niet meer instaat om normaal te typen met tranen in m'n ogen.quote:
neej kan ik me wel voorstellen..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:57 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
niet meer instaat om normaal te typen met tranen in m'n ogen.
zoals je ook wel kunt zien aan het woord "knippen" inplaats van "knoppen"
veel bier!quote:
Ik denk van niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:10 schreef horned_reaper het volgende:
ik weet gewoon even niet wat ik moet doen op het momoment..... ik heb echt ZOVEEL met haar gedaan en meegemaatk, ik kan nogsteeds niet beseffen dat dat over is.....
enige goede optie op het moment lijkt me om mn hoofd door een raam heen te slaan ofzow en kijken of ik me dan beter voel.
dat denk ik ook nietquote:
Of je bedenkt dat ze nog spijt gaat krijgenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:13 schreef heiden6 het volgende:
Dus, je kunt nu ook bedenken, het kan altijd erger.![]()
geef me alsjebliefd geen valse hoop....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:17 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Of je bedenkt dat ze nog spijt gaat krijgen![]()
Zo bedoel ik 't niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:19 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
geef me alsjebliefd geen valse hoop....![]()
ik denk niet meer dat het gaat lukken in deze situatie....
Zo voelt 't ja ik weet het, het helpt niet maar zo voelt het wel. Mijn vriendin maakte het uit na 5 jaar waarvan 2 jaar samengewoond. Na 2 maanden begin ik er pas weer enigzins bovenop te komen en te beseffen dat er meer is... Je komt er weer bovenop ook al voelt dat nu niet zo.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:10 schreef horned_reaper het volgende:
ik weet gewoon even niet wat ik moet doen op het momoment..... ik heb echt ZOVEEL met haar gedaan en meegemaatk, ik kan nogsteeds niet beseffen dat dat over is.....
enige goede optie op het moment lijkt me om mn hoofd door een raam heen te slaan ofzow en kijken of ik me dan beter voel.
zie zijn nicknamequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
waarom is het over dan?
waarom doen ze dat altijd!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:25 schreef horned_reaper het volgende:
OMG, ik krijg net een sms van haar![]()
nu snap ik er nog minder van......
"ik wou dat het leven net zo simpel was als vroeger, dan waren we nu getrouwd en ik geloof dan we een heel goed leven hadden gehad. het spijt me echt heel erg, je bent zo een schat..... ik voel me super kut dat ik je zo kwets"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |