Inderdaadquote:Op maandag 3 september 2007 17:22 schreef MiserabelMannetje het volgende:
Mama, mag ik een dropjèèè? valt nog mee...
Inderdaadquote:Op maandag 3 september 2007 17:22 schreef MiserabelMannetje het volgende:
Als ik terugkom van vakantie, ja!quote:Op maandag 3 september 2007 17:31 schreef Doodmetaal het volgende:
Is dat te min voor jou ofzo? Elitaire kwal.
quote:Op maandag 3 september 2007 17:34 schreef MASD het volgende:
erger zijn die mensen die klappen na de landing van een vliegtuigook altijd nederlanders
of de mensen die je in het buitenland op een fiets ziet rijdenquote:Op maandag 3 september 2007 17:37 schreef TNA het volgende:
[..]
Als ik terugkom van vakantie, ja!
[..]
![]()
Vooral de mensen die je in het buitenland van een fiets ziet vallenquote:Op maandag 3 september 2007 17:40 schreef MASD het volgende:
[..]
of de mensen die je in het buitenland op een fiets ziet rijdenook altijd nederlanders
In frankrijk bijvoorbeeld heb je alleen moantainbikesquote:Op maandag 3 september 2007 17:44 schreef TNA het volgende:
[..]
Vooral de mensen die je in het buitenland van een fiets ziet vallen
In Parijs heb je nu wel die leenfietsen en zelfs fietspadenquote:Op maandag 3 september 2007 17:47 schreef MASD het volgende:
[..]
In frankrijk bijvoorbeeld heb je alleen moantainbikesnu heb ik een franse vriendin, en ik heb haar eerst moeten leren fietsen...
moantainbikes zijn vetter
dan nogquote:Op maandag 3 september 2007 17:47 schreef TNA het volgende:
[..]
In Parijs heb je nu wel die leenfietsen en zelfs fietspaden![]()
En Parijs is sowieso levensgevaarlijk, is het niet door het verkeer dan wel door de smogquote:Op maandag 3 september 2007 17:50 schreef MASD het volgende:
[..]
dan noghet blijft gewoon levensgevaarlijk in het buitenland
moantainbikes ?quote:Op maandag 3 september 2007 17:47 schreef MASD het volgende:
[..]
In frankrijk bijvoorbeeld heb je alleen moantainbikesnu heb ik een franse vriendin, en ik heb haar eerst moeten leren fietsen...
moantainbikes zijn vetter
iedereen fietst daar op moantainbikesquote:
het is toch mountainbike's ?quote:Op maandag 3 september 2007 17:54 schreef MASD het volgende:
[..]
iedereen fietst daar op moantainbikesdie fietsen die je in nederland ziet heb je nergens anders dan in nederland
Het hangt er idd ook wel vanaf wat je precies hoort in het Nederlandsquote:Op maandag 3 september 2007 17:58 schreef Maikuuul het volgende:
Kakkers die om dropjes vragen
Zo sad
Behalve als het geyle meisjes van mijn leeftijd zijnquote:Op maandag 3 september 2007 18:09 schreef Oksel het volgende:
Inderdaad kut.
Ook Nederlands horen als ik op vakantie ben wil ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |