Hey jij ook hierquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:26 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Zoals meisjes een vriendje scoren met een kleine lul en ze dan onzin gaan uitkramen als 'size doesn't matter'.![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:40 schreef Almere-Dude het volgende:
Kleine tieten.
Die dan opeens zeggen dat ze grote tieten helemaal niet mooi vinden.
Schijnheilige huichelaars zijn het.![]()
Maar ze is dan ook nog maar 7 jaarquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:48 schreef Blind_Guardian het volgende:
Mijn vriendin heeft maatje A, maar maakt mij geen zak uit. Belangrijker vind ik of je het goed met elkaar kan vinden en seksueel op 1 lijn zit.
Dat je dan samen onder de dekentjes zit en wacht en dan kijkt hoe de borstjes groeien en soms even zachtjes met je tong in haar mondje gaan. Dat is dan wel spannend.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maar ze is dan ook nog maar 7 jaar
Nog even wachten en dan kunnen jullie samen haar borstjes zien groeien
quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat je dan samen onder de dekentjes zit en wacht en dan kijkt hoe de borstjes groeien en soms even zachtjes met je tong in haar mondje gaan. Dat is dan wel spannend.
Die zaklamp is ook voor andere dingen te gebruiken behalve starenquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]zaklamp meeonder de deken
en maar staren
Jij bent heameau?quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:45 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Heul niet,
Als je kleine tieten mooier vind, neem je toch verkering met een meid met kleine tieten?
Wat is je probleem, heb je te dikke tieten?
Ik ben beschikbaar![]()
![]()
![]()
Eens!quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:40 schreef Almere-Dude het volgende:
Kleine tieten.
Die dan opeens zeggen dat ze grote tieten helemaal niet mooi vinden.
Schijnheilige huichelaars zijn het.![]()
oh teringtyfus, ik zie de foutquote:
Dit is wel een heel slecht voorbeeld, ze heeft geen tieten en ook geen kont en ze is niet erg knap.quote:
Meneer de wetenschapperquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:14 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Dit is wel een heel slecht voorbeeld, ze heeft geen tieten en ook geen kont en ze is niet erg knap.
Hij heeft gewoon gelijk, tis een hoer en nog lelijk ookquote:
Dat is nou typisch een gevalletje van: als ze op d'r rug ligt is het net een jongetje. Geen tieten meer. Prima voor homo's dus, maar ik laar haar wel links liggen....quote:
Zij ziet eruit als Paris H.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |