abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52508342
quote:
AMSTERDAM - Een nieuwe keten fitnesscentra ontkent een prijzenoorlog. Basic-Fit, dat binnenkort nog eens 8 vestigingen opent, rekent 16 euro per maand voor onbeperkt sporten: de meeste concurrenten zitten tussen 30 en 60 euro per maand.

De Easyjet onder de sportcentra zoals ze zichzelf noemen, heeft over drie maanden veertien vestigingen door het hele land. Het bedrijf heeft één tarief van 15.95 euro en sporters moeten zich een jaar vastleggen. Voor dat geld kan onbeperkt worden gesport.

Verder is het een Spartaanse bedoeling bij de keten. Douches zijn er niet, want 'tachtig procent van de sporters doucht toch thuis'. En de sauna doe je maar elders.

Gezellig napraten in de kantine is er ook niet bij, er staan een paar drankenautomaten. Daar moet je het mee doen, maar Basic-fit belooft wel een zitje. Geld wordt verder bespaard door in het weekend slechts open te zijn van 9-15 uur. Door de week sluit de tent 22.30 uur.

Soberheid troef dus, maar het bedrijf belooft wel de nieuwste apparaten, voldoende begeleiding en individuele trainins-schema's.
bron

Zo, dat scheelt een hoop. Wie gaat er gebruik van maken? En wat betaal je nu?
pi_52508386
Ik betaal nu 130 euro per kwartaal, onbeperkd gebruik sportschool. Mochten ze ooit hier een vestiging openen ga ik uiteraard daarheen.
pi_52508433
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 19:55 schreef XiChico het volgende:
Ik betaal nu 130 euro per kwartaal, onbeperkd gebruik sportschool. Mochten ze ooit hier een vestiging openen ga ik uiteraard daarheen.
quote:
• Alkmaar
• Almere (december)
• Amsterdam-Noord
• Bergen op Zoom
• Den Helder (november)
• Doetinchem (september)
• Deventer (oktober)
• Haarlem (oktober)
• Heerhugowaard
• Hilversum (november)
• Hoofddorp (8 september)
• Hoorn
• Oss (december)
• Zaandam
pi_52508436
Als ik wil sporten dan ga ik naar buiten, dat is gratis.
Fitness
pi_52508449
fit4free heet dat hier, ben er lid van voor 15,95 in de maand.

Scheurde alleen met voetbal mijn kieband af dus ben er al een tijdje niet geweest

dacht trouwens dat copy/paste topics niet mocht maar die regel geldt niet voor modjes denk
pi_52508477
Als mijn abo afloopt ga ik daar wel lid van worden als het niet te ver is
pi_52508483
Ik weet niet hoor, fitness niet, maar 130 euro per kwartaal is toch best wel veel
  zondag 19 augustus 2007 @ 19:59:05 #8
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_52508486
Ik train superdeluxe voor een paar centen bij mijn werkgever ( pand noord, A'dam )
pi_52508500
130 per kwartaal is 43 euro per maand
pi_52508542
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 19:59 schreef schatje het volgende:
Ik weet niet hoor, fitness niet, maar 130 euro per kwartaal is toch best wel veel
Jup.. is het ook, als ik in Lelystad zou gaan is het ook alweer goedkoper. Maar dan moet ik wel een halfuur met de bus, voor Almere eerst de bus + trein. Misschien ga ik volgend jaar naar Lelystad, heb toch OV.
pi_52508594
Oh, dat is goedkoop zeg! Ik stond eigenlijk op het punt me hier in Hilversum in te schrijven bij een sportschool waar je voor ¤57 per maand onbeperkt van alles gebruik mag maken.. toch maar eens over nadenken.

Wat ik jammer vind is dat je er geen sauna/douche hebt (vind ik allebei wel lekker na het sporten of om zomaar gebruik van te kunnen maken), en dat de 'dure' sportschool ook onbeperkte groepslessen en zonnebankgebruik heeft.

Ik ga er nog eens over nadenken, want het scheelt toch wel een hoop.
  zondag 19 augustus 2007 @ 20:11:00 #12
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_52508817
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 19:52 schreef schatje het volgende:

[..]

bron

Zo, dat scheelt een hoop. Wie gaat er gebruik van maken? En wat betaal je nu?
Ik ga iig niet over.

Ik betaal nu 38 euro per maand onbeperkt, de sfeer is perfect, iedereen traint zelfs de eigenaars (vader en zoon) en geven je ook regelmatig advies en je kan ook altijd naar ze toe voor een praatje.

Er zijn weinig arogante mensen en iedereen groet ook mekaar.

Zo'n oostblok land situatie zoals lidl en aldi zie ik niet zitten..

ik blijf wel lekker waar ik zit
Because they will last that long.
pi_52509086
60 euro per maand ofzo, exacte bedrag weet ik niet want ik betaal het niet. Vlakbij en kan gaan wanneer ik wil zonder gezeik.
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
pi_52510933
Hmm ook eentje in Deventer.
We hebben hier net een nieuwe studio perfect waar ik weer ben gaan trainen.

46 euro per maand voor onbeperkt trainen van 6:00am tot 22:30pm en onbeperkt drinken, sauna, zonnebank en groepslessen.
Misschien niet de goedkoopste maar wel zeer luxe en niet te druk
  zondag 19 augustus 2007 @ 21:38:23 #15
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_52511526
Als ik al aan fitness zou willen doen zou ik dit afschieten omdat ze niet eens douches hebben.
  zondag 19 augustus 2007 @ 21:57:53 #16
144681 AgentCooper
Damn fine coffee!
pi_52512269
Hier in Amersfoort vragen ze rustig een euro of 80 (!!) per maand, en dan ook gelijk voor een jaar tekenen + inschrijfgeld betalen. Maar ja, dan mag je wel van "alles" gebruik maken, inclusief lessen.

Voor dat geld heb ik toen maar een krachthonk gekocht voor thuis, was goedkoper, gaat langer mee en wordt regelmatig gebruikt.
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:20:33 #17
189282 Cowboy24
Waar een wil is, is een weg
pi_52513110
Hmm, ik betaal nu hier 37,50 per maand, er zijn wel douches en er is een shopje maar dit is wel meer dan de helft goedkoper :-)
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:23:00 #18
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_52513196
ik betaal nu 17 euro per maand bij Fit4Free. En ja.. daar zijn douches

Een kantine is er niet, maar die mis ik ook niet echt
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_52514430
ik betaal maar 69 (kan paar euro meer of minder zijn) per jaar, en dat is dan onbeperkt (van 8 tot 23 doordeweeks en van 9 tot 9 in t weekend)
dankzij de geweldige voorzieningen die de universiteit in nijmegen biedt!
pi_52515076
Betaal nu circa 35 euro per maand. Maar ben naar een andere opzoek omdat het "niet helemaal" mijn type gym is.

Edit: fitplan btw. ( )

[ Bericht 35% gewijzigd door Skazminko op 19-08-2007 23:40:15 ]
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_52515366
Ik fitness voor 38 per maand onbeperkt bij Achmea Health Center, zitten douches en sauna etc. bij. Goede begeleiding, lekkere sfeer en helemaal je eigen programma
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:54:40 #22
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_52516200
zoals het hoort, al die pauper health centres met dure prijzen zijn te amerikaans imo
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_52516251
Ik betaal 95 euro voor een jaar onbeperkt fitness, 20 verschillende sporten (ik boks, jiu jitsu)... de voordelen van het student-zijn.

Maar als ik klaar ben met me studie hoop ik dat ze hier in DH ook een vestiging openen, klinkt goed.
pi_52516400
Ik kan nergens een gym vinden waar je alleen hoeft te komen om te trainen. Dus niet al die onzin, van zonebanken, sauna's, huisvrouwen buikspierkwartier gedoe, overkill aan cardio appartuur, geen squatrek, weinig gewichten, een 'lounge' waar je lekker kan na 'loungen' na je harde 'workout' en dumbbells t/m 30 kilo.

Ik wil gewoon een pand waar ik binnen kom om ijzer te tillen en niet 10 minuten wil wachte op alles omdat het er te druk is. Loungen, douchen en vreten doe ik thuis wel.

Jammer dat zo'n vestiging niet in mijn stad komt, klinkt als mijn gym.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_52516460
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:02 schreef Skazminko het volgende:
Ik kan nergens een gym vinden waar je alleen hoeft te komen om te trainen. Dus niet al die onzin, van zonebanken, sauna's, huisvrouwen buikspierkwartier gedoe, overkill aan cardio appartuur, geen squatrek, weinig gewichten, een 'lounge' waar je lekker kan na 'loungen' na je harde 'workout' en dumbbells t/m 30 kilo.

Ik wil gewoon een pand waar ik binnen kom om ijzer te tillen en niet 10 minuten wil wachte op alles omdat het er te druk is. Loungen, douchen en vreten doe ik thuis wel.

Jammer dat zo'n vestiging niet in mijn stad komt, klinkt als mijn gym.
Ik zou ook graag wat meer van die stellages zien waar je jezelf kan optrekken etc., daarnaast moeten fitness -centra de dumbell area gewoon vergroten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')