering ervan op handen is.
of een hoop blufpoker rusland overschat zijn wapensystemen (net als de VS trouwens) zijn wapesystemen nog al eensquote:Op donderdag 6 september 2007 23:22 schreef Demarest het volgende:
Hmmm, die S-400 AA-missiles zouden de Amerikanen en/of Israëliers weleens lelijk kunnen opbreken.
Tevens TVP.
Dus tenzij Iran volgende week een atoombom in Washington laat ontploffen heeft Amerika daar helemaal geen reden voor, nog profeit er van.quote:
dat zie je verkeerd er is ook nooit 1 plan maar meerdere je kunt dan schatten wat het beste is om te doen en verder is het een oefening voor de militairen natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:38 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dus tenzij Iran volgende week een atoombom in Washington laat ontploffen heeft Amerika daar helemaal geen reden voor, nog profeit er van.
En Iran heeft totaal geen reden of voordeel om een atoombom in Washington te laten ploffen. De situatie nu juist zodanig is dat ze er de nodige voordeeltjes (bv de contracten met Rusland) uit kunnen halen door het feit dat de Amerikanen zichzelf relatief machteloos hebben gemaakt.
Vrij nutteloze speculaties dus, die plannen,.
met atoombommen wel ja ... anders nietquote:Op woensdag 5 september 2007 15:06 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
dat lukt de vs makkelijk.
das juist waar ze goed in zijn met die hele vloot van ze en al die bommenwerpers.
misschien her en der een paar mininukes, maar dat gaat zeker goed komen.
als de VS het wel kunnen ze imho elk land binnen 3 dagen terugzetten naar de stone-age
Idd, zonder nukes overschat de US zich weer eens, dan wordt het eerder een 3 weken campagne.quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
met atoombommen wel ja ... anders niet
trouwens, ik geloof uberhaupt niet dat ze 1200 individuele doelen uit kunnen schakelen in 3 dagen
daar heb je zoveel vliegtuigen voor nodig naast de daadwerkelijke (jacht)bommenwerpers dat zelfs de Amerikanen er niet aankomen.
bovendien is de vraag of een pure luchtcampagne in dit geval wel zo effectief is
drie weken?quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:14 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Idd, zonder nukes overschat de US zich weer eens, dan wordt het eerder een 3 weken campagne.
En als ze wel (minie) nukes gaan gebruiken zal de hele wereld over ze heen vallen, en terecht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |