Ik gooi ze er meteen in! geld dit ook voor worstenboordjes enzo? Ik heb echt van alles watquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:56 schreef Driverrrr het volgende:
Croissants eerst even laten ontdooien op een bakplaat, dan worden ze wat groterdaarna 20 - 25 minuten in de oven op 180 graden
en klaaaaaaar
Waren die al voorgebakken? Al het spel van mij nog niet namelijkquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:39 schreef Slarioux het volgende:
Saucijsjes vanuit de koelkast deed ik altijd 15 minuten op 150 graden.
Oh ja, dat waren zequote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:51 schreef Logitik het volgende:
[..]
Waren die al voorgebakken? Al het spel van mij nog niet namelijk
er is BIJNA geen bakker meer die ze zelfs zelf maaktquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:05 schreef Sjummie het volgende:
En ik maar denken dat de croissants van de bakker vers zijn![]()
Dat is helaas waar ja..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
er is BIJNA geen bakker meer die ze zelfs zelf maakt![]()
mixen gebruikt iedereen, anders wordt het sowieso te duur, maar het is ook wel erg makkelijk om al je kleine afbak-broodjes bij de fabriek weg te halenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat is helaas waar ja..
Tis bijna allemaal fabrieks gedoe.. mixen die aangeleverd worden etc.
Best wel jammer
Bedankt!quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:12 schreef LeefAndCooking het volgende:
Doe je croissants de avond voor dat je ze wil bakken in de koude oven, dan kunnen ze ontdooien en vast iets reizen.
Zet de volgende oven de oven aan met de croissants er nog in, nu reizen ze nog verder, en aansluitend bakken ze. Iets van 190 graden C. tot ze mooi zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |