waar maak jij je druk omquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:40 schreef Almere-Dude het volgende:
Kleine tieten.
Die dan opeens zeggen dat ze grote tieten helemaal niet mooi vinden.
Schijnheilige huichelaars zijn het.![]()
Neh iedereen heeft z'n voorkeur.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:43 schreef Cageon het volgende:
Tieten interesseren me niet, leuk als ze er op zitten er mag wel WAT zijn niks is te weinig natuurlijk.
Maar verder vind ik het niet zo boeiend
Ben ik nu ook een huichelaar?
Precies!quote:
Heul niet,quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:40 schreef Almere-Dude het volgende:
Kleine tieten.
Die dan opeens zeggen dat ze grote tieten helemaal niet mooi vinden.
Schijnheilige huichelaars zijn het.![]()
cupje 75C ofzoquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:44 schreef HenkieVdV het volgende:
Kleine, middelmatige borsten..Echt, geen nadelige effecten van de zwaartekracht die toch wel wint.
Van die grote units:
Mijnes heeft B, en maakt me ook geen zak uit. Ze ziet er schitterend uitquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:48 schreef Blind_Guardian het volgende:
Mijn vriendin heeft maatje A, maar maakt mij geen zak uit. Belangrijker vind ik of je het goed met elkaar kan vinden en seksueel op 1 lijn zit.
kleine lul?quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:48 schreef Blind_Guardian het volgende:
Mijn vriendin heeft maatje A, maar maakt mij geen zak uit. Belangrijker vind ik of je het goed met elkaar kan vinden en seksueel op 1 lijn zit.
in ieder geval hebben die jongens een vriendin..quote:
Ik heb het liefste gewoon niet al te groot en lekker stevig.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:57 schreef Almere-Dude het volgende:
Beste mensen het gaat niet echt om de cupmaat, maar dat jongens met een vriendin met kleine tieten, grote tieten opeens helemaal niks vinden en vice versa.
Maar zweren ze nu bij grote/kleine tieten omdat hun vriendin die heeft of hebben ze nu een vriendin met grote/kleine tieten omdat ze daar bij zweren?quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:52 schreef Mike.Strutter het volgende:
Bij onze vriendengroep is het net zo. Degene met 'n vriendin met grote tieten zweren bij grote tieten en visa versa.
Wat hij zegt dusquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:43 schreef rival het volgende:
als haar gezicht mooi is en haar kont lekker is mag ze van mij met een a aankomen hoor
Is dat tegenwoordig al klein?quote:
Mijn corpulente collega met spektieten(manboobs) heeft wel interesse..quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:17 schreef Tomfan het volgende:
Ik vind alle tieten mooi ...
Trouwens ... voor mensen die te kleine tieten hebben: Ik doe gratis borstvergroting door handoplegging ... niet goed geld terug ... indien interesse PM
Nee niet klein, wel lekkerquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig al klein?.
Echt, helemaal verknipt deze generatie...
Met hetgeen waarmee hun vriendin toebedeeld is zijn ze tevreden en dat is dan voor hun de standaard.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:03 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Maar zweren ze nu bij grote/kleine tieten omdat hun vriendin die heeft of hebben ze nu een vriendin met grote/kleine tieten omdat ze daar bij zweren?
Helemaal mee eenschquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:43 schreef rival het volgende:
als haar gezicht mooi is en haar kont lekker is mag ze van mij met een a aankomen hoor
Neuy, je stelt gewoon niet zulke hoge eisenquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:43 schreef Cageon het volgende:
Tieten interesseren me niet, leuk als ze er op zitten er mag wel WAT zijn niks is te weinig natuurlijk.
Maar verder vind ik het niet zo boeiend
Ben ik nu ook een huichelaar?
Wat tieten betreft, nee idd.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:26 schreef t-8one het volgende:
[..]
Neuy, je stelt gewoon niet zulke hoge eisen
Nouja, behaard is ook veranderd naar kaal, dus moeten dikke tieten ook naar kleine tieten.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:23 schreef smammela het volgende:
ideaalbeeld veranderd van groot naar klein
ik wil nog steeds een man met een grote hoor![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:19 schreef ElRey het volgende:
Kleine tieten zijn stom. Is ze van alleen van onder nog verschillend van een vent. Heb je toch niks aan?
Maar meer dan een hand vol hoeft ook niet hoor, kun je toch niet mee spelen.
De toeters op je scooter tellen ook niet, matju.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]volgens mij heb je nog nooit borsten in je handen gehad kameroad !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |