abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52408387
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 23:20 schreef Miss_S het volgende:
ik wou net zeggen het mag wel iets minder op persoon en uiterlijk worden gereageerd

en ik durf bijna te wedden dat ik dikkere boven benen heb dan jij
Oh, maar die weddenschap durf ik wel aan! Ik heb een taille, geen vetrollen, maar weeg wel 96 kilo. Wat denk je?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52408417
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 23:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik kan er zo 2 aanwijzen die me dik noemen hoor
en onzeker niet
zeker niet als iemand met bmi van boven de 30 mij dik noemen
kan ik moeilijk serieus nemen he
1 post boven je zeg je nog "iets minder op persoon spelen" en wat doe je zelf...
Jij hebt echt zo'n laag zelfbeeld dat zelfs afvallen je niet heeft geholpen. Jij praat echt over dikke mensen alsof ze niks waard zijn. Ik kan me voorstellen dat het dan ook moeilijk voor je is geweest toen je nog 26 kilo dikker was.
pi_52408438
Miss_S ik spreek denk voor iedereen dat we het knap vinden en goed van je vinden dat je zoveel bent afgevallen en ik spreek ook voor iedereen dat wij jou niet dik vinden heb ik overigens nooit gevonden of iig nooit echt super dik. Maar we zijn je eeuwig achtergehaalde advies moe En je reacties op ons hoe vervelend dat je dat altijd brengt. En met het idee als ik het kan dan moet iedereen dat lukken. En hoe ik het gedaan heb is DE manier. Want dan zou ik zeggen breng een boek uit zoals sonja bakker en word miljoenair
pi_52408482
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 23:24 schreef Elvi het volgende:

[..]

1 post boven je zeg je nog "iets minder op persoon spelen" en wat doe je zelf...
Jij hebt echt zo'n laag zelfbeeld dat zelfs afvallen je niet heeft geholpen. Jij praat echt over dikke mensen alsof ze niks waard zijn. Ik kan me voorstellen dat het dan ook moeilijk voor je is geweest toen je nog 26 kilo dikker was.
ik speel niet op de persoon
dat van die bmi van 30 is algemeen en zeker niet tegen jou

en ik heb iets tegen dikke mensen ja dat klopt

en saskia ik heb ook een taille dus waar denk je dat mijn vet zit

dit is mijn laaste post hier want vind sommige mensen hier echt te ver zijn gegaan
en daar zullen er vele blij om zijn maar dat zegt meer over jullie dan over mij
pi_52408530
mooi dan ga ik nu mijn bedje opzoeken ik ben moe morgen weer een dag

truste dames
  woensdag 15 augustus 2007 @ 23:28:28 #206
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_52408548
zucht... dat lang doorzeuren over iets en gelijk willen hebben is dat typisch iets voor vrouwen..? of ben ik gewoon een uitzondering... pff... dacht dat dit een dieet gebeuren was..

Ik ga ook maar eens slapen, en hopelijk gaat het morgen wat beter hier...
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_52408639
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 23:14 schreef Jojogirl het volgende:
Hier mijn dagmenu:

tussendoor: sowieso 2 x fruit op m'n werk en soms nog wat te snoepen (deze week op m'n werk al elke dag een keer taart gehad )
Bij ons op de afdeling is het echt bijna elke dag raak. Ik ben nu maar streng voor mezelf: maximaal een keer per week en dan nog moet het heel erg lekkere taart zijn, geen supermarktmeuk Boeien dat ze nu denken dat ik aan het sonjabakkeren ben

Wapenfeit van de dag: mijn man heeft vanavond weer een muis gevangen (gister ook al een). Hopelijk zijn we nu muisvrij; er is veel te veel lekkers hier in huis
pi_52408718
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 23:28 schreef locutus51 het volgende:
zucht... dat lang doorzeuren over iets en gelijk willen hebben is dat typisch iets voor vrouwen..? of ben ik gewoon een uitzondering... pff... dacht dat dit een dieet gebeuren was..

Ik ga ook maar eens slapen, en hopelijk gaat het morgen wat beter hier...
Kattig doen is energievretend en dus dieettechnisch heel erg goed (of zoiets )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52408754
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 23:33 schreef Isabeau het volgende:

Kattig doen is energievretend en dus dieettechnisch heel erg goed (of zoiets )
Én functioneel

Maar morgen is het hier weer heel gezellig En ik doe lief als anderen ook lief doen
pi_52408799
Ik ben even naar een vriendinnetje en er zijn alweer een paar topics volgeluld zeg!
Steeds met hetzelfde gezever over dik zijn en hoe geweldig het wel niet is hoe magger iemand is . Negeren dames (en heer ) negeren

Tja, fuente, ik heb niet zo'n topdag vandaag omdat ik 1) ongesteld ben en 2) bij een vriendinnetje ging eten die alleen maar opwarmmaaltijden maakt omdat ze haar pesen in haar beide handen ontstoken zijn.
Morgen is vrees ik een betere dag maar vooruit... als ik eraan denk zal ik die van morgen ook posten .

Ontbijt: Glas goedemorgen. Op kantoor bruine pistolet met rosbief
Tussendoor: bakje druiven
Middag: 3 bruine boterhammen met gekookt ei, rookvlees en aardbeien
Tussendoor: banaan, bakje vitalinea en wat chocolade
Avondeten: vooraf = tomatensoep / hoofd = 1/2 pizza / toe = tiramisutoetje. Bij de maaltijd 1,5 glas rose gedronken en water
Net: 10 gram amandelen
Beweging: 1/2 flink fietsen tussen werk en kantoor. 1/2 uur wandelen in de pauze.

Vergeet ik Isa een dikke knuffel te geven . Denk maar aan de binnenkort te houden BH-shop-tieten-rose-(bier)-meeting, daar word je vast vrolijk van

Goed, ik duik mijn bed in. Morgen een drukke dag in Alkmaar

[ Bericht 13% gewijzigd door Pandorah op 15-08-2007 23:43:42 ]
pi_52408960
Mijn dag van vandaag:

Grote bak kwarkyoghurt met noten-cruesli (ik weet t, best veel calorietjes, maar iets anders krijg ik 's ochtends niet door mn strot)
Tussendoor een minneola en water en veel koffie
Als lunch een italiaanse bol met brie en een beker milk&fruit
Een appel en nog een minneola
Toen een kaassoufle
En tot slot een bak kikkererwtensoep met een paar pitabroodjes en een festini toe
Nu thee en eigenlijk wil ik zometeen nog een klein, vol glas port
pi_52409129
Oh hee, over dat afvallen/verbranden, dat is bij mij niet lineair, zeg maar.

Ik heb jarenlang het ontbijt overgeslagen, de lunch was dan mijn eerste maal op een dag en verder dronk ik koffie, de hele ochtend. Ik hou gewoon niet zo van ontbijten.

Toen besloot ik (ik woonde even in het buitenland en redde het niet tot de lunch) mezelf te vermannen en te gaan ontbijten: een flinke bak zoete yoghurt. Van die zure magere trek ik nl niet op mijn nuchtere maag. Dat met cruesli (=veel suiker en wat vet) en wat stukjes vers fruit.

Ik voegde daarmee een hele maaltijd in in mijn voedingspatroon, zonder elders iets te schrappen.

Afijn, jullie voelen de moraal van het verhaal al aankomen
Ik viel zomaar kilo's af! Gek he, maar wel leuk
pi_52409205
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 23:35 schreef Pandorah het volgende:
Avondeten: vooraf = tomatensoep / hoofd = 1/2 pizza / toe = tiramisutoetje. Bij de maaltijd 1,5 glas rose gedronken en water
Alsof je uit eten bent geweest! Yum!

En ik moest even lachen bij je meetingvoorstel

Ik ga ook naar bed. Slaap lekker allemaal!
pi_52413357
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 23:44 schreef ColdFeet het volgende:
Oh hee, over dat afvallen/verbranden, dat is bij mij niet lineair, zeg maar.

Ik heb jarenlang het ontbijt overgeslagen, de lunch was dan mijn eerste maal op een dag en verder dronk ik koffie, de hele ochtend. Ik hou gewoon niet zo van ontbijten.

Toen besloot ik (ik woonde even in het buitenland en redde het niet tot de lunch) mezelf te vermannen en te gaan ontbijten: een flinke bak zoete yoghurt. Van die zure magere trek ik nl niet op mijn nuchtere maag. Dat met cruesli (=veel suiker en wat vet) en wat stukjes vers fruit.

Ik voegde daarmee een hele maaltijd in in mijn voedingspatroon, zonder elders iets te schrappen.

Afijn, jullie voelen de moraal van het verhaal al aankomen
Ik viel zomaar kilo's af! Gek he, maar wel leuk
quote:
Ook als je wilt afvallen: sla het ontbijt niet over! Als je wilt afvallen is het misschien een verleidelijk idee om het ontbijt maar helemaal te vergeten. Het kan ook een praktische oplossing zijn: gebrek aan tijd, of niets in huis hebben.

Onderzoek heeft aangetoond dat een goed ontbijt het beste dan je kan doen als je wilt afvallen is om de dag mee te beginnen. En dat geldt natuurlijk niet alleen als je wilt afvallen, maar ook als je gewoon op gewicht of gezond wilt blijven.

Voordelen van een goed ontbijt
Het onderzoek maakte deel uit van NHANES III een groots onderzoek op het gebied van diëten. Resultaten lieten de voordelen zien die mensen die de dag begonnen met een ontbijt voor hadden op mensen die het ontbijt oversloegen. Bij een ontbijt worden van nature meer vezelrijke producten gebruikt, zoals, brood, crackers, vruchtensap, yoghurt of melk met muesli of andere ontbijtgranen. Deze vezelrijke producten zijn vaak ook vetarm en voorzien ook in goede voedingsmiddelen zoals vitaminen en mineralen.

Mensen die zonder ontbijt de deur uit gaan hebben de neiging dit later op de dag over te compenseren door meer energierijke, vette producten te gebruiken, vooral bij het avondeten. Het onderzoek toonde verder aan dat kinderen en tieners die gewend zijn een ontbijt te nemen, slanker zijn dan hun leeftijdgenoten die zonder iets te eten de deur uitgaan.

Waarom wordt het ontbijt overgeslagen?
Er zijn verschillende redenen waarom mensen van deze tijd en alle leeftijden ontbijt overslaan. Men schat dat in Westerse landen zo'n 25% van de mensen het ontbijt laat zitten. Belangrijkste redenen om het ontbijt over te slaan zijn: gebrek aan tijd, gebrek aan planning, het idee dat een maaltijd minder ook minder caloriën betekent en dus beter voor het gewicht.

Kwestie van plannen
In het begin kan het wat inspanning vergen, maar het is het waard. De volgende tips kunnen je eraan wennen een echte "ontbijter" te worden. Bedenk van te voren wat je voor ontbijt gaat eten en zet dit op je boodschappenlijstje. Zet de wekker 15 minuten eerder, zodat je ook tijd hebt om een simpel en voedzaam ontbijt te nemen. Staat eten je echt tegen nadat je net bent opgestaan, pak dan iets in voor onderweg en eet dit onderweg of in de loop van de ochtend;

Lichte, vetarme, vezelrijke ontbijtproducten
vers fruit of vruchtensap
vezelrijke granen producten zoals, havermout, muesli, cruesli, cornflakes
halfvolle melk, yoghurt, volkoren brood, toost licht beboterd met jam, magere vleeswaren of een gekookt ei.

Bron
Ontbijten is belangrijk. Ik moet mezelf ook dwingen om 's ochtends iets te eten, maar doe het nu wel (ook al is het niet veel). Heb ook jaren lang het ontbijt overgeslagen, en soms sloeg ik zelfs de lunch over en begon ik pas 's avonds te eten. Niet goed...
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_52413596
Goedemorgen
Ik heb een donderdagupdate gedaan.
Volgens mij heb ik dit al héél lang niet meer gewogen en ik moet nog ongesteld worden

Vandaag dus weer een vroege dienst en dan morgen vrij Weekend! Echt, hoe moe je kan worden van iets meer werken dan normaal. Heb nog niet vaak zó naar een rustdagje uitgezien!

En vanmorgen ff geen ontbijt. Werkelijk te vroeg. Eerst koffie en sinaasappelsap thuis. Ik eet zometeen op mijn werk wel
  donderdag 16 augustus 2007 @ 08:09:19 #216
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_52413656
Goodmorning,

Weer een nieuwe dag.. ben nog niets extra's kwijt, maar ik ben blij wanneer het in ieder geval stabiel blijft.

Ontbijten doe ik sinds mijn dieet ook voor het eerst weer in 10 jaar, ik moest er echt aan wennen, maar het bevalt me nu prima. Heb alleen wel het idee dat ik daardoor nog wel weer eerder honger krijg. Vroeger at ik mijn eerste broodje meestal rond 11 uur (als ik at trouwens, vaak gebeurde dit niet eens en was mijn avondeten het enige wat ik kreeg) maar tegenwoordig krijgt ik tegen half 10, 10 uur al honger.
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  donderdag 16 augustus 2007 @ 08:10:19 #217
149959 SQ
snelle trees
pi_52413660
Godkolere, wat een soap

Tevens goedemorgen
disclaimer
pi_52414049
goedemorgen allemaal gezelligheid ten top hiero

vandaag wederom late dienst... nog 4 dagen tot ik vakantie heb ( ben echt aan het aftellen haha).
En ga straks lekker weer yoghurt met meusli eten en nog ff op de crosstrainer...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_52414095
Hallo! Ook jij lekker bezig, BJ!

Ik heb echt veel te enthousiast ontbeten, nu een béétje misselijk
pi_52414172
Goedemorgen
Ik ga dit hele topic niet meer doorlezen (jullie gaan nog steeds heel hard) maar kom nog wel ff zwaaien.
Woog vanmorgn 89,1 Ben benieuwd hoeveel dat volgende week is

Tot maandag, na Lowlands
  donderdag 16 augustus 2007 @ 09:01:39 #221
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52414212
Veel plezier omearos
pi_52414232
hey coldfeet best lekker bezig idd... maaruh durf niet zo goed op de weegschaal. toch weer bang dat het ondanks dat weer tegenvalt.....

maar misschien dat ik straks toch nog een poging ga doen
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_52414260
Veel plezier op lowlands Omearos!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 augustus 2007 @ 09:16:14 #224
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52414425
Veel plezier, Omearos

Ik ontbijt ook netjes. We moeten tegenwoordig vroeg op om Christan naar school te brengen (hij moet er om 7.55 zijn), en dan eet ik tegelijk met hem wat melk met cornflakes. Later op de ochtend eet ik met qltel samen dan een echt ontbijt, d.w.z. brood. qltel houdt niet van vroeg ontbijten, en ik trek het niet om te lang te wachten met eten 's morgens. Mooi opgelost zo, past prima binnen ons "elke 2 uur wat eten"-schema
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Licht Ontvlambaar donderdag 16 augustus 2007 @ 09:33:22 #225
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52414703
Goeiemorgen!!!

Ik mag straks weer gaan volleyballen Wat heb ik dat gemist!!! Ow, ik ben vandaag netjes begonnen met twee sneetjes bruin brood met kipfilet en een kop koffie. De fles water staat naast me op tafel, ik heb een appel en sultana bij me voor tussendoor... Sjeen is er klaar voor
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_52414745
Ik ga zo flink poetsen (= ook verbranden he ) en heb het water ook klaar staan! Verder lekker meloen/nectarines/druiven in huis, dus ik denk dat ik tussendoor lekker een mini fruitsalade maak
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_52414796
Goeiemorgen!!

Ik zit elke ochtend voor ik opsta weer met die weegschaal in mijn hoofd, het is net dat nu hij bij tangarine staat, hij nog verleidelijker is geworden...
Ik ben eergisteren ongesteld geworden, en mijn sportbh zat gisteren ineens een stuk beter... Al zag ik tijdens het hardlopen in het raam dat het allemaal nog steeds flink op en neer hupst, maar ik heb er iig geen last van..
Ik begin trouwens wel blij met mijn buik te worden, die wordt volgens mij steeds platter...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52415141
Goedenmorgen
pi_52415146
Goede morgen. Wat gaan jullie toch weer lekker snel
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 augustus 2007 @ 10:06:05 #230
13151 crew  Rewimo
pi_52415348
Faat! Ik kom dit weekend in plaats van volgend weekend in Haarlem Kunnen we wat afspreken?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52415543
Iemand geinteresseerd in mijn voedselinname van gister?
Ik heb overigens al een excuus: ik had hardgelopen in mijn lucnhpauze en daar krijg ik een lichte vreetkick van.
Voor vandaag heb ik mijn smoes ook al klaar want ik ga voetballen in mijn lunchpauze.

Goedemorgen overigens!
De lange dagen werken en studeren beginnen met een beetje op te breken! Gelukkig schiet het wel een beetje op nu.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 10:16:44 #232
4177 Jojogirl
pi_52415570
Gaat het je lukken Liejannuh?

En kom maar op met dat lijstje, ik ben niet zo makkelijk te shocken
  Licht Ontvlambaar donderdag 16 augustus 2007 @ 10:26:33 #233
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52415807
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 09:56 schreef Riann het volgende:
Goedenmorgen
denk je alles gehad te hebben, loop je er nog zo eentje tegen het lijf
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_52415855
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:26 schreef Sjeen het volgende:

[..]

denk je alles gehad te hebben, loop je er nog zo eentje tegen het lijf
haha
pi_52416086
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:16 schreef Jojogirl het volgende:
Gaat het je lukken Liejannuh?

En kom maar op met dat lijstje, ik ben niet zo makkelijk te shocken
Ik schiet nu wel goed op, dus ik hoop zondag echt mn scriptie (eerste versie ) op te kunnen sturen. Nu nog even iemand vinden die dat ding in 1 dag tijd wil lezen ofzo. Owja, en maandag tentamen.

Nouja, gister dus.

Ontbijt: 400 ml yoghurt met aalbessen.

Lunch: bak sla met tonijn van de Jumbo

Tussendoor: paar keer dropjes gepikt bij een collega, 3 appels, 2 krentebollen, 90 gram kaas.

Diner: 2 boterhammen met gebraden gehakt, 1 krentebol

Tussendoor: zak drop (tijdens het studeren, het was niet eens lekker)

Om 11 uur toen ik thuis was: wat calamares en gebakken aardappels.

Ik ga het vandaag iets tactischer aanpakken qua eten. Tot nu toe heb ik een bak yoghurt met muesli op.
pi_52416146
goedemorgen (hey ik heb nog vakantie)

Gisterenavond lekker uitgewaaid, en meteen naar bed gegaan toen ik thuis was

nu ga ik eens bedenken wat ik wil ontbijten
pi_52416728
Vanochtend heb 1 boterham met halvarine en rozenbotteljam-zonder-suiker op en n plak ontbijtkoek mey halvarine. En 3 koffie

Na de lunch ga ik op schoenenjacht want ik heb geen normale schoenen meer ze zijn óf stuk óf ik kan er niet lang op lopen dus die kan ik niet aan naar Disneyland
pi_52417041
Goeiemorgen (nah, de pc aandoen was niet het eerste wat ik vanmorgen deed haha)

teigan, een plattere buik is super!
omearos heel erg veel plezier op lowlands, ik hoop dat het snel ophoudt met regenen
fuente, gewoon heel stevig poetsen dan verbrand je ook energie
blue funk, dat doe ik dus ook helemaal fout hè, ik heb meestal geen zin in ontbijt...eigenlijk heel erg dom.

Ik ben weer 'op gewicht' (was even weer omhoog geschoten) en nu dus weer wat beter opletten
pi_52417142
Hier is best redelijk festival weer. Hopen dat jij dat ook hebt omearos.

Ontbijten gaat goed, ik heb meer dat ik op verschillende tijden lunch en dan vergeet om ook tussendoor iets te eten. Grote zwakke punt is de auto. Ik moet echt zorgen dat er dan niets te eten in de buurt van de voorstoel ligt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:22:54 #240
4177 Jojogirl
pi_52417193
Mogge voor alle mensjes die net wakker zijn

Lekker lijstje Liejannuh, studeren kost veel energie geloof ik

Iemand nog suggesties voor het afkappen van een NOG-bui? Nuttige dingen doen Ontwijkend Gedrag Ik heb nog tig mails die echt beantwoord moeten worden, maar ik kan mezelf er maar niet toe zetten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 augustus 2007 @ 11:27:19 #241
13151 crew  Rewimo
pi_52417310
'k Heb ook zo'n bui Jojo Maar ik zie toch kans om dozen leeg te halen en qltel te verbinden die zonodig niet alleen een tube kit maar ook zijn vinger moest insnijden
pi_52418179
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:22 schreef Jojogirl het volgende:
Mogge voor alle mensjes die net wakker zijn

Lekker lijstje Liejannuh, studeren kost veel energie geloof ik

Iemand nog suggesties voor het afkappen van een NOG-bui? Nuttige dingen doen Ontwijkend Gedrag Ik heb nog tig mails die echt beantwoord moeten worden, maar ik kan mezelf er maar niet toe zetten.
Hoe sneller je het doet, des te sneller je er van af bent en des te eerder je leuke(re) dingen kan gaan doen
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_52418410
hallo

zit weer even in een dip, komt omdat ik gewoon geen enkele regelmaat heb in de twee weken vakantie die ik nu heb het gaat goed zolang ik werk, regelmatig kan en moet eten en op vaste tijden opsta

maar nu ik lekker elke dag uitslaap en onregelmatig eet (gisteren zelfs nog zelfgebakken hamburgers op een broodje.. darn ) schiet alles er eigenlijk bij in
Waar het zo goed begon, gaat het nu zo slecht, maargoed.. ik vind dat ik deze rust wel even heb verdiend na de afgelopen maanden dus opzich, het is een offer wat ik even ' moet maken' vind ik dan maar..

vanaf september weer naar school en dan hopelijk wat meer regelmaat, ga me dan ook opgeven voor tennis enzo dus sporten (zolang het geen fitness is, want dat houd ik gewoon niet vol om regelmatige te gaan doen) Denk dat ik wel als ik het geld weer heb eens iets van een hometrainer ga kopen ofzo, of van die stepsdingen.. wat zo min mogelijk ruimte in neemt iig, want zo groot is het hier niet

vanavond maar weer groente eten denk ik broccolischotel ofzo

[ Bericht 19% gewijzigd door Sjeen op 16-08-2007 12:12:41 (iets met mosterd en maaltijd ;)) ]
Ja doei.
pi_52419667
Jojogirl, de nuttige dingen afwisselen met niet nuttige dingen..

Ik mag zo ook weer een uurtje aan de studie, daarna wissel ik het af met de afwas... Niet het meest ideale, maar hij moet nodig gedaan worden..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52419696
Ja thuiszitten is echt killing als je op dieet bent. Ik ga zelf echt in een soort van sleepmode als ik thuis zit

Volgende week ga ik weer stage lopen, ben benieuwd hoe dat gaat. Ik moet in ieder geval flink hard gaan werken om mijn doel te halen. Hopelijk gaat het goed met de energie.
pi_52419814
zo net op de fiets broodje gezond wezen halen 2 km heen en 2 km terug en dadelijk nog een 3 of 6 km lopen in de grote peel
pi_52419949
Ik ga zo dadelijk een film kijken. Met een bordje met komkommer naast me, en een groot glas water
pi_52420524
Ik ben mijn boek over procrastination (=uitstelgedrag) aan het lezen, maar mijn gedachten zijn telkens ergens anders * octopussy gaat weer verder lezen..
pi_52420581
Anders zet je de beste tips/zinnen uit het boek hier neer, dan hou jij je aandacht er beter bij en leren wij (lees: ik) er ook nog wat van
pi_52420795
Ja, ik kan er ook wel wat tips uit gebruiken..

Vanmorgen een gesprek gehad met mijn begeleider over mijn PGOO... Ik heb een heleboel goede info, maar de structuur ontbreekt volledig...

Nu ga ik dus mijn probleemanalyse schrijven aan de hand van de richtlijnen die ik daarvoor heb gekregen en ik ga het dus om de 3 of 4 pagina's laten controleren.. Dus ik krijg wat meer begeleiding en daar ben ik eigenlijk wel heel blij mee...

Nu alleen nog echt aan de slag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')