Ja, maar je leest de OP verkeerd.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:58 schreef wouterwashere het volgende:
Als je het zwart op wit in een contract hebt staan, kan je het werk gewoon reclameren. Dan mag de aannemer een oplossing bedenken.
Denk je ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zeiken om het zeiken dus.
Als ik die aannemer was zou ik geen stuiver geven maar idd overnieuw tegelen!
Tuurlijk, dat zal ook wel, maar ik vind het echt te zeikerig voor woorden. Niet helemaal ontevreden zijn maar wel geld willen zien...quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:07 schreef Repeat het volgende:
[..]
Denk je ?
Denk het niet. Als jij voor een paar honderd euro dit kan afkopen, of die hele tegels er weer af moet slopen en opnieuw moet betegelen is de keuze snel gemaakt hoor
Ander woord voor garantie.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:58 schreef faun het volgende:
Wat is reclameren?
Lieve schat, je spelling is niet helemaal conform je studie.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:32 schreef terme het volgende:
Natuurlijk is dat besprokendat is nietm eer dan logisch bij een order. Alleen is de vraag in hoeerre is het storend die betegeling. ALs het heel storend is vraag dan om herbetegeling en als dat niet zo is dan om korting. Juridisch is er sprake van geen juiste nakoming omdat er fout is betegeld maar inhoeverre je er zaak van wil maken is natuurlijk afhankelijk van in hoeverre het niet mooi is.
Ze is dus gewoon opgelicht.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:18 schreef faun het volgende:
Nou ze kreeg 2000 euro retour omdat ze de standaard keuken niet wilde dus had ze een keuken van 6000 euro gekocht en dat is dus 4000 euro meerwerk en van die 4000 euro meerwerk moest ze nog een keer 25% over dat bedrag betalen aan de aannemer en dat is dus 1000 euro.
Reclameren= verhaal halen, klacht indienenquote:
Nee ze is niet opgelicht.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:17 schreef Tique3 het volgende:
[..]
Ze is dus gewoon opgelicht.
Als er ¤4000 euro afgesproken is dan is het gewoon ¤4000.
Of ze is zo stom geweest dat ze geen rekening gehouden heeft met de BTW (19%)
Beide standpunten zijn te begrijpen, zelf ben ik ook vrij gemakkelijk.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat zal ook wel, maar ik vind het echt te zeikerig voor woorden. Niet helemaal ontevreden zijn maar wel geld willen zien...
Oh, en ik weet dat ik een van de weinigen ben hierin hoor.Ik ben daar zelf vrij makkelijk in.
Ik denk dat ik wel weet wat 'm meer kost.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:00 schreef Brighteyes het volgende:
Als ik die aannemer was zou ik geen stuiver geven maar idd overnieuw tegelen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |