Dat is toch AdéHadé? Of zit ie ook in yee-haa? Kan me niet meer herinnerenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:55 schreef TC03 het volgende:
Zouden ze de Jos Brink-imitatie eruit knippen?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:40 schreef dubidub het volgende:
Het is niet politiek geënquiseerd
De zelfde!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:28 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Is dit eigenlijk de nieuwe show of degene die een paar maand geleden ook al op tv te zien was?
Wat probeer je te zeggen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:48 schreef markna het volgende:
zo kolere mist weer lekker wat van de term dvd kwam wel maar vhs kwam dus niet
Kan je dit ook aan ons uitleggen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:48 schreef markna het volgende:
watte?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:48 schreef markna het volgende:
Wanneer mag je Jochem weer pijpen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:56 schreef markna het volgende:
jochem had het net over een DVD een dekrijpe vrijgezelle droomvrouw daarna heeft jochem het ook over een VHS een vrijgezellig hitsig snolletje en dan heeft hij het ook nog over hoelang het duurt voordat zijn vriendin klaar is met opmaken enzzzzzz ja zoals ik het vertel is het natuurlijk niet leuk
ik vind het dus jammer dat ze niet de hele show uitzenden want je mist dan naar mijn is redelijk
wat van de show
Maar het publiek ligt wel elke keer dubbelquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:09 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Wat een irritante ongrappige vent.
Doen ze bij Tineke Schouten ook. Als je eenmaal een kaartje betaald heb wil je waar voor je geld, en ga je automatisch lachen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Maar het publiek ligt wel elke keer dubbel![]()
In een kippenbatterij ookquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Maar het publiek ligt wel elke keer dubbel![]()
Cognitief dissonant lachen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:11 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Doen ze bij Tineke Schouten ook. Als je eenmaal een kaartje betaald heb wil je waar voor je geld, en ga je automatisch lachen.
Dat lijkt me sterk. Maar smaken verschillen, ik verbaas me alleen over hoe erg ze af en toe verchillenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:18 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Lachen ze dan omdat het leuk is?
Dan vanavond maar The Comedy Factory proberen. Daar zit vaak wel een aardige tussen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Maar smaken verschillen, ik verbaas me alleen over hoe erg ze af en toe verchillen![]()
Verknipt bedoel je.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:24 schreef UFOtje het volgende:
Tja.. toch wel weer vermaakt eigenlijk!
Stef bos...
Alleen... veel geknipt ofzo? een klein uurtje maar..![]()
Ik vind Jochem niet súper, maar wel nú al 100 x beter dan alle klojo's van DWHN bijelkaar. Om maar iets te noemen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Maar smaken verschillen, ik verbaas me alleen over hoe erg ze af en toe verchillen![]()
DWHN?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vind Jochem niet súper, maar wel nú al 100 x beter dan alle klojo's van DWHN bijelkaar. Om maar iets te noemen.
Ahh tuurlijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:54 schreef Thelonious het volgende:
Dit Was Het Nieuws.
Mwoa, smaken verschillen natuurlijk, maar zó extreem slecht was-ie nou toch ook weer niet?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:00 schreef tong80 het volgende:
Ben blij dat ik zijn eerste twee shows niet heb gezien.
Jawel, extreem slecht.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mwoa, smaken verschillen natuurlijk, maar zó extreem slecht was-ie nou toch ook weer niet?
Nee hoezo?quote:
Maar hij praat snel.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:09 schreef Herodus het volgende:
Ik vond het maar kort.
"Een vriend van mij heeft een sprookjeshuwelijk. Als hij thuis komt zit er een heks op de bank."quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:11 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Citeer eens een leuke grap van vanavond?
Die grap is al zo oudquote:Op zondag 26 augustus 2007 10:41 schreef Flounder het volgende:
[..]
"Een vriend van mij heeft een sprookjeshuwelijk. Als hij thuis komt zit er een heks op de bank."
lachuh....quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:41 schreef Flounder het volgende:
[..]
"Een vriend van mij heeft een sprookjeshuwelijk. Als hij thuis komt zit er een heks op de bank."
A la dansen op het ijs e.d.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:36 schreef JohnFoK het volgende:
de kijkcijfers waren anders heel erg goed!
En dat zegt veel over de kwaliteit natuurlijk!quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:36 schreef JohnFoK het volgende:
de kijkcijfers waren anders heel erg goed!
Misschien online op humortv.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:48 schreef -ladybird- het volgende:
Is deze uitzending nog ergens te bekijken? Heb hem helaas gemist...
Damn, als je zo denkt kun je beter naar Ab Normaal gaan kijken dan naar Cabaret.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:11 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Citeer eens een leuke grap van vanavond?
Er zijn genoeg cabaretiers met quotable grappen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:46 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Damn, als je zo denkt kun je beter naar Ab Normaal gaan kijken dan naar Cabaret.![]()
Natuurlijk, maar er zijn er ook genoeg zonder quotable grappen die tóch goede shows maken. Cabaret is meer dan moppen tappen, dat is mijn punt. Jochem Myjer is geen topcabaretier, maar ik vermaak me wél met zijn shows.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:48 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Er zijn genoeg cabaretiers met quotable grappen.
Ah, dat geef je wel toe.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:50 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Jochem Myjer is geen topcabaretier.
my thoughts exactly.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |