Was ik even vergetenquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het hoeft helemaal niet gemeld te worden als in je contract staat dat het op die en die datum eindigt, zonder dat opzegging vereist is.
Ok ik heb het ff nagelezen, en er staat in dat er geen plicht tot vermelding is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het hoeft helemaal niet gemeld te worden als in je contract staat dat het op die en die datum eindigt, zonder dat opzegging vereist is.
Als dat er echt letterlijk staat, wat is je baas dan voor een rangdebiel?quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:03 schreef Purplebitch2 het volgende:
[..]
Ok ik heb het ff nagelezen, en er staat in dat er geen plicht tot vermelding is.
Thanx, slotje.
Ik heb het idee dat je het niet helemaal snapt, het gaat om een plicht van werkgever naar werknemer ik denk dat jij andersom denkt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:05 schreef woutabest het volgende:
[..]
Als dat er echt letterlijk staat, wat is je baas dan voor een rangdebiel?
Um, dat is een standaardtekst in tijdelijke contracten, hoor.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:05 schreef woutabest het volgende:
[..]
Als dat er echt letterlijk staat, wat is je baas dan voor een rangdebiel?
Oh.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:07 schreef Purplebitch2 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je het niet helemaal snapt, het gaat om een plicht van werkgever naar werknemer ik denk dat jij andersom denkt.
Ik had begrepen de baas dat zei toen hijzelf ontslag wilde nemen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Um, dat is een standaardtekst in tijdelijke contracten, hoor.
"de overeenkomst eindigt derhalve van rechtswege op huppeldepup, zonder dat daar opzegging voor vereist is."
Zeker nog nooit een baan gehad?
TS heeft al om een slotje gevraagd hoor...quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:11 schreef Klonk het volgende:
Schopje naar WGR lijkt me hier op z'n plaats
bR33z3R?quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:10 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ik had begrepen de baas dat zei toen hijzelf ontslag wilde nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |