abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 augustus 2007 @ 14:02:42 #201
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_52527279
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 13:11 schreef Rewimo het volgende:
En wij hadden ons dus wel verslapen,bijna een uur
Ey, nou wordt mijn lijstje 'zorgen voor de bruiloft' nog groter

Licht Ontvlambaar maandag 20 augustus 2007 @ 14:08:22 #202
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52527455
Heeej Pluisje

Vraagje aan de Evi lopers... hoelang duurt zo'n les? Ik wil wel beginnen vanavond, maar dan moet ik de buren opzadelen met de babyfoon. Dus een inschatting van hoelang zou wel leuk zijn
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_52527745
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 13:51 schreef ymme het volgende:
Ik ga lekker in een warm bad liggen. MIsschien dat ik me daarna iets minder beroerd ga voelen. Want dit schiet niet op. Ik snuit mijn neus om de 3 min. loop als een gek te niezen. Pijn in me hoofd, van heb ik jouw daar. De honden die aandacht willen, maar die mij nu ff teveel zijn. Dus ik zonder me f lekker af, in een lekker warm bad.
heb dus gewoon echt precies dezelfde klachten, en dan moet ik straks (om 5 uur) ook nog gaan werken ook nog, heb er helemaal geen zin meer in, maar merk vaak dat als ik me zo voel, en ga werken, ik me beter ga voelen, omdat je er niet de hele tijd mee bezig bent. nu maar hopen dat ik wel iets van stophoest op de werkvloer mag gebruiken (eigenlijk mag je alleen een bidon met water mee nemen, en de bidon mag ook nog niet van jezelf zijn)

edit: sjeen, de eerste les duurde ongeveer 20 minuutjes.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_52528002
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 14:08 schreef Sjeen het volgende:
Heeej Pluisje

Vraagje aan de Evi lopers... hoelang duurt zo'n les? Ik wil wel beginnen vanavond, maar dan moet ik de buren opzadelen met de babyfoon. Dus een inschatting van hoelang zou wel leuk zijn
in het begin maar rond de 20 minuutjes
later komt het richting de 30 minuten
pi_52528152
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 14:18 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

heb dus gewoon echt precies dezelfde klachten, en dan moet ik straks (om 5 uur) ook nog gaan werken ook nog, heb er helemaal geen zin meer in, maar merk vaak dat als ik me zo voel, en ga werken, ik me beter ga voelen, omdat je er niet de hele tijd mee bezig bent. nu maar hopen dat ik wel iets van stophoest op de werkvloer mag gebruiken (eigenlijk mag je alleen een bidon met water mee nemen, en de bidon mag ook nog niet van jezelf zijn)

edit: sjeen, de eerste les duurde ongeveer 20 minuutjes.
Wat? Waarom mag het bidon niet van jezelf zijn? Wat een onzin!

Succes met werken dan. En ymme ook beterschap!
pi_52528248
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 14:33 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat? Waarom mag het bidon niet van jezelf zijn? Wat een onzin!

Succes met werken dan. En ymme ook beterschap!
ik zou het niet weten, maar vind het wel best.
pi_52528631
Bah Nog steeds net zo beroerd.
En ik moet om 18.00 uur weer beginnen met lesgeven met dansen.
2 uur lang, 1-2-3-4-5-6-7-8 en draaien, stop opnieuw en nu goed. Bah bah bah

Ik mopper wel lekker vandaag....
pi_52528823
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 14:54 schreef ymme het volgende:
Bah Nog steeds net zo beroerd.
En ik moet om 18.00 uur weer beginnen met lesgeven met dansen.
2 uur lang, 1-2-3-4-5-6-7-8 en draaien, stop opnieuw en nu goed. Bah bah bah

Ik mopper wel lekker vandaag....
* gothic-blackie komt aanhobbelen met een kopje thee, wat neusdruppels en een rolletje stophoest voor je keel (o ja, ook nog een kilo verpakking aan zakdoekjes, en wat vaseline voor om je neus heen, anders heb je daar straks nog meer last van)
pi_52528858
Zo, les 5 van Evy uitgelopen...

Het ging best lekker, eindelijk wat uitdaging, maar het is rotweer om te lopen, het is toch wat benauwd en plakkerig...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52528872
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:01 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

* gothic-blackie komt aanhobbelen met een kopje thee, wat neusdruppels en een rolletje stophoest voor je keel (o ja, ook nog een kilo verpakking aan zakdoekjes, en wat vaseline voor om je neus heen, anders heb je daar straks nog meer last van)
Wat ontzettend lief.
pi_52529078
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:03 schreef ymme het volgende:

[..]

Wat ontzettend lief.
en niet alles opmaken, ik wil zo ook nog wat ( ben zelf ook zo ziek als een hond)
pi_52529378
Kom gezellig naast me zitten, doen we een wedstrijdje, wie het meeste zakjesdoekjes kan verzamelen op 1 hoop
pi_52529764
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:19 schreef ymme het volgende:
Kom gezellig naast me zitten, doen we een wedstrijdje, wie het meeste zakjesdoekjes kan verzamelen op 1 hoop
hihihi nadeel is dat ik over 20 minuutjes op weg moet naar me werk, maar ik heb nu al de prullenbak bij het bed volgemaakt, en de prullenbak bij het bureau
pi_52530026
goeiemiddag! 't Is druk op mijn werk en dat heeft als voordeel dat ik weinig trek in tussendoortjes heb en als nadeel dat ik ook niet kan fokken tussendoor. Behalve nu dan even.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_52530111
Sterkte dames!

Ik heb net weer een boterhammetje gegeten Zit wel even in een dip trouwens
pi_52530538
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:02 schreef teigan het volgende:
Zo, les 5 van Evy uitgelopen...

Het ging best lekker, eindelijk wat uitdaging, maar het is rotweer om te lopen, het is toch wat benauwd en plakkerig...
ja vanochtend was het ook al zo'n weer
pi_52530648
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:42 schreef octopussy het volgende:
Sterkte dames!

Ik heb net weer een boterhammetje gegeten Zit wel even in een dip trouwens
Vier uur, cup a soup Tegen al uw dipjes.
  maandag 20 augustus 2007 @ 16:12:04 #218
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_52531178
ze zijn al weg
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 augustus 2007 @ 16:12:27 #219
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52531192
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 14:02 schreef pluisje het volgende:
Ey, nou wordt mijn lijstje 'zorgen voor de bruiloft' nog groter

Hee, ik verslaap me nooit 't Was Frank die een knop verkeerd had gezet op zijn wekker. Vrijdag zet ik mijn eigen wekker ook voor de zekerheid

Ik ga je trouwens nog even mailen of PM-en, is wel handig als ik weet hoe, waar en hoe laat en zo O wacht, dat had ik allemaal al
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52531255
nou, net twee kilometer gesleept met twee mega tuinschermen van 1.80x1.80m

als dat niet verbrandt
Ja doei.
  maandag 20 augustus 2007 @ 16:14:32 #221
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_52531279
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:12 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hee, ik verslaap me nooit 't Was Frank die een knop verkeerd had gezet op zijn wekker. Vrijdag zet ik mijn eigen wekker ook voor de zekerheid

Ik ga je trouwens nog even mailen of PM-en, is wel handig als ik weet hoe, waar en hoe laat en zo
Dat stond al in de vorige PM

Om even ontopic te blijven: ik ben een halve kilo lichter dan een jaar geleden, toen ik mijn trouwjurk kocht
pi_52531488
Het heeft hier nu net even gewonweer, maar nog niet geregend... zo te zien komt er nog wel wat aan..

Ik ben blij dat ik eerder ben gaan hardlopen dan gepland, hardlopen met onweer lijkt mij niet zo geslaagd
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 augustus 2007 @ 16:20:57 #223
13151 crew  Rewimo
pi_52531515
Ik heb die bewuste PM zojuist uitgeprint en in mijn auto gelegd

Moeten ze je jurk nu innemen?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 20 augustus 2007 @ 16:23:00 #224
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_52531587
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:20 schreef Rewimo het volgende:

Moeten ze je jurk nu innemen?
Nee, ik vind het op zich wel prettig om te kunnen ademen
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 augustus 2007 @ 16:24:25 #225
13151 crew  Rewimo
pi_52531629
Ja, dat moet je vooral niet vergeten
pi_52531762
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:23 schreef pluisje het volgende:

[..]

Nee, ik vind het op zich wel prettig om te kunnen ademen
ademen en eventueel ook ruimte voor het eten

mijn trouwjurk wordt volgens mij een ramp Het zou zomaar kunnen dat ik nog een paar maten kwijtraak als ik iets gepast heb.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 augustus 2007 @ 16:30:18 #227
13151 crew  Rewimo
pi_52531823
Dat had Troel ook ja, haar jurk moest ook steeds ingenomen worden...
pi_52531862
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:30 schreef Rewimo het volgende:
Dat had Troel ook ja, haar jurk moest ook steeds ingenomen worden...
lijkt me ook een duur grapje of valt dat wel mee?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 augustus 2007 @ 16:31:48 #229
13151 crew  Rewimo
pi_52531879
Geen idee, ik ben nooit getrouwd
pi_52531983
en dan nu! lunch! (ja, nee, niet op tijd, maar we eten dan maar later avondeten, aangezien we ook pas om half 11 ontbeten)

trek na dat sjouwen
Ja doei.
pi_52532166
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:31 schreef Miss_S het volgende:

[..]

lijkt me ook een duur grapje of valt dat wel mee?
Ach ik denk dat het niet zo veel is in vergelijking met wat de jurk zelf kost. De ellende is dat de meeste jurken maanden van te voren besteld moeten worden, zeker als je geen maatje model hebt.
pi_52532790
Ik ben een ramp wat trouwen betreft. Heb 1 dag van te voren een jurk gekocht en was te laat op mijn eigen bruiloft wegens file in Friesland
pi_52532818
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:00 schreef conleche het volgende:
Ik ben een ramp wat trouwen betreft. Heb 1 dag van te voren een jurk gekocht en was te laat op mijn eigen bruiloft wegens file in Friesland
ach dat heeft ook wel wat
pi_52532865
Conleche
pi_52533040
pistoletje met kaas, ui en tomaat even in de oven.. jum!

en vanavond groentewraps we hebben lekker veul soorten groente gehaald, dus lekker genieten
Ja doei.
pi_52533687
Mijn gewicht was vanochtend weer behoorlijk gestegen vergeleken gisteren. Een kilo. Komt van alle stress denk ik, ben gisteren met een paar meiden pre-hurricane uit eten geweest, veel en vet (en lekker ). Vanavond gaan we leven op water en chips / koekjes, want de electriciteit en het water worden preventief afgesloten, ik heb 3 logés die niet in hun huis kunnen / willen blijven. Rare situatie hier! Niks te merken van de orkaan qua weer, terwijl die toch echt over een paar uur komt.

Nu ga ik een noodlesoepje eten, mmmmm (288 caloriën)
pi_52534067
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:31 schreef Vogue het volgende:
Mijn gewicht was vanochtend weer behoorlijk gestegen vergeleken gisteren. Een kilo. Komt van alle stress denk ik, ben gisteren met een paar meiden pre-hurricane uit eten geweest, veel en vet (en lekker ). Vanavond gaan we leven op water en chips / koekjes, want de electriciteit en het water worden preventief afgesloten, ik heb 3 logés die niet in hun huis kunnen / willen blijven. Rare situatie hier! Niks te merken van de orkaan qua weer, terwijl die toch echt over een paar uur komt.

Nu ga ik een noodlesoepje eten, mmmmm (288 caloriën)
Heel veel sterkte in die orkaan! Hopelijk valt 't een beetje mee, maar het lijkt me wel eng. Iets te spannend, zeg maar. Hopen maar dat je snel kunt laten weten dat je er goed doorheen bent gekomen!

*Begint vast te duimen*
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_52534082
Pistoletjes met uit kaas en tomaat klinkt goed

Bij mij moest mijn jurk ook steeds ingenomen worden, maar aangezien ik hem zelf had ontworpen en laten maken, zat het gewoon bij de kosten in

Net les 5 gelopen. Benauwd zeg! Wel lekker gelopen
En ik heb nu echte goede schoenen Moet ze alleen nog wel een beetje inlopen merkte ik.

En ik heb weer ge-update. Donderdag weer Disclaimer: vandaag is mijn dikste dag van de maand
pi_52534867
Dankjewel Levitation Gaat helemaal goedkomen De zandzakken en stenen komen eraan dus we gaan nu de boel afkoppelen en dichttimmeren op kantoor. Tot gauw!
pi_52534942
Lowlands was gaaf
Ben nu echt helemaal op. Vanavond vroeg naar bed, morgen het "resultaat" eens bekijken van een weekend feesten
pi_52535350
freecell, je hebt nieuwe schoenen gekocht? Waar heb je ze vandaan?

Vogue, sterkte

omearos, wat maakt de schade uit als je een leuk weekend hebt gehad?
pi_52535900
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:22 schreef Vogue het volgende:
Dankjewel Levitation Gaat helemaal goedkomen De zandzakken en stenen komen eraan dus we gaan nu de boel afkoppelen en dichttimmeren op kantoor. Tot gauw!
Ik heb het topic even teruggelezen, maar ik kan niet vinden waar je zit en waarom er een orkaan is?
Houd je ons wel op de hoogte? Klinkt best spannend! (als in: eng spannend, niet leuk spannend)

quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:41 schreef teigan het volgende:
freecell, je hebt nieuwe schoenen gekocht? Waar heb je ze vandaan?
Bij de intersport (achter de V&D) Heleboel dure schoenen, maar ook veel in de prijsklasse 50-60 euro. Dus perfect zittende schoenen van een onbvekend merk gekocht voor 50 euro Er waren ook puma´s voor die prijs, maar die zaten minder lekker en veerder minder. Deze veren echt enorm, gevoel of ik op luchtkussentjes liep vanavond. Wel wat spierpijn in mijn knieèn, die moeten even aan de nieuwe stand van mijn benen wennen denk ik
  maandag 20 augustus 2007 @ 19:00:52 #243
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_52535907
heeeey hellow allemaal

ik ben ook weer present... vandaag dus gewerkt.. net ff lekker geluierd en gegeten en ik ga nu zo richting sporthal, voor het eerst weer volleyballen zin aan!!!!

verder eigenlijk weinig te melden, wil alleen wel ff de zieken (ymme en gothic blackie) veel sterkte wensen... *knuffel* en hoop dat jullie je snel wat beter voelen....

nou tot later vanavond denk ik!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_52536295
De onsjes die er volgende week weer bijzaten, zijn er weer af. Plus nog vier extra onsjes

Ik weeg nu 88 kilo op de kop af, nog 8 kilo te gaan tot mijn eerste streefgewicht
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 augustus 2007 @ 19:14:37 #245
13151 crew  Rewimo
pi_52536379
Vogue, sterkte, hopelijk valt het mee met de schade bij jullie!
pi_52536422
Oh, dat van Vogue lees ik nu pas! Sterkte, lijkt me erg heftig, zo'n orkaan!
pi_52536877
Fannetje, je gaat lekker dus

Freecell, goed dat je goede schoenen hebt gehaald, die zijn wel belangrijk..
pi_52537201
Hopelijk doorstaan jullie het goed Vogue en valt de schade mee.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52537213
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:31 schreef Vogue het volgende:
Rare situatie hier! Niks te merken van de orkaan qua weer, terwijl die toch echt over een paar uur komt.
Brrr.
Klinkt eng. Sterkte.

Oh, ik werd net gebeld door een dolblije Lianne: ze heeft een zes (6!!!!) voor Het Tentamen Dat Ze Moest Halen.

Nu de scriptie nog afmaken.
I intend to live forever, or die trying.
pi_52537230
Liejannuh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')