abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 september 2007 @ 20:27:47 #1
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_53280512
Van de week werd ik gebeld door een vriend van mij. Hij was in blinde paniek. Wat bleek: hij beet in een appel, voelde zijn twee onderste voortanden loskomen en toen hij de appel lostrok zag hij zijn beide tanden erin zitten. De horror! De tandarts vertelde hem dat zijn tandvlees aanvde achterzijde van zijn ondertanden volledig verdwenen was. Dit ten gevolge van zijn tongpiercing. Een lange-termijngevolg ervan, veroorzaakt door het voortdurend schuren van het staafje.
Zijn eigen ondertanden zijn inmiddels teruggezet en worden bijeengehouden door een beugel. Te zijner tijd moet hij aan de kronen. Een pijnlijke, gruwelijke en vooral dure grap. Dit dient als een waarschuwing voor al jullie piercingdragers! Meteen ook een vraag, zijn er meer mensen met schade als gevolg van een tongpiercing?
  dinsdag 18 september 2007 @ 20:29:27 #2
3185 Adelante
To let it go now
pi_53280583
Mijn vriendin heeft een piercing. Moet ik bang zijn dat mijn piemel er af valt binnenkort?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 18 september 2007 @ 20:30:01 #3
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_53280607
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:29 schreef Adelante het volgende:
Mijn vriendin heeft een piercing. Moet ik bang zijn dat mijn piemel er af valt binnenkort?
Ja
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_53280653
Ik heb een aantal jaren een tongpiercing gehad maar nooit problemen mee gehad.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_53280665
Dat had ik ook een keer met een oude oliebol op nieuwjaarsdag !!

Maar toen was ik 8 en zat de tand al los
Fingerspitzgefühl
  dinsdag 18 september 2007 @ 20:31:22 #6
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_53280676
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:29 schreef Adelante het volgende:
Jouw vriendin zorgt er ook zonder piercing wel voor dat m'n piemel er zwaar gehavend van af komt.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  dinsdag 18 september 2007 @ 20:31:31 #7
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_53280684
Whaaahahaa een gast met tongpiercing is zooo gay..... serves him right...

En i.d.d al vaker gehoord ja. Doordat die mensen continue met die piercing lopen te spelen in hun mond. zijn ook wel bepaalde typetjes die dat soort rotzooi in hun gezicht stoppe.

Moet ik altijd aan pulp fiction denken...
quote:
The one with all the shit in her face?
pi_53280735
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:31 schreef Buschetta het volgende:
Whaaahahaa een gast met tongpiercing is zooo gay..... serves him right...
Moet ik altijd aan pulp fiction denken...
[..]
"No, that's my girlfriend"
pi_53280910
Nooit last van gehad. Volgens mijn tandarts en orthodontist is het ook niet schadelijk.
pi_53280955
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:31 schreef Buschetta het volgende:

En i.d.d al vaker gehoord ja. Doordat die mensen continue met die piercing lopen te spelen in hun mond. zijn ook wel bepaalde typetjes die dat soort rotzooi in hun gezicht stoppe.
Zijn altijd wel bepaalde typetjes mensen die zo stompzinnige opmerkingen maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door _Surface op 18-09-2007 20:48:24 ]
pi_53281112
ik weet wel dat van een lambret percing het tandvlees van de voortanden terug trekt maar de wortels van tanden zitten toch veel te diep dat daar je tanden van uitvallen hoor
pi_53281118
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:37 schreef _Surface het volgende:

[..]

Zijn altijd wel bepaalde typetjes mensen die zo stopzinnige opmerkingen maken.
Nah, continue lopen spelen met dat ding is echt niet bepaald goed voor je tanden. En een nogal onsmakelijk gezicht overigens.
  dinsdag 18 september 2007 @ 20:43:28 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53281172
Het is voor mij een reden om geen tongpiercing te nemen. Ik heb al tandvleesproblemen en mij is verteld dat die idd zouden kunnen verergeren.
  dinsdag 18 september 2007 @ 20:47:10 #14
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_53281333
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:37 schreef _Surface het volgende:

[..]

Zijn altijd wel bepaalde typetjes mensen die zo stopzinnige opmerkingen maken.
ik zie dat je goede zelfkennis hebt.... Waarschijnlijk ook een tongpiercing ?
pi_53281428
Waarom moet iemand inderdaad "shit in her/his face" hebben. Bij vrouwen zijn dingen in de oren sufficiënt genoeg, al het andere is overbodig en bijna altijd lelijk. Zeker als iemand b.v. een navelpiercing heeft.. een mooie navel zonder iets erin is veel mooier.
pi_53285431
Lijkt me dat dit alleen geldt als je er mee gaat zitten spelen. Als je tongpiercing alleen je tanden raakt die ene keer in de maand dat je je tong uitsteekt zal het wel meevallen lijkt me.
pi_53285592
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:47 schreef Buschetta het volgende:

[..]

ik zie dat je goede zelfkennis hebt.... Waarschijnlijk ook een tongpiercing ?
kan je mij vertellen wat voor typetjes dan tongpiercings dragen?

bne wel benieuwd wat voor typetje ik ben

trouwes ik snap best dat het verhaal van de TS best f*cked up is... ik word er zelf ook spontaan n beetje bang van ik zou dat egt never nooit mee willen maken. maar ik ga gewoon elk half jaar naar de tandarts.. en als het goed is zou hij naar zulke beschadigingen moeten kijken.
Ik zal er volgende keer wel even extra naar vragen
  dinsdag 18 september 2007 @ 22:46:05 #18
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_53286303
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:30 schreef ThomazZ87 het volgende:

[..]

kan je mij vertellen wat voor typetjes dan tongpiercings dragen?

bne wel benieuwd wat voor typetje ik ben

trouwes ik snap best dat het verhaal van de TS best f*cked up is... ik word er zelf ook spontaan n beetje bang van ik zou dat egt never nooit mee willen maken. maar ik ga gewoon elk half jaar naar de tandarts.. en als het goed is zou hij naar zulke beschadigingen moeten kijken.
Ik zal er volgende keer wel even extra naar vragen
Een tong piercing is uitsluitend bedoeld voor sex. Een andere functie heeft het niet omdat het niet of nauwelijks zichtbaar is.

Het soort mens dat een tong piercing heeft is of de neiging om z'n sexleven te verrijken (althans dat denkt hij/zij). Of wil graag opvallen. Of denkt dat anderen hem/haar cool vinden. Of wil z'n spraak enigzins verkloten doordat je een hoorbare afwijking krijgt door de piercing. (dit zullen dragers natuurlijk glashard ontkennen, maar wij weten allemaal hoe ze klinken).

Mooi kan je het niet vinden want het is natuurlijk slechts sporadisch zichtbaar en totaal niet iets toevoegend aan je algemene uitstraling.

Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen.
pi_53286681
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:46 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Een tong piercing is uitsluitend bedoeld voor sex. Een andere functie heeft het niet omdat het niet of nauwelijks zichtbaar is.

Het soort mens dat een tong piercing heeft is of de neiging om z'n sexleven te verrijken (althans dat denkt hij/zij). Of wil graag opvallen. Of denkt dat anderen hem/haar cool vinden. Of wil z'n spraak enigzins verkloten doordat je een hoorbare afwijking krijgt door de piercing. (dit zullen dragers natuurlijk glashard ontkennen, maar wij weten allemaal hoe ze klinken).

Mooi kan je het niet vinden want het is natuurlijk slechts sporadisch zichtbaar en totaal niet iets toevoegend aan je algemene uitstraling.

Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen.
ja daar ben ik het helaas mee oneens
maar je komt zo wel heel slim/"nerderig over
pi_53288830
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:55 schreef ThomazZ87 het volgende:

[..]

ja daar ben ik het helaas mee oneens
maar je komt zo wel heel slim/"nerderig over
Dat je een tongpiercing altijd voor de seks neemt ben ik ook niet met hem eens maar verder heeft hij wel degelijk een punt.
Je krijgt er inderdaad een licht spraakgebrekje van.
Je kunt hem zelden zien behalve als iemand er veel mee zit te spelen wat op zichzelf dan weer onsmakelijk is.
Het beïnvloed je smaakpalet, je proeft veel minder met een tongpiercing. Dat sluipt er langzaam in waardoor je het in eerste instantie nauwelijks merkt maar het verschil is behoorlijk. Alleen daarom ben ik al blij dat ik hem uitgedaan heb.
pi_53298309
ben ik blij dat ik altijd al een spraakgebrekje had
pi_53301659
In het begin dat ik mijn tongpiercing had heb ik met een lodderig hoofd wel eens op mijn tongpiercing bolletje gebeten. Naar gevoel..
Daarna heb ik een nog korter staafje gekocht, en draag ik alleen bioplast bolletjes.
Ik heb gezonde tanden en gezond tandvlees.
En dat na 6 jr een tongpiercing te hebben..
Weet wel dat die chirurgisch staal funest zijn voor je tanden..

Denk persoonlijk dat dat dus echt aan de bolletjes ligt, en voor de rest aan de gezondheid van je mond.
pi_53305597
Ik heb door labret piercing wel teruggetrokken tandvlees bij 1 ondertand aan de voorkant. Ding er gelijk uitgehaald toen het pijn begon te doen, maar toen was het dus al te laat...

[ Bericht 0% gewijzigd door Qarinx op 20-09-2007 12:07:55 ]
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_53307723
Staal is echt slecht Ik heb zo een plastic dingetje (labret) en dat ding is zo beschadigd als wat dus ja het is wel heel slecht voor je tanden In de tong heb ik ook altijd plastic
pi_53307944
hmmmmmmmmm goed idee om er miss wat plastic in te gooien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')