preciesquote:Op donderdag 13 september 2007 10:39 schreef JoeyT het volgende:
Iemand die zichzelf verminkt zal normaal gesproken er niet zo snel over praten en er al helemaal geen foto van sturen. Voor zover ik kan zien is het dan ook pure aandachtstrekkerij.
quote:Op donderdag 13 september 2007 10:44 schreef paullo het volgende:
Duimen voor em dat ie wat wint
dat idee heb ik ook.. maar het kan nooit kwaad om een nummer klaar te hebben liggen, voor het geval dat.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:39 schreef JoeyT het volgende:
Iemand die zichzelf verminkt zal normaal gesproken er niet zo snel over praten en er al helemaal geen foto van sturen. Voor zover ik kan zien is het dan ook pure aandachtstrekkerij.
Remember kids: its down the lane, not pass the street!quote:Op donderdag 13 september 2007 10:53 schreef Bob-B het volgende:
Als je hem wil helpen met krassen (wat ik afraad, straks ben je nog strafbaar) dan moet je tegen hem zeggen dattie het over de lengte moet doen van z'n polsen, niet over de breedte.
Als je 'm wilt helpen met krassen kun jij misschien z'n andere pols snijden ofzo ?quote:Op donderdag 13 september 2007 10:36 schreef Fliepke het volgende:
Wat doe je nu met zo'n zielepiet. Ik wil hem best helpen, maar hoe pak je dat het beste aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zzz
quote:Op donderdag 13 september 2007 11:06 schreef Fliepke het volgende:
JONGENS, DIT IS GEEN ONZIN....
quote:Op donderdag 13 september 2007 10:39 schreef JoeyT het volgende:
Dit was dus ook het eerste waar ik aan dacht bij de titel.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:22 schreef BereNDD het volgende:
[afbeelding]
Onduidelijke titel + OP
Oh Oh Ohquote:Op donderdag 13 september 2007 11:26 schreef yvonne het volgende:
Misschien moestie wel iets dierbaars wegdoen, een lavalamp ofzo.Je weet het niet.
Eensch.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:10 schreef Scorpie het volgende:
Goed dan, luister: Distantieer jezelf van zulke figuren. Het zijn energievretertjes en aandachtsmekkeraars.
Dé ontknoping. Hoe funny!quote:
Nerden humorquote:
Daar zit 'm dan waarschijnlijk de kneep. Of juist niet, dus.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:15 schreef yvonne het volgende:
Nerden humor
Gamende nerden om precies te zijn
Erger, hoofdredactie Games.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:13 schreef Cat22 het volgende:
Niet grappig.
TS is ook een modje?
Dan al helemaal niet grappig. Je zou beter moeten weten.
Dacht ik ook jaquote:Op donderdag 13 september 2007 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zit 'm dan waarschijnlijk de kneep. Of juist niet, dus.
MaarIk dacht dat R&P geen speeltuin was?
![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Erger, hoofdredactie Games.
Ach, hij is al gestraft, hij is nog steeds vrijgezel
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:19 schreef yvonne het volgende:
Dacht ik ook ja
Zal ik het onderhand maar eens sluiten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |