abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 september 2007 @ 22:33:42 #1
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_53060815
Vandaag zat ik lekker te rijden met de auto gaat opeens een domme oude doos zonder te kijken de weg op terwijl ze geen voorang heeft, dus ik remmen en naar links sturen terwijl mevrouw gewoon arrogant door fietst. Wanneer ze met hun klein kinderen gaan oversteken duidelijk uitleggen dat je naar links, naar rechts, naar links en naar rechts moet kijken, maar ondertussen doen ze het zelf niet.

Klacht: Ouderen die zonder te kijken de weg op fietsen.
  zondag 9 september 2007 @ 22:35:25 #2
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_53060885
Fietsers denken dat ze alles mogen tegenwoordig
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  zondag 9 september 2007 @ 22:37:05 #3
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_53060933
Ik stel gewoon voor dat de fiets in beslag moeten worden genomen en dat de persoon een fietsverbod krijgt.
  PR/Manusje van alles zondag 9 september 2007 @ 22:44:13 #4
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_53061160
Tja ouderen
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_53061210
Raampje van je auto open draaien en vragen aan die ouwe mummie of ze geen handen heeft

(Dat doe ik altijd bij mensen die zijn/haar handen niet uitsteken)....
Je kan beter de show stelen....dan je steel showen ! ! !
  zondag 9 september 2007 @ 22:50:29 #6
147416 voskat
Half Vos, Half Kat
pi_53061324
Ja dat is behoorlijk irritant, maar volgens mij was desbetreffende vrouw gewoon levensmoe

had ik een tijd terug ook in de bus, ik zat zo een beetje voorin en toen stak er dus ineens zo'n vrouw over, het scheelde echt niet veel (bus remde wel op tijd, maar de buschauffeur was behoorlijk geschrokken)
pi_53061539
Sowieso heb ik de laatste tijd de indruk dat bejaarden denken dat ze alles maar kunnen en mogen!
pi_53061613
bejaarden in het verkeer gewoon, ook als ze met de auto rijden is het vaak een ramp. Zo traag als een slak rijden & totaal onvoorspelbaar reageren.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  zondag 9 september 2007 @ 23:02:23 #9
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53061643
Melden bij misdaad anoniem
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 9 september 2007 @ 23:10:21 #10
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_53061849
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:58 schreef Magereheinus het volgende:
Sowieso heb ik de laatste tijd de indruk dat bejaarden denken dat ze alles maar kunnen en mogen!
Is ook zo ja, die vinden echt dat ze overal maar voorrang hebben en situaties inschatten kunnen ze absoluut niet meer. Dat dat in 1634 ook ging, wil niet zeggen dat het anno 2007 nog steeds kan om zomaar een weg op te fietsen... Zelfde met bejaarden in auto's. Ze rijden nog steeds alsof er maar 100 auto's in heel Nederland aanwezig zijn...
Don't let my username fool you...
  zondag 9 september 2007 @ 23:14:59 #11
165512 MASD
Music is dead.
pi_53061961
ze stoppen ook altijd midden op de weg zodat je hard moet remmen en als je dan "godverdomme" of "kanker" zegt, zijn ze nog verontwaardigt ook

oude mensen
Long live music.
pi_53062007
ik kanlde gisteren bijna tegen 2 (blonde)dozen hier in het winkelcentrum aan toen ik daar met me'n auto reed,. de dames zagen een dikke streep, haaientanden en een groot stop-bord over hoofd,. maar omdat je van rechts komt tellen die schijnbaar niet,. moest vol in de ankers, en dat domme mokkel begon nog tegen de'r voorhoofd te tikken dat ik niet goed wijs ben
laat je lekker zwanger neuken door een rijke vant van 60 want verder zijn ze te stom voor alles
pi_53062100
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:14 schreef MASD het volgende:
ze stoppen ook altijd midden op de weg zodat je hard moet remmen en als je dan "godverdomme" of "kanker" zegt, zijn ze nog verontwaardigt ook
gewoon die claxon mishandelen, doe ik frequent als mensen dergelijke dingen uithalen. Volgens mij is dat een van de stukken die in mijn auto in garantie gaan moeten gewisseld worden

Als ze hard genoeg schrikken gaan ze de volgende keer mss wel opletten
pi_53062179
Gisteran zag ik bijna op dezelfde manier een ouwe halfdode lul onder een vrachtwagen verdwijnen. Het ging maar net goed
Love is a difficult thing, but you can not without it!
  zondag 9 september 2007 @ 23:45:30 #15
82464 mvingerhoets
Think about it!
pi_53062790
De vraag is eerder, waarom remmen mensen als iemand zich in een levensbedreigende situatie plaatst op de weg?

Red de wereld, dood een mens!
pi_53062865
omdat je verzekeringspremie anders stijgt.
pi_53063120
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:45 schreef mvingerhoets het volgende:
Red de wereld, dood een mens!
Er zit wat in dat dat de meest milieuvriendelijke keuze is...
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_53064814
Idd, ontzettend irritant!

En niet alleen op een fiets! Het komt ook zat vaak voor dat ze met hun rolator zomaar de weg oversteken. En ja, daar kom jij dan aan rijden, waarvan hun verwachten dat je wel even stopt voor ze, met de reden "omdat ze oud zijn". Het is gewoon arrogant gedrag! Gedrag dat eigenlijk afgestraft moet worden.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
  Spellchecker maandag 10 september 2007 @ 01:51:52 #19
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_53064862
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:01 schreef Athmozz het volgende:
bejaarden in het verkeer gewoon, ook als ze met de auto rijden is het vaak een ramp. Zo traag als een slak rijden & totaal onvoorspelbaar reageren.
Amen to that
Tevens -purist.
  maandag 10 september 2007 @ 01:55:57 #20
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_53064894
En oh ja, zo jammer voor de TS: je bent als automobilist altijd voor de wet strafbaar als je een fietser aanrijdt.
Zelfs als je van rechts komt of op een voorrangsweg rijdt.
Oud of jong, je bent de lul!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_53064948
quote:
Op maandag 10 september 2007 01:55 schreef golfer het volgende:
En oh ja, zo jammer voor de TS: je bent als automobilist altijd voor de wet strafbaar als je een fietser aanrijdt.
je loopt achter, die wet is veranderd, fietsers en voetgangers zijn niet meer onbeschermd wild.

niets tegen de oudere mensen zeggen dat t zo is. laat ze hun hand uitsteken en afdraaien, zo kunnen we die gasten beter onder de auto uittrekken. makkie
De Puta Madre
  maandag 10 september 2007 @ 02:15:50 #22
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_53064990
quote:
Op maandag 10 september 2007 02:07 schreef Killer_Mom het volgende:

je loopt achter, die wet is veranderd, fietsers en voetgangers zijn niet meer onbeschermd wild.
Oké, wat is er veranderd in het art. 185 WVW ?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_53065004
een dodelijke injectie lijkt me hier wel een goede oplossing
pi_53065009
quote:
Op maandag 10 september 2007 01:45 schreef Leatherneck het volgende:
Idd, ontzettend irritant!

En niet alleen op een fiets! Het komt ook zat vaak voor dat ze met hun rolator zomaar de weg oversteken. En ja, daar kom jij dan aan rijden, waarvan hun verwachten dat je wel even stopt voor ze, met de reden "omdat ze oud zijn". Het is gewoon arrogant gedrag! Gedrag dat eigenlijk afgestraft moet worden.
t liefst duw ik die mensen aan, maar t is geen arogantie vanuit hun kant, , druk verkeer dat wel en ze hebben er geen benul van dat ze t verkeer hinderen. leeftijd, net als die jonge gasten op scooters, je moet er rekening mee houden. wij waren eens zo, en we worden ook zo
, een beetje geduld is wel op zijn plaats
De Puta Madre
pi_53065018
quote:
Op maandag 10 september 2007 02:15 schreef golfer het volgende:

[..]

Oké, wat is er veranderd in het art. 185 WVW ?
t is veranderd , regeltjes dat je niet altijd de zak bent als je een fietser of zo aaanrijd, . staat in de polis .
De Puta Madre
  maandag 10 september 2007 @ 02:39:22 #26
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_53065098
quote:
Op maandag 10 september 2007 02:22 schreef Killer_Mom het volgende:

t is veranderd , regeltjes dat je niet altijd de zak bent als je een fietser of zo aaanrijd, . staat in de polis .
Spannend...laat mij die polis eens zien? Met vooral die gewijzigde verkeerswet?
Poef.....gone! ©golfer
pi_53065170
quote:
Op maandag 10 september 2007 02:39 schreef golfer het volgende:

[..]

Spannend...laat mij die polis eens zien? Met vooral die gewijzigde verkeerswet?
t is echt zo. fietsers en zo zijn niet meer beschermd door de wet.

,
De Puta Madre
  maandag 10 september 2007 @ 09:05:55 #28
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_53066706
Ouderen denken sowieso dat ze alles mogen omdat ze ouder zijn. En maar lopen schelden over de "jeugd van tegenwoordig"
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_53074696
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:33 schreef nlboy het volgende:

Wanneer ze met hun klein kinderen gaan oversteken duidelijk uitleggen dat je naar links, naar rechts, naar links en naar rechts moet kijken, maar ondertussen doen ze het zelf niet.
Was dat maar zo. Ik heb het meer dan eens zien gebeuren dat ouders + kinderen gewoon zonder te kijken oversteken of afslaan (waarschijnlijk met de gedachte: ik heb kleine kinderen bij me, dus de mensen remmen wel).
quote:
Op maandag 10 september 2007 01:55 schreef golfer het volgende:
Niet. Verzekeringstechnisch ben je als automobilist aansprakelijk voor de misstappen van fietsers, maar strafrechtelijk is het zeker niet zo dat de automobilist altijd de schuld krijgt.
pi_53075134
quote:
Op maandag 10 september 2007 02:59 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

t is echt zo. fietsers en zo zijn niet meer beschermd door de wet.

,
Moeten we het voor je spellen ofzo??

Doe eens even een bronvermelding.
Old Blood and Guts
pi_53075918
Of op de fiets de linkerhand uitsteken en zonder omkijken ook daatwerkelijk naar links gaan omdat ze denken dat ze voorang hebben omdat ze hun hand uitsteken......
pi_53075989
of mensen die denken dat ze rechts fiesen, maar eigenlijk 2 meter van de stoep, zodat je er met je auto niet langs kan, en je 15 km/u moet gaan rijden
..
pi_53076509
quote:
Op maandag 10 september 2007 17:17 schreef LekkerWijf het volgende:
Of op de fiets de linkerhand uitsteken en zonder omkijken ook daatwerkelijk naar links gaan omdat ze denken dat ze voorang hebben omdat ze hun hand uitsteken......
Nou ja, je hebt dan in ieder geval gezien dat ze gaan afslaan. Beter dan dat ze zonder enige aanwijzing in een keer de weg overschieten.
pi_53076585
quote:
Op maandag 10 september 2007 17:41 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Nou ja, je hebt dan in ieder geval gezien dat ze gaan afslaan. Beter dan dat ze zonder enige aanwijzing in een keer de weg overschieten.
Het zou nog beter zijn als de rimpelsaurius een spiegel op hun fiets monteren als hun nek niet meer werkt.
pi_53076625
Ik heb net bijna nog iemand aangereden, zat zelf ook op de fiets.

Klacht: mensen die niet omkijken en geen richting aangeven
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_53076629
dan is het toch maar goed dat ze tegenwoordig op scholen een fietsexamen moeten doen.....zo heb ik gehoord.
The eyes of a person are the mirrors of the soul
pi_53087494
quote:
Op maandag 10 september 2007 16:20 schreef Patton het volgende:

[..]

Moeten we het voor je spellen ofzo??

Doe eens even een bronvermelding.
kijk je verzekering na, als je die hebt,
De Puta Madre
pi_53087532
mot ik nou naar bed ofzo
ik las
ouderen die zomaar hun fiets op straat pleuren
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  dinsdag 11 september 2007 @ 01:36:59 #39
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_53087549
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 01:32 schreef Killer_Mom het volgende:

kijk je verzekering na, als je die hebt,
Nagekeken. Niets kunnen vinden.
Post die van jou eens waarin dat staat?
Poef.....gone! ©golfer
pi_53087560
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 01:36 schreef golfer het volgende:

[..]

Nagekeken. Niets kunnen vinden.
Post die van jou eens waarin dat staat?
joh ze heeft geen gum in paintshopprooooooooh??????
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_53087675
ergens is die wet veranderd dat je niet altijd aansprakelijk bent als je een voetganger of een fietser onder je auto krijgt.
De Puta Madre
pi_53088224
Het zijn verdeurie niet altijd de ouderen die dat doen

Oh, en stelletjes, 't liefste hand in hand, half op de rijstrook voor normale voertuigen, zonder licht op een donkere winterdag.

Zelf ervaring gehad met een aanrijding met een fietser, ík kreeg alles vergoed, dus of die wet nog geldig is dat weet ik niet, maar misschien is 'ie aangepast.(Fietser zijn fiets was helemaal krom, whehehehe )
pi_53877497
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 01:37 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

joh ze heeft geen gum in paintshopprooooooooh??????
grapjas, maakt niet uit , deze week kwamen we uit bij een ongeluk van een 64 jarige vrouw die aangereden werd op een brabants weggetje met dikke eikenbomen vlak langs de rijweg, [ Gerwense weg ] net gebeurt. mensen die er verstand van hebben sloten de weg af, en de politie en ambulance waren er heel vlug. ze bleek gebroken ruggewervels te hebben, denk je dat de automobilist hier voor de cel ingaat? een dame die zo de straat oversteekt? zonder te kijken? dacht t niet.
De Puta Madre
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')