Nee, DNA kan ook veranderen om juist ziektes te introduceren.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:24 schreef Electro-Worm het volgende:
Ons DNA verandert! Betekent dit het einde van alle ziekten?
Hier heb ik afgehaakt.quote:En wat nog het meest wonderlijke is, is dat diezelfde wetenschappers denken dat deze mutatie in ons DNA veroorzaakt wordt door een soort emotionele en mentale golf die door ons lichaam heen gaat. Het zou hierbij gaan om:
Ik héb het gelezen, maar waar precies is het beter voor m'n mensenkennisquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:28 schreef Electro-Worm het volgende:
Lees het nou maar gewoon. 't Is beter voor je woordenschat en mensenkennis.
Tot hier klopt het, en dan...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:24 schreef Electro-Worm het volgende:
In een eicel en zaadcel zit alle informatie van respectievelijk onze moeder en vader opgeslagen.
Dus we kiezen bewust (ook al hebben we nog geen hersens) voor dingen als erfelijke ziektes, aangeboren aandoeningen en dergelijke.quote:Voordat we incarneren kiezen we bewust voor onze ouders en leefomgeving.
Dit heeft natuurlijkalles te maken met karma.
We kiezen op basis van karma voor zowel de positieve maar ook de negatieve erfelijke eigenschappen van onze ouders. We werden ertoe aangetrokken, omdat deze ons de kans bieden om ons karma uit te werken en de lessen te leren die we in andere levens verzuimd hebben te leren.
Misschien zit het wel allemaal in de gedachte van de 80jarige. Ik kan niet bodybuilden. Ik ben er zelf nuchter in hoor. Maar wat als je nou echt gelooft injezelf, maar dan ook niets negatiefs he. Wat als je dan wel als 80jarige kan bodybuilden. Its all in the mind.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:38 schreef kless het volgende:
DNA is het zelfde, volgorde veranderd.
Maar bij ziekten gebeurt het net zo...
immun voor aids is mogenlijk. (acuired, verkregen)
kanker is iets heel anders.
Tip, Lees eens een boek over biochemie. of the cell ofzo.
Fysiek verjongen kan niet, je als nieuw of jong voelen kan wel. ook een 80-er kan bodybuilden.
Het liefst geen "grappige" reacties. Dank.quote:
Copy/pasten, dat is de manier om over het leven na te denken...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:01 schreef Electro-Worm het volgende:
( Het is mijn verhaal trouwens niet, ik heb het gewoon gecopy paste, ik vond het wel verhaal om bij te denken. Daarom deel ik het met jullie)
Wat een pseudowetenschappelijke quatsch!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:24 schreef Electro-Worm het volgende:
Ons DNA verandert! Betekent dit het einde van alle ziekten?
Nee
Erfelijke aandoeningen
Elke cel in ons lichaam is een minicomputer. In deze computer zijn alle gegevens (uiterlijk, geslacht, etc.) en programmeringen (zoals overtuigingen, patronen, etc.) opgeslagen. In een eicel en zaadcel zit alle informatie van respectievelijk onze moeder en vader opgeslagen.
Nee, slechts de helft van de eigenschappen, wat een ontzettende fout....
Dan maar niet te spreken dat het fenotype van de mens toch echt voor een groot deel van de omgeving/opvoedig etc (genotype+milieu=fenotype)
Voordat we incarneren kiezen we bewust voor onze ouders en leefomgeving.
Nee, het is een toevalligheid dat die ene spermacel als eerste bij de eicel komt.
Dit heeft natuurlijk alles te maken met karma. We kiezen op basis van karma voor zowel de positieve maar ook de negatieve erfelijke eigenschappen van onze ouders. We werden ertoe aangetrokken, omdat deze ons de kans bieden om ons karma uit te werken en de lessen te leren die we in andere levens verzuimd hebben te leren.
Gedurende de zwangerschap in de buik van onze moeder manifesteren de overgenomen erfelijke eigenschappen zich al. Goh, da's bijzonder....
Op het moment dat we geboren zijn worden we er al mee geconfronteerd. Ze lijkt precies op haar moeder, maar haar neus heeft ze weer van haar opa! Onze fysieke uitdrukkingsvorm wordt eigenlijk gedurende ons hele leven wel gespiegeld aan onze afkomst.
Ook onze aanleg voor bepaalde ziekten erven we geheel of gedeeltelijk over van onze ouders en voorouders.
Einde van alle ziekten!
Volgens Channie West, ambassadrice van Universal White Time Healing Wereldwijd, zullen er geen ziektes bestaan in onze volgende werkelijkheid of dimensie. Michael Drosnin beschrijft in de wereldberoemde Bible Code iets wat ook die richting op gaat!
Eliyahu Rips, een wiskundige in Jeruzalem wijst in dit boek op een passage uit een sage uit de 18e eeuw die de Genius of Vilna heet; De regel is dat alles wat er was, is en zal zijn, tot het einde der tijden zich bevindt in de Torah, de originele Bijbel. In de Bible Code zijn alle letters van de originele Torah achter elkaar geplaatst in een ingenieus computerprogramma (304805 woorden in 64 rijen). Op deze wijze kun je bijvoorbeeld woorden of namen intypen zoals Hussein of Kennedy. Wat blijkt nou: dat deze namen inderdaad op deze wijze in de Torah te vinden zijn en ……….. met daarom heen woorden die de rol en gebeurtenissen van deze personen in de geschiedenis beschrijven. Wanneer je AIDS intypt staan daar woorden omheen als dood, immuunziekte en let op! End of all diseases!
Alsof ze in die tijd van immuunziektes of immuuniteit gehoord hadden!.
Je weet ook dat AIDS in bijvoorbeeld het frans SIDA is, gaan franstaligen dan nog wel dood?
Veranderingen in ons DNA
Op dit moment verandert ons DNA op een manier die bovenstaande wellicht onderschrijft.
Mijn DNA verandert niet hoor, miv van kankercellen natuurlijk. Als jij me kan aantonen dat het DNA bij al levende mensen verandert krijg je de Nobelprijs
Druvalo Melchizedek beschrijft in een interview met Diana Cooper het goed onderbouwde gegeven dat steeds meer mensen immuun worden voor ziektes als AIDS, kanker, etc. als gevolg van een wetenschappelijk aangetoonde activatie van 4 extra codonen in ons erfelijke materiaal. Hoe zit dit?
Ongeveer 10 jaar geleden is er in de US een baby geboren met AIDS. Doktoren hebben deze baby uitvoerig getest bij de geboorte en na 6 maanden. Uit beide testen bleek dat het kind AIDS had. Na één jaar werd het kind opnieuw getest met hetzelfde resultaat. Toen het kind 6 jaar was werd het opnieuw getest en wat bleek, er was geen spoor meer te vinden van het AIDS virus. Vervolgens werd deze jongen naar het UCLA, University of California, Los Angeles, gebracht om te kijken hoe dit mogelijk was. Allerlei testen toonden aan dat dit kind geen normaal menselijk DNA had.
In ons DNA zijn er 4 verschillende basen die in setjes van drie, 64 verschillende patronen kunnen vormen. Dit worden codons genoemd. Tot nu toe was het zo dat in het DNA van alle mensen op deze aardbol slechts 20 van deze codons 'aan' stonden en de rest 'uit'! Wetenschappers namen aan dat de codons die 'uit' stonden oude programma's uit ons verleden waren. Hoe dan ook….bij deze jongen waren 24 codons geactiveerd in plaats van 20, dus 4 meer dan bij welk mens dan ook.
Door deze activatie bleek dat dit kind niet alleen immuun was geworden voor AIDS, maar voor alles! Na dit kind vonden ze nog een kind met dezelfde DNA afwijking, vervolgens 10.000, toen 100.000 ………… Het UCLA schat dat nu al 1% van de wereldwijde populatie dit "nieuwe" DNA heeft. Dit zijn 60 miljoen mensen. Deze mutatie verspreidt zich als een soort virus! Wetenschappers hebben beweerd dat er nu al zoveel mensen dit "buitenaardse" DNA hebben, dat zij geloven dat er een nieuw menselijk ras op Aarde geboren wordt.
En wat nog het meest wonderlijke is, is dat diezelfde wetenschappers denken dat deze mutatie in ons DNA veroorzaakt wordt door een soort emotionele en mentale golf die door ons lichaam heen gaat. Het zou hierbij gaan om:
1) Het eerste deel dat ligt in onze gedachten. Namelijk de gedachte over Eenheid, het zien van Eenheid in alles om je heen. Er is geen afgescheidenheid!
2) Het tweede deel dat ligt in ons Hart. Liefdevol zijn. Leef vanuit je hart, vanuit liefde.
3) En het derde deel dat te maken heeft met het uit polariteiten stappen. Het niet langer veroordelen van de wereld! Laat elk oordeel los! Leef oordeelloos!
Delta-32 mutatie
En als bovenstaande nog niet voldoende is beschrijven Donald Mosier et Al: in CCR5 mutation and Plague protection in Brief communication in nature, Vol427 (606) 2004, dat 10 % van de Europeanen minder vatbaar is voor het HIV virus als gevolg van een gelukkige mutatie in ons DNA die boven is komen drijven omdat deze bescherming biedt tegen de Pokken. Deze mutatie wordt de Delta 32 mutatie genoemd. Internet staat er bol van!
Bla bla bla, die mutatie zorgt voor een verandering in een eiwitje dat een receptor van HIV is en dus niet meer een cel in kan, dat is alles....
Als toetje dan nog het volgende. Het Chinese woord I Tjing betekent DNA. De I Tjing wordt ook "het Boek der Veranderingen" genoemd. De I Tjing is in China ontwikkeld en wijd verspreid vanaf 1000 voor Christus. In de I tjing wordt ons DNA met de 64 codon-mogelijkheden (zie boven) weergegeven in 64 figuren met 6 gebroken (- -) en ononderbroken lijnen. Peter Toonen geeft aan in zijn boek "De Natuurlijke Tijd" dat nauwkeurige berekeningen met de I Tjing aantonen dat de einddatum 21-12-2012 al in ons DNA ligt opgeslagen. Maar het gaat nog verder……..
Virtueel DNA
Wetenschappelijk gezien hebben wij twee strengen DNA. Volgens vele alternatieve stromingen hebben we meerdere DNA strengen. Zoek maar eens met de zoekwoorden 12 strengen DNA op Google! In totaal zouden er nog 10 strengen in ons erfelijke materiaal aanwezig zijn. Ik geloof hier ook in!
Dit DNA geeft ons veel meer mogelijkheden op fysiek-, emotioneel-, mentaal- en spiritueel niveau. Helderzien en helderhoren zijn hier slechts enkele voorbeelden van. Met dit DNA kunnen wij sneller en makkelijker met onze gedachten, woorden en daden creëren. Maar ook materialiseren en de-materialiseren behoort met dit DNA tot de mogelijkheden. In mijn ogen worden deze 10 extra DNA strengen, die wetenschappelijk vooralsnog onzichtbaar in ons erfelijk materiaal opgeslagen liggen, nu geactiveerd met deze komende evolutiestap. Dit wordt ons actieve DNA in de vijfde dimensie of wereld II zoals dat binnen de Universal White Time Healing genoemd wordt. Ik noem deze strengen verder ons virtuele DNA.
Er is veel geschreven over het belang en de functie van deze virtuele DNA strengen. Duidelijk is dat heractivatie van deze strengen essentieel is in ons evolutieproces. Steve Rother en de Groep geven in het boek 'Her-inneren' aan dat in onze huidige vorm van ons biologische lichaam wij een verjongingsproces en heractivering van het DNA moeten ondergaan om het volgende niveau van de menselijke evolutie te bereiken. De 5 paar virtuele strengen vangen onze gedachten op en vertalen deze in een nieuwe structuur van ons DNA. De uitkomst van wie je gaat worden, wordt elk moment gestuurd door de gedachten die je hebt. Met iedere cel die in je biologische lichaam wordt vervangen, wordt letterlijk een nieuw persoon geboren. In het Vissentijdperk duurde het ongeveer 7 jaar voordat alle cellen in ons fysieke lichaam vervangen waren. Volgens Steve Rother en zijn Groep is dit proces in het Aquariustijdperk sterk versneld. Slechts één procent van alle atomen die in ons lichaam aanwezig zijn, zijn daar volgend jaar nog!
In het Vissentijdperk waren we meer gevuld met angst, haat en andere negatieve emoties. Als al deze gedachten direct in onze stof zouden komen hadden we een probleem gehad. Hoe waren we hiertegen beschermd? De 10 strengen DNA zijn verbonden met ons huidige fysieke DNA. Energetische blokkades op deze verbindingen zorgden voor een redelijke bescherming tegen het manifest worden van deze negatieve gedachten in ons fysieke lichaam. Echter in 1989 is een eerste kosmische impuls gegeven (een speciale sterren- en planetenstand, de Harmonische Convergentie genoemd) die deze blokkades laat verdwijnen.
De onvermijdelijke heractivering van ons virtuele DNA verklaart ook de tendens dat veel mensen, en met name lichtwerkers, zich in een razend tempo bewust vrij proberen te maken van hun negatieve gedachten, woorden en daden omdat deze zich nu sneller manifesteren in ons leven en ons lichaam. Het was ook rond 1990 dat er veel boeken verschenen die ons wezen op het positief denken. En dit is in mijn ogen niet toevallig!
Het is daarom belangrijk om jezelf vrij te maken van angsten en negatieve gedachten. Denk, spreek, en handel positief en liefdevol! Met de juiste gedachten en intentie is het natuurlijk ook mogelijk onszelf fysiek te verjongen!
Geheugenstoornissen
Heractivatie van ons virtuele DNA zorgt ook voor een verandering in onze hersenen. I.p.v een klein deel dat wij nu gebruiken van onze hersencapaciteit gebruiken we straks 100% van dit vermogen. Deze verandering in onze hersenen kan tijdelijk klachten veroorzaken als hoofdpijn en geheugenstoornissen.
Bron: De Nieuwe Aarde
Wat the fuck kan jou dat schelen of ik het copy paste ja of nee. Ik heb het gelezen en wil het met jullie delen, is dat slecht?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:03 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Copy/pasten, dat is de manier om over het leven na te denken...![]()
Het is meer dat als je ergens in gelooft en er voor gaat veel dingen wel mogenlijk zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:00 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Misschien zit het wel allemaal in de gedachte van de 80jarige. Ik kan niet bodybuilden. Ik ben er zelf nuchter in hoor. Maar wat als je nou echt gelooft injezelf, maar dan ook niets negatiefs he. Wat als je dan wel als 80jarige kan bodybuilden. Its all in the mind.
Nee hoor, ik ben wel benieuwd hoe je zelf over dit stuk denkt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:05 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Wat the fuck kan jou dat schelen of ik het copy paste ja of nee. Ik heb het gelezen en wil het met jullie delen, is dat slecht?![]()
![]()
Dat is een slappe uitweg om de discussie niet te willen voeren ...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:02 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Hey, het is Truth, geen wetenschap en filosofie.
Mutaties zijn toch per definitie disease-causing? Dan zou ik zeggen: varianten...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:31 schreef wijsneus het volgende:
Een ieder van ons draagt 50-100 mutaties in zich - wat zeggen jullie daarvan?
stelletje akelige mutanten...![]()
Waar heb je dat opgedaan?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:32 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mutaties zijn toch per definitie disease-causing?
Eh nee, mutaties zijn niet per definitie disease-causing.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:32 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mutaties zijn toch per definitie disease-causing? Dan zou ik zeggen: varianten...![]()
Nope. Mutaties in mensen zijn grotendeels (93-98%) neutraal. Dat alle mutaties schadelijk zijn is creationistische propaganda en dient dezelfde behandeling te krijgen als wc papier.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:32 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mutaties zijn toch per definitie disease-causing? Dan zou ik zeggen: varianten...![]()
Het ontstaan van soorten (als in levensvormen) kan je zien als een positieve muatiequote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:41 schreef wijsneus het volgende:
[..]
Nope. Mutaties in mensen zijn grotendeels (93-98%) neutraal. Dat alle mutaties schadelijk zijn is creationistische propaganda en dient dezelfde behandeling te krijgen als wc papier.
Enkele voorbeelden van positieve mutaties zijn: lactose tollerantie, imunuteit voor bepaalde hart en vaat ziekten, imuniteit voor AIDS en imuniteit voor Malaria.
Kan dit bij de OP erbij? Staat er nog iets zinnigs daar!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:39 schreef SP het volgende:
tijdens de replicatie van DNA worden er continue "fouten" (=mutaties) gemaakt, de meeste worden netjes opgespoord en vernietigd, sommige kunnen to kanker uitgroeien en sommige die in de geslachtscellen zitten kunnen bijdragen aan het onstaan van een nieuw individue met andere kenmerken in het gen waar de desbetreffende mutatie zit. Afhankelijk van de fenotypische gevolgen kan dit een positief of negatief iets blijken te zijn.
Dat mensen met teveel tijd daar een heel verhaal met lulkoek omheen verzinnen is weer wat anders.
Niet ingrijpender dan eerder...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:17 schreef Ticker het volgende:
Of dit allemaal waar is of niet, boeit me even niet. Wat electro-worm volgens mij wil duidelijk maken, is dat sindskort ons DNA drastisch aan het veranderen is.
jep, de proofreading van ons polymerase (en een hele reeks andere controle eiwitten..) is inderdaad van slag de laatste tijd. Zou het toch door de subatomaire straling van de asymmetrische ligging van copernicus in het vijfde veld van het derde huis in het sterrenbeeld van Isis komen? Even snel de laatste editie van Nature bekijken!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:17 schreef Ticker het volgende:
Of dit allemaal waar is of niet, boeit me even niet. Wat electro-worm volgens mij wil duidelijk maken, is dat sindskort ons DNA drastisch aan het veranderen is.
Leuk, maar het is meer een in vitro grapje, is weinig schokkend of van grote betekenis in het wild.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch leuk dat deze topics veel reactie krijgen en topics als dit niet : [schokkend] éénentwintig aminozuren in een eiwit ! dat is ook een voorbeeld van je 'redundant' codons anders gebruiken het kan wel maar dan moeten er dus andere aminuzuren in de eiwitten van het aids menneke zitten. Dat zou ik zoals het andere topic al zegt schokkend vinden
dat klopt maar toch denk ik dat het wel uitgebuit kan worden. Alleen het zel wel teveel geld voor ontwikkeling kosten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:29 schreef SP het volgende:
[..]
Leuk, maar het is meer een in vitro grapje, is weinig schokkend of van grote betekenis in het wild.
Ik denk dat het heel erg moeilijk, zoniet onmogeljk, is om met behulp van een artificieel aminozuur de werking van een eiwit te kunnen verbeteren cq. voorspellen wat het effect zou zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat klopt maar toch denk ik dat het wel uitgebuit kan worden. Alleen het zel wel teveel geld voor ontwikkeling kosten.
Het is onmogelijk. Met dat doel ben ik ooit biochemie gaan studeren. Om aan de hand van de structuur te kunnen voorspellen wat de werking van een bepaald eiwit zal zijn heb je quantum mechanica nodig, en die is niet alleen niet-deterministisch, de formules die je nodig hebt om de volledige toestand van een molecuul van die complexiteit te omschrijven nemen hele boekwerken in beslag.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:46 schreef SP het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel erg moeilijk, zoniet onmogeljk, is om met behulp van een artificieel aminozuur de werking van een eiwit te kunnen verbeteren cq. voorspellen wat het effect zou zijn.
Ik blijf erbij dat het meer een technische trucje is dan het practisch nut heeft, maar wie weet, sommige dingen zijn moeilijk te voorspellen. Net zoals wanneer de TS eens inhoudelijk antwoord geeft op wat vragen.
TS is op school en knan niet voor het einde van de middag antwoordenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:46 schreef SP het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel erg moeilijk, zoniet onmogeljk, is om met behulp van een artificieel aminozuur de werking van een eiwit te kunnen verbeteren cq. voorspellen wat het effect zou zijn.
Ik blijf erbij dat het meer een technische trucje is dan het practisch nut heeft, maar wie weet, sommige dingen zijn moeilijk te voorspellen. Net zoals wanneer de TS eens inhoudelijk antwoord geeft op wat vragen.
Wat is het toch heerlijk als je kennis van zaken hebt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:23 schreef Bosbeetle het volgende:
haha we gebruiken gewoon alle 64 codons hooralleen gebruiken we voor de meeste aminozuren meerdere codons.
en dat was het? geen repliek?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:40 schreef Electro-Worm het volgende:
Terug uit school weer.
Lees het topic en je eigen OP eens...quote:
Deze vraag bv, er staan er nog wel een hoop.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:37 schreef yvonne het volgende:
Ah, dus toch chemtrails..
Maar heel even, waarom kom ik dit soort uitspraken enkel en alleen tegen ( in deze context) op zweef sites ( om het even oneerbiedig te benoemen) en niet bij universiteiten of bv iets als scientific health, WHO, new scientist?
Ik kom het wel tegen in bv het ontstaan van kanker en daar is het al langer bekend.
http://www.google.nl/search?q=Veranderingen+in+ons+DNA&hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&hs=NMm&start=0&sa=N
Ben uiterst benieuwd.
Ik vind het gewoon een interresant stuk tekstquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben wel benieuwd hoe je zelf over dit stuk denkt.
Die quote in jouw reply: Ik zou het niet weten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 07:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Deze vraag bv, er staan er nog wel een hoop.
En wat je nu eigenlijk zelf van het artikel vindt, ik neem aan dat het een artikel is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |