als je geen onzin aan het uitkramen bent is dat dus dierenmishandeling dus dierenbescherming bellen!!!!!!quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:46 schreef Piaf het volgende:
Ik weet zoeven niet waar ik dit moest posten, kan in zowel GC , FF en hier
Ik ga dus regelmatig op visite bij de buren en die hebben een kat, ongeveer een jaar oud en een aantal dagen terug is deze krols geworden en ze hadden me al verteld dat ze er helemaal gek van worden, van het gemekker en gemauw in de nacht.
Kom ik gisteren dus weer even langs en zegt buurman terwijl we aan het kleppen zijn:
"Mn vrouw is even de kat aan het helpen, om zo de krolsheid te verminderen/te doen verdwijnen, ze is haar aan het vingeren"
ik dus denken dat ie een grapje maakt, ik lach erom dat vrouwlief erg behulpzaam is en even later lopen we de woonkamer binnen zit de buurvrouw daar met een potje vaseline , kat op dr schoot op dr rug en is ze gewoon die kat aan het vibreren met dr vinger
Ik :![]()
![]()
Die kat lag er dus niet echt plezierig bi.j elke keer weg willen maar die vrouw met haar kracht toch de kat op zn plek houden.
Klacht is dus: mn buren zijn niet wijs en behoren geen katten te hebben of moeten maar normale oplossingen vinden of zich maar neerleggen bij het probleem wat maar een korte tijd duurt (hoe lang is een kat krols? 1 week per....2 maanden? zoiets?)
Daarnaast... TS vraagt zich nu af wat buurvrouw zou doen als er een grote herdershond zowel mannetje/vrouwtje daar rond zou lopen
quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:46 schreef Piaf het volgende:
ik dus denken dat ie een grapje maakt, ik lach erom dat vrouwlief erg behulpzaam is en even later lopen we de woonkamer binnen zit de buurvrouw daar met een potje vaseline , kat op dr schoot op dr rug en is ze gewoon die kat aan het vibreren met dr vinger
Ik : Mag ik helpen buur?
Die kat lag er dus niet echt plezierig bi.j elke keer weg willen maar die vrouw met haar kracht toch de kat op zn plek houden.
Hoe stel je je dat voor? Bij koeien.... Je mag wel 2 keer per dag aan haar tieten zitten om te melken, maar neuken? Ho maar!quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:52 schreef Skinkie het volgende:
Dieren sex IS nog niet strafbaar.
dat dus...quote:
Geef jezelf eens een tip!quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:03 schreef Piaf het volgende:
Misschien een tip voor TS , wat voor een oplossing kan ik deze geitewollensokkenfamilie (wat ze dus zijn) geven?
Steriliseren willen ze niet, een kater erop los laten ook niet,dan krijgen ze een nest.
Iemand?
automasturbatie is datquote:Op zaterdag 8 september 2007 22:08 schreef Jordy-B het volgende:
mas·tur·be·ren (onov.ww.)
1 zichzelf seksueel bevredigen
Heeft de buurvrouw soms zo'n enorm oerwoud tussen d'r benen?
klote Van Dale...quote:
Masturbatie is al bij jezelf. Bevredigt de kat zou het dan moeten zijn. Met een T, net als bij masturbeert.quote:
Ik heb veel gelezen en gezien op internet... maar als dit waar is spant het toch wel de kroonquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:46 schreef Piaf het volgende:
Ik weet zoeven niet waar ik dit moest posten, kan in zowel GC , FF en hier
Ik ga dus regelmatig op visite bij de buren en die hebben een kat, ongeveer een jaar oud en een aantal dagen terug is deze krols geworden en ze hadden me al verteld dat ze er helemaal gek van worden, van het gemekker en gemauw in de nacht.
Kom ik gisteren dus weer even langs en zegt buurman terwijl we aan het kleppen zijn:
"Mn vrouw is even de kat aan het helpen, om zo de krolsheid te verminderen/te doen verdwijnen, ze is haar aan het vingeren"
Ik :![]()
![]()
Klacht is dus: mn buren zijn niet wijs en behoren geen katten te hebben of moeten maar normale oplossingen vinden of zich maar neerleggen bij het probleem wat maar een korte tijd duurt (hoe lang is een kat krols? 1 week per....2 maanden? zoiets?)
Daarnaast... TS vraagt zich nu af wat buurvrouw zou doen als er een grote herdershond zowel mannetje/vrouwtje daar rond zou lopen
quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:51 schreef Beelzebub85 het volgende:
Groot verschil tussen de kat van de buren en de poes van de buurvrouw....
quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:52 schreef Biogarde het volgende:
Is er een orgineel van dit topic? Ja toch hoop ik?![]()
Geef die jongen wat ruimtequote:Op zaterdag 8 september 2007 22:53 schreef Linkmiegel het volgende:
ik heb ook een klacht: topicnamen met grammaticafouten erin
masturbeerd
masturbeer jij nooit je kat, dan?quote:
Dat doe je toch alleen bij je poesquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:09 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
masturbeer jij nooit je kat, dan?
Het orgineel is nog niet gevondenquote:
Fout topic.quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:15 schreef Djeez het volgende:
He collega's, ik heb hem bij deze geclaimd!
Als het niet werkt, kan ze altijd nog gaan likkenquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:46 schreef Piaf het volgende:
even later lopen we de woonkamer binnen zit de buurvrouw daar met een potje vaseline , kat op dr schoot op dr rug en is ze gewoon die kat aan het vibreren met dr vinger
Je heb 'm toch niet per ongeluk verwijdert?quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het orgineel is nog niet gevonden![]()
![]()
quote:
Van wat? de poes van de buurvrouw?quote:Op zondag 9 september 2007 10:49 schreef fransbreda het volgende:
MAAK FOTOOS!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |