abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:12:20 #26
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_52497676
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:56 schreef rednajt het volgende:

[..]

jij loopt echt alleen maar flauwekul te posten en de realiteit in een context te plaatsen die helemaal niers met deze topic te maken heeft.....

De gemiddelde nederlander is tegenwoordig wereldvreemd en weet weinig van andere culturen. Dat is de realiteit, anders zou het voor mongolen als wilders niet zo makkelijk zijn om deze mensen zo makkelijk te beinvloeden.
Ik zie hier iemand huilen om een feit waar niks van klopt om redenen die dubieus zijn. Daar reageer ik dan op met 2 zeer luchtige comments en meneertje ontploft zowat.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:16:50 #27
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_52497810
De gemiddelde nederlander weet meer van andere culturen dan de gemiddelde niet-nederlander. En bij elk volk uiteraard weer z'n uitzonderingen. Om je daar op te gaan fixeren en te doen alsof dat representatief is voor het hele land, in combinatie met een air zovan "maar ik weet het -wel- beter en daarom ben ik ontwikkelder" dan kan je van mij echt een dikke middelvinger ontvangen, trouwens.
pi_52497909
[quote]Op zondag 19 augustus 2007 13:16 schreef SpecialK het volgende:
De gemiddelde nederlander weet meer van andere culturen dan de gemiddelde niet-nederlander. En bij elk volk uiteraard weer z'n uitzonderingen. Om je daar op te gaan fixeren en te doen alsof dat representatief is voor het hele land, in combinatie met een air zovan "maar ik weet het -wel- beter en daarom ben ik ontwikkelder" dan kan je van mij echt een dikke middelvinger ontvangen, trouwens.
[/quote

ja jij bent zo ontwikkerld dat je 2 posts nodig heb om het 1 en ander te verklaren
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:23:50 #29
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_52497989
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:20 schreef rednajt het volgende:
[quote]Op zondag 19 augustus 2007 13:16 schreef SpecialK het volgende:
[/quote

ja jij bent zo ontwikkerld dat je 2 posts nodig heb om het 1 en ander te verklaren
Trollen in je eigen topic is zooo ONZ

Dus bij deze een request voor een kickje ONZ.
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:24:35 #30
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_52498014
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:20 schreef rednajt het volgende:
[quote]
[..]

Zo hé, diepzinnig ontopic argument waardoor het mij nou duidelijk is dat TS gelijk heeft.

Ik vraag me af waarom je dit topic hebt geopend. Slotje.
Now I'm walking on the sunnyside of the street
pi_52498137
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:24 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

Zo hé, diepzinnig ontopic argument waardoor het mij nou duidelijk is dat TS gelijk heeft.

Ik vraag me af waarom je dit topic hebt geopend. Slotje.
Ik denk dat TS zelf een gefrustreerde moslim is, net als bijna alle huilie moslims.
٩๏̯͡๏)۶
pi_52498152
Ik opende dit topic omdat de TS me bekend voor kwam, en ik hoopte op een lekker dom topic waar ik hard om kon lachen. Missie geslaagd.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_52498532
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:29 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik denk dat TS zelf een gefrustreerde moslim is, net als bijna alle huilie moslims.
ik ben geeen moslim gefrustreerde sukkel
pi_52498582
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:44 schreef rednajt het volgende:

[..]

ik ben geeen moslim gefrustreerde sukkel
Dan wordt het tijd dat je jezelf gaat bekeren, je gedraagt je precies hetzelfde als de gemiddelde moslim
٩๏̯͡๏)۶
pi_52498848
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:02 schreef QWERTYLINK het volgende:

[..]

...Het begon allemaal ooit héél lang geleden met een paar aapmensen, die ovuleerden tot homo sapiens...

Hierna ben ik gestopt met lezen.

Goh, dat heb ik nou nooit als ik ovuleer, dat ik ineens doorovuleer tot een nieuwe soort.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:56:14 #36
81237 releaze
best of both worlds
pi_52498968
Wat ben jij een slechte verliezer zeg.
pi_52499013
Volgens mij is er een paar geleden nog een poll geweest door het nos journaal, uit die poll kwam na voren dat 80 procent dacht dat de alle allochtonen moslims waren.
  zondag 19 augustus 2007 @ 14:01:13 #38
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_52499141
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:57 schreef rednajt het volgende:
Volgens mij is er een paar geleden nog een poll geweest door het nos journaal, uit die poll kwam na voren dat 80 procent dacht dat de alle allochtonen moslims waren.
Ik hoorde laatst ook in het NOS journaal dat 95,4% van de nederlanders denken dat jij uit je nek lult en vinden dat je een fullbody wax moet krijgen als straf voor je onzinnige spuisels. Ik heb jammer genoeg geen bron of bewijs voor deze mythische poll. You'll just have to take my word for it.
pi_52499309
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 14:01 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik hoorde laatst ook in het NOS journaal dat 95,4% van de nederlanders denken dat jij uit je nek lult en vinden dat je een fullbody wax moet krijgen als straf voor je onzinnige spuisels. Ik heb jammer genoeg geen bron of bewijs voor deze mythische poll. You'll just have to take my word for it.
wat een mongool ben jij zeg,
  zondag 19 augustus 2007 @ 14:08:49 #40
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_52499410
quote:
Je moet niet zo dom blaten met je rare ideeën. Er is in dit topic al vaak genoeg tegen je gezegd dat dat gewoon niet klopt, hoe graag je ook zou willen van wel met je kortzichtige opvattingen. .

[ Bericht 2% gewijzigd door keesjeislief op 19-08-2007 14:18:02 ]
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_52500131
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 14:08 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Je moet niet zo dom blaten met je rare ideeën. Er is in dit topic al vaak genoeg tegen je gezegd dat dat gewoon niet klopt, hoe graag je ook zou willen van wel met je kortzichtige opvattingen. .
aha ,....ik ben dus degene met kortzichtige opvattingen en niet wilders en het grootste gedeelte van de nederlandse bevolking die denkt dat alle buitenlanders bijna moslim zijn...
  zondag 19 augustus 2007 @ 14:44:41 #42
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_52500410
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 14:32 schreef rednajt het volgende:

[..]

aha ,....ik ben dus degene met kortzichtige opvattingen en niet wilders en het grootste gedeelte van de nederlandse bevolking die denkt dat alle buitenlanders bijna moslim zijn...
En je kunt niet praten, niet discussieren, en je topic zuigt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 19 augustus 2007 @ 14:55:22 #43
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_52500655
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 14:32 schreef rednajt het volgende:

[..]

Hoe dom ben je eigenlijk? Dat denkt het grootste gedeelte van de nederlandse bevolking helemaal niet. Punt. Daag. .
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_52500923
Gelukkig niet zeg, 6 miljard moslims zou wel erg veel zijn.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_52506683
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 10:59 schreef rednajt het volgende:
Klopt deze stelling? Volgens mij wel in de huidige samenleving, denken de blanke autochtonen nederlanders dat elke buitenlander een moslim is en de islam als geloof heeft.. En WIlders vergroot deze stelling alleen maar.

De realiteit is natuurlijk anders, niet alle buitenlanders zijn moslim/islamiet.

Klopt deze stelling?
Nee, de stelling klopt niet. Ik ken ook geen mensen die dat denken.
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:56 schreef rednajt het volgende:

[..]

...

De gemiddelde nederlander is tegenwoordig wereldvreemd en weet weinig van andere culturen. Dat is de realiteit.
Bron?
quote:
Bron? (ik kan het niet vinden)
pi_52509348
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:52 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Hierna ben ik gestopt met lezen.

Goh, dat heb ik nou nooit als ik ovuleer, dat ik ineens doorovuleer tot een nieuwe soort.
merci

heb m ff veranderd
Ondankbaarheid is de grootste vorm van arrogantie
pi_52509644
Maar dan nu de vraag
Welk geloof heb ik/religie hang ik aan?
1. Christen
2. Moslim
3. Jood
4. Boedhist
5. Atheist
6. Hindoe
7. Wikk
8. Sik

Een combinatie mag ook.

Oh ja, ik ben geboren in Nederland en mijn beide ouders zijn ook in Nederland geboren evenals hun voorouders.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_52509806
joepie een quiz!
Ondankbaarheid is de grootste vorm van arrogantie
pi_52510155
Ja tuurlijk, kijk ik kan ook een stelling deponeren

Iedere allochtoon denkt dat een nederlander denkt dat iedere allochtoon een moslim is. Waar of niet waar? Maar daar schiet ik weinig mee op aangezien dan bijna iedereen waar gaat roepen.

Ik wil gewoon weten hoe rednajt over een geboren en getogen Nederlander denkt.
Overigens rednajt, ik ben alles behalve wereldvreemd heb in mijn korte leven al erg veel gezien en verre van alleen de leuke dingen die andere landen/culteren te bieden hebben.

Leuke aanvulling, ik drink en rook niet, ik heb ook nog nooit drugs gebruikt en dit ga ik ook nooit gebruiken.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_52514057
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 20:40 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Maar dan nu de vraag
Welk geloof heb ik/religie hang ik aan?
1. Christen
2. Moslim
3. Jood
4. Boedhist
5. Atheist
6. Hindoe
7. Wikk
8. Sik

Een combinatie mag ook.

Oh ja, ik ben geboren in Nederland en mijn beide ouders zijn ook in Nederland geboren evenals hun voorouders.
Jammer dat je geen allochtoon bent, want dan had iedereen meteen op 2 kunnen stemmen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')