abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52516537
leiden, grote stad wel, maar alleen maar überdure fitnesscentra
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_52518573
Opzich klinkt het wel goed en ook fijn dat ze in Doetinchem komen. Voorlopig echter nog niet van toepassing omdat ik nu voor 75 euro per jaar kan sporten.
pi_52518989
Lijkt me niks zo'n goedkope sportschool. Ik betaalde 34euro per maand voor onbeperkt sporten. En daar zat spinning en sauna ook bij.
Lifestyle
pi_52520008
overigens vind ik een sportschool zonder douches een beetje een raar concept.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_52520087
Ja dat is niet echt fris. Nu douchte ik ook nooit bij de sportschool maar dat kwam omdat ik er 2minuten lopen vanaf woon. Voor mij is het dan vrij zinloos om daar te douchen.
Bij Easyjet moet je het eten ook extra kopen. Misschien moet je voor de douche wel extra betalen
  Moderator maandag 20 augustus 2007 @ 07:25:42 #31
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_52520091
9,95 per maand, door de weeks van 7 tot 17, en in het weekend van 9 tot 17.

 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_52520099
Dat is wel erg goedkoop. Voor oorlogse apparatuur?
pi_52520738
ik hou die opening in oktober in Deventer even in de gaten. Ik betaal nu 40 euro, douche meestal toch thuis omdat ik er vlakbij woon en zit nooit in de kantine. En aangezien ik vanaf volgende maand 50 euro minder stufi krijg, zal ik toch ergens op moeten bezuinigen
  maandag 20 augustus 2007 @ 09:15:24 #34
37248 BertV
Klei indiaan
pi_52520804
Ik betaal 47,- voor onbeperkt.

Werd tijd dat er meer concurrentie kwam.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_52520824
Ik heb kortgeleden mijn abonnement bij Health City opgezegd. Was intussen ¤ 63,95 per maand! En waarvoor? Sauna, zwembad, kinderopvang, spinning, een dozijn verschillende aerobic-lessen, een koffiebar, gratis DVD-verhuur en nog vele andere dingen waar ik geen gebruik van maak, maar wel voor moest betalen.

Nu ben ik aan het hardlopen. Gratis, en je ziet ook nog eens iets.

[ Bericht 0% gewijzigd door Strolie75 op 20-08-2007 10:34:14 ]
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_52522043
Ik betaalde 1st 50,- per maand. Nu wil ik hier gaan www.fitforfree.nl is dat van hetzelfde?
Mischien niet zo luxe met een mooie kantine etc. maar dat heb ik ook echt niet nodig.
01-08-2008
pi_52522061
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 09:16 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb kortgeleden mijn abonnement bij Health City opgezegd. Was intussen ¤ 63,95 per jaar! En waarvoor? Sauna, zwembad, kinderopvang, spinning, een dozijn verschillende aerobic-lessen, een koffiebar, gratis DVD-verhuur en nog vele andere dingen waar ik geen gebruik van maak, maar wel voor moest betalen.

Nu ben ik aan het hardlopen. Gratis, en je ziet ook nog eens iets.
Bedoel je per maand? Anders is het echt voor niks hoor!
01-08-2008
pi_52522112
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 10:31 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Bedoel je per maand? Anders is het echt voor niks hoor!
Ja, ik bedoelde per maand. Typo
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_52522813
Ik denk dat zo'n concept best goed kan werken. Ik hoor vaak zat om me heen dat iedereen dat fitness zo duur vindt enzo. Ik zou d'r gaan sporten iig. Nu fiets ik naar het fitnesscentrum, kleed me om, ga sporten, spring op de fiets en ga thuis douchen. Al die extra zooi is niet nodig.
Ik betaal nu 32,50 per maand, voor 3 keer sporten in de week. Dat kan dus een stuk goedkoper.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_52524548
Het is wachten tot de eerste sportschool weer failliet gaat. Er blijven maar scholen bijkomen en dat zal uiteindelijk toch funest worden voor een aantal, dat kan niet anders. Ik betaal 47 per maand nu, onbeperkt fitness en groepslessen en incl douche en sauna. Veel geld, maar het beval me prima daar En je bent er zelf bij of je je abonnement er uit haalt of niet.
pi_52524877
Ik zit bij fit for free voor ik geloof 15 euro per maand. Ik heb me vnl daar aangemeld omdat ik me niet (financieel) schuldig hoef te voelen als ik maar weinig ga en ik wel gewoon ergens naar toe kan wanneer ik denk jeetje nu heb ik sportzin!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_52526421
Ik ook fit4free in Almelo. Wat een kuttent Helpen doen ze niet en voor een praatje hoef je ook niet te komen aangezien ze de hele dag koffie drinken achter het buro daar
  maandag 20 augustus 2007 @ 15:08:48 #43
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_52529067
ik kan onbeperkt gebruik maken van de fitness en groepslessen volgen
+ gebruik maken van de rest van de faciliteiten (ik noem een hele grote sauna (dus niet 2 cabines die bij je bij een normale sportschool treft, maar echt een sauna voor dagjes bezoek), dvd verhuur, drank en etc) en dat allemaal gratis

toch handig als je zelf fitness en groepsles instructrice bent bij een erg grote sportschool/healthcenter

en zelf zou ik dit dus echt niks vinden de gezelligheid en de sfeer hoort er toch een beetje bij
ben ook benieuwd wat voor soort personeel daar gaat rondlopen
  maandag 20 augustus 2007 @ 15:11:52 #44
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_52529149
Zeer interessant!
'Fitnessen' is niet mijn hoofdsport, dus als ik in een sportschool kom is dat hooguit 1 a 2 keer per week, puur functioneel, om krachttraining te doen in dienst van mijn andere sporten (schaatsen, wielrennen, mountainbiken).
Wellness Centers ( ) met allemaal dure flauwekul waar ik toch geen gebruik van maak (crosstrainers met personal TV, 'gratis' sauna en zonnebank, bar etc) die alleen dure all-in abonnementen hebben van 40 a 50 euro per maand of nog duurder zijn voor mij absoluut niet interessant dus

Laat maar komen die prijzenslag dus

[ Bericht 18% gewijzigd door sungaMsunitraM op 20-08-2007 15:24:45 ]
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_52529322
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:08 schreef sproetjes het volgende:

ben ook benieuwd wat voor soort personeel daar gaat rondlopen
Vast niet slechter dan bij een "normaal" fitness centrum. Met ciosstudentjes die het belangrijker vinden om met elkaar te kletsen dan fatsoenlijke hulp te bieden.
pi_52531796
Wat een succesformule, ik ben benieuwd hoe de bestaande sportscholen hier op reageren.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_52534410
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 13:25 schreef Elwood1802 het volgende:
Ik ook fit4free in Almelo. Wat een kuttent Helpen doen ze niet en voor een praatje hoef je ook niet te komen aangezien ze de hele dag koffie drinken achter het buro daar
Ik zit in Apeldoorn en ook het personeel daar weet geen ene ruk van fitness. gelukkig heb ik die paupers niet nodig.
pi_52534513
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:02 schreef MikeLowrey het volgende:

[..]

Ik zit in Apeldoorn en ook het personeel daar weet geen ene ruk van fitness. gelukkig heb ik die paupers niet nodig.
Daar wil ik dus ook heen gaan.Ze vertellen de 1e keer toch wel hoe de apparaten werken enzo? Is het verder wat of geen aanrader daar?
01-08-2008
pi_52535913
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:07 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Daar wil ik dus ook heen gaan.Ze vertellen de 1e keer toch wel hoe de apparaten werken enzo? Is het verder wat of geen aanrader daar?
Als je daar heen gaat dan krijg je wel door zo'n bimbo een klein rondleidinkje, kan je vast wel vragen stellen. Maar meer dan de standaard vragen weet ze toch niet. Het is niet mooi, een grote ruimte met aan de ene kant kracht andere kant Cardio en stuk of 9 Plasma schermen met muziek etc....Niet gezellig maar ik vind het wel ok daar afgezien van het personeel.
pi_52536063
Ik betaal nu 48 euro in de maand voor onbeperkt, maar ik heb er onbeperkt powerplaten, sauna, douches en begeleide lessen (Pilates, body pump, body shape, body attack, spinning, kickboksen etc) bij. Daarnaast hebben alle cardioapparaten op de roeiapparaten na individuele tv's, en is er mogelijkheid tot fysiotherapie, zonnebank, massage enz. Is niet de goedkoopste hier in de buurt, maar wel de leukste naar mijn mening. Goeie begeleiding, individuele trainings- en voedingsschema's enzo .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')