waar maak jij je druk omquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:40 schreef Almere-Dude het volgende:
Kleine tieten.
Die dan opeens zeggen dat ze grote tieten helemaal niet mooi vinden.
Schijnheilige huichelaars zijn het.![]()
Neh iedereen heeft z'n voorkeur.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:43 schreef Cageon het volgende:
Tieten interesseren me niet, leuk als ze er op zitten er mag wel WAT zijn niks is te weinig natuurlijk.
Maar verder vind ik het niet zo boeiend
Ben ik nu ook een huichelaar?
Precies!quote:
Heul niet,quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:40 schreef Almere-Dude het volgende:
Kleine tieten.
cupje 75C ofzoquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:44 schreef HenkieVdV het volgende:
Kleine, middelmatige borsten..Echt, geen nadelige effecten van de zwaartekracht die toch wel wint.
Van die grote units:
Mijnes heeft B, en maakt me ook geen zak uit. Ze ziet er schitterend uitquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:48 schreef Blind_Guardian het volgende:
Mijn vriendin heeft maatje A, maar maakt mij geen zak uit. Belangrijker vind ik of je het goed met elkaar kan vinden en seksueel op 1 lijn zit.
kleine lul?quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:48 schreef Blind_Guardian het volgende:
Mijn vriendin heeft maatje A, maar maakt mij geen zak uit. Belangrijker vind ik of je het goed met elkaar kan vinden en seksueel op 1 lijn zit.
in ieder geval hebben die jongens een vriendin..quote:
Ik heb het liefste gewoon niet al te groot en lekker stevig.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:57 schreef Almere-Dude het volgende:
Beste mensen het gaat niet echt om de cupmaat, maar dat jongens met een vriendin met kleine tieten, grote tieten opeens helemaal niks vinden en vice versa.
Maar zweren ze nu bij grote/kleine tieten omdat hun vriendin die heeft of hebben ze nu een vriendin met grote/kleine tieten omdat ze daar bij zweren?quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:52 schreef Mike.Strutter het volgende:
Bij onze vriendengroep is het net zo. Degene met 'n vriendin met grote tieten zweren bij grote tieten en visa versa.
Wat hij zegt dusquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:43 schreef rival het volgende:
als haar gezicht mooi is en haar kont lekker is mag ze van mij met een a aankomen hoor
Is dat tegenwoordig al klein?quote:
Mijn corpulente collega met spektieten(manboobs) heeft wel interesse..quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:17 schreef Tomfan het volgende:
Ik vind alle tieten mooi ...
Trouwens ... voor mensen die te kleine tieten hebben: Ik doe gratis borstvergroting door handoplegging ... niet goed geld terug ... indien interesse PM
Nee niet klein, wel lekkerquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig al klein?.
Echt, helemaal verknipt deze generatie...
Met hetgeen waarmee hun vriendin toebedeeld is zijn ze tevreden en dat is dan voor hun de standaard.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:03 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Maar zweren ze nu bij grote/kleine tieten omdat hun vriendin die heeft of hebben ze nu een vriendin met grote/kleine tieten omdat ze daar bij zweren?
Helemaal mee eenschquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:43 schreef rival het volgende:
als haar gezicht mooi is en haar kont lekker is mag ze van mij met een a aankomen hoor
Neuy, je stelt gewoon niet zulke hoge eisenquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:43 schreef Cageon het volgende:
Tieten interesseren me niet, leuk als ze er op zitten er mag wel WAT zijn niks is te weinig natuurlijk.
Maar verder vind ik het niet zo boeiend
Ben ik nu ook een huichelaar?
Wat tieten betreft, nee idd.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:26 schreef t-8one het volgende:
[..]
Neuy, je stelt gewoon niet zulke hoge eisen
Nouja, behaard is ook veranderd naar kaal, dus moeten dikke tieten ook naar kleine tieten.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:23 schreef smammela het volgende:
ideaalbeeld veranderd van groot naar klein
ik wil nog steeds een man met een grote hoor![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:19 schreef ElRey het volgende:
Kleine tieten zijn stom. Is ze van alleen van onder nog verschillend van een vent. Heb je toch niks aan?
Maar meer dan een hand vol hoeft ook niet hoor, kun je toch niet mee spelen.
De toeters op je scooter tellen ook niet, matju.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]volgens mij heb je nog nooit borsten in je handen gehad kameroad !
Hey jij ook hierquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:26 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Zoals meisjes een vriendje scoren met een kleine lul en ze dan onzin gaan uitkramen als 'size doesn't matter'.![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:40 schreef Almere-Dude het volgende:
Kleine tieten.
Maar ze is dan ook nog maar 7 jaarquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:48 schreef Blind_Guardian het volgende:
Dat je dan samen onder de dekentjes zit en wacht en dan kijkt hoe de borstjes groeien en soms even zachtjes met je tong in haar mondje gaan. Dat is dan wel spannend.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maar ze is dan ook nog maar 7 jaar
Nog even wachten en dan kunnen jullie samen haar borstjes zien groeien
quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat je dan samen onder de dekentjes zit en wacht en dan kijkt hoe de borstjes groeien en soms even zachtjes met je tong in haar mondje gaan. Dat is dan wel spannend.
Die zaklamp is ook voor andere dingen te gebruiken behalve starenquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]zaklamp meeonder de deken
en maar staren
Jij bent heameau?quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:45 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Heul niet,
Als je kleine tieten mooier vind, neem je toch verkering met een meid met kleine tieten?
Wat is je probleem, heb je te dikke tieten?
Ik ben beschikbaar![]()
![]()
![]()
Eens!quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:40 schreef Almere-Dude het volgende:
Kleine tieten.
oh teringtyfus, ik zie de foutquote:
Dit is wel een heel slecht voorbeeld, ze heeft geen tieten en ook geen kont en ze is niet erg knap.quote:
Meneer de wetenschapperquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:14 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Dit is wel een heel slecht voorbeeld, ze heeft geen tieten en ook geen kont en ze is niet erg knap.
Hij heeft gewoon gelijk, tis een hoer en nog lelijk ookquote:
Dat is nou typisch een gevalletje van: als ze op d'r rug ligt is het net een jongetje. Geen tieten meer. Prima voor homo's dus, maar ik laar haar wel links liggen....quote:
Moeten wij het geloven dat jij net zo gemakkerlijk een vent neukt als een vrouw met kleine tieten?quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:29 schreef tfh het volgende:
[..]
Eens!
Minimaal een C cup (of een hele ruime B). Niets ergers dan een vrouw die op d'r rug gaat liggen en dan alleen nog maar tepels heeft. Kan je net zo goed homo worden....
klein kruisjequote:Op zaterdag 8 september 2007 10:31 schreef Blind_Guardian het volgende:
[afbeelding]
Klein maar fijn (met dank aan BabeWatchers site)
Dat is net een omgebouwde gozerquote:Op zaterdag 8 september 2007 10:56 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
http://pix4u.coolfreehost.com/![]()
Dat heb ik niet bedacht, geef daarvoor maar de schuld aan babewatcherquote:Op zaterdag 8 september 2007 10:56 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
http://pix4u.coolfreehost.com/![]()
Je hebt kleine tieten?quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:44 schreef HenkieVdV het volgende:
Kleine, middelmatige borsten..Echt, geen nadelige effecten van de zwaartekracht die toch wel wint.
Van die grote units:
je liegt dat je barst, ziehierquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:38 schreef remmertjuh het volgende:
sowieso, dat je alleen maar naar het uiterlijk kijkt,ik bedoel, ze moet wel te vertonen zijn natuurlijk, maar karakter vindt ik veel belangrijker
Kerel het is gewoon verdomd geil om te zien.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:08 schreef Synthesist het volgende:
Van die grote jetsers als op die plaatjes hierboven gaan alleen maar hangen als ze ouder wordt.
Waarschijnlijk zijn die borsten nog nep ook. Het is in de VS een trend om een jong meisje een borstvergroting te geven voor d'r verjaardag...belachelijk.
"groter is beter" = onzin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |