Hmm... daar had ik zelf nog niet eens aan gedachtquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En jij: 'as far back as I remember, I always wanted to be a... gangster'..
Fcourse I'm just a heeb fuck.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:16 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Hmm... daar had ik zelf nog niet eens aan gedacht![]()
How the fuck am I funny?! What, am I a clown to you?![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:37 schreef JohnDope het volgende:
Amerika heeftDe terroristen hebben ons helemaal in de tang
Is dat zo dan ? Ik ben opgegroeid in België in de jaren '80 waar er gedurende een paar jaar gemiddeld om de twee weken een aanslag van de communistische CCC of de Bende van Nijvel was. Terwijl in Duitsland de Bader-Meinhoff-groepen actief waren en de terrorist Carlos "De Jakhals" de voltallige OPEC-top gijzelde. In Noord-Ierland stond door de IRA Belfast in brand en ontploften de autobommen in Londen, in Spanje was de ETA rustig haar aantal van meer dan 800 ! omgebrachte slachtoffers aan het opbouwen, terwijl in Italië politici vermoord werden door de Rode Brigades.quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:10 schreef Jarno het volgende:
De terroristen hebben ons helemaal in de tang
[..]
Er zijn nog nooit zoveel concessies gedaan mbt vrijheid en privacy. Dus ja, dat noem ik in de tang hebben.quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Is dat zo dan ? Ik ben opgegroeid in België in de jaren '80 waar er gedurende een paar jaar gemiddeld om de twee weken een aanslag van de communistische CCC of de Bende van Nijvel was. Terwijl in Duitsland de Bader-Meinhoff-groepen actief waren en de terrorist Carlos "De Jakhals" de voltallige OPEC-top gijzelde. In Noord-Ierland stond door de IRA Belfast in brand en ontploften de autobommen in Londen, in Spanje was de ETA rustig haar aantal van meer dan 800 ! omgebrachte slachtoffers aan het opbouwen, terwijl in Italië politici vermoord werden door de Rode Brigades.
Noem mij een gek, maar vergeleken met mijn jeugd (en dat is dus nog niet eens lang geleden) hebben we nu absoluut niet te klagen over een dreiging van terrorisme in Europa hoor ... Eerder integendeel. Het is bijna nooit zo rustig geweest ...
Maar zijn het dan de terroristen die ons in de tang hebben of de overheid ? Want toen ik opgroeide was terrorisme in Europa toch véél meer aanwezig hoor ...quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Er zijn nog nooit zoveel concessies gedaan mbt vrijheid en privacy. Dus ja, dat noem ik in de tang hebben.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Noem mij een gek, maar vergeleken met mijn jeugd (en dat is dus nog niet eens lang geleden) hebben we nu absoluut niet te klagen over een dreiging van terrorisme in Europa hoor ... Eerder integendeel. Het is bijna nooit zo rustig geweest ...
Je zou toch denken dat de overheid met al die camera's, taps, logging van je internet-verkeersgegevens, identificatieplicht en allerhande andere manieren die ze hebben om mensen in de gaten te houden geen burgers meer nodig heeft om waakzaam te zijn. Ze weten al alles.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:17 schreef Mikrosoft het volgende:
Waakzaam voor Gestapo- en Stasipraktijken van de overheid ja!
Idd, je helemaal gelijk!quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:17 schreef Mikrosoft het volgende:
Waakzaam voor Gestapo- en Stasipraktijken van de overheid ja!
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat mensen niet zo panisch moeten doen met hun war on terror gezeik.quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:13 schreef Xith het volgende:
[..]
Ga terug naar iraq als je het hier niet leuk vindt, linkse hippie
Overheid en ICT. Geen gelukkig huwelijk.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:37 schreef HenryHill het volgende:
Oh. Wat zeg je? Je hebt teveel informatie, want je kunt niet vinden wat je zoekt?
Dat onze overheid mensen niet oppakt voor een andere mening doet er niet toe. De Bewaar- en Spionageplicht blijft een Gestapo- en Stasimaatregel. Criminelen en terroristen worden nog zorgvuldiger met hun gegevensuitwisseling maar ik en andere burgers moeten eronder lijden en worden er aanslagen gepleegd op onze privacy. Privacy bestaat straks uberhaupt niet meer want Hirsch-Ballin kijkt mee wanneer en welke websites we bezoeken. Ondertussen moeten wij waakzaam zijn zodat er geen aanslagen worden gepleegd op de fucking Big Brother samenleving?quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:59 schreef Demophon het volgende:
[..]
Idd, je helemaal gelijk!
Vorige week werden mij overburen nog opgepakt door de gestapo. Eigenlijk kende ik hun naam helemaal niet, maar weet wel dat ze niet overeenkwamen met de geloofsleer van de partij. Ze droegen ook zo'n gele ster, en er werd vuile jood tegen hun gezegd. Hetzelfde gold voor een andere buurman die homo was, en die werd regelmatig inelkaar geslagen door de corrigerende jugendleden. Allemaal omdat zij niet het juiste geloofsleer aanhangen, in hun ogen natuurlijk volkomen terecht. Hun leer is nu verheven tot de officiele leer van de overheid. De joden en homo's zijn allemaal naar een heropvoedingskamp gestuurd.
Of ben ik nou in de war met het verleden?
die Hirsch-Ballin moet niet zoveel blaten.quote:Op zondag 9 september 2007 16:57 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Privacy bestaat straks uberhaupt niet meer want Hirsch-Ballin kijkt mee wanneer en welke websites we bezoeken. Ondertussen moeten wij waakzaam zijn zodat er geen aanslagen worden gepleegd op de fucking Big Brother samenleving?
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |