abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 september 2007 @ 13:16:25 #51
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_53027720
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 13:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En jij: 'as far back as I remember, I always wanted to be a... gangster'. .
Hmm... daar had ik zelf nog niet eens aan gedacht

How the fuck am I funny?! What, am I a clown to you?
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_53027725
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 13:13 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik ben dingen aan het doen
Dingen die het dachtlicht kunnen zien?
I´m back.
pi_53027743
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 13:16 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Hmm... daar had ik zelf nog niet eens aan gedacht

How the fuck am I funny?! What, am I a clown to you?
Fcourse I'm just a heeb fuck.
I´m back.
  zaterdag 8 september 2007 @ 13:28:09 #54
67978 HenryHill
pi_53027894
"Nee er is niets aan de hand. Maar wees wel waakzaam. Niet omdat het een bepaalde aanleiding heeft ofzo, want er is geen concrete dreiging. Maar er zou een concrete dreiging kunnen komen. Dit is geen reden tot paniek, natuurlijk. Maar stel dat je wat verdachts ziet, wees daar dan alert op. Ook al is er geen gevaar."

Gast, ga "illegaal downloaden" verbieden ofzo.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_53028071
Ik word zo moe van die verhalen over Terror en CO2. Amerika heeft ons helemaal in de tang
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_53028714
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 13:37 schreef JohnDope het volgende:

Amerika heeftDe terroristen hebben ons helemaal in de tang
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  zaterdag 8 september 2007 @ 14:18:30 #57
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_53028856
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 14:10 schreef Jarno het volgende:

De terroristen hebben ons helemaal in de tang
[..]
Is dat zo dan ? Ik ben opgegroeid in België in de jaren '80 waar er gedurende een paar jaar gemiddeld om de twee weken een aanslag van de communistische CCC of de Bende van Nijvel was. Terwijl in Duitsland de Bader-Meinhoff-groepen actief waren en de terrorist Carlos "De Jakhals" de voltallige OPEC-top gijzelde. In Noord-Ierland stond door de IRA Belfast in brand en ontploften de autobommen in Londen, in Spanje was de ETA rustig haar aantal van meer dan 800 ! omgebrachte slachtoffers aan het opbouwen, terwijl in Italië politici vermoord werden door de Rode Brigades.

Noem mij een gek, maar vergeleken met mijn jeugd (en dat is dus nog niet eens lang geleden) hebben we nu absoluut niet te klagen over een dreiging van terrorisme in Europa hoor ... Eerder integendeel. Het is bijna nooit zo rustig geweest ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_53028986
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 14:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Is dat zo dan ? Ik ben opgegroeid in België in de jaren '80 waar er gedurende een paar jaar gemiddeld om de twee weken een aanslag van de communistische CCC of de Bende van Nijvel was. Terwijl in Duitsland de Bader-Meinhoff-groepen actief waren en de terrorist Carlos "De Jakhals" de voltallige OPEC-top gijzelde. In Noord-Ierland stond door de IRA Belfast in brand en ontploften de autobommen in Londen, in Spanje was de ETA rustig haar aantal van meer dan 800 ! omgebrachte slachtoffers aan het opbouwen, terwijl in Italië politici vermoord werden door de Rode Brigades.

Noem mij een gek, maar vergeleken met mijn jeugd (en dat is dus nog niet eens lang geleden) hebben we nu absoluut niet te klagen over een dreiging van terrorisme in Europa hoor ... Eerder integendeel. Het is bijna nooit zo rustig geweest ...
Er zijn nog nooit zoveel concessies gedaan mbt vrijheid en privacy. Dus ja, dat noem ik in de tang hebben.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_53029057
edit
  zaterdag 8 september 2007 @ 14:37:41 #60
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_53029164
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 14:26 schreef Jarno het volgende:

[..]

Er zijn nog nooit zoveel concessies gedaan mbt vrijheid en privacy. Dus ja, dat noem ik in de tang hebben.
Maar zijn het dan de terroristen die ons in de tang hebben of de overheid ? Want toen ik opgroeide was terrorisme in Europa toch véél meer aanwezig hoor ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_53029840
Waakzaam voor Gestapo- en Stasipraktijken van de overheid ja!
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_53030019
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 14:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

Nou, dat klopt toch met het bericht? Er is geen reden aanslagen te verwachten (dat was er vroeger een stuk meer) maar een aanslag valt niet uit te sluiten (nee , dat is 'ie nooit).
Dus moeten we alert blijven, want hoe kleiner de kans, hoe meer alertheid je nodig hebt om toch gevaar te bespeuren.

Vroeger was dergelijk gevaar makkelijker te detecteren, met van die echte aanslagen enzo.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 8 september 2007 @ 15:37:47 #63
67978 HenryHill
pi_53030185
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 15:17 schreef Mikrosoft het volgende:
Je zou toch denken dat de overheid met al die camera's, taps, logging van je internet-verkeersgegevens, identificatieplicht en allerhande andere manieren die ze hebben om mensen in de gaten te houden geen burgers meer nodig heeft om waakzaam te zijn. Ze weten al alles.

Oh. Wat zeg je? Je hebt teveel informatie, want je kunt niet vinden wat je zoekt?
pi_53031700
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 15:17 schreef Mikrosoft het volgende:
Idd, je helemaal gelijk!

Vorige week werden mij overburen nog opgepakt door de gestapo. Eigenlijk kende ik hun naam helemaal niet, maar weet wel dat ze niet overeenkwamen met de geloofsleer van de partij. Ze droegen ook zo'n gele ster, en er werd vuile jood tegen hun gezegd. Hetzelfde gold voor een andere buurman die homo was, en die werd regelmatig inelkaar geslagen door de corrigerende jugendleden. Allemaal omdat zij niet het juiste geloofsleer aanhangen, in hun ogen natuurlijk volkomen terecht. Hun leer is nu verheven tot de officiele leer van de overheid. De joden en homo's zijn allemaal naar een heropvoedingskamp gestuurd.

Of ben ik nou in de war met het verleden?
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_53033291
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 11:13 schreef Xith het volgende:

[..]

Ga terug naar iraq als je het hier niet leuk vindt, linkse hippie
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat mensen niet zo panisch moeten doen met hun war on terror gezeik.
Wtf heeft dat met linkse hippie te maken? Mongool

En Irak mag van mij doodvallen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_53033335
misschien een pol voor wie er iets verwacht op 11 sept. ?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_53037516
Ik vind vooral die posters van schoonmakers tegen het terrorisme erg treffend.
pi_53037537
We vernieuwen de prullenzakken nu twee keer per maand!
  zaterdag 8 september 2007 @ 21:45:04 #69
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53038309
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 15:37 schreef HenryHill het volgende:

Oh. Wat zeg je? Je hebt teveel informatie, want je kunt niet vinden wat je zoekt?
Overheid en ICT. Geen gelukkig huwelijk.

Daarom vragen we aan de terroristen of ze hun gegevens opnieuw willen insturen. Dan weten we tenminste zeker met wie we te maken hebben.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_53052266
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 16:59 schreef Demophon het volgende:

[..]

Idd, je helemaal gelijk!

Vorige week werden mij overburen nog opgepakt door de gestapo. Eigenlijk kende ik hun naam helemaal niet, maar weet wel dat ze niet overeenkwamen met de geloofsleer van de partij. Ze droegen ook zo'n gele ster, en er werd vuile jood tegen hun gezegd. Hetzelfde gold voor een andere buurman die homo was, en die werd regelmatig inelkaar geslagen door de corrigerende jugendleden. Allemaal omdat zij niet het juiste geloofsleer aanhangen, in hun ogen natuurlijk volkomen terecht. Hun leer is nu verheven tot de officiele leer van de overheid. De joden en homo's zijn allemaal naar een heropvoedingskamp gestuurd.

Of ben ik nou in de war met het verleden?
Dat onze overheid mensen niet oppakt voor een andere mening doet er niet toe. De Bewaar- en Spionageplicht blijft een Gestapo- en Stasimaatregel. Criminelen en terroristen worden nog zorgvuldiger met hun gegevensuitwisseling maar ik en andere burgers moeten eronder lijden en worden er aanslagen gepleegd op onze privacy. Privacy bestaat straks uberhaupt niet meer want Hirsch-Ballin kijkt mee wanneer en welke websites we bezoeken. Ondertussen moeten wij waakzaam zijn zodat er geen aanslagen worden gepleegd op de fucking Big Brother samenleving?
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
  zondag 9 september 2007 @ 18:19:55 #71
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_53054146
Ik zag net iemand die geen vlees kocht! Je weet maar nooit, maar die gegevens worden niet voor niets bijgehouden, vegetariërs hebben het er zelf naar gemaakt. Ook wel erg toevallig dat er geen enkele vegetariër opstaat om zijn volk berispend toe te spreken.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_53062546
quote:
Op zondag 9 september 2007 16:57 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]
Privacy bestaat straks uberhaupt niet meer want Hirsch-Ballin kijkt mee wanneer en welke websites we bezoeken. Ondertussen moeten wij waakzaam zijn zodat er geen aanslagen worden gepleegd op de fucking Big Brother samenleving?
die Hirsch-Ballin moet niet zoveel blaten.
lekker iedereen weer angst aanjagen daar zijn ze goed in zo in de regering
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')