Euh......quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:06 schreef Rewimo het volgende:
Faat! Ik kom dit weekend in plaats van volgend weekend in HaarlemKunnen we wat afspreken?
dit is biologische muesli en daar zit minder suiker inquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Fijn dat je weegschaal meeviel!
Wat is je 'nieuwe muesli'? Is 'ie verantwoord? Ik eet nu altijd maar cruesli, maar als jij een beter product hebt...
Het kwam vanacht, na dat ik naar de wc was geweest, ineens opzetten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:42 schreef teigan het volgende:
Vervelend ymme, het lijkt net alsof er weer wat rondgaat nu, ik hoor meer mensen die niet helemaal fit zijn..
Ik heb weer wat mailtjes verstuurd voor mijn studie, en ik vind dat ik best goed bezig ben vandaag..
Straks even lunchen, wat boodschappen doen, en dan weer verder..
Kleine hoeveelheden chocolade zijn goed voor je!quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:12 schreef Miss_S het volgende:
ik hou niet zo van chocolade in mijn ontbijt/eten
lijkt me niet zo'n goed begin als je toch gezond wil eten
nee dat is ook zoquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
ik houd er wel van, en van die 4 korrels chocolade in een kom yoghurt denk ik niet dat ik ongezonder ga leven
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kleine hoeveelheden chocolade zijn goed voor je!
Ik vind het sowieso belangrijk om af en toe lekker ongezond te eten. Niet te vaak, niet te veel. Gewoon.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee dat is ook zo
maar in mijn hoofd past dat gewoon niet samen
Doe mij twee blokjes extra pure chocolade (meer dan 72%) bij de koffie en ik ben blij... Meer dan twee blokjes krijg ik niet weg, vanwege de intense smaak en ik heb lekker wel mijn genietmoment gehadquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
maar toch niet in mijn ontbijt elke dagquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat zij zegt dus.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:21 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Doe mij twee blokjes extra pure chocolade (meer dan 72%) bij de koffie en ik ben blij... Meer dan twee blokjes krijg ik niet weg, vanwege de intense smaak en ik heb lekker wel mijn genietmoment gehad![]()
als je geen ontbijt weg kan krijgen zonder chocolade dan vind ik dat toch wel ergquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso belangrijk om af en toe lekker ongezond te eten. Niet te vaak, niet te veel. Gewoon.
Sowieso, als chocola helpt om de moeilijkste čn belangrijkste maaltijd van de dag weg te werken, lijkt het me alleen maar een goed idee!
dus jij zou ook kiezen voor een chocolade cruesli/muesli ontbijt elke dag? als je wilt afvallen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde net zeggen dat chocolade heel gezond is, maar ColdFeet was me voor
Ik ben heel goed bezig geweest, 3 uur aan mijn onderzoek gewerkt, de was gedaan, 20 minuten oefeningen (zoals buikspieroefeningen) en al ontbijt en een tussendoortje op (10 druiven). En het is hier heerlijk weer
True, true. Maar ik krijg van die zure magere yoghurt s morgens echt niet door mijn keel. Dus eet ik vruchtenyoghurt, of kwark met wat jam. Ontbijten is gewoon niet zo makkelijk... Ik moet mezelf er echt toe dwingen iig.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
als je geen ontbijt weg kan krijgen zonder chocolade dan vind ik dat toch wel erg
ik begrijp dat mensen graag chocolade eten dus daar dan voor kiezen met het ontbijt
maar je moet niet net gaan doen alsof je anders geen ontbijt wegkrijgt
Ik wel hoorquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dus jij zou ook kiezen voor een chocolade cruesli/muesli ontbijt elke dag? als je wilt afvallen?
het is inderdaad niet altijd makkelijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
True, true. Maar ik krijg van die zure magere yoghurt s morgens echt niet door mijn keel. Dus eet ik vruchtenyoghurt, of kwark met wat jam. Ontbijten is gewoon niet zo makkelijk... Ik moet mezelf er echt toe dwingen iig.
nogmaals, die paar korrels chocolade laten je echt niet aankomenquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dus jij zou ook kiezen voor een chocolade cruesli/muesli ontbijt elke dag? als je wilt afvallen?
Ik denk dat het voor een lange-termijnafvalplan totaal niets uitmaakt of je nou iets met of zonder 4 korrels chocolade eet. Dat moet iedereen zelf weten. Mij lijkt het niets als ontbijt trouwens, maar zoals ik al zei: dat moet iedereen helemaal zelf weten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:24 schreef Miss_S het volgende:
watzijzeiquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:27 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik wel hoorJe zegt zelf al, keuzes maken... En als ik door zo'n ontbijt te eten mijn trek in chocolade kan bevredigen en de rest van de dag geen behoefte heb aan chocola, why not
nee maar heel veel kleine beetjesquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nogmaals, die paar korrels chocolade laten je echt niet aankomen
Je kan ook accepteren dat een ander het anders ziet en ergens gewoon over ophoudenquote:
ik houd er ook over opquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan ook accepteren dat een ander het anders ziet en ergens gewoon over ophouden
Ik bedoel maar te zeggen dat ik, als ik echt kies voor het meest slanke alternatief, misschien sneller afval, maar dat ik dan echt met hangen en wurgen die gore zure yoghurt weg zit te werken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
het is inderdaad niet altijd makkelijk
maar zoals je zegt je dwingt jezelf er wel toe
ik eet liever ook geen brood als ontbijt
Nou, inderdaad.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan ook accepteren dat een ander het anders ziet en ergens gewoon over ophouden
Ik eet altijd noten-cruesli. Lekkerquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:34 schreef Sjeen het volgende:
Calorie-technisch gezien maakt het overigens vrij weinig uit of je voor Cruesli met Chocolade gaat of voor Cruesli Cranberrie/Aarbei... Terwijl je zou verwachten dat die laatste veel beter is. Zelfs qua vet ontloppt het zich niet veel.
Bron
Gezien het feit dat ik gedroogd en geweekt fruit sowieso niet af krijg, als ontbijt of wanneer dan ok, zou voor mij de keuze dus vrij gemakkelijk zijn...
maar je hebt toch ook gewone cruesli? zonder iets van fruit of chocolade erbijquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:34 schreef Sjeen het volgende:
Calorie-technisch gezien maakt het overigens vrij weinig uit of je voor Cruesli met Chocolade gaat of voor Cruesli Cranberrie/Aarbei... Terwijl je zou verwachten dat die laatste veel beter is. Zelfs qua vet ontloppt het zich niet veel.
Bron
Gezien het feit dat ik gedroogd en geweekt fruit sowieso niet af krijg, als ontbijt of wanneer dan ok, zou voor mij de keuze dus vrij gemakkelijk zijn...
jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:39 schreef teigan het volgende:
Vanwege het ritme motorbloempje?
Ik merk dat nu ik een dagindeling maak, ik meer in een ritme zit, en veel meer doe dan zonder..
Over die indeling gesproken, ik hoor dus al richting supermarkt te gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |