Een klein deel van de surinaamse bevolking is ook moslim voor jou informatie. In Suriname is ook een tijdje een strijd geweest tussen de hindoes en de moslims.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nou, ik geloof niet dat mijn verderop in de straat wonende Surinaamse buurman islamiet is, hoor.
Behalve dan in die kleine gebieden als China of India, zeg maar het merendeel van de niet westerse allochtonen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:24 schreef Empedocles het volgende:
het merendeel van de niet westerse allochtonen is dat vast wel. immers is de islam vooral populair geworden in onderontwikkelde gebieden.
iemand die niet naar nederland emigreert is geen allochtoon.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:28 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Behalve dan in die kleine gebieden als China of India, zeg maar het merendeel van de niet westerse allochtonen.
Mijn Chinese onderburen denk ik ook niet...quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nou, ik geloof niet dat mijn verderop in de straat wonende Surinaamse buurman islamiet is, hoor.
Waar komen die Chinese en Indiase restaurants dan vandaan? Van heel erg originele Japanners?quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:30 schreef Empedocles het volgende:
[..]
iemand die niet naar nederland emigreert is geen allochtoon.
Ah, vandaar dat je niet-westerse allochtoon koppelt aan onderontwikkeld en de islam.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:30 schreef Empedocles het volgende:
[..]
iemand die niet naar nederland emigreert is geen allochtoon.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:24 schreef Empedocles het volgende:
het merendeel van de niet westerse allochtonen is dat vast wel. immers is de islam vooral populair geworden met geweld ingevoerd in onderontwikkelde gebieden.
het aantal migranten uit die regio is niet erg significant. de gemiddelde niet westerse allochtoon in nederland komt uit afrika of het midden oosten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:53 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je niet-westerse allochtoon koppelt aan onderontwikkeld en de islam.
quote:Touché.
Dus, nogmaals, is het hartstikke goed van jou om onderontwikkeld, niet-westers en islam op één lijn te zetten. Het zijn dan ook bijna synoniemen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:16 schreef Empedocles het volgende:
[..]
het aantal migranten uit die regio is niet erg significant. de gemiddelde niet westerse allochtoon in nederland komt uit afrika of het midden oosten.
Het was dan ook not done maar verkeerd begrepen schijnbaar.quote:[..]hoe not done om dat zelf te zeggen.
Sinds wanneer ben je ontwikkeld als je op de hoogte bent wie welke waanbeelden voor zichzelf hoog houd?quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:51 schreef rednajt het volgende:
Wat een vreemde reacties hier![]()
Hier op dit forum wordt gedaan alsof het grotedeel van de autochtone nederlanders zo ontwikkeld zijn dat ze weten welke bevolkingsgroepen moslim zijn en welke nietDat is dus echt niet zo....
![]()
jij loopt echt alleen maar flauwekul te posten en de realiteit in een context te plaatsen die helemaal niers met deze topic te maken heeft.....quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:52 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je ontwikkeld als je op de hoogte bent wie welke waanbeelden voor zichzelf hoog houd?
Geen enkele Nederlander is autochtoon daar onze samenleving bestaat omdat onze voorouders gemigreerd zijn vanuit alle uithoeken van de wereld. Het begon allemaal ooit héél lang geleden met een paar aapmensen, die zich ontwikkelden tot homo sapiens(voor de gelovigen onder ons: God maakte Adam en Eva, die kregen twee zonen en hoe ze dan verder zijn gekomen mag Joost weten, maar dit terzijde), die aapmensen zijn weer gaan trekken en begonnen een beschaving. Zo zijn er Romeinen geweest die heel sociaal de wereld overtrokken en zich in alle uithoeken hebben gevestigd. Er zijn nog wat Noormannen(vikingen) over komen waaien, een paar ridders uit Arthur's leger, een stuk of wat Duitsers die het gras hier groener vonden en dan heb ik het nog niet over Napoleons leger gehad of de Spanjaarden die hier ook het een en ander hebben uitgevochten en zijn blijven plakken aan een mooie deerne.quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:59 schreef rednajt het volgende:
Klopt deze stelling? Volgens mij wel in de huidige samenleving, denken de blanke autochtonen nederlanders dat elke buitenlander een moslim is en de islam als geloof heeft.. En WIlders vergroot deze stelling alleen maar.
De realiteit is natuurlijk anders, niet alle buitenlanders zijn moslim/islamiet.
Klopt deze stelling?
Dus omdat een klein deel van de bevolking achter wilders aan loop is de gemene deler te dom om te snappen dat niet al het buitenland islamitisch is?quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:56 schreef rednajt het volgende:
[..]
jij loopt echt alleen maar flauwekul te posten en de realiteit in een context te plaatsen die helemaal niers met deze topic te maken heeft.....
De gemiddelde nederlander is tegenwoordig wereldvreemd en weet weinig van andere culturen. Dat is de realiteit, anders zou het voor mongolen als wilders niet zo makkelijk zijn om deze mensen zo makkelijk te beinvloeden.![]()
Ik zie hier iemand huilen om een feit waar niks van klopt om redenen die dubieus zijn. Daar reageer ik dan op met 2 zeer luchtige comments en meneertje ontploft zowat.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:56 schreef rednajt het volgende:
[..]
jij loopt echt alleen maar flauwekul te posten en de realiteit in een context te plaatsen die helemaal niers met deze topic te maken heeft.....
De gemiddelde nederlander is tegenwoordig wereldvreemd en weet weinig van andere culturen. Dat is de realiteit, anders zou het voor mongolen als wilders niet zo makkelijk zijn om deze mensen zo makkelijk te beinvloeden.![]()
Trollen in je eigen topic is zooo ONZquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:20 schreef rednajt het volgende:
[quote]Op zondag 19 augustus 2007 13:16 schreef SpecialK het volgende:
De gemiddelde nederlander weet meer van andere culturen dan de gemiddelde niet-nederlander. En bij elk volk uiteraard weer z'n uitzonderingen. Om je daar op te gaan fixeren en te doen alsof dat representatief is voor het hele land, in combinatie met een air zovan "maar ik weet het -wel- beter en daarom ben ik ontwikkelder" dan kan je van mij echt een dikke middelvinger ontvangen, trouwens.
[/quote
ja jij bent zo ontwikkerld dat je 2 posts nodig heb om het 1 en ander te verklaren![]()
![]()
Zo hé, diepzinnig ontopic argument waardoor het mij nou duidelijk is dat TS gelijk heeft.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:20 schreef rednajt het volgende:
[quote]
[..]
ja jij bent zo ontwikkerld dat je 2 posts nodig heb om het 1 en ander te verklaren![]()
![]()
Ik denk dat TS zelf een gefrustreerde moslim is, net als bijna alle huilie moslims.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:24 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Zo hé, diepzinnig ontopic argument waardoor het mij nou duidelijk is dat TS gelijk heeft.
Ik vraag me af waarom je dit topic hebt geopend. Slotje.
ik ben geeen moslim gefrustreerde sukkelquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:29 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik denk dat TS zelf een gefrustreerde moslim is, net als bijna alle huilie moslims.
Dan wordt het tijd dat je jezelf gaat bekeren, je gedraagt je precies hetzelfde als de gemiddelde moslimquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:44 schreef rednajt het volgende:
[..]
ik ben geeen moslim gefrustreerde sukkel![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:02 schreef QWERTYLINK het volgende:
[..]
...Het begon allemaal ooit héél lang geleden met een paar aapmensen, die ovuleerden tot homo sapiens...
Ik hoorde laatst ook in het NOS journaal dat 95,4% van de nederlanders denken dat jij uit je nek lult en vinden dat je een fullbody wax moet krijgen als straf voor je onzinnige spuisels. Ik heb jammer genoeg geen bron of bewijs voor deze mythische poll. You'll just have to take my word for it.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:57 schreef rednajt het volgende:
Volgens mij is er een paar geleden nog een poll geweest door het nos journaal, uit die poll kwam na voren dat 80 procent dacht dat de alle allochtonen moslims waren.
wat een mongool ben jij zeg,quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:01 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst ook in het NOS journaal dat 95,4% van de nederlanders denken dat jij uit je nek lult en vinden dat je een fullbody wax moet krijgen als straf voor je onzinnige spuisels. Ik heb jammer genoeg geen bron of bewijs voor deze mythische poll. You'll just have to take my word for it.
Je moet niet zo dom blaten met je rare ideeën. Er is in dit topic al vaak genoeg tegen je gezegd dat dat gewoon niet klopt, hoe graag je ook zou willen van wel met je kortzichtige opvattingen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:57 schreef rednajt het volgende:
Volgens mij is er een paar geleden nog een poll geweest door het nos journaal, uit die poll kwam na voren dat 80 procent dacht dat de alle allochtonen moslims waren.
aha ,....ik ben dus degene met kortzichtige opvattingen en niet wilders en het grootste gedeelte van de nederlandse bevolking die denkt dat alle buitenlanders bijna moslim zijn...quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:08 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Je moet niet zo dom blaten met je rare ideeën. Er is in dit topic al vaak genoeg tegen je gezegd dat dat gewoon niet klopt, hoe graag je ook zou willen van wel met je kortzichtige opvattingen..
En je kunt niet praten, niet discussieren, en je topic zuigt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:32 schreef rednajt het volgende:
[..]
aha ,....ik ben dus degene met kortzichtige opvattingen en niet wilders en het grootste gedeelte van de nederlandse bevolking die denkt dat alle buitenlanders bijna moslim zijn...![]()
![]()
![]()
Hoe dom ben je eigenlijk? Dat denkt het grootste gedeelte van de nederlandse bevolking helemaal niet. Punt. Daag.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:32 schreef rednajt het volgende:
[..]
aha ,....ik ben dus degene met kortzichtige opvattingen en niet wilders en het grootste gedeelte van de nederlandse bevolking die denkt dat alle buitenlanders bijna moslim zijn...![]()
![]()
![]()
Nee, de stelling klopt niet. Ik ken ook geen mensen die dat denken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:59 schreef rednajt het volgende:
Klopt deze stelling? Volgens mij wel in de huidige samenleving, denken de blanke autochtonen nederlanders dat elke buitenlander een moslim is en de islam als geloof heeft.. En WIlders vergroot deze stelling alleen maar.
De realiteit is natuurlijk anders, niet alle buitenlanders zijn moslim/islamiet.
Klopt deze stelling?
Bron?quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:56 schreef rednajt het volgende:
[..]
...
De gemiddelde nederlander is tegenwoordig wereldvreemd en weet weinig van andere culturen. Dat is de realiteit.
Bron? (ik kan het niet vinden)quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:57 schreef rednajt het volgende:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hierna ben ik gestopt met lezen.
Goh, dat heb ik nou nooit als ik ovuleer, dat ik ineens doorovuleer tot een nieuwe soort.
Jammer dat je geen allochtoon bent, want dan had iedereen meteen op 2 kunnen stemmen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:40 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Maar dan nu de vraag
Welk geloof heb ik/religie hang ik aan?
1. Christen
2. Moslim
3. Jood
4. Boedhist
5. Atheist
6. Hindoe
7. Wikk
8. Sik
Een combinatie mag ook.
Oh ja, ik ben geboren in Nederland en mijn beide ouders zijn ook in Nederland geboren evenals hun voorouders.
in dat geval mogen ze vandaag nog vertrekken. Kom nou, Nederland is wel ff een verzorgingsstaat die mensen zowat op hun wenken bedientquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:04 schreef Invictus_ het volgende:
De meeste moslims zijn buitenlanders, dat wel.
De meeste mensen zijn buitenlanders.
De stelling riekt naar islamitische zelfoverschatting. Zo ken ik ook een aantal Marokkanen die menen dat het Nederlandse juridische en politie systeem bestaan om hun leven zo moeilijk mogelijk te maken.
speciale extra postquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:56 schreef rednajt het volgende:
[..]
Inderdaad, zelfs in steden als Parijs vind je nauwelijks iemand die redelijk Engels spreekt (of wil spreken..) En zelfs in Brussel, wat toch eigenlijk tweetalig is, spreekt niemand Nederlandsquote:Op maandag 20 augustus 2007 04:55 schreef koffiegast het volgende:
[..]
speciale extra post
HA HA HA HA HA HA
Kom je de camping groepie tegen ofzo? Ga es naar Frankrijk, USA, etc. kolere! We zijn 1 van de weinigen landen die op school kinderen 3 a 4/6 talen laten leren, alleen dat al geeft al een extra opvoer.
Generaliseer je nu niet een beetje heel erg?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 06:49 schreef Q. het volgende:
Nederlanders zijn over het algemeen dom dus dat zou wel kunnen kloppen.
Als je IQ een geldige wereldwijde maatstaf vindt (de meningen zijn verdeeld): het gemiddelde van Nederlanders is 107 wat niet laag is in vergelijking met andere bevolkingsgroepen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 06:49 schreef Q. het volgende:
Nederlanders zijn over het algemeen dom dus dat zou wel kunnen kloppen.
Is dit niet een vooroordeel over een vooroordeel? Niet alle Nederlanders denken dit dus....quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:59 schreef rednajt het volgende:
Klopt deze stelling?
"quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:59 schreef rednajt het volgende:
Klopt deze stelling?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |