De groentemanquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:31 schreef zhe-devilll het volgende:
ze heeft al iemand anders gevonden..
Ja kijk, en zo had je het ook kunnen doen !quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:32 schreef HellaHard-OG het volgende:
uhhhm kassiere, zal ik mijn pasje door je gleuf halen........
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:29 schreef sweetgirly het volgende:
Je had idd veel eerder tegen de kassasiére moeten zeggen 'heb je mijn eieren al gescand, en mijn banaan al in het tasje gedaan'![]()
Juist.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:10 schreef profielnaam het volgende:
Het probleem is dat ik al die tijd nog nooit wat gezegd heb, ze is het daardoor zat denk ik.
dat zou best kunnen inderdaad ":)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:31 schreef zhe-devilll het volgende:
ze heeft al iemand anders gevonden..
duidelijk dat ik dat eens vlotter moet doenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:42 schreef Nosh het volgende:
[..]
Juist.
Dus wat leren we hier van? Dat 'hard to get' spelen, je 'mysterieus' voordoen, en net doen alsof je nog liever je boodschappen door een hoop stront zou laten scannen dan door haar, zoals altijd helemaal niks oplevert.
Hop. Vraag haar óf morgen uit, om te zien of je nog aan damage control kan doen, of zie dit als een serieus leermoment en trek de volgende keer gewoon je bek open. In dezelfde adem als je vraagt of je een bonnetje en de-spaarzegels-voor-de-opblaasbare-strandset mag.
hmm, zit ook wat in, ik had immers niks, met "niks" kan ik weinig.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 07:17 schreef avotar het volgende:
Dus eerst keek ze naar je... en nu niet meer....
Damn.. volgens mij gaat ze vreemd..
ik zou het uitmaken..
Sure.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:10 schreef profielnaam het volgende:
Weekje later had ik min of meer hetzelfde, maar heb het toen nog steeds mysterieus gehouden door niks te doen of te zeggen.
Gastquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:10 schreef profielnaam het volgende:
Een tijdje terug ben ik meerdere keren bekeken door een cassíere in de supermarkt, ik heb daarop ook teruggekeken naar haar.
Weekje later had ik min of meer hetzelfde, maar heb het toen nog steeds mysterieus gehouden door niks te doen of te zeggen.
*proest*quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:14 schreef AcidBurner het volgende:
Zoweet he weer mee. Al die negatieve trekstokken hier, get a life!
het was niet puur vriendelijk doenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:09 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Gastjij bent in de war...
Er zaten geen bijbedoelingen achter haar "kijken"..het was gewoon vriendelijkheid. Dat een contactgestoorde nerd als jijzelf er vanalles achter zocht en vervolgens "mysterieus" je mond dichthield...komt nou niet echt normaal over bij haar.
Vandaar dat ze nu zoiets heeft van: ah gvd weer die verlegen stille sukkel..beter negeer ik em
Je maakt het vaak mee dat cassiere's naar je kijken? Zouden onbeschofte cassiere's zijn als ze dat neit zouden doen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:23 schreef profielnaam het volgende:
[..]
het was niet puur vriendelijk doendat maak ik te vaak mee om daar geen twijfels over te hebben.
idd!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:28 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Meisjes zijn geen hulpeloze willoze wezens die als puppy's aandacht zoeken door slechts te kijken. Misschien in jouw fantasiewereld, maar niet in real life.
OMG, ZE KIJKT NAAR JE! DAT BETEKENT DAT ZE VERLIEFT OP JE IS!!!!!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:10 schreef profielnaam het volgende:
Een tijdje terug ben ik meerdere keren bekeken door een cassíere in de supermarkt, ik heb daarop ook teruggekeken naar haar.
Ging daarna op vakantie voor 4 weken en zag haar na de vakantie ook weer fijn kijken. Ze blijft niet staren (heeft ze alleen de 1e keer gedaan), maar kijkt voorzichtig met interesse naar mij toe.
Het probleem is dat ik al die tijd nog nooit wat gezegd heb, ze is het daardoor zat denk ik.
Aan haar lichaamstaal te zien kijkt ze nu liever weg of probeert me te negeren door niet mijn richting op te kijken als ik opeens in de buurt ben.
Met andere meisjes heb ik soortgelijke situaties wel vaker meegemaakt telkens met bijna hetzelfde gedrag op het eind van hun kant.
Nu pas denk ik er wat beter bij na![]()
Iedergeval wat valt er te zeggen ? heb ik dit potentiële genot verloren en ben ik alweer veel te lax geweest ?
Deze keer heb ik er behoorlijk spijt van namelijk, omdat ze er ook nog eens heerlijk uitzag. Ik heb het gevoel dat ik nu veel te laat ben o.a. door haar lichaamstaal..
je gaat mij niet zeggen dat je het spel van het 'kijken' niet kentquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
OMG, ZE KIJKT NAAR JE! DAT BETEKENT DAT ZE VERLIEFT OP JE IS!!!!!!
Weet jij veel waarom ze die 1e keer staarde. Misschien had je een pulk uit je neus hangen ofzo.
verlieft???quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
OMG, ZE KIJKT NAAR JE! DAT BETEKENT DAT ZE VERLIEFT OP JE IS!!!!!!
Weet jij veel waarom ze die 1e keer staarde. Misschien had je een pulk uit je neus hangen ofzo.
dat spel van t kijken werkt in mijn persoonlijke ervaring totaal nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je gaat mij niet zeggen dat je het spel van het 'kijken' niet kent![]()
natuurlijk heb je wel vaak door hoe iemand naar je kijkt.
in je fotoboek kijk je anders doortastend genoeg. je hoeft niet meteen je handje op mijn gulp te leggen heur.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat spel van t kijken werkt in mijn persoonlijke ervaring totaal niet
vooral niet bij mannen
dus ik geloof dat zo ongeveer elke vrouw wel iets duidelijker is tegenwoordig dan alleen een blik
in mijn ervaring zijn mannen dan nog instaat om verbaasd achterom te kijken of er toevallig iemand achter ze staat waar ik naar zit te starenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in je fotoboek kijk je anders doortastend genoeg. je hoeft niet meteen je handje op mijn gulp te leggen heur.
Voor mij is het duidelijk iedergeval, de manier van kijken spreekt boekdelen dat is voor mij al een duidelijke hint iig.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:28 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Je maakt het vaak mee dat cassiere's naar je kijken? Zouden onbeschofte cassiere's zijn als ze dat neit zouden doen.
Verder zeg je dat je het vaker hebt meegemaakt. Wat kun je daaruit afleiden? Dat jij er meer van maakt dan het werkelijk is en het meisje in kwestie geen zin heeft in je. Als ze je ook maar een beetje leuk had gevonden had zij wel de eerste stap genomen of een duidelijkere hint dan alleen maar "kijken" gegeven.
Meisjes zijn geen hulpeloze willoze wezens die als puppy's aandacht zoeken door slechts te kijken. Misschien in jouw fantasiewereld, maar niet in real life.
Was het zo'n blik?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:49 schreef profielnaam het volgende:
Voor mij is het duidelijk iedergeval, de manier van kijken spreekt boekdelen dat is voor mij al een duidelijke hint iig.
Zij is ermee gestart..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:53 schreef American_Nightmare het volgende:
Cassiere A: "Daar heb je die nerd weer die me altijd zo aan zit te staren!"
Cassiere B: "Misschien moet je 'm voortaan gewoon negeren en niet meer aankijken, dan houdt ie wel op."
Whatever makes you happy. Ik zal het nog een keer herhalen: als een meisje je echt leuk vond had ze wel aktie ondernemen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:49 schreef profielnaam het volgende:
[..]
Voor mij is het duidelijk iedergeval, de manier van kijken spreekt boekdelen dat is voor mij al een duidelijke hint iig.
ik maak het 1000 keer per dag mee, vriendelijkheid en meer interesse hebben onderscheid ik altijd wel goed van elkaar.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:59 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Whatever makes you happy. Ik zal het nog een keer herhalen: als een meisje je echt leuk vond had ze wel aktie ondernemen.
Btw "flirten" met cassiere's is zo ongeveer het meest besproken onderwerp in het r&p forum. Zoek maar eens en je zult vele lotgenoten vinden die allemaal leuke kassameisjes hebben gezien waarmee ze willen uitgaan.
Eigenlijk is het behoorlijk kansloos, want eigenlijk zeggen jullie: ik kom nooit buiten, heb nooit contact met vrouwen, behalve die ene keer dat mn eten op is en ik boodschappen moet gaan doen, waardoor ik verplicht 10 seconden 1 op 1 sta met een meisje achter de kassa en vervolgens achter haar vriendelijke blik vanalles ga zoeken
heb je dan een gekke wijnvlek op je hoofd of zo?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:05 schreef profielnaam het volgende:
[..]
ik maak het 1000 keer per dag mee, vriendelijkheid en meer interesse hebben onderscheid ik altijd wel goed van elkaar.
figuurlijk mag ik hopen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:05 schreef profielnaam het volgende:
[..]
ik maak het 1000 keer per dag mee, vriendelijkheid en meer interesse hebben onderscheid ik altijd wel goed van elkaar.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:17 schreef American_Nightmare het volgende:
Knappe mensen zijn meestal ook erg sociaal ingesteld en hebben niet zoveel problemen om een praatje met iemand aan te knopen. En ze hoeven er zeker geen topic op Fok over te openen.
Hoe moeilijk is het nou om je boodschappen bij haar af te rekenen en te praten over het weer, de plaatselijke kermis, de vakantie of weet ik wat.
Maar eerlijk gezegd zie ik TS eerder met een lange jas en een hoed op in een donker hoekje staan wachten tot ze naar buiten komt na d'r werk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |