Maar dan mag je nog niet zekerenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb al eerder geklommen hèIk heb ooit een cursusdag gedaan en ik ben met een ex wezen klimmen in Zwolle. Ik voelde me daar wel heul dik tussen al die magere klimwandfiguren, maar ik weet nog dat ik de grootste lol had en die klimhal was een stuk hoger dan de sporthal op Kardinge
![]()
daarom heb ik ook niet zoveel zin om alleen te gaanquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:07 schreef teigan het volgende:
Lief is ooit wel op introductiecursus geweest alleen, maar iedereen kwam toen met zijn tweeën, dus een klimmaatje heeft hij daar niet gevonden..
Hij wil mij nog steeds eens meehebben op zo'n cursus, en ik denk dat we dat toch binnenkort eens gaan doen.. (als we het geld ervoor hebben..)
Eet smakelijk!quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:25 schreef Sjeen het volgende:
Voor mijn neus staat een dampend bord zelfgemaakte groentesoep met gehaktballetjes (die we eerst apart voorgekookt hebben)![]()
Ben van de spellingspolitiequote:Op zondag 19 augustus 2007 17:36 schreef Pandorah het volgende:
Wat een grappige foto freecell die 1e. Lijkt net of dat plateau'tje er speciaal voor staat om foto's te maken![]()
Toen ik mijn vriend net leerde kennen, klimde klom hij veel. Dus tig jaar geleden heb ik ook nog actief geklommen. Maar hij is ermee gestopt omdat hij de sfeer bij de klimmuur niet meer zo leuk vond. Dus ik ben ook altijd wel in voor een speciale beginnerscursus (de spullen heb ik al) want tja, zoals miss_s al zegt, snel ga je niet in je eentje.
Klimde! Da's inderdaad wel een domme spelfout, dat kan gewoon nietquote:
En ik heb het woord hardloopmeeting zien vallenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:53 schreef Pandorah het volgende:
Woei, een klimmeet. Volgens mij moet er gewoon een dieetclubsportdag gehouden worden, we wilden ook al gaan skaten
![]()
Mwa, is toch wel een metertje of 15 hoog gok ik zoquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:36 schreef Pandorah het volgende:
Wat een grappige foto freecell die 1e. Lijkt net of dat plateau'tje er speciaal voor staat om foto's te maken![]()
Wij hadden op een gegeven moment een abonnement. Toen klommen we zeker 3 á 4 keer per week een paar uurquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:55 schreef ColdFeet het volgende:
Ik probeer vooral bij het avondeten een beetje licht te eten, en dat lukt aardig.
Klimmen lijkt mij ook heel tof! Maar is meer iets voor tussendoor lijkt me, ik zie het mezelf niet 3x per week doen
ohh ik slaap er wel altijd heel goed door, je word zo moe van elke keer niezen, en je neus snuiten, en weer niezen, en weer je traantjes deppen (terwijl je niet aan het huilen bent) dat je gewoon blij bent als je op je bedje ligt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:05 schreef Isabeau het volgende:
Hoop dat je vannacht wel kan slapen, gothic blackieen dat het verder niet doorzet
Ik heb vanavond gestudeerd en een eind gefietst (kopje koffie bij m'n ouders gehaald). Maar ik denk dat er iets mis is als je door twee senioren van zeker 70+ wordt ingehaaldIk lachte mezelf hardop uit en de 70+ dame keek even verbaast achterom
In mijn vakantie niet inderdaad, dan heb ik het smoordruk, maar als ik "gewoon" wat rondstudeer, heb ik vaak véél meer tijd.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:08 schreef teigan het volgende:
ik kan het me bij jou haast niet voorstellen freecell, dat jij zoveel tijd over zou hebben..
Is Anna alweer een jaar! De tijd vliegt echtquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:32 schreef YPPY het volgende:
Vandaag lekker ongezond gedaan met taart, maar wel veel gelopen en schoongemaakt. Anna had een eigen kwarktaart gekregen om overal te smeren. Echt leuk.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:35 schreef gothic-blackie het volgende:
nou dames, slaap lekker, voel me steeds beroerder worden, en duik gewoon lekker me bedje in, truste en tot morgen
Ik ben dus een postmaterialist en daarna een nieuwe conservatief iemand. Het minst ben ik dus een opwaarts mobiel (een watte??) of behorend dot moderne of traditionele burgerijquote:De postmaterialist
De maatschappijkritische idealist die zichzelf wil ontplooien, zich verzet tegen sociaal onrecht en opkomt voor het milieu.
Solidariteit en harmonie kenmerken de mensen binnen dit milieu. Ze zijn kritisch ten opzichte van de hedendaagse maatschappij. Het streven naar een onderlinge verbondenheid, het nemen van verantwoordelijkheden en het werken aan sociaal-maatschappelijke verbeteringen, spelen een prominente rol. Postmaterialisten hechten er veel belang aan te kunnen leven volgens hun eigen principes en zijn sterk sociaal bewogen. Verantwoord leven is belangrijk: zonder verspilling, winstbejag en zonder aantasting van het milieu. Bij voorkeur werkt men bij instellingen of organisaties die een bijdrage leveren aan het maatschappelijk welzijn. Mensen binnen dit milieu tonen zich zowel geïnteresseerd in kunst en cultuur (film, musea, toneel, cabaret, klassieke concerten), als in een meer 'huiselijke' vorm van vrijetijdsbesteding. Het gezinsleven is veelal hecht (sterke onderlinge betrokkenheid), maar niet ingericht volgens traditionele patronen.
Vervolgens zijn op u de volgende waardenprofielen van toepassing, van meest naar minst passend:
Nieuwe conservatieven
Postmoderne hedonisten
Gemaksgeorienteerden
Kosmopolieten
Traditionele burgerij
Moderne burgerij
Opwaarts mobielen
Okay, daar voel ik me idd niet tussen passenquote:Opwaarts mobielen
De carri�regerichte individualisten met een uitgesproken fascinatie voor sociale status, nieuwe technologie, risico en spanning.
Ambities:
Carri�re maken
Sociale status verwerven
Vrij zijn van traditie en plichten
Maatschappij en politiek
Open staan voor vernieuwing en verandering:
Internationale ori�ntatie
Verlangen naar erkenning en waardering
Lifestyle:
Materialistisch en statusgevoelig
Consumptie- en vermaakgericht
Technologie-minded
Impulsief en avontuurlijk
Vrijheid behouden
Werken en presteren
Centrale drijfveer :
Verschaft identiteit en status
Inkomensverbetering
Sociale relaties:
Individualistisch
Traditionele rolverdeling
Ori�ntatie op gelijkgestemden
Sociodemografie;
Meer mannen dan vrouwen
Relatief veel jongeren
Alle opleidingsniveaus
Alle inkomensniveaus
Ik had vanmorgen kwark met bramenjam. Kwark is toch wat beter voor de lijn, hè... Maar in combi met een lepeltje door mijn tante gemaakte jam ging het best.quote:Op maandag 20 augustus 2007 08:22 schreef Isabeau het volgende:
Veel succes met het 'normale leven' octo![]()
Ik ben ook al een uur op en zit nu aan 'n ontbijtje. Eigenlijk vind ik het niets, koude yoghurt met cruesli 's morgens. Ik moet maar eens wat anders gaan proberen. De bosbessen die ik van mijn ouders heb meegekregen zijn
Vanmorgen 95,4![]()
uh ik weet niet hoe dat werkt hoorquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:05 schreef Faat het volgende:
Goedemorgen allemaal
Normaliter maandag weegdag, maar wegens maandelijkse perikelen sla ik vandaag even over
Even een offtopic vraagje, ik wilde net een PM versturen, maar dat lukte niet omdat degene haar
"inbox niet beschikbaar was" Wat betekent dat, kan ik dan geen PM versturen, omdat zij haar PM
systeem niet geactiveerd heeft ofzo of betekent dat er tijdelijk niets verstuurd kan worden???
btw Beessie-Jen, ik probeerde jou dus te Pm-men![]()
ik ook zwemspullen bij mequote:Op maandag 20 augustus 2007 09:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen kwark met bramenjam. Kwark is toch wat beter voor de lijn, hè... Maar in combi met een lepeltje door mijn tante gemaakte jam ging het best.
Bosbessen zijn echt een ideale snack, vind ik. Dat je zoete trek helemaal bevredigd wordt, zeg maar.
Ik heb die test trouwens ook weleens gedaan. Ik was iets van cosmopolitan bladibla, geloof ik.
Octo, ik heb m'n zwemspullen bij me. Dat wil zeggen, handdoek, badpak en shampoo. Ben heel benieuwd.
Het was niet belangrijk (ging over borsten), maar het was via pm, omdat ik het hier niet wilde postenquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
uh ik weet niet hoe dat werkt hoormaar is het belangrijk??? anders mag het hier ook?
Op het envelopje boven op de pagina klikken en de instructies volgen. Heel eenvoudig.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
uh ik weet niet hoe dat werkt hoormaar is het belangrijk??? anders mag het hier ook?
hier is het droog hoorquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:28 schreef Miss_S het volgende:
ik ga vandaag weer les 3 hardlopen
gelukkig binnen want hier zie ik het niet meer droog worden
Fijn dat je weegschaal meeviel!quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:09 schreef Miss_S het volgende:
goedemorgen
werd weer blij van mijn weegschaal
zo meteen met mijn nieuwe muesli ontbijten
In het kader van bovenstaand bericht, kijk dit geweldige filmpje van The Office.quote:Weetje van de dag 2151
Als je lacht gaat het energieverbruik van je lichaam met 20 tot 40 procent omhoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |