quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:08 schreef Arthur.Spooner het volgende:
En dan nóg klagen over ons rechtsysteem
Heeft nou niemand in dat topic zijn basisschool afgemaakt?quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:12 schreef Mikkie het volgende:
Dat is niet de schuld van het rechtsysteem.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:31 schreef quirina het volgende:
Koop dan geen kat van intenet via een broodfokker!
Het is niet diervriendelijk en jij werkt er aan mee!
Die mensen zien alleen maar geld.
Zoek liever een goede fokkerij die geregistreerd staat.
Moet prakkizerend niet met een z?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:24 schreef StaalPaal het volgende:
[..]
Dat je insinueert dat hij geen (echte) moslim is geweest, had ik wel begrepen.
Ik bedoelde eigenlijk dat de logica achter de conclusie dat een kind van een niet-prakkiserende moslim en een ex-moslima geen moslim kan zijn, me een beetje ontgaat.
Misschien ook een leuke voor dit topic? De FOK! Darwin Awards deel 3quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:34 schreef buzzer het volgende:
Woordspelingen
op zich niet fout geschreven, maar gebriuk het dan in godsnaam alleen als je weet wat het betekent
Jazekerwel!quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien ook een leuke voor dit topic? De FOK! Darwin Awards deel 3
Donequote:Op dinsdag 11 september 2007 23:50 schreef Kees22 het volgende:
Jazekerwel!
quote:
Dus...quote:Op woensdag 12 september 2007 10:09 schreef Nakur_de_Islani het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens, ook de rest van de "elite" heeft zo een houding. De nieuwe rijken gedragen zich als zijn ze van adel. Sturen hun kinder op dure Universiteiten enz.
[..]
Nee absoluut niet. Ik geef aan dat scholing niets te maken heeft met iemands intelligentie. Zelfs een persoon met een lage intellegintie niveau, die kan lezen en schrijven moet instaat zijn om te stemmen.
[..]
De huidige oplossing eigenlijk ook...
De huidige oplossing gaat uit van een gelijkheids beginsel. Is de meest eerlijke oplossing. En elke oplossing veroorzaakt weer 2 problemen.
quote:Op woensdag 12 september 2007 12:40 schreef ymme het volgende:
Erg actief zal ik niet zijn nee nu. Pijnstillers, ik heb het niet zo op gemische troep in mijn lijf haha, maar heb er zojuist toch maar een genomen.
niet zo'n slimme professor dusquote:Op woensdag 12 september 2007 20:52 schreef UZN het volgende:
Ik had toen de loodgieter mij verteld had dat het zeker niet de afvoer was gewoon de kitnaden profesorisch afgeplakt om verdere schade te voorkomen.
Zou hij bedoelen dat je een creditcard nodig hebt als je vriendin gezegend is met een grote voorgevel?quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:52 schreef Mike.Strutter het volgende:
Bij onze vriendengroep is het net zo. Degene met 'n vriendin met grote tieten zweren bij grote tieten en visa versa.
Het blijft moeilijk, dat Engelsquote:Op donderdag 13 september 2007 00:26 schreef fillefatale het volgende:
Het lijkt mij logischer dat de wereld, en met name alle donateurs iets over Madeleine te weten willen komen, as aposed to de rest van de familie![]()
Uhm, crashen = krassen? Of was hij aan het crashen toen hij met krassen begon? Hm.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:36 schreef Fliepke het volgende:
Een jongen die ik al een hele poos ken en ook enorm veel spreek (vooral online). Zit er al een hele poos doorheen, we noemen hem dan ook wel vaker "grumpy". Dat is natuurlijk een poosje leuk en aardig en iedereen kan er prima om lachen. Het probleem is natuurlijk dat dit de hele situatie niet beter heeft gemaakt nu ik eraan terugdenk.
De laatste 2 maanden werd het eigenlijk alleen maar erger. Hij begonnen ook vage praatjes te krijgen dat hij wilden beginnen met crashen. Althans, dat dacht ie... Ik vond het natuurlijk maar dom geblaat van hem en ik haalde mn schouders op.dom, dom, dom
Nu vertelt ie me net dat ie twee kringen heeft gekrast. Hij wilde ook een foto sturen, maar ik zag de thumbnail op msn en toen heb ik dat maar snel weggeclickt.
Wat doe je nu met zo'n zielepiet. Ik wil hem best helpen, maar hoe pak je dat het beste aan?
quote:Op donderdag 13 september 2007 11:47 schreef Hans_Lufta het volgende:
http://www.nu.nl/news/123(...)op_Wallen_kopen.html
ALSOF er DAAR noch NIET genoeg SADDAM en CAMORRA bestaat.
GENOEG is GENOEG, meneer DE voorzitter. GENOEG is GENOEG!
Een district met dit spul:quote:Op donderdag 13 september 2007 11:50 schreef Hans_Lufta het volgende:
FF voor DE duidelijkheid: HET gaat DUS om HET feit DAT het GEYLE am(bruine)sterdam NOCH meer RED BAND DISTRICT wil HEBBE!
apart woordquote:Op donderdag 13 september 2007 17:08 schreef Isegrim het volgende:
Wat is die Hans_Lufta voor randdebiel?'Respectievaluk' - ik moest dat woord drie keer lezen voor ik snapte wat hij bedoelde.
Ik zie het. Wel een heul slechte kloon dan.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:10 schreef HeatWave het volgende:
Het was helaas een kutkloon...
En dat ding meet dan hoe diep je je voertuig in de auto voor je hebt geboord?quote:Op woensdag 12 september 2007 18:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zoiets had ik ook meegemaaktstond voor het stoplicht te wachten tot er iemand met 80 km/u achterop klapte, die gast heeft toen ook een boete gekregen wegens te hard rijden
80km/u hebben ze berekend adhv sporen onderzoek en boorcomputer ofzo van zijn wagen
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:29 schreef Napalm het volgende:
... het minieme deel dat bestedingen invloed hebben op de conjunctuur overschat je gromelijk. ...
quote:Op vrijdag 14 september 2007 @ 13:49 schreef SethNL het volgende:
minder prettig. En nu hopen dat het echt een ongeval wsa, en niet weer een idioot (die de weg kwijt is) en dat die kiddo'z er gezond van af komen (lichamelijk en psjiegjiesjch)
wiesi?quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:47 schreef postmortum het volgende:
Stel *hier* je vragen aan een moslim #2 check dit topic, ik stel 3 quisi humoristiche vragen en ze beginnen te :'(
![]()
Neologismen zijn okay !quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:08 schreef terme het volgende:
Als het daarwerkelijk niet mooi is kun je vragen om openieuw betegelen, anders kun je natuurlijk altijd onderhandelen met de aannemer over korting. BIj mijn vriendinsouders was door enkele medewerkers verkeerde afmeteningen genomen waardoor de indeling van de douche en toilet anders is geworden. Het bedrijf heeft toen zelf besloten om een korting te geven en wat luxere toilettafel en meubel enzo. Onderhandelen is dus wel degelijk mogelijk. En op de reacite van Brighteyes inderdaad is het natuurlijk om geld te doen maar het bedrijf heeft gewoon zijn werk niet goed gedaan klaar!
Staand nog welquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:16 schreef ouderejongere het volgende:
Rutte krijgt nu een staande ovulatie.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:48 schreef Ps2K het volgende:
wat nekmaat? is strijkvrij? on-strijkvrije overhemden blieft ik niet nl.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:33 schreef Gerard-Joling het volgende:
Prijs toegevoegd en is 1 x gestreken
Sinds wanneer is dit een uitlachtopic over mensen die bepaalde technische termen niet kennen? Bovendien lijkt het antwoord me vrij duidelijk: als de noodzaak er al eens is geweest om het overhemd te strijken, is hij dus logischerwijs niet kreukvrij...quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:05 schreef lienelien het volgende:
Meneer verkoopt een overhemd maar snapt niet wat strijkvrij is..
[..]
[..]
Ja, erg vervelend die gelijkheid!quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:37 schreef AlwaysConnected het volgende:
als ik zou vertrekken zou ik Rabobank nemen, omdat je met ING zo n het zelfde schuitje kan komen te zitten als met Abn-Amro ivm overnames. Dat word met Rabobank toch wel erg lastig.
Maart ach voor de rest maakt het dnek ik niet zo veel uit. Kwa rente, mogelijkheden zullen alle banken naargenoeg gelijk zijn.
Het is maar net wat je een technische term noemt...quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:02 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dit een uitlachtopic over mensen die bepaalde technische termen niet kennen? Bovendien lijkt het antwoord me vrij duidelijk: als de noodzaak er al eens is geweest om het overhemd te strijken, is hij dus logischerwijs niet kreukvrij...
Voor ons mannen is 'wolwasprogramma' al een technische term.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
Het is maar net wat je een technische term noemt...![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:26 schreef Ps2K het volgende:
Het is eigenlijk een miniserie. Ik heb hem ooit eens in de videoterie geleend op twee VHS tapes, werkelijk goed gemaakt
quote:Ik vindt dat het maar eens afgelopen moet zijn met alle afkortingen op internet, iedereen moet gewoon vatsoenlijk nederlands schrijven
Hij bedoelt wellicht videotheek 'De Vidioot' in R'dam.quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:17 schreef djexplo het volgende:
[...] Als je aan die oom vraagt of hij het nodig vind dat die tantes komen schoonmaken dan zal het andwoord "nee" zijn, maar ja die vrouwen konden het gewoon niet laten ...
quote:Op zondag 16 september 2007 17:41 schreef sigarettensmaak het volgende:
hallo ik heb een vraagje:
dit is onze fammilie
opa en oma deze hebben 3 kinderen te weten f,p,j ik ben de zoon van j die op haar beurt is getrouwt met b.
j is enkele jaren geleden overleden en ook opa is al een paar jaar dood.
stel dat oma dood gaat wie is dan erfgenaam???
Kijk niet door de achterruit achteruit, daarom.quote:Op zondag 16 september 2007 12:12 schreef TubewayDigital het volgende:
() Mensen die werken gaan er op achterruit en waarom. ()
Ja, je zou maar een levend lijk tegenover je hebben.quote:Op zondag 16 september 2007 23:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet praat je tegen een dood lijk.![]()
Verkering met een verpleegster?quote:Op zondag 16 september 2007 12:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat is daar '' aan?
Natuurlijk, het gras bij de buren is altijd groener enzo, maar de manier waarop hier al jaren lang een oogkleppenbeleid wordt gevoerd met betrekking tot verkeer en infrastructuur, het constante gepluk van Jan Modaal terwijl de hogere bevolkingsklassen erop vooruit gaan, het glashard voorliegen en benadelen van de bevolking (denk aan de zorgverkering, die voor mij als student bijvoorbeeld zo'n 700 euro per jaar duurder is geworden) en het constant volhouden van leugens en mooi weer spelen tegenover de mensen die juist respectvol zou moeten behandelen, begint me nu echt de keel uit te hangen.
Dit topic stinkt...quote:Op maandag 17 september 2007 01:22 schreef aaipod het volgende:
[..]
Onderstaande post in combinatie met je flatuleuze schrijfstijl zegt me toch dat de problemen nog niet helemaal opgelost zijn. Ga eens heel snel achter die PC weg en terug naar je boerderij, in plaats van te lopen bashen in mijn topic, literair wonder.
[..]
Rijgerquote:Op maandag 17 september 2007 18:07 schreef Riann het volgende:
yup die is geband niet geheel terecht vind ik maar dat terzeide
Bedoelt 'ie niet gewoon 'bescheten'?quote:Op maandag 17 september 2007 15:16 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Dit topic stinkt...
In een rechte lijn naar ...quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:00 schreef RecomServ het volgende:
precies, vroeger was het eigenlijk precies andersom, zelfde als je CV....
Stuur die maar eens handgeschreven op. Dan gaat ie Linea Rectum de prullenmand in
Voor de duidelijkheid: in beide gevallen gaat het om enkelvoud...quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:27 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Misschien handig om in te delen in een categorië:
Mager
Gespierde spijker
Atletisch gespierd (Mens-Health cover modellen)
Bodybuilder
Onderbouw wat je mooi vindt eventueel met een foto...
ps: Mocht dit topic in de verkeerde subcategorië staan: Mijn excuses.
Tel de fouten, als je de tijd hebtquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:52 schreef Syd het volgende:
[..]
Dus? Dat het jouw niet intereseert betekend niet dat iedereen het maar niet hoef te intereseren
Chic koorzingen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:56 schreef dubidub het volgende:
En wat zingen we dan in corps:
Tsja, als je corps uitspreekt als koor, dan zal je koor ook wel als corps moeten schrijven.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:12 schreef Mr-Coffee het volgende:
Stond ik vanmiddag bij de bushalte, om huiswaarts te keren na een dag knoeste arbeid.
knoeste arbeid !quote:
Hopelijk een bewuste foutquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:00 schreef RecomServ het volgende:
precies, vroeger was het eigenlijk precies andersom, zelfde als je CV....
Stuur die maar eens handgeschreven op. Dan gaat ie Linea Rectum de prullenmand in
De reis van de vraag "waarheen? waarvoor?"quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:39 schreef trancethrust het volgende:
0.4 + 0.6 * 0.2 is niet 60 tot 70 procent, maar 52%, wat inderdaad net iets meer is dan de helft maar wat wel de vraag doet reizen waar de resterende 8 tot 18 procent vandaan komt als de rest van de belastingen niet mee worden genomen?
Overgevoelig en onverschillig? De meeste contaminaties combineren woorden van gelijke strekking.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:52 schreef Daniel1976 het volgende:
mooi op deze aarde? welke drugs slik jij ? oververschilligheid in tabletvorm?
Een Nederlands forum lijkt me nuttiger.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:46 schreef roburt het volgende:
weet er iemand leuke engelse forums waar je een beetje kan lezen om je engels op pijl te houden.
Wat moest zijn; ik ga even met mijzelf in beraad.quote:Ik ga even met mijzelf in breda.
Ik zie het al, geen consequente meneer.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:06 schreef tntkiller het volgende:
het stinkt als stront, ziet er uit als strond, dan is het 99.9% stront
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een Nederlands forum lijkt me nuttiger.
Suspenc zegt mij ook heel weinig, maar Hitchcock blijkt dan ook een man te zijn die nogal extreem te werk gaat.quote:
als hitchcock nog zou leven zou die z'n vingers er vanaf likken, super suspenc
In wat?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:18 schreef heus het volgende:
* heus steekt zijn hand op ^^
leuk geregeld daar hoor.. salaris niet superb hoog maar te doen, ze houden goed contact met je al moet ik wel vaak dingen 2x zeggen.
Voor de rest heb je eigenlijk bar weinig met hun te maken omdat je uitgezonden word naar een ander bedrijf.. in perciepe dus gewoon soort uitzendburuea.. hun jatten een (groot) deel van je salaris
Wat een topic ook.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:28 schreef DaMart het volgende:
Sla Olie in oor gedaan hoor nu niets meer
Zou hij hard hebben moeten slaan op die olie?
quote:mijn pc was op hol geslachen en dus moest ik lang wachten tot hie het weer deed maar er zat een virus in dus sorry van het lang wachten
hier neuwe plaatjes
we heben een hotel geboud naam hotel advancer
we heben ook een pakeer plaats aan gelecht met ongeveer 500 plaatsen word nog uit gebrijd
en de prive pakeer plaats voor de bezoekers van het hotel
we heben ook een advancer baan boven het water bij het hotel je moet wel reezeveren het is gratis en je zit niet vast
en dit is de ingang van famieli park advancer hij is niet mooi word noch beter gemaakt
en de snelweg naar ons park toe hij zit tusen door mijn park
de eerste atraksie een draaimolen genaamt AUDE MOLEN
en een resturanr ik vind het zelf lelek woord veel beter gemaakt
een nog een atraksie een achtbaan genaamd stamboom fabriek er omheen zie je hoe de stamboom word gemaakt
en de aude bier brauwerij
en heel het park
volgende planen
JAAR 2
resturant beter
activietijten plijn
neuwe atraksie
Dat is echt om te jankenquote:
Een spelletje. RollercoasterTycoon 2 als je het toevallig kent.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:33 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat is echt om te janken![]()
Zonder context is het ook vrij slecht te trekken als tekst. Hebben we hier te maken met een spel of een zwaar dyslectische ondernemer?
Omdenduur?quote:Op donderdag 20 september 2007 18:06 schreef zagevent het volgende:
[..]
Een spelletje. RollercoasterTycoon 2 als je het toevallig kent.
Op dat forum komen echt vaak spellingfouten voor. Vooral vaak 'ik wordt' of 'wordt je'. Ik vraag me af waar het op dat gebied omdenduur naartoe gaat.
Ik ben zelf niet de grootste spellingsfanaat, maar als je ziet wat de invloed is van MSN ed. op spellingsgebied is.![]()
Op den duur!!!quote:Op donderdag 20 september 2007 18:22 schreef zagevent het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Was aan het twijfelen.
[EDIT] Beter?
Dat idee had ik al. Ik heb er nog ergens de eerste versie van liggen, ik vond het altijd wel een aardig spel om te spelen.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:06 schreef zagevent het volgende:
[..]
Een spelletje. RollercoasterTycoon 2 als je het toevallig kent.
Na edit:quote:
quote:
Anders kijk je even een paar posts boven jequote:Op donderdag 20 september 2007 21:29 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Een van de geweldigste dingen op taalfoutgebied vind ik nog wel foute verbeteringen.
Voor edit:
[..]
Na edit:
[..]
![]()
Weet ik, maar 'if you just tuned in' heb je de oorspronkelijke post niet gezien.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:33 schreef Ole het volgende:
[..]
Anders kijk je even een paar posts boven je![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 13:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Lieverd ik ben een ONZINNERIN! Vandaar dat taalgebruik dit is foks..nml![]()
Venetië is gewoon een ordinair soort Eftelingquote:Sja, Venetië zien en Sterfen zeggen ze.
Volgens mij is het nog te slecht voor dyslexie, maar misschien vergis ik me. Ik dacht meer aan een kind van 7 of 8, dat een sim-spel speelde.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:33 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat is echt om te janken![]()
Zonder context is het ook vrij slecht te trekken als tekst. Hebben we hier te maken met een spel of een zwaar dyslectische ondernemer?
Ook nog eens de verkeerde stad.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:39 schreef Apropos het volgende:
[..]
Venetië is gewoon een ordinair soort Efteling
The "blog" of "unnecessary" quotation marks.quote:Op vrijdag 21 september 2007 06:47 schreef Isegrim het volgende:
Of nog iets anders, laatst in Blijdorp stond op een bord bij een kraampje:
"VERSE" SINAASAPPELSAP
M.a.w. ze belazerden de boel?Hoe komt iemand erop om aanhalingstekens te gebruiken om nadruk te leggen?
Ik heb alleen mechanische tijd...quote:Op donderdag 20 september 2007 22:44 schreef GambinoT het volgende:
Tel voor je zelf op
300 euro huur/afkoop
Vaste lasten zoals water/licht/elektrische tijd
Auto/benzine/belasting
En dan de niet vaste lasten, kleren/uitgaan etc.
Ik denk dat je dan nog redelijk royaal kunt leven!
Dat zou ook aan MSN te danken kunnen zijn. Ik en mijn vrienden doen dat ook regelmatig, als we een woord hebben we wat we nog eens extra willen benadrukken (bijv. 'Dat wil je ECHT niet.'). Dat komt omdat MSN en dergelijke niet een fatsoenlijke optie hebben om iets te accentueren. Ik zou ook wel 'écht' kunnen typen, maar dat heeft toch minder kracht :-) Maar op dit forum kan je natuurlijk gewoon opmaak gebruiken. Willekeurig woorden een hoofdletter geven lijkt mij een kwestie van breezertaal?quote:Op vrijdag 21 september 2007 06:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat rare hoofdlettergebruik valt me ook regelmatig op de laatste tijd. Dat men een hoofdletter gebruikt als men nadruk op een woord wil leggen bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:11 schreef Chinless het volgende:
Zoals velen weten was afgelopen zaterdag een auditie voor Idols in Eindhoven. Echter tot mijn grote verbasing merkte ik op dat het niet helemaal eerlijk verliep.
Onderaan, de disclaimer van die site: You understand that all information, data, text, software, music, sound, photographs, graphics, video, messages or other materials ("Content"), ...quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:35 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
The "blog" of "unnecessary" quotation marks.
Zo zag ik in Engeland in een fish&chipszaak eens een bordje met een tekst als:
We do "not" accept Ł100 notes
Stiekem onder de toonbank pakken ze ze wel aan?
Daar vind ik het dan weer wél op zijn plaats.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
Onderaan, de disclaimer van die site: You understand that all information, data, text, software, music, sound, photographs, graphics, video, messages or other materials ("Content"), ...
Ja, want wat er eigenlijk staat is: hierna te noemen: "content".quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar vind ik het dan weer wél op zijn plaats.
quote:Op donderdag 20 september 2007 22:09 schreef Pure-Poison het volgende:
Paar jaar terug had ik een tongpiercing,had opeens wel erg veel gaatjes en blood liggende zenuwen..
quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:31 schreef NMGN23 het volgende:
Tijdens mijn eerste vakantie met vrienden (15 jaar) heb ik weleens met een lampenkap/bol gevoetbalt die ik uit een een willekeurige voortuin had gejat. Vond ik stoer ofzo...![]()
Ik kan me momenteel erg kwaat maken over personen die dat leuk vinden.
Auwtsj...quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:05 schreef menmul het volgende:
valt me erg mee, wij hadden laatst een wielagertje 550 euro dat schoot me wel een beetje achter in de keel/
een wie-lagertje?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:05 schreef sylvietjoo het volgende:
[..]
Inderdaad! Zo'n lagertje in je strot
Het soort bruin vermoeden dat eruit ziet of je het in Keulen hoort donderen..quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:00 schreef Fides het volgende:
Ik heb het donderbruine vermoeden dat je wat mensenrechtenverdragen schendt wanneer je dat doet![]()
Ik moest zelfs even nadenken over wat ze nou bedoelde...quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:47 schreef QueenR het volgende:
NOg een paar uit de oude doos. Hoop dat ik dit weekend met de tips die ik hier heb gelezen wat mooie nieuwe kan maken.
1. niet geweldig qua kwalitait dat weet ik, maar vond het wel een geweldig snapshot.
[afbeelding]
2. niet helemaal scherp, het miserde
[afbeelding]
3. deze vind ik zelf wel ok, misschien teveel in het midden?
[afbeelding]
4.
[afbeelding]
Ik zag laatst ergens staan:quote:Op vrijdag 21 september 2007 06:47 schreef Isegrim het volgende:
Dat rare hoofdlettergebruik valt me ook regelmatig op de laatste tijd. Dat men een hoofdletter gebruikt als men nadruk op een woord wil leggen bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |