Ey, nou wordt mijn lijstje 'zorgen voor de bruiloft' nog groterquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:11 schreef Rewimo het volgende:
En wij hadden ons dus wel verslapen,bijna een uur![]()
heb dus gewoon echt precies dezelfde klachten, en dan moet ik straks (om 5 uur) ook nog gaan werken ook nog, heb er helemaal geen zin meer in, maar merk vaak dat als ik me zo voel, en ga werken, ik me beter ga voelen, omdat je er niet de hele tijd mee bezig bent. nu maar hopen dat ik wel iets van stophoest op de werkvloer mag gebruiken (eigenlijk mag je alleen een bidon met water mee nemen, en de bidon mag ook nog niet van jezelf zijn)quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:51 schreef ymme het volgende:
Ik ga lekker in een warm bad liggen. MIsschien dat ik me daarna iets minder beroerd ga voelen. Want dit schiet niet op. Ik snuit mijn neus om de 3 min. loop als een gek te niezen. Pijn in me hoofd, van heb ik jouw daar. De honden die aandacht willen, maar die mij nu ff teveel zijn. Dus ik zonder me f lekker af, in een lekker warm bad.
in het begin maar rond de 20 minuutjesquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:08 schreef Sjeen het volgende:
Heeej Pluisje
Vraagje aan de Evi lopers... hoelang duurt zo'n les? Ik wil wel beginnen vanavond, maar dan moet ik de buren opzadelen met de babyfoon. Dus een inschatting van hoelang zou wel leuk zijn
Wat? Waarom mag het bidon niet van jezelf zijn? Wat een onzin!quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:18 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
heb dus gewoon echt precies dezelfde klachten, en dan moet ik straks (om 5 uur) ook nog gaan werken ook nog, heb er helemaal geen zin meer in, maar merk vaak dat als ik me zo voel, en ga werken, ik me beter ga voelen, omdat je er niet de hele tijd mee bezig bent. nu maar hopen dat ik wel iets van stophoest op de werkvloer mag gebruiken (eigenlijk mag je alleen een bidon met water mee nemen, en de bidon mag ook nog niet van jezelf zijn)
edit: sjeen, de eerste les duurde ongeveer 20 minuutjes.
ik zou het niet weten, maar vind het wel best.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat? Waarom mag het bidon niet van jezelf zijn? Wat een onzin!
Succes met werken dan. En ymme ook beterschap!
* gothic-blackie komt aanhobbelen met een kopje thee, wat neusdruppels en een rolletje stophoest voor je keel (o ja, ook nog een kilo verpakking aan zakdoekjes, en wat vaseline voor om je neus heen, anders heb je daar straks nog meer last van)quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:54 schreef ymme het volgende:
BahNog steeds net zo beroerd.
En ik moet om 18.00 uur weer beginnen met lesgeven met dansen.
2 uur lang, 1-2-3-4-5-6-7-8 en draaien, stop opnieuw en nu goed. Bah bah bah
Ik mopper wel lekker vandaag....
Wat ontzettend lief.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:01 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
* gothic-blackie komt aanhobbelen met een kopje thee, wat neusdruppels en een rolletje stophoest voor je keel (o ja, ook nog een kilo verpakking aan zakdoekjes, en wat vaseline voor om je neus heen, anders heb je daar straks nog meer last van)
en niet alles opmaken, ik wil zo ook nog watquote:
hihihi nadeel is dat ik over 20 minuutjes op weg moet naar me werk, maar ik heb nu al de prullenbak bij het bed volgemaakt, en de prullenbak bij het bureauquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:19 schreef ymme het volgende:
Kom gezellig naast me zitten, doen we een wedstrijdje, wie het meeste zakjesdoekjes kan verzamelen op 1 hoop
ja vanochtend was het ook al zo'n weerquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:02 schreef teigan het volgende:
Zo, les 5 van Evy uitgelopen...
Het ging best lekker, eindelijk wat uitdaging, maar het is rotweer om te lopen, het is toch wat benauwd en plakkerig...
Vier uur, cup a soupquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:42 schreef octopussy het volgende:
Sterkte dames!
Ik heb net weer een boterhammetje gegetenZit wel even in een dip trouwens
![]()
Hee, ik verslaap me nooitquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:02 schreef pluisje het volgende:
Ey, nou wordt mijn lijstje 'zorgen voor de bruiloft' nog groter
Dat stond al in de vorige PMquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hee, ik verslaap me nooit't Was Frank die een knop verkeerd had gezet op zijn wekker. Vrijdag zet ik mijn eigen wekker ook voor de zekerheid
Ik ga je trouwens nog even mailen of PM-en, is wel handig als ik weet hoe, waar en hoe laat en zo
ademenquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:23 schreef pluisje het volgende:
[..]
Nee, ik vind het op zich wel prettig om te kunnen ademen
lijkt me ook een duur grapje of valt dat wel mee?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:30 schreef Rewimo het volgende:
Dat had Troel ook ja, haar jurk moest ook steeds ingenomen worden...
Ach ik denk dat het niet zo veel is in vergelijking met wat de jurk zelf kost. De ellende is dat de meeste jurken maanden van te voren besteld moeten worden, zeker als je geen maatje model hebt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
lijkt me ook een duur grapje of valt dat wel mee?
ach dat heeft ook wel watquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:00 schreef conleche het volgende:
Ik ben een ramp wat trouwen betreft. Heb 1 dag van te voren een jurk gekocht en was te laat op mijn eigen bruiloft wegens file in Friesland![]()
Heel veel sterkte in die orkaan! Hopelijk valt 't een beetje mee, maar het lijkt me wel eng.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:31 schreef Vogue het volgende:
Mijn gewicht was vanochtend weer behoorlijk gestegen vergeleken gisteren. Een kilo. Komt van alle stress denk ik, ben gisteren met een paar meiden pre-hurricane uit eten geweest, veel en vet (en lekker). Vanavond gaan we leven op water en chips / koekjes, want de electriciteit en het water worden preventief afgesloten, ik heb 3 logés die niet in hun huis kunnen / willen blijven. Rare situatie hier! Niks te merken van de orkaan qua weer, terwijl die toch echt over een paar uur komt.
Nu ga ik een noodlesoepje eten, mmmmm(288 caloriën)
Ik heb het topic even teruggelezen, maar ik kan niet vinden waar je zit en waarom er een orkaan is?quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:22 schreef Vogue het volgende:
Dankjewel LevitationGaat helemaal goedkomen
De zandzakken en stenen komen eraan dus we gaan nu de boel afkoppelen en dichttimmeren op kantoor. Tot gauw!
Bij de intersport (achter de V&D) Heleboel dure schoenen, maar ook veel in de prijsklasse 50-60 euro. Dus perfect zittende schoenen van een onbvekend merk gekocht voor 50 euroquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:41 schreef teigan het volgende:
freecell, je hebt nieuwe schoenen gekocht? Waar heb je ze vandaan?
Brrr.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:31 schreef Vogue het volgende:
Rare situatie hier! Niks te merken van de orkaan qua weer, terwijl die toch echt over een paar uur komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |