quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:19 schreef Amaranth het volgende:ey jongens,
Sinds vorige week heb ik erg veel last van slaap problemen, ik slaap in een nacht niet of maar een paar uurtjes ik wordt erg gek van. Vannacht heb ik weer niet geslapen. Ik loop de hele dag dan ook met een angstig gevoel rond voor 'savonds om dan weer te moeten slapen. Het gekke is dat dit ik hiervoor nooit echt problemen had, ik sliep eigeijk meteen en sliep dan een uurtje of 8. Het is begonnen vorige week op vakantie en wat ik ook doe ik blijf wakker.
Ik heb geprobeerd me zelf uit te putten enzevoort maar het helpt niet. Ook eet ik nu veel minder dan dat ik hiervoor doe. Ik heb een afspraak gemaakt bij de dokter voor vanmiddag maar vroeg me af of jullie ook zulke ervaringen hebben en hoe deze hebben opgelost
1) niet (of heel weinig) alcohol drinken
2) niet teveel drinken (ivm wc)
3) steeds rond dezelfde tijd naar bed gaan
4) geen tv of compu een uurtje voor slaaptijd
5) maak een vast ritueeltje: half uurtje lezen met een glaasje drinken (wijntje ofzo) dan tandjes poetsen (of douchen ofzo) regelmaatregelmaatregelmaat! dan heeft je lijf op vaste tijden in de gaten dat het tijd is om te gaan slapen
![]()
edit: ik doe zelf 's avonds een kopje sleepytime thee, 's winters met lekker een scheutje rum & honing erin
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh