Diep in mn hart dacht hoopte ik dat er geen massatoerisme was jaquote:Op donderdag 20 september 2007 22:25 schreef _Boo_ het volgende:
Wat dacht jij dan, dat je een ongerept Venetie ging verkennen
Spaghetie Bolgognese. Was prima, slechts 2 euro extra voor je bestek. Ik zat dan ook achteraf. Begreep al als je op San Marco op een terrasje zit je de prijs op de borden maal drie moet doen,quote:Op donderdag 20 september 2007 22:26 schreef Tism het volgende:
Hoe waren de pizza's?
55 km idd. We zijn er nog een dag, morgen nog ff zwemmen in het meer. Heel het Gardameer is ook 1 toeristische Costa del Sol, het is hier in de straat net Salou.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:27 schreef Beach het volgende:
Ga liever naar Sirmionemoet te doen zijn vanuit Riva.
had dat dan gedaanquote:Op donderdag 20 september 2007 22:30 schreef LudoSanders het volgende:
Dat had ik je voor vertrek ook wel kunnen vertellen.
Kunstwerkjes meneer, kunstwerkjes! Stuk voor stuk handgemaakt Venetiaans vakwerk.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Diep in mn hart dacht hoopte ik dat er geen massatoerisme was jaEen enkele gondelier die O Sole Mio zingt voor een euro of 10. Niet kanalen vol gondels.
Sja, Venetië zien en Sterfen zeggen ze. Maar ik zou er nog niet dood gevonden willen worden. Maar goed, het is een ervaring én een desillusie rijker. We zijn expres allemaal steegjes in gedoken om een beetje te verdwalen. Maar in feite lijkt Venetïe erg op de binnenstad van Amsterdam. Toerisme, eettentjes, souveniers, drukke bezienswaardigheden, bedelaars, MC Donalds, grachten, rondvaarten, duiven, kledingwinkels, pleintjes en steegjes.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:30 schreef LudoSanders het volgende:
Dat had ik je voor vertrek ook wel kunnen vertellen.
Totally agree...en als ik dat zeg kijken ze me allemaal verbaasd aan.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Sja, Venetië zien en Sterfen zeggen ze. Maar ik zou er nog niet dood gevonden willen worden. Maar goed, het is een ervaring én een desillusie rijker. We zijn expres allemaal steegjes in gedoken om een beetje te verdwalen. Maar in feite lijkt Venetïe erg op de binnenstad van Amsterdam. Toerisme, eettentjes, souveniers, drukke bezienswaardigheden, bedelaars, MC Donalds, Kledingwinkels, Pleintjes en steegjes.
Oja, idd wat smerig. Duiven worden niet voor niks vliegende ratten genoemd, mensen vinden t leuk om 100 duiven op zich te hebben door voer vast te houden. Was echt een smerig gezicht.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:41 schreef Parkinson_XTC het volgende:
ow en je vergeet die schijtduiven.
Dat is vreemd, ik ben er vorige week geweest, lekker weer prachtige kodakmomenten.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:24 schreef SunChaser het volgende:
Vandaag dagje Efteling gedaan. Herstel, Venetië, je weet wel, in Italië. Het was wel net de Efteling. Je moest over de hoofden van toeristen lopen om wat te zien of uberhaubt ergens te komen. Bij attracties als kerken, musea en torens stonden wachtrijen van meer dan een uur en dan moest je nog 16 euro entree betalen ook. Verder kon je gondelen voor 70 euro en was er in elke steeg wel een masker of glassouvenierwinkel. Op elke brug heb je bedelaars en Afrikanen met nepCuccis.
Kosten om alleen al heen en terug van Riva del Garda: 84 euro, 20 benzine, 24 pond (zwart rijden mensen zwart!) 18 euro parkeren en 19 euro tol.
Leuk voor een keer, maar nee, niks romantisch aan, En de kanalen stonken.
quote:Op donderdag 20 september 2007 22:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Sja, Venetië Napels zien en Sterfen sterven zeggen ze.
Oh die zijn er zeker genoeg. Maar goed, als je honderden toeristen tegelijk hetzelfde ziet schieten dan hoeft t voor mij ook niet meer.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:47 schreef Re het volgende:
[..]
Dat is vreemd, ik ben er vorige week geweest, lekker weer prachtige kodakmomenten.
Weet je zeker dat je allerlei steegjes bent ingedoken?quote:Op donderdag 20 september 2007 22:37 schreef SunChaser het volgende:
We zijn expres allemaal steegjes in gedoken om een beetje te verdwalen. Maar in feite lijkt Venetïe erg op de binnenstad van Amsterdam. Toerisme, eettentjes, souveniers, drukke bezienswaardigheden, bedelaars, MC Donalds, grachten, rondvaarten, duiven, kledingwinkels, pleintjes en steegjes.
ik heb dan ook niet de geijkte dingen op de foto gezet... maar dat mag je wel verwachtenquote:Op donderdag 20 september 2007 22:51 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Oh die zijn er zeker genoeg. Maar goed, als je honderden toeristen tegelijk hetzelfde ziet schieten dan hoeft t voor mij ook niet meer.
Ik heb trouwens vooral fotograferende toeristen gefilmd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |