zo, nogalquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:43 schreef Isabeau het volgende:
Oeh, ijs met stukjes "van alles"Ik ben ook al Swirrl-fan
Maar dit is dus ook een aanrader, MissyMirjam?
dit is yoghurt ijs. bovendien komt het uit de machine zoals gewoon softijs, dus er wordt niks doorheen geswirldingesed, en kun je helemaal zelf kiezen wat je wel of niet wil.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:33 schreef _Henry_ het volgende:
't Klinkt als Swirls en dat vind ik nou niet bepaald lekker ijs. Waarin verschilt dit dan?
Prijs klinkt wel redelijk, ik heb net een ijsje van Australian op à ¤2,70 (2 bolletjes) - en daarmee is mijn persoonlijke consumentensurplus sterk geminimaliseerd.
quote:Leiden, 11-08-2007, 2e Yoyogurt open
Op de Haarlemmerstraat nummer 191 is op 11 augustus het tweede verkooppunt van Yoyogurt Nederland geopend. In de drukste winkelstraat van Leiden, gelegen tegenover onder meer Bart Smit, Delifrance en H&M, verwachten wij dat de formule zeker meerwaarde zal bieden aan de omgeving.
We heten u graag van harte welkom!
Zandvoort, 27-04-2007, 1e Yoyogurt in Nederland
De eerste vestiging van Yoyogurt in de Benelux is afgelopen 27 april geopend. Op een mooie plek vlak bij de Zandvoortse boulevard kunnen het strandpubliek en de Zandvoortse lokale bevolking nu ook gezond en lekker genieten van ijs. Kom gerust eens langs op Kerkstraat 6!
Amsterdam, 02-01-2007, Introductie Yoyogurt
Italian Ties heeft recent een contract afgesloten voor de alleenvertegenwoordiging van Yoyogurt in de Benelux. Op korte termijn zullen de eerste winkels van Yoyogurt in het Nederlandse winkelbeeld gaan verschijnen.
Wat is Yoyogurt?
Italiaans yoghurtsoftijs
Lekker door heerlijk frisse yoghurtsmaak
Gezond met weinig vetten en calorieën
dan ga je terug!quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:56 schreef Rewimo het volgende:
Kom je nu mee, nu ik op 2 uur rijden van Zandvoort ben gaan wonen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |