Dat is alleen aan de rechterkant, in ieder geval bij mij. Dus als iemand zich dan steeds opnieuw aanmeld is inderdaad heel mijn rechterkant vol met van die msn aanmeld schermen. Ze zijn ook weer zo weg, maar het is wel een punt van irritantie inderdaad. Goede klacht!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:08 schreef Pakspul het volgende:
9/10 keer en dan is je beeldscherm al vol?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee, mensen die zich op msn aanmelden en dan "offline weergeven" doen.
Díe zijn tof.
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:09 schreef -En4Cer- het volgende:
Ik heb dat uitstaan, dat je steeds die pop-upjes krijgt als mensen zich aanmelden.
Als ik met iemand wil praten kijk ik wel in de lijst of die persoon online is.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee, mensen die zich op msn aanmelden en dan "offline weergeven" doen.
Díe zijn tof.
Je moet eerst kijken of de kust veilig is?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:11 schreef Wadloper het volgende:
[..]![]()
Ik meld me sowieso altijd al offline aan, dus mijn schermpje komt niet in hun beeld, tenzij ik écht online kom
Klopt iddquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:12 schreef DemonRage het volgende:
Daar schijnen zelfs programmaatjes voor te zijn om dat snel te kunnen. Veel gebruikt door blije breezahsletjes
Nee, heb geen vijanden op msn, doe ik niet aan...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moet eerst kijken of de kust veilig is?
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:12 schreef DemonRage het volgende:
Daar schijnen zelfs programmaatjes voor te zijn om dat snel te kunnen. Veel gebruikt door blije breezahsletjes
Goeie om breezahsletjes te herkennenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:12 schreef DemonRage het volgende:
Ik weet niet of dat nog kan, maar je kon eerst ook gewoon op die knop blokkeren blijven klikken, dan blokkeert die en deblokeert die en dat steeds maar weer opnieuwquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:12 schreef DemonRage het volgende:
Buzzer en winks heb ik ook uitstaan ja, welke mongool dat verzonnen heeftquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:17 schreef TherAngelina het volgende:
Ja, die willen aandacht.
Zelfde als buzzeren![]()
![]()
.
Gelukkig heb ik zowel die aanmeldschermpjes als de buzzeroptie uitstaan.
Die zag ik staan toen ik een crack zocht van Live Messenger omdat ik een messenger wil zonder reclame en andere randzaken waar ik niks mee heb en wil hebben.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |