abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52495451
Klopt deze stelling? Volgens mij wel in de huidige samenleving, denken de blanke autochtonen nederlanders dat elke buitenlander een moslim is en de islam als geloof heeft.. En WIlders vergroot deze stelling alleen maar.

De realiteit is natuurlijk anders, niet alle buitenlanders zijn moslim/islamiet.

Klopt deze stelling?
  zondag 19 augustus 2007 @ 11:00:18 #2
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_52495463
Nou, ik geloof niet dat mijn verderop in de straat wonende Surinaamse buurman islamiet is, hoor.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 19 augustus 2007 @ 11:02:20 #3
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_52495492
Nederlanders denken dat andere nederlanders denken dat alle buitenlanders moslim zijn.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zondag 19 augustus 2007 @ 11:04:03 #4
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_52495511
De meeste moslims zijn buitenlanders, dat wel.

De meeste mensen zijn buitenlanders.

De stelling riekt naar islamitische zelfoverschatting. Zo ken ik ook een aantal Marokkanen die menen dat het Nederlandse juridische en politie systeem bestaan om hun leven zo moeilijk mogelijk te maken.
Now I'm walking on the sunnyside of the street
pi_52495529
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 11:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nou, ik geloof niet dat mijn verderop in de straat wonende Surinaamse buurman islamiet is, hoor.
Een klein deel van de surinaamse bevolking is ook moslim voor jou informatie. In Suriname is ook een tijdje een strijd geweest tussen de hindoes en de moslims.
pi_52495543
de stelling klopt niet. de meeste nederlanders zullen wel denken dat alle turken en marrokanen moslims zijn.
  zondag 19 augustus 2007 @ 11:19:31 #7
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_52495699
Ik denk dat in elk geval niet.

Sorry als ik je illusie nu heb verstoord.
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
pi_52495726
Damn, pas ik weer niet in de samenleving.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_52495749
het merendeel van de niet westerse allochtonen is dat vast wel. immers is de islam vooral populair geworden in onderontwikkelde gebieden.
  zondag 19 augustus 2007 @ 11:28:34 #10
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_52495792
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 11:24 schreef Empedocles het volgende:
het merendeel van de niet westerse allochtonen is dat vast wel. immers is de islam vooral populair geworden in onderontwikkelde gebieden.
Behalve dan in die kleine gebieden als China of India, zeg maar het merendeel van de niet westerse allochtonen.
pi_52495816
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 11:28 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

Behalve dan in die kleine gebieden als China of India, zeg maar het merendeel van de niet westerse allochtonen.
iemand die niet naar nederland emigreert is geen allochtoon.
pi_52495821
Als die stelling voor jou omgeving klopt ga je in ieder geval met de verkeerde mensen om en zou ik persoonlijk zoeken naar sociale contacten met een iets hoger niveau.
-
  zondag 19 augustus 2007 @ 11:37:07 #13
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_52495903
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 11:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mijn Chinese onderburen denk ik ook niet...

Maar er wonen iets van 5 miljard mensen op de wereld... Weet je hoeveel daarvan buitenlander zijn?!?!
pi_52496052
Polen zijn ook geen moslim
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_52496057
Zijn niet alle buitenlanders moslim??? Verklaart wel waarom de chinees op de hoek zo raar kijkt als ik halal babi pangang vraag

Als je het werkelijk denkt, of denkt dat iedereen zo denkt, dan is er iets mis met je (of je sociale contacten)

[ Bericht 1% gewijzigd door The_stranger op 19-08-2007 11:59:53 ]
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_52496113
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 11:30 schreef Empedocles het volgende:

[..]

Waar komen die Chinese en Indiase restaurants dan vandaan? Van heel erg originele Japanners?
  zondag 19 augustus 2007 @ 11:53:33 #17
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_52496164
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 11:30 schreef Empedocles het volgende:

[..]

Ah, vandaar dat je niet-westerse allochtoon koppelt aan onderontwikkeld en de islam.

Touché.
  zondag 19 augustus 2007 @ 12:15:46 #18
152894 Ex-Lekkerlander
Nee, ik woon er niet meer
pi_52496509
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 11:24 schreef Empedocles het volgende:
het merendeel van de niet westerse allochtonen is dat vast wel. immers is de islam vooral populair geworden met geweld ingevoerd in onderontwikkelde gebieden.
"In sinopel 3 vogels van goud, geplaatst 2 en 1."
Het is niet alleen maar onzin wat ik verkondig !!!!
pi_52496511
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 11:53 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

Ah, vandaar dat je niet-westerse allochtoon koppelt aan onderontwikkeld en de islam.
het aantal migranten uit die regio is niet erg significant. de gemiddelde niet westerse allochtoon in nederland komt uit afrika of het midden oosten.
quote:
Touché.
hoe not done om dat zelf te zeggen.
  zondag 19 augustus 2007 @ 12:22:58 #20
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_52496621
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:16 schreef Empedocles het volgende:

[..]

het aantal migranten uit die regio is niet erg significant. de gemiddelde niet westerse allochtoon in nederland komt uit afrika of het midden oosten.
Dus, nogmaals, is het hartstikke goed van jou om onderontwikkeld, niet-westers en islam op één lijn te zetten. Het zijn dan ook bijna synoniemen.
quote:
[..]

hoe not done om dat zelf te zeggen.
Het was dan ook not done maar verkeerd begrepen schijnbaar.
pi_52497213
Wat een vreemde reacties hier

Hier op dit forum wordt gedaan alsof het grotedeel van de autochtone nederlanders zo ontwikkeld zijn dat ze weten welke bevolkingsgroepen moslim zijn en welke niet Dat is dus echt niet zo....
  zondag 19 augustus 2007 @ 12:52:59 #22
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_52497242
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:51 schreef rednajt het volgende:
Wat een vreemde reacties hier

Hier op dit forum wordt gedaan alsof het grotedeel van de autochtone nederlanders zo ontwikkeld zijn dat ze weten welke bevolkingsgroepen moslim zijn en welke niet Dat is dus echt niet zo....
Sinds wanneer ben je ontwikkeld als je op de hoogte bent wie welke waanbeelden voor zichzelf hoog houd?
pi_52497324
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:52 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Sinds wanneer ben je ontwikkeld als je op de hoogte bent wie welke waanbeelden voor zichzelf hoog houd?
jij loopt echt alleen maar flauwekul te posten en de realiteit in een context te plaatsen die helemaal niers met deze topic te maken heeft.....

De gemiddelde nederlander is tegenwoordig wereldvreemd en weet weinig van andere culturen. Dat is de realiteit, anders zou het voor mongolen als wilders niet zo makkelijk zijn om deze mensen zo makkelijk te beinvloeden.
pi_52497439
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 10:59 schreef rednajt het volgende:
Klopt deze stelling? Volgens mij wel in de huidige samenleving, denken de blanke autochtonen nederlanders dat elke buitenlander een moslim is en de islam als geloof heeft.. En WIlders vergroot deze stelling alleen maar.

De realiteit is natuurlijk anders, niet alle buitenlanders zijn moslim/islamiet.

Klopt deze stelling?
Geen enkele Nederlander is autochtoon daar onze samenleving bestaat omdat onze voorouders gemigreerd zijn vanuit alle uithoeken van de wereld. Het begon allemaal ooit héél lang geleden met een paar aapmensen, die zich ontwikkelden tot homo sapiens(voor de gelovigen onder ons: God maakte Adam en Eva, die kregen twee zonen en hoe ze dan verder zijn gekomen mag Joost weten, maar dit terzijde), die aapmensen zijn weer gaan trekken en begonnen een beschaving. Zo zijn er Romeinen geweest die heel sociaal de wereld overtrokken en zich in alle uithoeken hebben gevestigd. Er zijn nog wat Noormannen(vikingen) over komen waaien, een paar ridders uit Arthur's leger, een stuk of wat Duitsers die het gras hier groener vonden en dan heb ik het nog niet over Napoleons leger gehad of de Spanjaarden die hier ook het een en ander hebben uitgevochten en zijn blijven plakken aan een mooie deerne.

En dan nog wat who de f is Wllders? Of bedoel je soms Wilders? Die beste man heeft een vrij uitgesproken mening over de moslim gewoonten, maar dat hij het idee zou versterken dat iedere buitenlander moslim zou zijn is vrij overtrokken.

En dan mijn laatste punt: wat is er mis met moslims? Uiteindelijk gelooft iedereen in dezelfde God, alleen noemt men hem anders. Of t nou Allah, God, Boeddah of weet ik t wat voor namen er nog meer zijn: het komt op hetzelfde neer. Ik denk niet dat je zo generaliserend of neerbuigend naar de zgn autochtone nederlander moet kijken evenmin als dat de zgn autochtone nedelander dat moet doen naar allochtonen.

Kortom :
ik ben t niet eens met je stelling

[ Bericht 0% gewijzigd door QWERTYLINK op 19-08-2007 20:28:01 ]
Ondankbaarheid is de grootste vorm van arrogantie
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:04:30 #25
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_52497469
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:56 schreef rednajt het volgende:

[..]

jij loopt echt alleen maar flauwekul te posten en de realiteit in een context te plaatsen die helemaal niers met deze topic te maken heeft.....

De gemiddelde nederlander is tegenwoordig wereldvreemd en weet weinig van andere culturen. Dat is de realiteit, anders zou het voor mongolen als wilders niet zo makkelijk zijn om deze mensen zo makkelijk te beinvloeden.
Dus omdat een klein deel van de bevolking achter wilders aan loop is de gemene deler te dom om te snappen dat niet al het buitenland islamitisch is?

Iets met een splinter en een balk.
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:12:20 #26
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_52497676
quote:

[..]

Ik zie hier iemand huilen om een feit waar niks van klopt om redenen die dubieus zijn. Daar reageer ik dan op met 2 zeer luchtige comments en meneertje ontploft zowat.
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:16:50 #27
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_52497810
De gemiddelde nederlander weet meer van andere culturen dan de gemiddelde niet-nederlander. En bij elk volk uiteraard weer z'n uitzonderingen. Om je daar op te gaan fixeren en te doen alsof dat representatief is voor het hele land, in combinatie met een air zovan "maar ik weet het -wel- beter en daarom ben ik ontwikkelder" dan kan je van mij echt een dikke middelvinger ontvangen, trouwens.
pi_52497909
[quote]Op zondag 19 augustus 2007 13:16 schreef SpecialK het volgende:
De gemiddelde nederlander weet meer van andere culturen dan de gemiddelde niet-nederlander. En bij elk volk uiteraard weer z'n uitzonderingen. Om je daar op te gaan fixeren en te doen alsof dat representatief is voor het hele land, in combinatie met een air zovan "maar ik weet het -wel- beter en daarom ben ik ontwikkelder" dan kan je van mij echt een dikke middelvinger ontvangen, trouwens.
[/quote

ja jij bent zo ontwikkerld dat je 2 posts nodig heb om het 1 en ander te verklaren
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:23:50 #29
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_52497989
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:20 schreef rednajt het volgende:
[quote]Op zondag 19 augustus 2007 13:16 schreef SpecialK het volgende:
[/quote

ja jij bent zo ontwikkerld dat je 2 posts nodig heb om het 1 en ander te verklaren
Trollen in je eigen topic is zooo ONZ

Dus bij deze een request voor een kickje ONZ.
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:24:35 #30
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_52498014
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:20 schreef rednajt het volgende:
[quote]
[..]

Zo hé, diepzinnig ontopic argument waardoor het mij nou duidelijk is dat TS gelijk heeft.

Ik vraag me af waarom je dit topic hebt geopend. Slotje.
pi_52498137
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:24 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

Zo hé, diepzinnig ontopic argument waardoor het mij nou duidelijk is dat TS gelijk heeft.

Ik vraag me af waarom je dit topic hebt geopend. Slotje.
Ik denk dat TS zelf een gefrustreerde moslim is, net als bijna alle huilie moslims.
٩๏̯͡๏)۶
pi_52498152
Ik opende dit topic omdat de TS me bekend voor kwam, en ik hoopte op een lekker dom topic waar ik hard om kon lachen. Missie geslaagd.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_52498532
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:29 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik denk dat TS zelf een gefrustreerde moslim is, net als bijna alle huilie moslims.
ik ben geeen moslim gefrustreerde sukkel
pi_52498582
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:44 schreef rednajt het volgende:

[..]

ik ben geeen moslim gefrustreerde sukkel
Dan wordt het tijd dat je jezelf gaat bekeren, je gedraagt je precies hetzelfde als de gemiddelde moslim
٩๏̯͡๏)۶
pi_52498848
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:02 schreef QWERTYLINK het volgende:

[..]

...Het begon allemaal ooit héél lang geleden met een paar aapmensen, die ovuleerden tot homo sapiens...

Hierna ben ik gestopt met lezen.

Goh, dat heb ik nou nooit als ik ovuleer, dat ik ineens doorovuleer tot een nieuwe soort.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:56:14 #36
81237 releaze
best of both worlds
pi_52498968
Wat ben jij een slechte verliezer zeg.
pi_52499013
Volgens mij is er een paar geleden nog een poll geweest door het nos journaal, uit die poll kwam na voren dat 80 procent dacht dat de alle allochtonen moslims waren.
  zondag 19 augustus 2007 @ 14:01:13 #38
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_52499141
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:57 schreef rednajt het volgende:
Volgens mij is er een paar geleden nog een poll geweest door het nos journaal, uit die poll kwam na voren dat 80 procent dacht dat de alle allochtonen moslims waren.
Ik hoorde laatst ook in het NOS journaal dat 95,4% van de nederlanders denken dat jij uit je nek lult en vinden dat je een fullbody wax moet krijgen als straf voor je onzinnige spuisels. Ik heb jammer genoeg geen bron of bewijs voor deze mythische poll. You'll just have to take my word for it.
pi_52499309
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 14:01 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik hoorde laatst ook in het NOS journaal dat 95,4% van de nederlanders denken dat jij uit je nek lult en vinden dat je een fullbody wax moet krijgen als straf voor je onzinnige spuisels. Ik heb jammer genoeg geen bron of bewijs voor deze mythische poll. You'll just have to take my word for it.
wat een mongool ben jij zeg,
  zondag 19 augustus 2007 @ 14:08:49 #40
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_52499410
quote:
Je moet niet zo dom blaten met je rare ideeën. Er is in dit topic al vaak genoeg tegen je gezegd dat dat gewoon niet klopt, hoe graag je ook zou willen van wel met je kortzichtige opvattingen. .

[ Bericht 2% gewijzigd door keesjeislief op 19-08-2007 14:18:02 ]
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_52500131
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 14:08 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Je moet niet zo dom blaten met je rare ideeën. Er is in dit topic al vaak genoeg tegen je gezegd dat dat gewoon niet klopt, hoe graag je ook zou willen van wel met je kortzichtige opvattingen. .
aha ,....ik ben dus degene met kortzichtige opvattingen en niet wilders en het grootste gedeelte van de nederlandse bevolking die denkt dat alle buitenlanders bijna moslim zijn...
  zondag 19 augustus 2007 @ 14:44:41 #42
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_52500410
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 14:32 schreef rednajt het volgende:

[..]

aha ,....ik ben dus degene met kortzichtige opvattingen en niet wilders en het grootste gedeelte van de nederlandse bevolking die denkt dat alle buitenlanders bijna moslim zijn...
En je kunt niet praten, niet discussieren, en je topic zuigt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 19 augustus 2007 @ 14:55:22 #43
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_52500655
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 14:32 schreef rednajt het volgende:

[..]

Hoe dom ben je eigenlijk? Dat denkt het grootste gedeelte van de nederlandse bevolking helemaal niet. Punt. Daag. .
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_52500923
Gelukkig niet zeg, 6 miljard moslims zou wel erg veel zijn.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_52506683
quote:

Klopt deze stelling?
Nee, de stelling klopt niet. Ik ken ook geen mensen die dat denken.
quote:

[..]

...

De gemiddelde nederlander is tegenwoordig wereldvreemd en weet weinig van andere culturen. Dat is de realiteit.
Bron?
quote:
Bron? (ik kan het niet vinden)
pi_52509348
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:52 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Hierna ben ik gestopt met lezen.

Goh, dat heb ik nou nooit als ik ovuleer, dat ik ineens doorovuleer tot een nieuwe soort.
merci

heb m ff veranderd
pi_52509644
Maar dan nu de vraag
Welk geloof heb ik/religie hang ik aan?
1. Christen
2. Moslim
3. Jood
4. Boedhist
5. Atheist
6. Hindoe
7. Wikk
8. Sik

Een combinatie mag ook.

Oh ja, ik ben geboren in Nederland en mijn beide ouders zijn ook in Nederland geboren evenals hun voorouders.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
pi_52509806
joepie een quiz!
pi_52510155
Ja tuurlijk, kijk ik kan ook een stelling deponeren

Iedere allochtoon denkt dat een nederlander denkt dat iedere allochtoon een moslim is. Waar of niet waar? Maar daar schiet ik weinig mee op aangezien dan bijna iedereen waar gaat roepen.

Ik wil gewoon weten hoe rednajt over een geboren en getogen Nederlander denkt.
Overigens rednajt, ik ben alles behalve wereldvreemd heb in mijn korte leven al erg veel gezien en verre van alleen de leuke dingen die andere landen/culteren te bieden hebben.

Leuke aanvulling, ik drink en rook niet, ik heb ook nog nooit drugs gebruikt en dit ga ik ook nooit gebruiken.
pi_52514057
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 20:40 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Maar dan nu de vraag
Welk geloof heb ik/religie hang ik aan?
1. Christen
2. Moslim
3. Jood
4. Boedhist
5. Atheist
6. Hindoe
7. Wikk
8. Sik

Een combinatie mag ook.

Oh ja, ik ben geboren in Nederland en mijn beide ouders zijn ook in Nederland geboren evenals hun voorouders.
Jammer dat je geen allochtoon bent, want dan had iedereen meteen op 2 kunnen stemmen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:34:57 #51
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_52515667
Ik kies 7. Dat klinkt nog het meeste als "Wicked"
Ben ik nou wicked?
pi_52519856
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 11:04 schreef Invictus_ het volgende:
De meeste moslims zijn buitenlanders, dat wel.

De meeste mensen zijn buitenlanders.

De stelling riekt naar islamitische zelfoverschatting. Zo ken ik ook een aantal Marokkanen die menen dat het Nederlandse juridische en politie systeem bestaan om hun leven zo moeilijk mogelijk te maken.
in dat geval mogen ze vandaag nog vertrekken. Kom nou, Nederland is wel ff een verzorgingsstaat die mensen zowat op hun wenken bedient

Wat betreft alle buitenlanders zijn moslim, nah. Als je op de universiteit rondwandelt kom je van alles en nog wat tegen, zou eerder nog beweren dat moslims in de minderheid zijn dan. Het ligt maar gewoon waar je komt/woont en vooral wat je opmerkt/onthoudt, als je elke moslim zit op te zoeken en jezelf je confirmation bias aanpraat die je hele tijd loopt te bevestigen, geen wonder dat je ze overal ziet dan , je zou haast van elke persoon die ook maar neigt een beetje kleur te hebben en zwart haar te hebben een moslim te benoemen.
pi_52519866
quote:

[..]

speciale extra post

HA HA HA HA HA HA

Kom je de camping groepie tegen ofzo? Ga es naar Frankrijk, USA, etc. kolere! We zijn 1 van de weinigen landen die op school kinderen 3 a 4/6 talen laten leren, alleen dat al geeft al een extra opvoer.
pi_52519867
Nee kijk maar naar onze Oost-blokkers
pi_52549831
Nee, tenzij je het gaat vragen in de achterbuurten van de grote steden.

Ik zag eerst in een documentaire over Lonsdale jeugd een prachtige zin van een jongen uit Venlo "Iedereen zeg dat Lonsdale een nazi merk is, maar Lonsdale is door een buitenlander bedacht"

pi_52549837
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 04:55 schreef koffiegast het volgende:

[..]

speciale extra post

HA HA HA HA HA HA

Kom je de camping groepie tegen ofzo? Ga es naar Frankrijk, USA, etc. kolere! We zijn 1 van de weinigen landen die op school kinderen 3 a 4/6 talen laten leren, alleen dat al geeft al een extra opvoer.
Inderdaad, zelfs in steden als Parijs vind je nauwelijks iemand die redelijk Engels spreekt (of wil spreken..) En zelfs in Brussel, wat toch eigenlijk tweetalig is, spreekt niemand Nederlands
pi_52550114
Ik denk dat die user die een vraag stelde welk geloof hij had, atheïst is.
Grieken op FOK! <-- w00t, eerste reductio ad hitlerum ooit op een forum (behalve SF)
Keiharde porno HIER!
UW ADVERTENTIE HIER? BEL 06-nogwat
pi_52550122
Nederlanders zijn over het algemeen dom dus dat zou wel kunnen kloppen.
For great justice!
pi_52550138
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 06:49 schreef Q. het volgende:
Generaliseer je nu niet een beetje heel erg?
Grieken op FOK! <-- w00t, eerste reductio ad hitlerum ooit op een forum (behalve SF)
Keiharde porno HIER!
UW ADVERTENTIE HIER? BEL 06-nogwat
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:01:15 #60
30733 horney_dorney
Illiud Latine dici non potest
pi_52550942
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 06:49 schreef Q. het volgende:
Als je IQ een geldige wereldwijde maatstaf vindt (de meningen zijn verdeeld): het gemiddelde van Nederlanders is 107 wat niet laag is in vergelijking met andere bevolkingsgroepen.

En nog even over de associatie niet-Westers en onderontwikkeld: dat klopt inderdaad; gebaseerd op economische cijfers, staatsinrichting en de situatie rond mensenrechten kun je concluderen dat Westerse landen verder zijn dan niet-Westerse landen.

Mijn persoonlijke mening overigens is dat de Islam, naar Westerse maatstaven, op bepaalde punten ook niet echt ontwikkeld is (de positie van de vrouw, de manier waarop ongelovigen worden verketterd, om even wat punten aan te halen is). Wat dat betreft, je kunt 't 'm niet ontzeggen, heeft die Wilders (hoe vervelend en overbodig hij verder ook is) wel een puntje...Just my 2 cents.

Tot slot weer on-topic: ik ben het niet eens met de stelling van TS.
Jesus loves you...everyone else thinks you're an asshole
http://www.evertdoorn.nl
http://www.evertdoorn.nl/blog
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:45:48 #61
17928 averty
Retroactief ziener
pi_52551765
quote:

Klopt deze stelling?
Is dit niet een vooroordeel over een vooroordeel? Niet alle Nederlanders denken dit dus....
"Belief in that which reason denies is associated with steadfastness and courage, while skepticism is often identified with cynicism and weak character".
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:23:35 #62
187474 iruub
It is never too late to learn
pi_52557764
quote:

Klopt deze stelling?
"

Andersom denken veel Surinamers,Indo's en Antillianen dat alle Hollanders volgelingen zijn van ex-plantagehouders.
"A true friend is the greatest of all blessings, and that which we take the least care of all to acquire."
pi_52558051
Als ik aan allochtonen denk, denk ik aan moslims.

Andere ik aan andere allochtonen bevolkingsgroepen denk, denk ik aan Nederlaners omdat deze groepen WEL intergreren in de maatschappij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')