Anglicisme.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:31 schreef Ole het volgende:
Ik zie nu op NOVA die rapper zeggen:
"Je moet in mijn schoenen lopen om mij te begrijpen"
Of knellende schoenen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:39 schreef Wickedangel het volgende:
Anglicisme.
Weerstand is een slaapplek? Whuh?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:46 schreef boekenworm het volgende:
[...]
De weerstand tegen het geloof wordt steeds groter, wat op zich logies is als [...]
quote:
Bummerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:14 schreef DIGGER het volgende:
Enige land waar ik echt goed over kan spreken is Italie, waarbij het een wereld van verschil is of je ten noorden van pak hem beet Arezzo zit, of in Roma en zuiderlijker.
In het zuiden word snoeihard gereden op de snelwegen maar zonder afstand houden. Rijd je 190 en je achterligger wil 200 rijden, dan maakt ie dat duidelijk door zo dicht achter je te zitten dat je z'n bummerbord al niet meer kan zien.
Tis niet echt aggressief, tis gewoon dom. Italianen zijn egoisten in het verkeer, elke cm asvalt in het zuiden wordt benut, ongeacht belijning, rijrichting en verboden. Heb krankzinnige dingen meegemaakt, met bv 1 richting verkeerstunnels van een km lang in Napoli, 4 baans, waar gewoon 5 auto's naast elkaar ingaan maar waar ook gewoon af en toe een tegenligger uit komt.
Of het centrale busstation dat gewoon de hele dag muurvast staat met auto's die in de chaos even 20 meter willen afsteken (omdat 600 mtr rijden je al 2 uur kost).
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:53 schreef Strolie75 het volgende:
Som ze op.Een Koran Een Windows PC (Apple )
Een vegetanist
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:27 schreef MouzurX het volgende:
Maare woon je in een dorp of in een stad? maakt nogal een verschil uit...
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:22 schreef NanKing het volgende:
Ik snap echt niet dat bijna iedereen hier zo verongelukt reageerd.
En een collega vertelde gisteren dat ze tijdens een ruzie met d'r vriend eens had geroepen dat het niet tof was om iemand dood te maken met een blije mus.quote:Nou, nog weinig schot in de roos.
Triangel-Josti ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:09 schreef MouzurX het volgende:
Elke ramdebiel merkt toch wel of het filmpje is of echt? dan klopt het toch ook niet met typen enz ??? ..
quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:02 schreef QWERTYLINK het volgende:
[..]
Het begon allemaal ooit héél lang geleden met een paar aapmensen, die ovuleerden tot homo sapiens(voor de gelovigen onder ons:
[..]
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:00 schreef sophieisdebeste het volgende:
is balkenende eerlijk aan zijn stemmen gekomen of is hij gewoon een lijkprikker die handig gebruik heeft gemaakt van pim zijn dood
quote:Willem van Hanegem heeft Utrecht geen vliegende start van het seizoen kunnen bezorgen. Het gerenoveerde Feyenoord van Bert van Marwijk dompelde de Galgenwaard in rauw met een overtuigende 0-3
Dit is wel een heel erge d/t fout....quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:55 schreef XiChico het volgende:
Ik betaal nu 130 euro per kwartaal, onbeperkd gebruik sportschool. Mochten ze ooit hier een vestiging openen ga ik uiteraard daarheen.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:37 schreef JFK1980 het volgende:
Ik bied te koop aan: Een DVR, 8 kanaals met 160 gig HDD.
Met de DVR kun je 8 camera's aansluiten en deze opserveren vanaf de monitor
of vanaf een internet verbinding als je de instellingen hebt ingesteld!
(...)
Waarheen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:12 schreef LeefAndCooking het volgende:
Doe je croissants de avond voor dat je ze wil bakken in de koude oven, dan kunnen ze ontdooien en vast iets reizen.
Zet de volgende oven de oven aan met de croissants er nog in, nu reizen ze nog verder, en aansluitend bakken ze. Iets van 190 graden C. tot ze mooi zijn.
Vast sexy.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:12 schreef Deceit het volgende:
[..]
- Zoek ernaar.. Wil zien hoe je in je geiletje eruitziet!
Vreemde vertypingquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:20 schreef teigan het volgende:
Het heeft hier nu net even gewonweer, maar nog niet geregend... zo te zien komt er nog wel wat aan..
Ik ben blij dat ik eerder ben gaan hardlopen dan gepland, hardlopen met onweer lijkt mij niet zo geslaagd
quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:57 schreef kyraaa het volgende:
Ik heb zeker wel een huis en dattie op tien hoog zit, doet niet ter sprake
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:31 schreef G.Fawkes het volgende:
juist niet, alles moet in verhouding staan. En de foto is echt super lelijk. Dat is toch geen kont meer, daar moet een stickertje pas op, zwengt uit, op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |