abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 september 2007 @ 20:27:47 #1
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_53280512
Van de week werd ik gebeld door een vriend van mij. Hij was in blinde paniek. Wat bleek: hij beet in een appel, voelde zijn twee onderste voortanden loskomen en toen hij de appel lostrok zag hij zijn beide tanden erin zitten. De horror! De tandarts vertelde hem dat zijn tandvlees aanvde achterzijde van zijn ondertanden volledig verdwenen was. Dit ten gevolge van zijn tongpiercing. Een lange-termijngevolg ervan, veroorzaakt door het voortdurend schuren van het staafje.
Zijn eigen ondertanden zijn inmiddels teruggezet en worden bijeengehouden door een beugel. Te zijner tijd moet hij aan de kronen. Een pijnlijke, gruwelijke en vooral dure grap. Dit dient als een waarschuwing voor al jullie piercingdragers! Meteen ook een vraag, zijn er meer mensen met schade als gevolg van een tongpiercing?
  dinsdag 18 september 2007 @ 20:29:27 #2
3185 Adelante
To let it go now
pi_53280583
Mijn vriendin heeft een piercing. Moet ik bang zijn dat mijn piemel er af valt binnenkort?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 18 september 2007 @ 20:30:01 #3
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_53280607
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:29 schreef Adelante het volgende:
Mijn vriendin heeft een piercing. Moet ik bang zijn dat mijn piemel er af valt binnenkort?
Ja
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_53280653
Ik heb een aantal jaren een tongpiercing gehad maar nooit problemen mee gehad.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_53280665
Dat had ik ook een keer met een oude oliebol op nieuwjaarsdag !!

Maar toen was ik 8 en zat de tand al los
Fingerspitzgefühl
  dinsdag 18 september 2007 @ 20:31:22 #6
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_53280676
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:29 schreef Adelante het volgende:
Jouw vriendin zorgt er ook zonder piercing wel voor dat m'n piemel er zwaar gehavend van af komt.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  dinsdag 18 september 2007 @ 20:31:31 #7
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_53280684
Whaaahahaa een gast met tongpiercing is zooo gay..... serves him right...

En i.d.d al vaker gehoord ja. Doordat die mensen continue met die piercing lopen te spelen in hun mond. zijn ook wel bepaalde typetjes die dat soort rotzooi in hun gezicht stoppe.

Moet ik altijd aan pulp fiction denken...
quote:
The one with all the shit in her face?
pi_53280735
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:31 schreef Buschetta het volgende:
Whaaahahaa een gast met tongpiercing is zooo gay..... serves him right...
Moet ik altijd aan pulp fiction denken...
[..]
"No, that's my girlfriend"
pi_53280910
Nooit last van gehad. Volgens mijn tandarts en orthodontist is het ook niet schadelijk.
pi_53280955
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:31 schreef Buschetta het volgende:

En i.d.d al vaker gehoord ja. Doordat die mensen continue met die piercing lopen te spelen in hun mond. zijn ook wel bepaalde typetjes die dat soort rotzooi in hun gezicht stoppe.
Zijn altijd wel bepaalde typetjes mensen die zo stompzinnige opmerkingen maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door _Surface op 18-09-2007 20:48:24 ]
pi_53281112
ik weet wel dat van een lambret percing het tandvlees van de voortanden terug trekt maar de wortels van tanden zitten toch veel te diep dat daar je tanden van uitvallen hoor
pi_53281118
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:37 schreef _Surface het volgende:

[..]

Zijn altijd wel bepaalde typetjes mensen die zo stopzinnige opmerkingen maken.
Nah, continue lopen spelen met dat ding is echt niet bepaald goed voor je tanden. En een nogal onsmakelijk gezicht overigens.
  dinsdag 18 september 2007 @ 20:43:28 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53281172
Het is voor mij een reden om geen tongpiercing te nemen. Ik heb al tandvleesproblemen en mij is verteld dat die idd zouden kunnen verergeren.
  dinsdag 18 september 2007 @ 20:47:10 #14
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_53281333
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:37 schreef _Surface het volgende:

[..]

Zijn altijd wel bepaalde typetjes mensen die zo stopzinnige opmerkingen maken.
ik zie dat je goede zelfkennis hebt.... Waarschijnlijk ook een tongpiercing ?
pi_53281428
Waarom moet iemand inderdaad "shit in her/his face" hebben. Bij vrouwen zijn dingen in de oren sufficiënt genoeg, al het andere is overbodig en bijna altijd lelijk. Zeker als iemand b.v. een navelpiercing heeft.. een mooie navel zonder iets erin is veel mooier.
pi_53285431
Lijkt me dat dit alleen geldt als je er mee gaat zitten spelen. Als je tongpiercing alleen je tanden raakt die ene keer in de maand dat je je tong uitsteekt zal het wel meevallen lijkt me.
pi_53285592
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:47 schreef Buschetta het volgende:

[..]

ik zie dat je goede zelfkennis hebt.... Waarschijnlijk ook een tongpiercing ?
kan je mij vertellen wat voor typetjes dan tongpiercings dragen?

bne wel benieuwd wat voor typetje ik ben

trouwes ik snap best dat het verhaal van de TS best f*cked up is... ik word er zelf ook spontaan n beetje bang van ik zou dat egt never nooit mee willen maken. maar ik ga gewoon elk half jaar naar de tandarts.. en als het goed is zou hij naar zulke beschadigingen moeten kijken.
Ik zal er volgende keer wel even extra naar vragen
  dinsdag 18 september 2007 @ 22:46:05 #18
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_53286303
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:30 schreef ThomazZ87 het volgende:

[..]

kan je mij vertellen wat voor typetjes dan tongpiercings dragen?

bne wel benieuwd wat voor typetje ik ben

trouwes ik snap best dat het verhaal van de TS best f*cked up is... ik word er zelf ook spontaan n beetje bang van ik zou dat egt never nooit mee willen maken. maar ik ga gewoon elk half jaar naar de tandarts.. en als het goed is zou hij naar zulke beschadigingen moeten kijken.
Ik zal er volgende keer wel even extra naar vragen
Een tong piercing is uitsluitend bedoeld voor sex. Een andere functie heeft het niet omdat het niet of nauwelijks zichtbaar is.

Het soort mens dat een tong piercing heeft is of de neiging om z'n sexleven te verrijken (althans dat denkt hij/zij). Of wil graag opvallen. Of denkt dat anderen hem/haar cool vinden. Of wil z'n spraak enigzins verkloten doordat je een hoorbare afwijking krijgt door de piercing. (dit zullen dragers natuurlijk glashard ontkennen, maar wij weten allemaal hoe ze klinken).

Mooi kan je het niet vinden want het is natuurlijk slechts sporadisch zichtbaar en totaal niet iets toevoegend aan je algemene uitstraling.

Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen.
pi_53286681
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:46 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Een tong piercing is uitsluitend bedoeld voor sex. Een andere functie heeft het niet omdat het niet of nauwelijks zichtbaar is.

Het soort mens dat een tong piercing heeft is of de neiging om z'n sexleven te verrijken (althans dat denkt hij/zij). Of wil graag opvallen. Of denkt dat anderen hem/haar cool vinden. Of wil z'n spraak enigzins verkloten doordat je een hoorbare afwijking krijgt door de piercing. (dit zullen dragers natuurlijk glashard ontkennen, maar wij weten allemaal hoe ze klinken).

Mooi kan je het niet vinden want het is natuurlijk slechts sporadisch zichtbaar en totaal niet iets toevoegend aan je algemene uitstraling.

Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen.
ja daar ben ik het helaas mee oneens
maar je komt zo wel heel slim/"nerderig over
pi_53288830
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:55 schreef ThomazZ87 het volgende:

[..]

ja daar ben ik het helaas mee oneens
maar je komt zo wel heel slim/"nerderig over
Dat je een tongpiercing altijd voor de seks neemt ben ik ook niet met hem eens maar verder heeft hij wel degelijk een punt.
Je krijgt er inderdaad een licht spraakgebrekje van.
Je kunt hem zelden zien behalve als iemand er veel mee zit te spelen wat op zichzelf dan weer onsmakelijk is.
Het beïnvloed je smaakpalet, je proeft veel minder met een tongpiercing. Dat sluipt er langzaam in waardoor je het in eerste instantie nauwelijks merkt maar het verschil is behoorlijk. Alleen daarom ben ik al blij dat ik hem uitgedaan heb.
pi_53298309
ben ik blij dat ik altijd al een spraakgebrekje had
pi_53301659
In het begin dat ik mijn tongpiercing had heb ik met een lodderig hoofd wel eens op mijn tongpiercing bolletje gebeten. Naar gevoel..
Daarna heb ik een nog korter staafje gekocht, en draag ik alleen bioplast bolletjes.
Ik heb gezonde tanden en gezond tandvlees.
En dat na 6 jr een tongpiercing te hebben..
Weet wel dat die chirurgisch staal funest zijn voor je tanden..

Denk persoonlijk dat dat dus echt aan de bolletjes ligt, en voor de rest aan de gezondheid van je mond.
pi_53305597
Ik heb door labret piercing wel teruggetrokken tandvlees bij 1 ondertand aan de voorkant. Ding er gelijk uitgehaald toen het pijn begon te doen, maar toen was het dus al te laat...

[ Bericht 0% gewijzigd door Qarinx op 20-09-2007 12:07:55 ]
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_53307723
Staal is echt slecht Ik heb zo een plastic dingetje (labret) en dat ding is zo beschadigd als wat dus ja het is wel heel slecht voor je tanden In de tong heb ik ook altijd plastic
pi_53307944
hmmmmmmmmm goed idee om er miss wat plastic in te gooien
pi_53313649
das wel een goed idee z'n plastic ding voor me labret maar ja of dat nu nog zin heeft mijn tandvlees is al helemaal naar beneden getrokken
pi_53315944
Wat een eng verhaal. Ik heb twee jaar geleden een stukje van m'n kies gebroken door op het bolletje van m'n tongpiercing (die er overigens al 5 jaar in zat) te bijten. Het staafje heb ik er toen ook maar gelijk helemaal uitgehaald, had geen zin in nog meer gezeik ermee.

Ik heb ook een jaartje of 4 een labret gehad en daar inderdaad terugtrekkend tandvlees aan overgehouden...

Maar goed, dat weten we dan ook weer en ik was ook wel blij met m'n piercings, zo lang het goed ging.
pi_53316761
Ik heb ook een tongpiercing. En nu?
  Admin donderdag 20 september 2007 @ 00:19:42 #29
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_53316774
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:18 schreef Brechtje het volgende:
Ik heb ook een tongpiercing. En nu?
Zat je vandaag bij de kaakchirurg
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 20 september 2007 @ 10:38:22 #30
191744 no_excuse
everything is a choice
pi_53321428
Het is algemeen bekend dat tongpiercings schadelijk zijn voor je gebit... lijkt me ook niet meer dan normaal dat als je de hele dag met een metalen pin tegen je tanden aan rammelt je glazuur naar de klote gaat... maar dat je tanden er van uitvallen.. wtf??
moest wel ff hard lachen toen in het las
Everything is a choice and every choice has an outcome. If you don't think about your choices, you get outcomes you don't want. And then you start saying that you HAVE to do things, that the world isn't fair, you hate your life and so on...
pi_53321528
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:36 schreef _Surface het volgende:
Nooit last van gehad. Volgens mijn tandarts en orthodontist is het ook niet schadelijk.
Is het niet algemeen bekend dat het wél schadelijk is ?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_53323844
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:09 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Staal is echt slecht Ik heb zo een plastic dingetje (labret) en dat ding is zo beschadigd als wat dus ja het is wel heel slecht voor je tanden In de tong heb ik ook altijd plastic
Ik had plastic.. net zo slecht..
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_53324290
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:41 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Dat is volgens mij ook een beetje afhankelijk van hoe en waar de tongpiercing precies zit.
Als het bandje (of hoe het ding ook mag heten) aan de onderkant van je tong vrij kort is kan de tongpiercing verder naar achteren worden gezet. Mijn tongpiercing kwam nooit in aanraking met mijn tanden tenzij ik hele rare bekken trok.
  donderdag 20 september 2007 @ 13:13:57 #35
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_53325489
Fucking smerig
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_53328330
Ik heb gezocht naar rubbere balletjes voor mijn tongpiercing, maar kan deze nergens vinden overigens.
  donderdag 20 september 2007 @ 19:30:09 #37
19242 yavanna
Results may vary.
pi_53335804
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:23 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dat is volgens mij ook een beetje afhankelijk van hoe en waar de tongpiercing precies zit.
Als het bandje (of hoe het ding ook mag heten) aan de onderkant van je tong vrij kort is kan de tongpiercing verder naar achteren worden gezet. Mijn tongpiercing kwam nooit in aanraking met mijn tanden tenzij ik hele rare bekken trok.
Dat kan best het verschil zijn, Ik heb nu zo'n 8 jaar een tongpiercing. Deze komt nooit tegen mijn tanden aan, op een keer of 4 na dan dat ik op het balletje beet.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_53337692
http://www.crazy-factory.com/

hier heb ik een tijdje terug heel veel shizzle besteld (wel allemaal staal) maar binnekort wat nieuwe halen... plasticen dus...
let wel op dat het geen superkwaliteit is (vind je het gek voor die prijs.. ongeveer 10x zo goedkoop als in een piercingshop) bij mij is er een keer gewoon zon "glimmertje" uit me piercing gevallen toen ik m 2 weken in had.
pi_53339122
pi_53341045
Paar jaar terug had ik een tongpiercing,had opeens wel erg veel gaatjes en blood liggende zenuwen.Volgens de tandarts kwam dat door de piercing.Als ik er nu weer een zou nemen dan een van plastic.
01-08-2008
  donderdag 20 september 2007 @ 22:11:19 #41
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_53341102
Wat is de toegevoegde waarde van een piersing?
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_53353824
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:41 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Mijn piercing zit echt vrij ver naar achter, hij komt bijna nooit in contact met mijn tanden. Ik heb ook altijd een plastic staafje in, en bijt er niet op. Waarschijnlijk heb ik er daardoor dus ook geen last van.
pi_53354535
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:17 schreef ThomazZ87 het volgende:
hmmmmmmmmm goed idee om er miss wat plastic in te gooien
Ja joh!

pi_53354627
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 12:52 schreef _Surface het volgende:

[..]

Mijn piercing zit echt vrij ver naar achter, hij komt bijna nooit in contact met mijn tanden. Ik heb ook altijd een plastic staafje in, en bijt er niet op. Waarschijnlijk heb ik er daardoor dus ook geen last van.
Mijne zit ook redelijk ver naar achter, precies goed eigenlijk.

Ik begrijp ook niet waarom mensen zo lang met een piercing blijven rondlopen waar ze last van hebben.

En de toegevoegde waarde? Ik vind het wel leuk staan, als het niet te opvallend is.
Sommige mensen hebben een te lang staafje, of een te groot/ druk / fel gekleurd bolletje

Leuke website, http://www.alloverpiercings.nl/10228/1/tongpiercings.html

Hier heb ik een tiental bolletjes besteld. Ze zijn goedkoop, leveren bolletjes en piercings via de brievenbus.
En de kwaliteit is ook erg goed! Ik heb nog nóóit een bolletje gehad dat los ging of kapot gedraaid is.
pi_53354654
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:11 schreef Rosbief het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van een piercing?
pi_53355096
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:21 schreef ymme het volgende:

[..]
Puur estetisch? Wat is de toegevoede waarde van een tattoo?
pi_53355144
quote:
Op donderdag 20 september 2007 21:12 schreef Moja het volgende:
Zonder tanden vind ik je ook nogsteeds lief hoor
His masters voice...
pi_53355593
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 12:52 schreef _Surface het volgende:

[..]

Die van mij ook,ik had ook geen last van mijn piercing maar mijn tanden wel.Ik denk dat de een er gewoon wat gevoeliger voor is dan de ander. Wat maakt een plastic staafje trouwens uit,ik denk dat een plastic bolletje belangrijker is.
01-08-2008
  vrijdag 21 september 2007 @ 13:52:42 #49
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_53355642
Eindelijk, niemand geloofde me als ik het had over tongpiercings dat je tanden er van uit kunnen vallen. Nu is er een topic over, effe een vriendin bellen.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_53357631
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:50 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Die van mij ook,ik had ook geen last van mijn piercing maar mijn tanden wel.Ik denk dat de een er gewoon wat gevoeliger voor is dan de ander. Wat maakt een plastic staafje trouwens uit,ik denk dat een plastic bolletje belangrijker is.
Dat bedoelde ik dus Gewoon compleet uit plastic, zowel staafje als bolletje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')