OWWJA. Maar SADDAM en CAMORRA is ER ook, IN de VORM van RESPECTIEVALUK de VELE moslims EN de AMSTERDAMSE onderwereld AKA Killing FIELDS.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:48 schreef Slarioux het volgende:
Sodom en Gomorra bedoel je?
NAUW nauw NAUW nauw, MOT dat NAUW zo?quote:Debiel.
Vriend, schrijf normaal. Dat selectieve hoofdletter gedoe is schreeuwerig en onbeleefd.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:53 schreef Hans_Lufta het volgende:
[..]
OWWJA. Maar SADDAM en CAMORRA is ER ook, IN de VORM van RESPECTIEVALUK de VELE moslims EN de AMSTERDAMSE onderwereld AKA Killing FIELDS.
[..]
Nee juist niet. Ze kopen die panden om de hoeren en wiet eruit te halen.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:50 schreef Hans_Lufta het volgende:
FF voor DE duidelijkheid: HET gaat DUS om HET feit DAT het GEYLE am(bruine)sterdam NOCH meer RED BAND DISTRICT wil HEBBE!
1 NAAM: Rob OUDKERKquote:Op donderdag 13 september 2007 11:54 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee juist niet. Ze kopen die panden om de hoeren en wiet eruit te halen.
Saddam en camorraquote:Op donderdag 13 september 2007 11:47 schreef Hans_Lufta het volgende:
http://www.nu.nl/news/123(...)op_Wallen_kopen.html
ALSOF er DAAR noch NIET genoeg SADDAM en CAMORRA bestaat.
GENOEG is GENOEG, meneer DE voorzitter. GENOEG is GENOEG!
quote:Op donderdag 13 september 2007 11:53 schreef Hans_Lufta het volgende:
[..]
OWWJA. Maar SADDAM en CAMORRA is ER ook, IN de VORM van RESPECTIEVALUK de VELE moslims EN de AMSTERDAMSE onderwereld AKA Killing FIELDS.
[..]
NAUW nauw NAUW nauw, MOT dat NAUW zo?
GAAT jij NAUW maar MET de BENENWAGEN wijd LEGGEN, papparazzisnolquote:Op donderdag 13 september 2007 12:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
je mag wel ff gewoon normaal doen hoor.
en normaal typen ook.
raar figuur.
quote:De gevolgen van gonorroe, hepatitis B, trichomonas, syffilus en aids kunnen ernstiger zijn: terugkerende ontstekingen, gewrichtspijnen, blindheid, hartproblemen, afwijkingen aan ogen en ruggemerg, hersenletsel en zelfs de dood.
tvp!!1!!1!1!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:08 schreef Hans_Lufta het volgende:
[..]
GAAT jij NAUW maar MET de BENENWAGEN wijd LEGGEN, papparazzisnol
AS IK JOUW ooit TEGENKOMP in MIJN vliegtuig ZAL ik JE laten NEERSTORTENquote:Op donderdag 13 september 2007 12:14 schreef ruud.nl het volgende:
Ga eens fijn terug naar je TBS-kliniek, randdebiel.![]()
OMG WE GOT SOMEONE WHO THINKS THAT IF HE WRITES IN CAPS HE BASICLY SHOUTS OMG O#M!ERF!#F!R #OMFVMM!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:08 schreef Hans_Lufta het volgende:
[..]
GAAT jij NAUW maar MET de BENENWAGEN wijd LEGGEN, papparazzisnol
VAN al DIE dombo's HIERquote:Op donderdag 13 september 2007 12:23 schreef Renesite het volgende:
Oke TS, en WAAR heb JIJ last VAN
DAN BEN JE ZELF OOK DOODquote:Op donderdag 13 september 2007 12:20 schreef Hans_Lufta het volgende:
[..]
AS IK JOUW ooit TEGENKOMP in MIJN vliegtuig ZAL ik JE laten NEERSTORTEN
Hij ziet ze wel vliegen.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:55 schreef Yestuuur het volgende:
TS is heul geen piloot, dat is zeker
+1 scherpquote:Op donderdag 13 september 2007 12:25 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
DAN BEN JE ZELF OOK DOOD![]()
![]()
Gewoon tot 10 tellen joh, werkt altijdquote:Op donderdag 13 september 2007 11:47 schreef Hans_Lufta het volgende:
http://www.nu.nl/news/123(...)op_Wallen_kopen.html
ALSOF er DAAR noch NIET genoeg SADDAM en CAMORRA bestaat.
GENOEG is GENOEG, meneer DE voorzitter. GENOEG is GENOEG!
Psst, je bent een paar dagen te laat... 11 september is net voorbijquote:Op donderdag 13 september 2007 12:20 schreef Hans_Lufta het volgende:
[..]
DAAR hebben ZE niets OVER verteld IN het NIEUWSquote:Op donderdag 13 september 2007 12:27 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Psst, je bent een paar dagen te laat... 11 september is net voorbij
Als ik jou tegenkom in een vliegtuig, mag ik je dan vragen hoe je je vliegbrevet hebt gehaald?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:20 schreef Hans_Lufta het volgende:
[..]
Volgens mij beschikt deze man zelfs over 48 chromosomen!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
EN dat ENE chromosoompje TE veel DENK ik.
Wil je nu eigenlijk zeggen dat je me dood wil hebben?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:20 schreef Hans_Lufta het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |