abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52508342
quote:
AMSTERDAM - Een nieuwe keten fitnesscentra ontkent een prijzenoorlog. Basic-Fit, dat binnenkort nog eens 8 vestigingen opent, rekent 16 euro per maand voor onbeperkt sporten: de meeste concurrenten zitten tussen 30 en 60 euro per maand.

De Easyjet onder de sportcentra zoals ze zichzelf noemen, heeft over drie maanden veertien vestigingen door het hele land. Het bedrijf heeft één tarief van 15.95 euro en sporters moeten zich een jaar vastleggen. Voor dat geld kan onbeperkt worden gesport.

Verder is het een Spartaanse bedoeling bij de keten. Douches zijn er niet, want 'tachtig procent van de sporters doucht toch thuis'. En de sauna doe je maar elders.

Gezellig napraten in de kantine is er ook niet bij, er staan een paar drankenautomaten. Daar moet je het mee doen, maar Basic-fit belooft wel een zitje. Geld wordt verder bespaard door in het weekend slechts open te zijn van 9-15 uur. Door de week sluit de tent 22.30 uur.

Soberheid troef dus, maar het bedrijf belooft wel de nieuwste apparaten, voldoende begeleiding en individuele trainins-schema's.
bron

Zo, dat scheelt een hoop. Wie gaat er gebruik van maken? En wat betaal je nu?
pi_52508386
Ik betaal nu 130 euro per kwartaal, onbeperkd gebruik sportschool. Mochten ze ooit hier een vestiging openen ga ik uiteraard daarheen.
pi_52508433
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 19:55 schreef XiChico het volgende:
Ik betaal nu 130 euro per kwartaal, onbeperkd gebruik sportschool. Mochten ze ooit hier een vestiging openen ga ik uiteraard daarheen.
quote:
• Alkmaar
• Almere (december)
• Amsterdam-Noord
• Bergen op Zoom
• Den Helder (november)
• Doetinchem (september)
• Deventer (oktober)
• Haarlem (oktober)
• Heerhugowaard
• Hilversum (november)
• Hoofddorp (8 september)
• Hoorn
• Oss (december)
• Zaandam
pi_52508436
Als ik wil sporten dan ga ik naar buiten, dat is gratis.
Fitness
pi_52508449
fit4free heet dat hier, ben er lid van voor 15,95 in de maand.

Scheurde alleen met voetbal mijn kieband af dus ben er al een tijdje niet geweest

dacht trouwens dat copy/paste topics niet mocht maar die regel geldt niet voor modjes denk
pi_52508477
Als mijn abo afloopt ga ik daar wel lid van worden als het niet te ver is
pi_52508483
Ik weet niet hoor, fitness niet, maar 130 euro per kwartaal is toch best wel veel
  zondag 19 augustus 2007 @ 19:59:05 #8
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_52508486
Ik train superdeluxe voor een paar centen bij mijn werkgever ( pand noord, A'dam )
pi_52508500
130 per kwartaal is 43 euro per maand
pi_52508542
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 19:59 schreef schatje het volgende:
Ik weet niet hoor, fitness niet, maar 130 euro per kwartaal is toch best wel veel
Jup.. is het ook, als ik in Lelystad zou gaan is het ook alweer goedkoper. Maar dan moet ik wel een halfuur met de bus, voor Almere eerst de bus + trein. Misschien ga ik volgend jaar naar Lelystad, heb toch OV.
pi_52508594
Oh, dat is goedkoop zeg! Ik stond eigenlijk op het punt me hier in Hilversum in te schrijven bij een sportschool waar je voor ¤57 per maand onbeperkt van alles gebruik mag maken.. toch maar eens over nadenken.

Wat ik jammer vind is dat je er geen sauna/douche hebt (vind ik allebei wel lekker na het sporten of om zomaar gebruik van te kunnen maken), en dat de 'dure' sportschool ook onbeperkte groepslessen en zonnebankgebruik heeft.

Ik ga er nog eens over nadenken, want het scheelt toch wel een hoop.
  zondag 19 augustus 2007 @ 20:11:00 #12
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_52508817
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 19:52 schreef schatje het volgende:

[..]

bron

Zo, dat scheelt een hoop. Wie gaat er gebruik van maken? En wat betaal je nu?
Ik ga iig niet over.

Ik betaal nu 38 euro per maand onbeperkt, de sfeer is perfect, iedereen traint zelfs de eigenaars (vader en zoon) en geven je ook regelmatig advies en je kan ook altijd naar ze toe voor een praatje.

Er zijn weinig arogante mensen en iedereen groet ook mekaar.

Zo'n oostblok land situatie zoals lidl en aldi zie ik niet zitten..

ik blijf wel lekker waar ik zit
Because they will last that long.
pi_52509086
60 euro per maand ofzo, exacte bedrag weet ik niet want ik betaal het niet. Vlakbij en kan gaan wanneer ik wil zonder gezeik.
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
pi_52510933
Hmm ook eentje in Deventer.
We hebben hier net een nieuwe studio perfect waar ik weer ben gaan trainen.

46 euro per maand voor onbeperkt trainen van 6:00am tot 22:30pm en onbeperkt drinken, sauna, zonnebank en groepslessen.
Misschien niet de goedkoopste maar wel zeer luxe en niet te druk
  zondag 19 augustus 2007 @ 21:38:23 #15
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_52511526
Als ik al aan fitness zou willen doen zou ik dit afschieten omdat ze niet eens douches hebben.
  zondag 19 augustus 2007 @ 21:57:53 #16
144681 AgentCooper
Damn fine coffee!
pi_52512269
Hier in Amersfoort vragen ze rustig een euro of 80 (!!) per maand, en dan ook gelijk voor een jaar tekenen + inschrijfgeld betalen. Maar ja, dan mag je wel van "alles" gebruik maken, inclusief lessen.

Voor dat geld heb ik toen maar een krachthonk gekocht voor thuis, was goedkoper, gaat langer mee en wordt regelmatig gebruikt.
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:20:33 #17
189282 Cowboy24
Waar een wil is, is een weg
pi_52513110
Hmm, ik betaal nu hier 37,50 per maand, er zijn wel douches en er is een shopje maar dit is wel meer dan de helft goedkoper :-)
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:23:00 #18
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_52513196
ik betaal nu 17 euro per maand bij Fit4Free. En ja.. daar zijn douches

Een kantine is er niet, maar die mis ik ook niet echt
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_52514430
ik betaal maar 69 (kan paar euro meer of minder zijn) per jaar, en dat is dan onbeperkt (van 8 tot 23 doordeweeks en van 9 tot 9 in t weekend)
dankzij de geweldige voorzieningen die de universiteit in nijmegen biedt!
pi_52515076
Betaal nu circa 35 euro per maand. Maar ben naar een andere opzoek omdat het "niet helemaal" mijn type gym is.

Edit: fitplan btw. ( )

[ Bericht 35% gewijzigd door Skazminko op 19-08-2007 23:40:15 ]
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_52515366
Ik fitness voor 38 per maand onbeperkt bij Achmea Health Center, zitten douches en sauna etc. bij. Goede begeleiding, lekkere sfeer en helemaal je eigen programma
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:54:40 #22
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_52516200
zoals het hoort, al die pauper health centres met dure prijzen zijn te amerikaans imo
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_52516251
Ik betaal 95 euro voor een jaar onbeperkt fitness, 20 verschillende sporten (ik boks, jiu jitsu)... de voordelen van het student-zijn.

Maar als ik klaar ben met me studie hoop ik dat ze hier in DH ook een vestiging openen, klinkt goed.
pi_52516400
Ik kan nergens een gym vinden waar je alleen hoeft te komen om te trainen. Dus niet al die onzin, van zonebanken, sauna's, huisvrouwen buikspierkwartier gedoe, overkill aan cardio appartuur, geen squatrek, weinig gewichten, een 'lounge' waar je lekker kan na 'loungen' na je harde 'workout' en dumbbells t/m 30 kilo.

Ik wil gewoon een pand waar ik binnen kom om ijzer te tillen en niet 10 minuten wil wachte op alles omdat het er te druk is. Loungen, douchen en vreten doe ik thuis wel.

Jammer dat zo'n vestiging niet in mijn stad komt, klinkt als mijn gym.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_52516460
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:02 schreef Skazminko het volgende:
Ik kan nergens een gym vinden waar je alleen hoeft te komen om te trainen. Dus niet al die onzin, van zonebanken, sauna's, huisvrouwen buikspierkwartier gedoe, overkill aan cardio appartuur, geen squatrek, weinig gewichten, een 'lounge' waar je lekker kan na 'loungen' na je harde 'workout' en dumbbells t/m 30 kilo.

Ik wil gewoon een pand waar ik binnen kom om ijzer te tillen en niet 10 minuten wil wachte op alles omdat het er te druk is. Loungen, douchen en vreten doe ik thuis wel.

Jammer dat zo'n vestiging niet in mijn stad komt, klinkt als mijn gym.
Ik zou ook graag wat meer van die stellages zien waar je jezelf kan optrekken etc., daarnaast moeten fitness -centra de dumbell area gewoon vergroten.
pi_52516537
leiden, grote stad wel, maar alleen maar überdure fitnesscentra
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_52518573
Opzich klinkt het wel goed en ook fijn dat ze in Doetinchem komen. Voorlopig echter nog niet van toepassing omdat ik nu voor 75 euro per jaar kan sporten.
pi_52518989
Lijkt me niks zo'n goedkope sportschool. Ik betaalde 34euro per maand voor onbeperkt sporten. En daar zat spinning en sauna ook bij.
Lifestyle
pi_52520008
overigens vind ik een sportschool zonder douches een beetje een raar concept.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_52520087
Ja dat is niet echt fris. Nu douchte ik ook nooit bij de sportschool maar dat kwam omdat ik er 2minuten lopen vanaf woon. Voor mij is het dan vrij zinloos om daar te douchen.
Bij Easyjet moet je het eten ook extra kopen. Misschien moet je voor de douche wel extra betalen
  Moderator maandag 20 augustus 2007 @ 07:25:42 #31
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_52520091
9,95 per maand, door de weeks van 7 tot 17, en in het weekend van 9 tot 17.

 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_52520099
Dat is wel erg goedkoop. Voor oorlogse apparatuur?
pi_52520738
ik hou die opening in oktober in Deventer even in de gaten. Ik betaal nu 40 euro, douche meestal toch thuis omdat ik er vlakbij woon en zit nooit in de kantine. En aangezien ik vanaf volgende maand 50 euro minder stufi krijg, zal ik toch ergens op moeten bezuinigen
  maandag 20 augustus 2007 @ 09:15:24 #34
37248 BertV
Klei indiaan
pi_52520804
Ik betaal 47,- voor onbeperkt.

Werd tijd dat er meer concurrentie kwam.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_52520824
Ik heb kortgeleden mijn abonnement bij Health City opgezegd. Was intussen ¤ 63,95 per maand! En waarvoor? Sauna, zwembad, kinderopvang, spinning, een dozijn verschillende aerobic-lessen, een koffiebar, gratis DVD-verhuur en nog vele andere dingen waar ik geen gebruik van maak, maar wel voor moest betalen.

Nu ben ik aan het hardlopen. Gratis, en je ziet ook nog eens iets.

[ Bericht 0% gewijzigd door Strolie75 op 20-08-2007 10:34:14 ]
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_52522043
Ik betaalde 1st 50,- per maand. Nu wil ik hier gaan www.fitforfree.nl is dat van hetzelfde?
Mischien niet zo luxe met een mooie kantine etc. maar dat heb ik ook echt niet nodig.
01-08-2008
pi_52522061
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 09:16 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb kortgeleden mijn abonnement bij Health City opgezegd. Was intussen ¤ 63,95 per jaar! En waarvoor? Sauna, zwembad, kinderopvang, spinning, een dozijn verschillende aerobic-lessen, een koffiebar, gratis DVD-verhuur en nog vele andere dingen waar ik geen gebruik van maak, maar wel voor moest betalen.

Nu ben ik aan het hardlopen. Gratis, en je ziet ook nog eens iets.
Bedoel je per maand? Anders is het echt voor niks hoor!
01-08-2008
pi_52522112
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 10:31 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Bedoel je per maand? Anders is het echt voor niks hoor!
Ja, ik bedoelde per maand. Typo
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_52522813
Ik denk dat zo'n concept best goed kan werken. Ik hoor vaak zat om me heen dat iedereen dat fitness zo duur vindt enzo. Ik zou d'r gaan sporten iig. Nu fiets ik naar het fitnesscentrum, kleed me om, ga sporten, spring op de fiets en ga thuis douchen. Al die extra zooi is niet nodig.
Ik betaal nu 32,50 per maand, voor 3 keer sporten in de week. Dat kan dus een stuk goedkoper.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_52524548
Het is wachten tot de eerste sportschool weer failliet gaat. Er blijven maar scholen bijkomen en dat zal uiteindelijk toch funest worden voor een aantal, dat kan niet anders. Ik betaal 47 per maand nu, onbeperkt fitness en groepslessen en incl douche en sauna. Veel geld, maar het beval me prima daar En je bent er zelf bij of je je abonnement er uit haalt of niet.
pi_52524877
Ik zit bij fit for free voor ik geloof 15 euro per maand. Ik heb me vnl daar aangemeld omdat ik me niet (financieel) schuldig hoef te voelen als ik maar weinig ga en ik wel gewoon ergens naar toe kan wanneer ik denk jeetje nu heb ik sportzin!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_52526421
Ik ook fit4free in Almelo. Wat een kuttent Helpen doen ze niet en voor een praatje hoef je ook niet te komen aangezien ze de hele dag koffie drinken achter het buro daar
  maandag 20 augustus 2007 @ 15:08:48 #43
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_52529067
ik kan onbeperkt gebruik maken van de fitness en groepslessen volgen
+ gebruik maken van de rest van de faciliteiten (ik noem een hele grote sauna (dus niet 2 cabines die bij je bij een normale sportschool treft, maar echt een sauna voor dagjes bezoek), dvd verhuur, drank en etc) en dat allemaal gratis

toch handig als je zelf fitness en groepsles instructrice bent bij een erg grote sportschool/healthcenter

en zelf zou ik dit dus echt niks vinden de gezelligheid en de sfeer hoort er toch een beetje bij
ben ook benieuwd wat voor soort personeel daar gaat rondlopen
  maandag 20 augustus 2007 @ 15:11:52 #44
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_52529149
Zeer interessant!
'Fitnessen' is niet mijn hoofdsport, dus als ik in een sportschool kom is dat hooguit 1 a 2 keer per week, puur functioneel, om krachttraining te doen in dienst van mijn andere sporten (schaatsen, wielrennen, mountainbiken).
Wellness Centers ( ) met allemaal dure flauwekul waar ik toch geen gebruik van maak (crosstrainers met personal TV, 'gratis' sauna en zonnebank, bar etc) die alleen dure all-in abonnementen hebben van 40 a 50 euro per maand of nog duurder zijn voor mij absoluut niet interessant dus

Laat maar komen die prijzenslag dus

[ Bericht 18% gewijzigd door sungaMsunitraM op 20-08-2007 15:24:45 ]
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_52529322
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:08 schreef sproetjes het volgende:

ben ook benieuwd wat voor soort personeel daar gaat rondlopen
Vast niet slechter dan bij een "normaal" fitness centrum. Met ciosstudentjes die het belangrijker vinden om met elkaar te kletsen dan fatsoenlijke hulp te bieden.
pi_52531796
Wat een succesformule, ik ben benieuwd hoe de bestaande sportscholen hier op reageren.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_52534410
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 13:25 schreef Elwood1802 het volgende:
Ik ook fit4free in Almelo. Wat een kuttent Helpen doen ze niet en voor een praatje hoef je ook niet te komen aangezien ze de hele dag koffie drinken achter het buro daar
Ik zit in Apeldoorn en ook het personeel daar weet geen ene ruk van fitness. gelukkig heb ik die paupers niet nodig.
pi_52534513
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:02 schreef MikeLowrey het volgende:

[..]

Ik zit in Apeldoorn en ook het personeel daar weet geen ene ruk van fitness. gelukkig heb ik die paupers niet nodig.
Daar wil ik dus ook heen gaan.Ze vertellen de 1e keer toch wel hoe de apparaten werken enzo? Is het verder wat of geen aanrader daar?
01-08-2008
pi_52535913
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:07 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Daar wil ik dus ook heen gaan.Ze vertellen de 1e keer toch wel hoe de apparaten werken enzo? Is het verder wat of geen aanrader daar?
Als je daar heen gaat dan krijg je wel door zo'n bimbo een klein rondleidinkje, kan je vast wel vragen stellen. Maar meer dan de standaard vragen weet ze toch niet. Het is niet mooi, een grote ruimte met aan de ene kant kracht andere kant Cardio en stuk of 9 Plasma schermen met muziek etc....Niet gezellig maar ik vind het wel ok daar afgezien van het personeel.
pi_52536063
Ik betaal nu 48 euro in de maand voor onbeperkt, maar ik heb er onbeperkt powerplaten, sauna, douches en begeleide lessen (Pilates, body pump, body shape, body attack, spinning, kickboksen etc) bij. Daarnaast hebben alle cardioapparaten op de roeiapparaten na individuele tv's, en is er mogelijkheid tot fysiotherapie, zonnebank, massage enz. Is niet de goedkoopste hier in de buurt, maar wel de leukste naar mijn mening. Goeie begeleiding, individuele trainings- en voedingsschema's enzo .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')