OWWJA. Maar SADDAM en CAMORRA is ER ook, IN de VORM van RESPECTIEVALUK de VELE moslims EN de AMSTERDAMSE onderwereld AKA Killing FIELDS.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:48 schreef Slarioux het volgende:
Sodom en Gomorra bedoel je?
NAUW nauw NAUW nauw, MOT dat NAUW zo?quote:Debiel.
Vriend, schrijf normaal. Dat selectieve hoofdletter gedoe is schreeuwerig en onbeleefd.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:53 schreef Hans_Lufta het volgende:
[..]
OWWJA. Maar SADDAM en CAMORRA is ER ook, IN de VORM van RESPECTIEVALUK de VELE moslims EN de AMSTERDAMSE onderwereld AKA Killing FIELDS.
[..]
Nee juist niet. Ze kopen die panden om de hoeren en wiet eruit te halen.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:50 schreef Hans_Lufta het volgende:
FF voor DE duidelijkheid: HET gaat DUS om HET feit DAT het GEYLE am(bruine)sterdam NOCH meer RED BAND DISTRICT wil HEBBE!
1 NAAM: Rob OUDKERKquote:Op donderdag 13 september 2007 11:54 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee juist niet. Ze kopen die panden om de hoeren en wiet eruit te halen.
Saddam en camorraquote:Op donderdag 13 september 2007 11:47 schreef Hans_Lufta het volgende:
http://www.nu.nl/news/123(...)op_Wallen_kopen.html
ALSOF er DAAR noch NIET genoeg SADDAM en CAMORRA bestaat.
GENOEG is GENOEG, meneer DE voorzitter. GENOEG is GENOEG!
quote:Op donderdag 13 september 2007 11:53 schreef Hans_Lufta het volgende:
[..]
OWWJA. Maar SADDAM en CAMORRA is ER ook, IN de VORM van RESPECTIEVALUK de VELE moslims EN de AMSTERDAMSE onderwereld AKA Killing FIELDS.
[..]
NAUW nauw NAUW nauw, MOT dat NAUW zo?
GAAT jij NAUW maar MET de BENENWAGEN wijd LEGGEN, papparazzisnolquote:Op donderdag 13 september 2007 12:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
je mag wel ff gewoon normaal doen hoor.
en normaal typen ook.
raar figuur.
quote:De gevolgen van gonorroe, hepatitis B, trichomonas, syffilus en aids kunnen ernstiger zijn: terugkerende ontstekingen, gewrichtspijnen, blindheid, hartproblemen, afwijkingen aan ogen en ruggemerg, hersenletsel en zelfs de dood.
tvp!!1!!1!1!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:08 schreef Hans_Lufta het volgende:
[..]
GAAT jij NAUW maar MET de BENENWAGEN wijd LEGGEN, papparazzisnol
AS IK JOUW ooit TEGENKOMP in MIJN vliegtuig ZAL ik JE laten NEERSTORTENquote:Op donderdag 13 september 2007 12:14 schreef ruud.nl het volgende:
Ga eens fijn terug naar je TBS-kliniek, randdebiel.![]()
OMG WE GOT SOMEONE WHO THINKS THAT IF HE WRITES IN CAPS HE BASICLY SHOUTS OMG O#M!ERF!#F!R #OMFVMM!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:08 schreef Hans_Lufta het volgende:
[..]
GAAT jij NAUW maar MET de BENENWAGEN wijd LEGGEN, papparazzisnol
VAN al DIE dombo's HIERquote:Op donderdag 13 september 2007 12:23 schreef Renesite het volgende:
Oke TS, en WAAR heb JIJ last VAN
DAN BEN JE ZELF OOK DOODquote:Op donderdag 13 september 2007 12:20 schreef Hans_Lufta het volgende:
[..]
AS IK JOUW ooit TEGENKOMP in MIJN vliegtuig ZAL ik JE laten NEERSTORTEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |