abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 augustus 2007 @ 10:48:51 #151
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_52522360
Volgens mij gebruik ik het teruglezen van oude dieettopics als excuus om op mijn vrije dagen niet
direct alle achterstallige huishoudelijke werk te gaan doen. Jaja, ik ga zo beginnen.....

Ben nu bij topic 191 en wat zie ik daar:
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:06 schreef Rewimo het volgende:
Faat! Ik kom dit weekend in plaats van volgend weekend in Haarlem Kunnen we wat afspreken?
Euh......

Trouwens ook net gelezen dat Miss_S afscheid neemt en niet meer terugkomt, maar je bent er gewoon
nog liegebeestje Van mij mag je trouwens blijven hoor, ik stoor me niet aan je. Alleen las ik ook net iets
dat jij vindt dat mensen hier niet eerlijk zijn over aankomen en te veel eten. Heb je volgens mij nooit mijn
posts gelezen, want ik ben daar altijd heel eerlijk over. Ik eet altijd te veel en ik beweeg absoluut te weinig
als ik aankom. Daar heb ik echt nog nooit een geheim van gemaakt en zal ik nimmer ontkennen

Oh en nog wat Riann, ik krijg echt pijn in mijn ogen als ik je keer op keer weer yochurt zie schrijven.....

Hou op!

Check je pak in de koelkast even voor de juiste schrijfwijze. Deze is alvast voor jou

Nu ga ik echt aan het werk hier. Ik weet niet of het me wel gaat lukken om alles bij te lezen verder, want
het tempo ligt zo hoog dat het niet bij te benen is. Iedereen weer heel veel succes en sterkte de komende
week met het maken van de juiste keuzes. Heb vertrouwen in jezelf, wat vandaag niet lukt lukt morgen wel
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_52522432
Het tempo ligt nu een stuk lager Faat, dus misschien lukt het je nog..

Ik ga weer eens beginnen aan mijn volgende studeersessie
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52522482
Succes Teigan!
Ik heb net een vak opgestuurd. Straks tentamen en hoef alleen nog maar de conclusie en aanbevelingen van mijn scriptie. Hopelijk vanavond nog een fanatieke bui.

Faat, werkze!

Ik ga mn spullen bij elkaar graaien en de bibliotheek opzoeken!
pi_52522642
Dat is goed om te horen Faat dat jij geen last hebt van het rare verschijnsel dat je zomaar aankomt

ik heb net weer hardgelopen met Evy, les 3 en ging goed
alleen mijn broek zakte steeds af door mijn ipod dus die heb ik toen maar aan mijn topje geklipt
pi_52522712
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 10:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Fijn dat je weegschaal meeviel!
Wat is je 'nieuwe muesli'? Is 'ie verantwoord? Ik eet nu altijd maar cruesli, maar als jij een beter product hebt...
dit is biologische muesli en daar zit minder suiker in
was trouwens wel lekker
pi_52522978
Liejannuh, succes ermee!!

Ik had vanmorgen al 6 pagina's opgestuurd, en mijn begeleider had ze al snel weer teruggestuurd, maar dat is mijn PGOO, ik moet nu met mijn vrije keuze aan de gang.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52522985
Goede morgen. Ik voel me belabbert. Pijn in mijn keel, verkouden, koppijn
En ik zit nu al een uur met mijn Yoghurt voor mijn neus, en het smaakt niet
pi_52523741
Vervelend ymme, het lijkt net alsof er weer wat rondgaat nu, ik hoor meer mensen die niet helemaal fit zijn..

Ik heb weer wat mailtjes verstuurd voor mijn studie, en ik vind dat ik best goed bezig ben vandaag..
Straks even lunchen, wat boodschappen doen, en dan weer verder..
pi_52524058
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 11:42 schreef teigan het volgende:
Vervelend ymme, het lijkt net alsof er weer wat rondgaat nu, ik hoor meer mensen die niet helemaal fit zijn..

Ik heb weer wat mailtjes verstuurd voor mijn studie, en ik vind dat ik best goed bezig ben vandaag..
Straks even lunchen, wat boodschappen doen, en dan weer verder..
Het kwam vanacht, na dat ik naar de wc was geweest, ineens opzetten.

Vind je het geld met dit vochtige weer, bah
pi_52524528
goedemorgen.. ehm.. middag dames

ondanks dat ik er niet echt heul aan gedacht heb, toch even op de weegschaal gestaan net, en die gaf een nette 85.5 aan. Vorige week woensdag was dit nog 87

dus opzich

ondanks nog een week vakantie toch maar even proberen streng te zijn de komende dagen en dit vol te blijven houden

@ymme: beterschaap

@muesli-eters: degene die ik het lekkerst vind is die met chocolade van Perfect Merk (Hoogvliet enzo). door de choco zit er een lekker smaakje aan en een anderhalf handje door mn kom yoghurt 's ochtends is echt vullend als ik weer naar school moet maar weer 's inslaan
de nieuwe cruesli van Quakers vind ik overigens echt ranzig...

vanmiddag zoeken naar een tuinscherm en wrsch een geo-cache MAKEN dus lekker puzzeltje uitzetten in Park Presikhaaf
Ja doei.
pi_52524620
ik hou niet zo van chocolade in mijn ontbijt/eten
lijkt me niet zo'n goed begin als je toch gezond wil eten
pi_52524685
ik houd er wel van, en van die 4 korrels chocolade in een kom yoghurt denk ik niet dat ik ongezonder ga leven
Ja doei.
pi_52524720
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:12 schreef Miss_S het volgende:
ik hou niet zo van chocolade in mijn ontbijt/eten
lijkt me niet zo'n goed begin als je toch gezond wil eten
Kleine hoeveelheden chocolade zijn goed voor je!
pi_52524730
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
ik houd er wel van, en van die 4 korrels chocolade in een kom yoghurt denk ik niet dat ik ongezonder ga leven
nee dat is ook zo
maar in mijn hoofd past dat gewoon niet samen
pi_52524790
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:16 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

heb gisteravond ook heel braaf maar 1 blokje Toblerone op
Ja doei.
pi_52524814
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:16 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee dat is ook zo
maar in mijn hoofd past dat gewoon niet samen
Ik vind het sowieso belangrijk om af en toe lekker ongezond te eten. Niet te vaak, niet te veel. Gewoon.
Sowieso, als chocola helpt om de moeilijkste čn belangrijkste maaltijd van de dag weg te werken, lijkt het me alleen maar een goed idee!

Zef ben ik helemaal niet dol op chocolade, een heel klein stukje heel erg puur lust ik afentoe wel, maar gelukkig hou ik dus helemaal niet van grote vette repen
  Licht Ontvlambaar maandag 20 augustus 2007 @ 12:21:12 #167
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52524818
quote:

[..]

Doe mij twee blokjes extra pure chocolade (meer dan 72%) bij de koffie en ik ben blij... Meer dan twee blokjes krijg ik niet weg, vanwege de intense smaak en ik heb lekker wel mijn genietmoment gehad
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_52524820
quote:

[..]

maar toch niet in mijn ontbijt elke dag
pi_52524841
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:21 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Doe mij twee blokjes extra pure chocolade (meer dan 72%) bij de koffie en ik ben blij... Meer dan twee blokjes krijg ik niet weg, vanwege de intense smaak en ik heb lekker wel mijn genietmoment gehad
Wat zij zegt dus.
pi_52524866
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:20 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso belangrijk om af en toe lekker ongezond te eten. Niet te vaak, niet te veel. Gewoon.
Sowieso, als chocola helpt om de moeilijkste čn belangrijkste maaltijd van de dag weg te werken, lijkt het me alleen maar een goed idee!
als je geen ontbijt weg kan krijgen zonder chocolade dan vind ik dat toch wel erg
ik begrijp dat mensen graag chocolade eten dus daar dan voor kiezen met het ontbijt
maar je moet niet net gaan doen alsof je anders geen ontbijt wegkrijgt
pi_52524882
Ik wilde net zeggen dat chocolade heel gezond is, maar ColdFeet was me voor

Ik ben heel goed bezig geweest, 3 uur aan mijn onderzoek gewerkt, de was gedaan, 20 minuten oefeningen (zoals buikspieroefeningen) en al ontbijt en een tussendoortje op (10 druiven). En het is hier heerlijk weer
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52524896
En er is een nieuw meetingtopic met belachelijk veel plannen Di-eetclubmeeting XXII - Vol plannen!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52524913
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde net zeggen dat chocolade heel gezond is, maar ColdFeet was me voor

Ik ben heel goed bezig geweest, 3 uur aan mijn onderzoek gewerkt, de was gedaan, 20 minuten oefeningen (zoals buikspieroefeningen) en al ontbijt en een tussendoortje op (10 druiven). En het is hier heerlijk weer
dus jij zou ook kiezen voor een chocolade cruesli/muesli ontbijt elke dag? als je wilt afvallen?
pi_52524949
Klinkt goed Isa..

Ik ben 1 uur met mijn PGOO bezig geweest, 3 kwartier met mijn vrije keuze(kon niet verder omdat ik in brainbox cursussen wil bekijken, en ik niet meer weet op welke inlognaam die zitten), ik heb de afwas gedaan, een deel van de was binnengehaald, en nog wat kleine dingetjes gedaan..

Ik heb zelfs mijn lunch al op, ik ben vandaag van de boterhammen met fruit ed, ik heb er al een met aardbeien gehad, en een met tomaat(ik heb er verder nog 3 op, maar dat waren met gewoon beleg)..
Ik ga zo boodschappen doen, en dan kan ik vanmiddag nog weer even aan de slag met mijn studie, en als afsluiter lekker hardlopen..
pi_52524957
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

als je geen ontbijt weg kan krijgen zonder chocolade dan vind ik dat toch wel erg
ik begrijp dat mensen graag chocolade eten dus daar dan voor kiezen met het ontbijt
maar je moet niet net gaan doen alsof je anders geen ontbijt wegkrijgt
True, true. Maar ik krijg van die zure magere yoghurt s morgens echt niet door mijn keel. Dus eet ik vruchtenyoghurt, of kwark met wat jam. Ontbijten is gewoon niet zo makkelijk... Ik moet mezelf er echt toe dwingen iig.
  Licht Ontvlambaar maandag 20 augustus 2007 @ 12:27:37 #176
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52524972
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:24 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dus jij zou ook kiezen voor een chocolade cruesli/muesli ontbijt elke dag? als je wilt afvallen?
Ik wel hoor Je zegt zelf al, keuzes maken... En als ik door zo'n ontbijt te eten mijn trek in chocolade kan bevredigen en de rest van de dag geen behoefte heb aan chocola, why not
pi_52524978
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:26 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

True, true. Maar ik krijg van die zure magere yoghurt s morgens echt niet door mijn keel. Dus eet ik vruchtenyoghurt, of kwark met wat jam. Ontbijten is gewoon niet zo makkelijk... Ik moet mezelf er echt toe dwingen iig.
het is inderdaad niet altijd makkelijk
maar zoals je zegt je dwingt jezelf er wel toe

ik eet liever ook geen brood als ontbijt
pi_52525007
quote:

[..]

nogmaals, die paar korrels chocolade laten je echt niet aankomen
Ja doei.
pi_52525022
quote:

Ik denk dat het voor een lange-termijnafvalplan totaal niets uitmaakt of je nou iets met of zonder 4 korrels chocolade eet. Dat moet iedereen zelf weten. Mij lijkt het niets als ontbijt trouwens, maar zoals ik al zei: dat moet iedereen helemaal zelf weten.
pi_52525030
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:27 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik wel hoor Je zegt zelf al, keuzes maken... En als ik door zo'n ontbijt te eten mijn trek in chocolade kan bevredigen en de rest van de dag geen behoefte heb aan chocola, why not
watzijzei
Ja doei.
pi_52525037
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nogmaals, die paar korrels chocolade laten je echt niet aankomen
nee maar heel veel kleine beetjes
pi_52525074
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:29 schreef Miss_S het volgende:
Je kan ook accepteren dat een ander het anders ziet en ergens gewoon over ophouden
pi_52525091
Over ontbijtproducten gesproken: wij hadden hier tijdens onze vakantie mensen in huis die voor de katten zorgden en die hadden voor hun kinderen chocopops gekocht. En het pak laten staan. Wat schetst mijn verbazing: daar zitten veel minder calorieen in dan in de Kspecial en de Allbran die ik altijd neem. Maar ja over de gezonde voedingswaarde zullen we het dan maar niet hebben. Een soort zoete gebakken lucht is het. Maar wel lekker. Helaas vind ik het wel weer lekker. Waarom vind ik dat soort dingen toch altijd lekker???
pi_52525117
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

*hou je in MB, hou je in*

Ja doei.
pi_52525129
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je kan ook accepteren dat een ander het anders ziet en ergens gewoon over ophouden
ik houd er ook over op
maar vind het wel weer iets aparts
pi_52525132
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:27 schreef Miss_S het volgende:

[..]

het is inderdaad niet altijd makkelijk
maar zoals je zegt je dwingt jezelf er wel toe

ik eet liever ook geen brood als ontbijt
Ik bedoel maar te zeggen dat ik, als ik echt kies voor het meest slanke alternatief, misschien sneller afval, maar dat ik dan echt met hangen en wurgen die gore zure yoghurt weg zit te werken.
Dus misschien is de iets minder slanke fruityoghurt of kwark met jam dan toch beter. Dan duurt het maar wat langer. Ben ik iig niet elke ochtend misselijk.

Oh en brood? Daar begin ik niet eens aan
  maandag 20 augustus 2007 @ 12:34:29 #187
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_52525133
Faat je kan mij nu PMen hoor ik heb mijn account geactiveerd...

dieettechnisch: ben aan het werk en net 3 bruine boterhammen en een kop tomatensoep op....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Licht Ontvlambaar maandag 20 augustus 2007 @ 12:34:53 #188
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52525142
Calorie-technisch gezien maakt het overigens vrij weinig uit of je voor Cruesli met Chocolade gaat of voor Cruesli Cranberrie/Aarbei... Terwijl je zou verwachten dat die laatste veel beter is. Zelfs qua vet ontloppt het zich niet veel.

Bron

Gezien het feit dat ik gedroogd en geweekt fruit sowieso niet af krijg, als ontbijt of wanneer dan ok, zou voor mij de keuze dus vrij gemakkelijk zijn...
pi_52525157
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, inderdaad.
*weer verder lurkt*
pi_52525172
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:34 schreef Sjeen het volgende:
Calorie-technisch gezien maakt het overigens vrij weinig uit of je voor Cruesli met Chocolade gaat of voor Cruesli Cranberrie/Aarbei... Terwijl je zou verwachten dat die laatste veel beter is. Zelfs qua vet ontloppt het zich niet veel.

Bron

Gezien het feit dat ik gedroogd en geweekt fruit sowieso niet af krijg, als ontbijt of wanneer dan ok, zou voor mij de keuze dus vrij gemakkelijk zijn...
Ik eet altijd noten-cruesli. Lekker
  Licht Ontvlambaar maandag 20 augustus 2007 @ 12:36:23 #191
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52525180
En nu ga ik even lunch regelen
pi_52525187
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:34 schreef Sjeen het volgende:

Bron

maar je hebt toch ook gewone cruesli? zonder iets van fruit of chocolade erbij
pi_52525208
voorlopig viel ik ook gewoon af met als ontbijt een kom yoghurt met chocolade-muesli

verlang er bijna naar weer geen vakantie te hebben
Ja doei.
pi_52525243
maar nu ga ik ff lekker fietsen en straks geo-cachen
Ja doei.
pi_52525251
Vanwege het ritme motorbloempje?

Ik merk dat nu ik een dagindeling maak, ik meer in een ritme zit, en veel meer doe dan zonder..

Over die indeling gesproken, ik hoor dus al richting supermarkt te gaan...
  Licht Ontvlambaar maandag 20 augustus 2007 @ 12:40:07 #196
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52525269
Onze C1000 heeft altijd van dat vers (af)gebakken brood in tig varianten. Ik ga eens kijken waar we vandaag zin in hebben. En dan nog wat fruit erbij, waarschijnlijk in fruit2day versie, om te zorgen dat vriendje ook zijn lading fruit binnenkrijgt... en worteltjes om te knabbelen
pi_52525488
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:39 schreef teigan het volgende:
Vanwege het ritme motorbloempje?

Ik merk dat nu ik een dagindeling maak, ik meer in een ritme zit, en veel meer doe dan zonder..

Over die indeling gesproken, ik hoor dus al richting supermarkt te gaan...
ja heb nu totaal geen ritme

en ben nog niet weg omdat nog niet klaar is *zucht*, mannen
Ja doei.
pi_52525915
en ik bedenk me net nu ik terug ben dat ik nog twee brieven had moeten posten, waaronder 1 heel belangrijke..
Dus ik stap nog weer even op de fiets..
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 augustus 2007 @ 13:11:25 #199
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52526060
En wij hadden ons dus wel verslapen,bijna een uur Kind een half uur te laat op school afgeleverd (ah ja, we kúnnen dus wel snel zijn 's morgens ). Daarna tuincentrum, boodschappen, nieuw kastje voor de schotel gehaald (eindelijk BBC als het goed is ) en dan nu zometeen naar de Krankenkasse om Christans geboorteakte af te geven en nog wat meer boodschappen halen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52526994
Ik ga lekker in een warm bad liggen. MIsschien dat ik me daarna iets minder beroerd ga voelen. Want dit schiet niet op. Ik snuit mijn neus om de 3 min. loop als een gek te niezen. Pijn in me hoofd, van heb ik jouw daar. De honden die aandacht willen, maar die mij nu ff teveel zijn. Dus ik zonder me f lekker af, in een lekker warm bad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')