Jaquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:29 schreef Adelante het volgende:
Mijn vriendin heeft een piercing.Moet ik bang zijn dat mijn piemel er af valt binnenkort?
Jouw vriendin zorgt er ook zonder piercing wel voor dat m'n piemel er zwaar gehavend van af komt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:29 schreef Adelante het volgende:
Mijn vriendin heeft een piercing.Moet ik bang zijn dat mijn piemel er af valt binnenkort?
quote:The one with all the shit in her face?
"No, that's my girlfriend"quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:31 schreef Buschetta het volgende:
Whaaahahaa een gast met tongpiercing is zooo gay..... serves him right...
Moet ik altijd aan pulp fiction denken...
[..]
Zijn altijd wel bepaalde typetjes mensen die zo stompzinnige opmerkingen maken.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:31 schreef Buschetta het volgende:
En i.d.d al vaker gehoord ja. Doordat die mensen continue met die piercing lopen te spelen in hun mond. zijn ook wel bepaalde typetjes die dat soort rotzooi in hun gezicht stoppe.
Nah, continue lopen spelen met dat ding is echt niet bepaald goed voor je tanden. En een nogal onsmakelijk gezicht overigens.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:37 schreef _Surface het volgende:
[..]
Zijn altijd wel bepaalde typetjes mensen die zo stopzinnige opmerkingen maken.
ik zie dat je goede zelfkennis hebt.... Waarschijnlijk ook een tongpiercing ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:37 schreef _Surface het volgende:
[..]
Zijn altijd wel bepaalde typetjes mensen die zo stopzinnige opmerkingen maken.
kan je mij vertellen wat voor typetjes dan tongpiercings dragen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:47 schreef Buschetta het volgende:
[..]
ik zie dat je goede zelfkennis hebt.... Waarschijnlijk ook een tongpiercing ?
Een tong piercing is uitsluitend bedoeld voor sex. Een andere functie heeft het niet omdat het niet of nauwelijks zichtbaar is.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:30 schreef ThomazZ87 het volgende:
[..]
kan je mij vertellen wat voor typetjes dan tongpiercings dragen?
bne wel benieuwd wat voor typetje ik ben![]()
trouwes ik snap best dat het verhaal van de TS best f*cked up is... ik word er zelf ook spontaan n beetje bang van ik zou dat egt never nooit mee willen maken. maar ik ga gewoon elk half jaar naar de tandarts.. en als het goed is zou hij naar zulke beschadigingen moeten kijken.
Ik zal er volgende keer wel even extra naar vragen![]()
ja daar ben ik het helaas mee oneensquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:46 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Een tong piercing is uitsluitend bedoeld voor sex. Een andere functie heeft het niet omdat het niet of nauwelijks zichtbaar is.
Het soort mens dat een tong piercing heeft is of de neiging om z'n sexleven te verrijken (althans dat denkt hij/zij). Of wil graag opvallen. Of denkt dat anderen hem/haar cool vinden. Of wil z'n spraak enigzins verkloten doordat je een hoorbare afwijking krijgt door de piercing. (dit zullen dragers natuurlijk glashard ontkennen, maar wij weten allemaal hoe ze klinken).
Mooi kan je het niet vinden want het is natuurlijk slechts sporadisch zichtbaar en totaal niet iets toevoegend aan je algemene uitstraling.
Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen.
Dat je een tongpiercing altijd voor de seks neemt ben ik ook niet met hem eens maar verder heeft hij wel degelijk een punt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:55 schreef ThomazZ87 het volgende:
[..]
ja daar ben ik het helaas mee oneens![]()
maar je komt zo wel heel slim/"nerderig over![]()
Zat je vandaag bij de kaakchirurgquote:Op donderdag 20 september 2007 00:18 schreef Brechtje het volgende:
Ik heb ook een tongpiercing. En nu?
Is het niet algemeen bekend dat het wél schadelijk is ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:36 schreef _Surface het volgende:
Nooit last van gehad. Volgens mijn tandarts en orthodontist is het ook niet schadelijk.
Ik had plastic.. net zo slecht..quote:Op woensdag 19 september 2007 19:09 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Staal is echt slechtIk heb zo een plastic dingetje (labret) en dat ding is zo beschadigd als wat dus ja het is wel heel slecht voor je tanden
In de tong heb ik ook altijd plastic
![]()
Dat is volgens mij ook een beetje afhankelijk van hoe en waar de tongpiercing precies zit.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Is het niet algemeen bekend dat het wél schadelijk is ?
Dat kan best het verschil zijn, Ik heb nu zo'n 8 jaar een tongpiercing. Deze komt nooit tegen mijn tanden aan, op een keer of 4 na dan dat ik op het balletje beet.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook een beetje afhankelijk van hoe en waar de tongpiercing precies zit.
Als het bandje (of hoe het ding ook mag heten) aan de onderkant van je tong vrij kort is kan de tongpiercing verder naar achteren worden gezet. Mijn tongpiercing kwam nooit in aanraking met mijn tanden tenzij ik hele rare bekken trok.![]()
Mijn piercing zit echt vrij ver naar achter, hij komt bijna nooit in contact met mijn tanden. Ik heb ook altijd een plastic staafje in, en bijt er niet op. Waarschijnlijk heb ik er daardoor dus ook geen last van.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Is het niet algemeen bekend dat het wél schadelijk is ?
Ja joh!quote:Op woensdag 19 september 2007 19:17 schreef ThomazZ87 het volgende:
hmmmmmmmmm goed idee om er miss wat plastic in te gooien![]()
Mijne zit ook redelijk ver naar achter, precies goed eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:52 schreef _Surface het volgende:
[..]
Mijn piercing zit echt vrij ver naar achter, hij komt bijna nooit in contact met mijn tanden. Ik heb ook altijd een plastic staafje in, en bijt er niet op. Waarschijnlijk heb ik er daardoor dus ook geen last van.
quote:Op donderdag 20 september 2007 22:11 schreef Rosbief het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van een piercing?
Die van mij ook,ik had ook geen last van mijn piercing maar mijn tanden wel.Ik denk dat de een er gewoon wat gevoeliger voor is dan de ander. Wat maakt een plastic staafje trouwens uit,ik denk dat een plastic bolletje belangrijker is.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:52 schreef _Surface het volgende:
[..]
Mijn piercing zit echt vrij ver naar achter, hij komt bijna nooit in contact met mijn tanden. Ik heb ook altijd een plastic staafje in, en bijt er niet op. Waarschijnlijk heb ik er daardoor dus ook geen last van.
Dat bedoelde ik dusquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:50 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Die van mij ook,ik had ook geen last van mijn piercing maar mijn tanden wel.Ik denk dat de een er gewoon wat gevoeliger voor is dan de ander. Wat maakt een plastic staafje trouwens uit,ik denk dat een plastic bolletje belangrijker is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |