abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52719083
Net een gloednieuwe installatie van windows XP en ik word genaait door een hardnekkig virus. Lang verhaal, maar na 2 dagen kloten met allerlei vreemde computer problemen en 6 nieuwe windows installaties kan dit er ook nog wel bij. Anyway, virus is weg ... maar dankzij dat virus is mijn MSConfig, Regedit, Taskmanager, etc geblokt.

Dat heb ik allemaal kunnen verhelpen maar er blijft nog 1 ding over. Ik heb geen uit knop meer in mijn start. Aangezien de zoekwoorden in google zo enorm globaal zijn kan ik er ook niks specifieks over vinden. Weet iemand wat ik moet doen om mijn uitknop weer terug te krijgen? Alt + F4 werkt niet, want dan zegt die "de bewerking is geannuleerd vanwege beperkingen die gelden op deze pc. Neem contact op met de beheerder". Ook in de task manager is afsluiten helemaal grijs ... ik kan alleen mezelf afmelden. Iemand enig idee?
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_52719197
Herinstalleren en jezelf alle rechten geven. Je bent nu ingesteld als bezoeker.
pi_52719200
In plaats van in het engels te zoeken heeft nederlandse zoekwoorden wel geholpen. Ik heb mijn knoppen terug. Dus, bedankt voor het kijken maar het is al opgelost, slotje?

Het is erg laat voor me, hele kut nacht lopen te kloten om alles te maken ... ik heb slaap nodig
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 08:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
Herinstalleren en jezelf alle rechten geven. Je bent nu ingesteld als bezoeker.
Ja niet dus, ik heb net alles weer in orde gekregen met codecs, visualisaties en drivers haha. Nee, ik heb uiteindelijk mezelf beheer rechten moeten geven met "gpedit.msc > gebruikers config >beheerssjablonen > startmenu en taskbar"
  maandag 27 augustus 2007 @ 08:59:06 #4
9039 GateWayX
Divide by Zero
pi_52719288
Een virus wat aan permissie's zit te kloten ?
Welk virus was dat dan ?

[ Bericht 37% gewijzigd door GateWayX op 27-08-2007 09:07:29 ]
pi_52719346
virus die blijft tot na 6 nieuwe installaties?
Don't be weird...be ME
  maandag 27 augustus 2007 @ 09:15:31 #6
107652 Quincy5
Back to the future
pi_52719441
Voorzover ik begrijp waren de 6 nieuwe installaties van voordat hij het virus kreeg. Dan had een zevende heel wat sneller geweest dan al deze problemen 1 voor 1 oplossen. Bovendien is er altijd een risico dat er iets achterblijft.
www.bttf.com
I hate mornings
pi_52719518
Quincy5 heeft helemaal geljk, ik heb dit virus gekregen bij de laatste installatie. Net nadat ik alles weer voor mekaar had met de codec, programmas en dergelijke. Ik had zelfs net mn anti virus erop! Maar goed ... het is allemaal opgelost en hij loopt weer als een trein.

Ik wilde niet nog een keer formateren omdat ik geen zin had om door het hele proces te lopen weer en weer alles te moeten installeren en zo. Hoe kut dan ook, ff afwisseling na 2 dagen is wel fijn ... als je begrijpt wat ik bedoel

Ik zou niet weten hoe het virus heette, maar hij was erg genaait. Het was voor veel anti virussen onzichtbaar helaas.
  maandag 27 augustus 2007 @ 09:34:25 #8
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_52719758
Probeer gewoon eens de uitknop op je pc 1 x in te drukken

Dan wordt je computer (als hij een klein beetje up-to-date is) ook gewoon netjes afgesloten
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')