Wat probeer je te zeggen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:48 schreef markna het volgende:
zo kolere mist weer lekker wat van de term dvd kwam wel maar vhs kwam dus niet
Kan je dit ook aan ons uitleggen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:48 schreef markna het volgende:
watte?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:48 schreef markna het volgende:
Wanneer mag je Jochem weer pijpen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:56 schreef markna het volgende:
jochem had het net over een DVD een dekrijpe vrijgezelle droomvrouw daarna heeft jochem het ook over een VHS een vrijgezellig hitsig snolletje en dan heeft hij het ook nog over hoelang het duurt voordat zijn vriendin klaar is met opmaken enzzzzzz ja zoals ik het vertel is het natuurlijk niet leuk
ik vind het dus jammer dat ze niet de hele show uitzenden want je mist dan naar mijn is redelijk
wat van de show
Maar het publiek ligt wel elke keer dubbelquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:09 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Wat een irritante ongrappige vent.
Doen ze bij Tineke Schouten ook. Als je eenmaal een kaartje betaald heb wil je waar voor je geld, en ga je automatisch lachen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Maar het publiek ligt wel elke keer dubbel![]()
In een kippenbatterij ookquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Maar het publiek ligt wel elke keer dubbel![]()
Cognitief dissonant lachen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:11 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Doen ze bij Tineke Schouten ook. Als je eenmaal een kaartje betaald heb wil je waar voor je geld, en ga je automatisch lachen.
Dat lijkt me sterk. Maar smaken verschillen, ik verbaas me alleen over hoe erg ze af en toe verchillenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:18 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Lachen ze dan omdat het leuk is?
Dan vanavond maar The Comedy Factory proberen. Daar zit vaak wel een aardige tussen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Maar smaken verschillen, ik verbaas me alleen over hoe erg ze af en toe verchillen![]()
Verknipt bedoel je.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:24 schreef UFOtje het volgende:
Tja.. toch wel weer vermaakt eigenlijk!
Stef bos...
Alleen... veel geknipt ofzo? een klein uurtje maar..![]()
Ik vind Jochem niet súper, maar wel nú al 100 x beter dan alle klojo's van DWHN bijelkaar. Om maar iets te noemen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Maar smaken verschillen, ik verbaas me alleen over hoe erg ze af en toe verchillen![]()
DWHN?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vind Jochem niet súper, maar wel nú al 100 x beter dan alle klojo's van DWHN bijelkaar. Om maar iets te noemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |