niet meer instaat om normaal te typen met tranen in m'n ogen.quote:
neej kan ik me wel voorstellen..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:57 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
niet meer instaat om normaal te typen met tranen in m'n ogen.
zoals je ook wel kunt zien aan het woord "knippen" inplaats van "knoppen"
veel bier!quote:
Ik denk van niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:10 schreef horned_reaper het volgende:
ik weet gewoon even niet wat ik moet doen op het momoment..... ik heb echt ZOVEEL met haar gedaan en meegemaatk, ik kan nogsteeds niet beseffen dat dat over is.....
enige goede optie op het moment lijkt me om mn hoofd door een raam heen te slaan ofzow en kijken of ik me dan beter voel.
dat denk ik ook nietquote:
Of je bedenkt dat ze nog spijt gaat krijgenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:13 schreef heiden6 het volgende:
Dus, je kunt nu ook bedenken, het kan altijd erger.![]()
geef me alsjebliefd geen valse hoop....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:17 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Of je bedenkt dat ze nog spijt gaat krijgen![]()
Zo bedoel ik 't niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:19 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
geef me alsjebliefd geen valse hoop....![]()
ik denk niet meer dat het gaat lukken in deze situatie....
Zo voelt 't ja ik weet het, het helpt niet maar zo voelt het wel. Mijn vriendin maakte het uit na 5 jaar waarvan 2 jaar samengewoond. Na 2 maanden begin ik er pas weer enigzins bovenop te komen en te beseffen dat er meer is... Je komt er weer bovenop ook al voelt dat nu niet zo.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:10 schreef horned_reaper het volgende:
ik weet gewoon even niet wat ik moet doen op het momoment..... ik heb echt ZOVEEL met haar gedaan en meegemaatk, ik kan nogsteeds niet beseffen dat dat over is.....
enige goede optie op het moment lijkt me om mn hoofd door een raam heen te slaan ofzow en kijken of ik me dan beter voel.
zie zijn nicknamequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
waarom is het over dan?
waarom doen ze dat altijd!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:25 schreef horned_reaper het volgende:
OMG, ik krijg net een sms van haar![]()
nu snap ik er nog minder van......
"ik wou dat het leven net zo simpel was als vroeger, dan waren we nu getrouwd en ik geloof dan we een heel goed leven hadden gehad. het spijt me echt heel erg, je bent zo een schat..... ik voel me super kut dat ik je zo kwets"
Je moet nu even keihard zijn. Je was toch van goede wil?. Ze dropt je dan mag er wat moeite gedaan worden om 't verloren vertrouwen terug te winnen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:25 schreef horned_reaper het volgende:
Dat zei mijn vriendin ook "ik wil je niet kwetsen". Ze vindt het moeilijk, maar wil er wel een punt achter zetten.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:25 schreef horned_reaper het volgende:
"ik wou dat het leven net zo simpel was als vroeger, dan waren we nu getrouwd en ik geloof dan we een heel goed leven hadden gehad. het spijt me echt heel erg, je bent zo een schat..... ik voel me super kut dat ik je zo kwets"
Dat werd dan je ex en kun je daar weer een topic over openen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:33 schreef NilesCrane het volgende:
[..]
Dat zei mijn vriendin ook "ik wil je niet kwetsen". Ze vindt het moeilijk, maar wil er wel een punt achter zetten.
Wat een kuthoerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:29 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
waarom doen ze dat altijd!!
bleeeh wat een kut eigenschap
" Hey lelijke schijthoer, ik hoef je medelijde niet. Dat krijg ik wel van Cindy en Rianne die hier bij me zijn. Naakt ja! NAAKT. Muwahhaha "quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:34 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Wat een kuthoer
Dat vraagt om een extreem grof sms'je terug
Je hebt ervaring?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
" Hey lelijke schijthoer, ik hoef je medelijde niet. Dat krijg ik wel van Cindy en Rianne die hier bij me zijn. Naakt ja! NAAKT. Muwahhaha "
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:25 schreef horned_reaper het volgende:
Is winschoten serieus 50km van Groningen af?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:50 schreef horned_reaper het volgende:
sorry als ik jullie ermee lastig val.... maar mijn vriendin heeft het net na ruim 2 jaar uitgemaakt en ik voel me even echt helemaal fucked..... om 1 of andere reden voelde ik toch de aandrang het hier te melden.
ik voel me echt ziek en kappot, alsof ik net een ramp overleefd heb :'(
godverdomme echt.......
sms terug:quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:25 schreef horned_reaper het volgende:
Eensch. Eerst ben je het er waarschijnlijk niet mee eens, maar het helpt echt. Soort van 'uit het oog, uit het hart'.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:42 schreef Riro het volgende:
Waarschijnlijk wil je dit niet horen lezen, maar minder/geen contact meer met d'r hebben scheelt wel. Dit soort smsjes maken je alleen maar nog verdrietiger terwijl je juist afleiding nodig hebt..
Jeeeezus...hopelijk heb je wat ordinairs terug gestuurd. wat een ontzettend dom wijf.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:25 schreef horned_reaper het volgende:
Gewoon even haar een permban geven inderdaad.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:42 schreef Riro het volgende:
Waarschijnlijk wil je dit niet horen lezen, maar minder/geen contact meer met d'r hebben scheelt wel. Dit soort smsjes maken je alleen maar nog verdrietiger terwijl je juist afleiding nodig hebt..
tjsa iddquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:42 schreef Riro het volgende:
ja...nou ja dan wil je het zelf...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:48 schreef horned_reaper het volgende:doe even normaal, ze heeft gelijk en is echt een schat van een meid, ik hou echt teveel van haar.
Maak jezelf nou niet gek, neem de eerste maand geen contact met d'r op. dat is veel beter voor jezelfquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:48 schreef horned_reaper het volgende:doe even normaal, ze heeft gelijk en is echt een schat van een meid, ik hou echt teveel van haar.
nee.. maar een half uur met de trein is wél veel natuurlijkquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is winschoten serieus 50km van Groningen af?
Dan rest er met de staart tussen de benen steeds heen gaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:48 schreef horned_reaper het volgende:doe even normaal, ze heeft gelijk en is echt een schat van een meid, ik hou echt teveel van haar.
met een stijve staart lijkt me iets beter...doe er een strikje omheen vind ze vast wel lief en zegquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:52 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dan rest er met de staart tussen de benen steeds heen gaan.![]()
zit anders ze woont zelf ook heel ergens anders nu enzowquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:51 schreef Crack_david het volgende:
[..]
nee.. maar een half uur met de trein is wél veel natuurlijk
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
met een stijve staart lijkt me iets beter...doe er een strikje omheen vind ze vast wel lief en zeg
Olly mist je zo!
en kijk dan heel zielig
Kijk gozert waarschijnlijk was haar gevoel voor jou niet zo sterk als bij jezelf voor haar.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:54 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
zit anders ze woont zelf ook heel ergens anders nu enzow![]()
Tsja dat lijkt me gewoon een bij-reden. Er zijn mensen die uren, zo niet dagen moeten reizen om bij hun vriend(in) te komen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:54 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Jezus. Sorry hoor, maar get yourself together.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:10 schreef horned_reaper het volgende:
To be honest? Valt wel mee... dat is vanaf mijn wijk naar de andere kant van de stad fietsen. En dan woon je in dezelfde stad.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:51 schreef Crack_david het volgende:
[..]
nee.. maar een half uur met de trein is wél veel natuurlijk
je snapt het niet .... het is echt niet alleen dat reisje natuurlijk..... dat lijkt me logisch, we hebben in die 2 jaar wel voor hetere vuren gestaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
To be honest? Valt wel mee... dat is vanaf mijn wijk naar de andere kant van de stad fietsen. En dan woon je in dezelfde stad.
Als 'stel' zou je voor hetere vuren moeten (kunnen) staan.
Als een treinreisje van 30 minuten het al niet overleeft - ja, dan is het inderdaad kut.
Nee oke, ik snap het wel hoor, maar dat de treinreis maar niet 'de drempel' is. een vriendin van me moest 1.5 jaar lang een dik uur reizen... dat bedoel ik er alleen maar mee.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:34 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
je snapt het niet .... het is echt niet alleen dat reisje natuurlijk..... dat lijkt me logisch, we hebben in die 2 jaar wel voor hetere vuren gestaan.
Volgens mij heeft ie echt zijn best wel gedaan en heeft ze 'm gedumpt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee oke, ik snap het wel hoor, maar dat de treinreis maar niet 'de drempel' is. een vriendin van me moest 1.5 jaar lang een dik uur reizen... dat bedoel ik er alleen maar mee.
Tja, zij studeert en leert mensen kennen die universiteit wel kunnen spellen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:54 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Hoezo? Dat je niet meer verliefd op iemand bent of van hem/haar houdt en daarom de relatie wil verbreken wil niet altijd zeggen dat je dat dan maar juichend en jubelend doet?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:29 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
waarom doen ze dat altijd!!
bleeeh wat een kut eigenschap
Sja, zo is het idd wel. Relatie tussen meisje dat studeert in de big bad city en jongen die nog veilig op de middelbare school zit is nogal kansloos natuurlijk....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:33 schreef mgerben het volgende:
Dude, ze is naar de uni.
Je zal TS vooral gelukkig maken met deze postquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:33 schreef mgerben het volgende:
Dude, ze is naar de uni.
Vrouwen kicken op mannen die wat volwassenheid uitstralen. Ineens is ze omringd door testosteron en ze weet van gekkigheid niet hoe snel ze door de knieën moet gaan.
Jij bent nu in haar ogen een onvolwassen puber, en die liefde die ze jou niet kan geven, die gaat naar de 2e, 3e en 4e jaars studenten waar ze huizenhoog tegenop kijkt en die haar maar wat graag even kennis laten maken met het studentenleven.
Echt, die werkt binnen een maand de halve universiteit af.
Het ligt niet aan jou, en ook niet helemaal aan haar. Dit is gewoon natuur. Jij, puber op 50km afstand, legt het af tegen de stoere studenten op kruipafstand.
Echt, er komt een moment dat je het met de rest van de posters eens bent dat het goed was dat het uit ging.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:25 schreef horned_reaper het volgende:
En trouwen?quote:ik zit nog gewoon op de middelbare school nog eens 30 km straal de andere kant op.... dus dat ging al niet meer werken.
Daar moet je ook niet vanuit gaan..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:19 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
geef me alsjebliefd geen valse hoop....![]()
ik denk niet meer dat het gaat lukken in deze situatie....
Wat dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:41 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
maar er speelde nog meer natuurlijk.
He, TS vroeg er zélf om geen valse hoop te krijgenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:56 schreef katerwater het volgende:
[..]
Je zal TS vooral gelukkig maken met deze post![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:33 schreef mgerben het volgende:
Ineens is ze omringd door testosteron en ze weet van gekkigheid niet hoe snel ze door de knieën moet gaan.
[...]
[...]
Jij, puber op 50km afstand, legt het af tegen de stoere studenten op kruipafstand.
Zooo herkenbaarquote:[b]Op woensdag 29 augustus 2007 00:45
[..]
Nou jonge haal de drank voorraad maar uit de kast en de coldplay cd's![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:09 schreef shifto het volgende:
"Goodbye my lover, goodbye my friend..."
Achja, ik wil je wel vertellen wat helpt maar ik heb toenertijd zoveel drugs/drank gedaan dat ik het niet meer weet.
en misschien komt de tijd ook dat jij de 2e, 3e of 4e jaars student bent die dan zo'n vrouwtje pakt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:33 schreef mgerben het volgende:
Dude, ze is naar de uni.
Vrouwen kicken op mannen die wat volwassenheid uitstralen. Ineens is ze omringd door testosteron en ze weet van gekkigheid niet hoe snel ze door de knieën moet gaan.
Jij bent nu in haar ogen een onvolwassen puber, en die liefde die ze jou niet kan geven, die gaat naar de 2e, 3e en 4e jaars studenten waar ze huizenhoog tegenop kijkt en die haar maar wat graag even kennis laten maken met het studentenleven.
Het ligt niet aan jou, en ook niet helemaal aan haar. Dit is gewoon natuur. Jij, puber op 50km afstand, legt het af tegen de stoere studenten op kruipafstand.
Echt, er komt een moment dat je het met de rest van de posters eens bent dat het goed was dat het uit ging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |