quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:08 schreef Arthur.Spooner het volgende:
En dan nóg klagen over ons rechtsysteem
Heeft nou niemand in dat topic zijn basisschool afgemaakt?quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:12 schreef Mikkie het volgende:
Dat is niet de schuld van het rechtsysteem.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:31 schreef quirina het volgende:
Koop dan geen kat van intenet via een broodfokker!
Het is niet diervriendelijk en jij werkt er aan mee!
Die mensen zien alleen maar geld.
Zoek liever een goede fokkerij die geregistreerd staat.
Moet prakkizerend niet met een z?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:24 schreef StaalPaal het volgende:
[..]
Dat je insinueert dat hij geen (echte) moslim is geweest, had ik wel begrepen.
Ik bedoelde eigenlijk dat de logica achter de conclusie dat een kind van een niet-prakkiserende moslim en een ex-moslima geen moslim kan zijn, me een beetje ontgaat.
Misschien ook een leuke voor dit topic? De FOK! Darwin Awards deel 3quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:34 schreef buzzer het volgende:
Woordspelingen
op zich niet fout geschreven, maar gebriuk het dan in godsnaam alleen als je weet wat het betekent
Jazekerwel!quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien ook een leuke voor dit topic? De FOK! Darwin Awards deel 3
Donequote:Op dinsdag 11 september 2007 23:50 schreef Kees22 het volgende:
Jazekerwel!
quote:
Dus...quote:Op woensdag 12 september 2007 10:09 schreef Nakur_de_Islani het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens, ook de rest van de "elite" heeft zo een houding. De nieuwe rijken gedragen zich als zijn ze van adel. Sturen hun kinder op dure Universiteiten enz.
[..]
Nee absoluut niet. Ik geef aan dat scholing niets te maken heeft met iemands intelligentie. Zelfs een persoon met een lage intellegintie niveau, die kan lezen en schrijven moet instaat zijn om te stemmen.
[..]
De huidige oplossing eigenlijk ook...
De huidige oplossing gaat uit van een gelijkheids beginsel. Is de meest eerlijke oplossing. En elke oplossing veroorzaakt weer 2 problemen.
quote:Op woensdag 12 september 2007 12:40 schreef ymme het volgende:
Erg actief zal ik niet zijn nee nu. Pijnstillers, ik heb het niet zo op gemische troep in mijn lijf haha, maar heb er zojuist toch maar een genomen.
niet zo'n slimme professor dusquote:Op woensdag 12 september 2007 20:52 schreef UZN het volgende:
Ik had toen de loodgieter mij verteld had dat het zeker niet de afvoer was gewoon de kitnaden profesorisch afgeplakt om verdere schade te voorkomen.
Zou hij bedoelen dat je een creditcard nodig hebt als je vriendin gezegend is met een grote voorgevel?quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:52 schreef Mike.Strutter het volgende:
Bij onze vriendengroep is het net zo. Degene met 'n vriendin met grote tieten zweren bij grote tieten en visa versa.
Het blijft moeilijk, dat Engelsquote:Op donderdag 13 september 2007 00:26 schreef fillefatale het volgende:
Het lijkt mij logischer dat de wereld, en met name alle donateurs iets over Madeleine te weten willen komen, as aposed to de rest van de familie![]()
Uhm, crashen = krassen? Of was hij aan het crashen toen hij met krassen begon? Hm.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:36 schreef Fliepke het volgende:
Een jongen die ik al een hele poos ken en ook enorm veel spreek (vooral online). Zit er al een hele poos doorheen, we noemen hem dan ook wel vaker "grumpy". Dat is natuurlijk een poosje leuk en aardig en iedereen kan er prima om lachen. Het probleem is natuurlijk dat dit de hele situatie niet beter heeft gemaakt nu ik eraan terugdenk.
De laatste 2 maanden werd het eigenlijk alleen maar erger. Hij begonnen ook vage praatjes te krijgen dat hij wilden beginnen met crashen. Althans, dat dacht ie... Ik vond het natuurlijk maar dom geblaat van hem en ik haalde mn schouders op.dom, dom, dom
Nu vertelt ie me net dat ie twee kringen heeft gekrast. Hij wilde ook een foto sturen, maar ik zag de thumbnail op msn en toen heb ik dat maar snel weggeclickt.
Wat doe je nu met zo'n zielepiet. Ik wil hem best helpen, maar hoe pak je dat het beste aan?
quote:Op donderdag 13 september 2007 11:47 schreef Hans_Lufta het volgende:
http://www.nu.nl/news/123(...)op_Wallen_kopen.html
ALSOF er DAAR noch NIET genoeg SADDAM en CAMORRA bestaat.
GENOEG is GENOEG, meneer DE voorzitter. GENOEG is GENOEG!
Een district met dit spul:quote:Op donderdag 13 september 2007 11:50 schreef Hans_Lufta het volgende:
FF voor DE duidelijkheid: HET gaat DUS om HET feit DAT het GEYLE am(bruine)sterdam NOCH meer RED BAND DISTRICT wil HEBBE!
apart woordquote:Op donderdag 13 september 2007 17:08 schreef Isegrim het volgende:
Wat is die Hans_Lufta voor randdebiel?'Respectievaluk' - ik moest dat woord drie keer lezen voor ik snapte wat hij bedoelde.
Ik zie het. Wel een heul slechte kloon dan.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:10 schreef HeatWave het volgende:
Het was helaas een kutkloon...
En dat ding meet dan hoe diep je je voertuig in de auto voor je hebt geboord?quote:Op woensdag 12 september 2007 18:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zoiets had ik ook meegemaaktstond voor het stoplicht te wachten tot er iemand met 80 km/u achterop klapte, die gast heeft toen ook een boete gekregen wegens te hard rijden
80km/u hebben ze berekend adhv sporen onderzoek en boorcomputer ofzo van zijn wagen
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:29 schreef Napalm het volgende:
... het minieme deel dat bestedingen invloed hebben op de conjunctuur overschat je gromelijk. ...
quote:Op vrijdag 14 september 2007 @ 13:49 schreef SethNL het volgende:
minder prettig. En nu hopen dat het echt een ongeval wsa, en niet weer een idioot (die de weg kwijt is) en dat die kiddo'z er gezond van af komen (lichamelijk en psjiegjiesjch)
wiesi?quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:47 schreef postmortum het volgende:
Stel *hier* je vragen aan een moslim #2 check dit topic, ik stel 3 quisi humoristiche vragen en ze beginnen te :'(
![]()
Neologismen zijn okay !quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:08 schreef terme het volgende:
Als het daarwerkelijk niet mooi is kun je vragen om openieuw betegelen, anders kun je natuurlijk altijd onderhandelen met de aannemer over korting. BIj mijn vriendinsouders was door enkele medewerkers verkeerde afmeteningen genomen waardoor de indeling van de douche en toilet anders is geworden. Het bedrijf heeft toen zelf besloten om een korting te geven en wat luxere toilettafel en meubel enzo. Onderhandelen is dus wel degelijk mogelijk. En op de reacite van Brighteyes inderdaad is het natuurlijk om geld te doen maar het bedrijf heeft gewoon zijn werk niet goed gedaan klaar!
Staand nog welquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:16 schreef ouderejongere het volgende:
Rutte krijgt nu een staande ovulatie.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:48 schreef Ps2K het volgende:
wat nekmaat? is strijkvrij? on-strijkvrije overhemden blieft ik niet nl.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:33 schreef Gerard-Joling het volgende:
Prijs toegevoegd en is 1 x gestreken
Sinds wanneer is dit een uitlachtopic over mensen die bepaalde technische termen niet kennen? Bovendien lijkt het antwoord me vrij duidelijk: als de noodzaak er al eens is geweest om het overhemd te strijken, is hij dus logischerwijs niet kreukvrij...quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:05 schreef lienelien het volgende:
Meneer verkoopt een overhemd maar snapt niet wat strijkvrij is..
[..]
[..]
Ja, erg vervelend die gelijkheid!quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:37 schreef AlwaysConnected het volgende:
als ik zou vertrekken zou ik Rabobank nemen, omdat je met ING zo n het zelfde schuitje kan komen te zitten als met Abn-Amro ivm overnames. Dat word met Rabobank toch wel erg lastig.
Maart ach voor de rest maakt het dnek ik niet zo veel uit. Kwa rente, mogelijkheden zullen alle banken naargenoeg gelijk zijn.
Het is maar net wat je een technische term noemt...quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:02 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dit een uitlachtopic over mensen die bepaalde technische termen niet kennen? Bovendien lijkt het antwoord me vrij duidelijk: als de noodzaak er al eens is geweest om het overhemd te strijken, is hij dus logischerwijs niet kreukvrij...
Voor ons mannen is 'wolwasprogramma' al een technische term.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
Het is maar net wat je een technische term noemt...![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:26 schreef Ps2K het volgende:
Het is eigenlijk een miniserie. Ik heb hem ooit eens in de videoterie geleend op twee VHS tapes, werkelijk goed gemaakt
quote:Ik vindt dat het maar eens afgelopen moet zijn met alle afkortingen op internet, iedereen moet gewoon vatsoenlijk nederlands schrijven
Hij bedoelt wellicht videotheek 'De Vidioot' in R'dam.quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:17 schreef djexplo het volgende:
[...] Als je aan die oom vraagt of hij het nodig vind dat die tantes komen schoonmaken dan zal het andwoord "nee" zijn, maar ja die vrouwen konden het gewoon niet laten ...
quote:Op zondag 16 september 2007 17:41 schreef sigarettensmaak het volgende:
hallo ik heb een vraagje:
dit is onze fammilie
opa en oma deze hebben 3 kinderen te weten f,p,j ik ben de zoon van j die op haar beurt is getrouwt met b.
j is enkele jaren geleden overleden en ook opa is al een paar jaar dood.
stel dat oma dood gaat wie is dan erfgenaam???
Kijk niet door de achterruit achteruit, daarom.quote:Op zondag 16 september 2007 12:12 schreef TubewayDigital het volgende:
() Mensen die werken gaan er op achterruit en waarom. ()
Ja, je zou maar een levend lijk tegenover je hebben.quote:Op zondag 16 september 2007 23:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet praat je tegen een dood lijk.![]()
Verkering met een verpleegster?quote:Op zondag 16 september 2007 12:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat is daar '' aan?
Natuurlijk, het gras bij de buren is altijd groener enzo, maar de manier waarop hier al jaren lang een oogkleppenbeleid wordt gevoerd met betrekking tot verkeer en infrastructuur, het constante gepluk van Jan Modaal terwijl de hogere bevolkingsklassen erop vooruit gaan, het glashard voorliegen en benadelen van de bevolking (denk aan de zorgverkering, die voor mij als student bijvoorbeeld zo'n 700 euro per jaar duurder is geworden) en het constant volhouden van leugens en mooi weer spelen tegenover de mensen die juist respectvol zou moeten behandelen, begint me nu echt de keel uit te hangen.
Dit topic stinkt...quote:Op maandag 17 september 2007 01:22 schreef aaipod het volgende:
[..]
Onderstaande post in combinatie met je flatuleuze schrijfstijl zegt me toch dat de problemen nog niet helemaal opgelost zijn. Ga eens heel snel achter die PC weg en terug naar je boerderij, in plaats van te lopen bashen in mijn topic, literair wonder.
[..]
Rijgerquote:Op maandag 17 september 2007 18:07 schreef Riann het volgende:
yup die is geband niet geheel terecht vind ik maar dat terzeide
Bedoelt 'ie niet gewoon 'bescheten'?quote:Op maandag 17 september 2007 15:16 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Dit topic stinkt...
In een rechte lijn naar ...quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:00 schreef RecomServ het volgende:
precies, vroeger was het eigenlijk precies andersom, zelfde als je CV....
Stuur die maar eens handgeschreven op. Dan gaat ie Linea Rectum de prullenmand in
Voor de duidelijkheid: in beide gevallen gaat het om enkelvoud...quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:27 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Misschien handig om in te delen in een categorië:
Mager
Gespierde spijker
Atletisch gespierd (Mens-Health cover modellen)
Bodybuilder
Onderbouw wat je mooi vindt eventueel met een foto...
ps: Mocht dit topic in de verkeerde subcategorië staan: Mijn excuses.
Tel de fouten, als je de tijd hebtquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:52 schreef Syd het volgende:
[..]
Dus? Dat het jouw niet intereseert betekend niet dat iedereen het maar niet hoef te intereseren
Chic koorzingen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:56 schreef dubidub het volgende:
En wat zingen we dan in corps:
Tsja, als je corps uitspreekt als koor, dan zal je koor ook wel als corps moeten schrijven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |